بهترین برند کناف 🏆

آشنایی با بهترین برند کناف در تهران

در حال حاضر دکوراسیون داخلی منازل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در نتیجه در این زمینه مصالح مدرنی تولید می شوند تا فضا و نمای داخل ساختمان از جذابیت بیشتری بهره مند شود.
یکی از جدید ترین راهکار هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از کناف برای سقف می باشد. این روش به زیبایی و ظرافت نما کمک شایانی می کند و یکی از کاربرد های آن برای استفاده در سقف های کاذب می باشد. به طور کلی می توان گفت که کناف سقف یکی از بهترین جایگزین ها برای گچ کاری است.
این کناف شامل مزایا و قابلیت های زیادی است. به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی، محبوبیت بالایی در صنعت ساختمان سازی پیدا کرده است. در نتیجه لازم است تا با بهترین برند کناف آشنا شوید تا در صورت نیاز، به مشکل برنخورید.

از شما دعوت می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر، ۳ دقیقه ای از وقت خود را به ما اختصاص دهید.

کناف چیست؟

امروزه یکی از روش های پر طرفدار برای طراحی سقف، استفاده از کناف می باشد. کناف صفحات گچی با یک روکش کاغذی است که در واقع یکی از انواع سقف محسوب می شود.
خود کلمه کناف یک نام خانوادگی و برند معروف آلمانی است که در این زمینه به فعالیت مشغول می باشد. این روش در ساخت و ساز هایی که به صورت خشک انجام می شوند بسیار کاربردی است. در ساخت و ساز خشک از مصالح تر مانند شن و ماسه استفاده نمی شود. این متد جدید باعث می شود تا بتوان روی سقف ها، طرح و مدل های متنوع ایجاد کرد. به همین دلیل هم به صورت متحرک و هم به صورت یک پارچه اجرا می شود. مهم ترین عاملی که در زیبایی خانه تاثیر گذار است سقف می باشد. در نتیجه لازم است تا بهترین برند کناف را برای اجرا روی سقف انتخاب کنید تا بهترین نتیجه برای شما رقم بخورد.

معرفی بهترین برند کناف در تهران | ساختمانی نیوز
خرید و فروش بهترین برند کناف

مزایای بهره مندی از کناف در سقف

این روش جدید دارای مزایای زیادی است. به همین دلیل خیلی سریع در صنعت ساختمان سازی پیشرفت کرده است. بسیاری از افراد حتی برای تعمیر و بازسازی سقف خود هم از کناف بهره می برند تا به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنند. بنابراین در این قسمت به بررسی قابلیت ها و ویژگی این نوع از سقف کاذب می پردازیم:

  1. این سیستم باعث می شود تا سرعت کار بالاتر برود.
  2. خیلی آسان نصب و اجرا می شود.
  3. در برابر زلزله مقاوم است.
  4. باعث می شود تا نخاله های ساختمانی کاهش پیدا کند.
  5. سبب بالا رفتن سطح مفید زیر بنا می شود.
  6. به عنوان یک عایق حرارتی مناسب از آن یاد می شود.
  7. در طرح ها و انواع متفاوتی ارائه می شود.
  8. یک عایق صوتی به حساب می آید.
  9. بهره مندی از آن باعث صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز می شود.
  10. دسترسی سریع آن بسیار کاربردی است.
  11. در برابر آتش و حریق بسیار مقاوم است.
  12. مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نم دارد.
  13. به دلیل وزن سبک خود به راحتی اجرا می شود.
  14. تاسیسات ساختمانی به راحتی از آن عبور می کنند.
  15. انعطاف پذیری آن بالا است.

تفاوت گچ با کناف

لازم است قبل از انجام دکوراسیون و تکمیل کردن پروژه ساختمانی، بهترین تصمیم را برای جلوه و نمای سقف در نظر بگیرید. در نتیجه در این زمینه این سوال مطرح می شود که گچ از کناف بهتر است؟ آیا با بهره مندی از کناف کار و اجرای نما بسیار راحت تر می شود؟
برای پاسخ به این سوال باید مزایای هر کدام از این راه ها را بدانیم.
مزایای روش کناف مورد بررسی قرار گرفت. اما بهتر است با قابلیت های گچ هم آشنا شویم. به طور کلی می توان گفت که روکش گچ بسیار مقاوم و با دوام است. همچنین می توان از آن وسایل سنگین مانند لوستر را آویزان کرد و ماندگاری بالایی هم دارد.
علاوه بر این سطح مورد نظر با روکش گچ ترک نمی خورد و دچار کپک زدگی هم نمی شود. اما باید این را ذکر کرد که این روش بسیار گران تر از کناف می باشد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که برای سقف خود از کناف استفاده کنید و با بهره مندی از بهترین برند کناف از زیبایی خانه خود لذت ببرید.

انواع کناف سقف

کناف هایی که برای سقف از آن ها استفاده می شود، دارای انواع متفاوتی هستند. افراد می توانند با توجه به ویژگی ها و قابلیت های هر کدام از آن ها، یکی را انتخاب و آن را اجرا کنند. انواع کناف عبارتند از:

  1. کناف ساده: از این نوع کناف در سقف های کاذب استفاده می کنند که سطح بلند تر آن با مقوا پوشش داده می شود.
  2. کناف مقاوم در برابر آتش: در گچ این کناف الیاف فایبرگلاس وجود دارد که می تواند در برابر آتش و حرارت مقاوم باشد.
  3. کناف مقاوم بر برابر رطوبت: پشت و روی این نوع کناف مقوای سبز رنگی چسبیده است که از این طریق می توان آن را تشخیص داد. از کناف مقاوم در برابر رطوبت معمولا در حمام و دستشویی استفاده می کنند.
  4. کناف مقاوم در برابر آتش و رطوبت: در این نوع از کناف ها هم الیاف فایبرگلاس وجود دارد هم مقوایی که در برابر رطوبت مقاوم است. در محلی مورد استفاده قرار می گیرد که امکان حریق و نم زیاد باشد.
معرفی بهترین برند کناف | ساختمانی نیوز
آشنایی با فروشنده بهترین برند کناف در تهران

پیشنهاد ما به شما عزیزان

در حال حاضر قبل از انجام هر پروژه لازم است تا بهترین راه برای اجرای سقف را انتخاب کرد. به همین دلیل باید راهی مناسب را برگزید که علاوه بر قابلیت های ویژه خود، بسیار سریع و آسان نصب و اجرا شود.
بهترین راهی که امروزه می توان در این زمینه به افراد پیشنهاد داد، استفاده از کناف سقف است. این روش می تواند باعث سهولت کار شود و در برابر حرارت و رطوبت، مقاومت خوبی از خود نشان دهد. در نتیجه ما سعی کردیم تا در این مقاله شما را با بهترین برند کناف آشنا کنیم.
شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین شرکت برای اجرا و نصب کناف به مقاله بهترین تولید کننده کناف مراجعه کنید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هجده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا