بهترین تولید کننده کناف 【سال ۱۴۰۳】𓍯 + لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده کناف در وب سایت ساختمونی نیوز

امروزه دستیابی به فناوری های جدید در صنعت ساخت و ساز سبب تولید مصالح نوین شده است. به طور کلی مصالحی که به تازگی به بازار عرضه شده اند از مشکلات کمتری برخوردار می باشد. همچنین با توجه به ظرافت و زیبایی که دارند، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته اند.
یکی از این مصالح نوین که امروزه در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار گرفته، تولید کناف می باشد که بسیار محبوب شده است و کاربرد های فراوانی از جمله استفاده از آن به عنوان سقف کاذب دارد، کناف می باشد. با توجه به استفاده از کناف در سرتاسر جهان، ما در این محتوا قصد داریم بهترین تولید کننده کناف را به شما سروران گرامی معرفی نماییم.

کناف چیست؟

همانطور که پیشتر ذکر کردیم با توجه به اینکه امروزه اهمیت به زیبایی طراحی داخلی افزایش پیدا کرده و افراد با روش ها و تکنیک های مختلف در پی اجرای طرح های جذاب و مدرن در منازل و محل کار خود هستند، استفاده از کناف و کناف کاری و همچنین کارخانه تولید کناف بسیار زیاد شده و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

به طور کلی سقف کناف به مدل سقف هایی گفته می شود که با بهترین کناف و گچ پیش ساخته، ساخته و اجرا می شوند. اغلب این سقف ها طراحی های متنوعی دارند و از یکنواختی و یک رنگی در آمده اند. لازم به ذکر است که نحوه کار گذاری سقف کناف توسط استادکار به این صورت است که ابتدا گچ های پیش ساخته که داخل آن ها از کناف استفاده شده است را به وسیله پیچ به راویز و یا سقف گچ کاری شده متصل می کنند.

سپس به وسیله گچ و رنگ حفره های ایجاد شده بین قطعات پر شده و حفره هایی که به وسیله پیچ به وجود آمده است را با رنگ پر می کنند. این کار باعث می شود تا زیبایی کار حفظ شود. دلیل انجام این کار نیز است است که می توان نورپردازی های جالبی را ایجاد نمود و با استفاده از نور مخفی یا امثال این مدل نور پردازی ها نمایی جالب را به فضای داخلی داد.

اجزای تشکیل دهنده کناف چیست؟

به طور کلی کناف ها به چند دسته تقسیم می شوند. هر یک از این دسته بندی ها ترکیب بندی خاص مختص به خود را دارند. این دسته بندی ها به شرح ذیل می باشند:

  1. RG صفحات گچی معمولی روکش دار: این نوع از صفحات ساختاری ساده دارند و اغلب برای مصارف معمولی استفاده می شوند.
  2. MR صفحات گچی که در برابر رطوبت مقاوم هستند: این صفحات اغلب در مناطقی استفاده می شود که رطوبت بالایی دارد. همچنین در مکان هایی مانند استخرها که از رطوبت بالایی برخوردارند بهتر است تا از این نوع صفحات گچی استفاده شود.
  3. FR صفحات گچی که در برابر حریق مقاوم هستند: در مکان هایی که امکان وقوع حریق زیاد است بهتر است تا از این نوع صفحات استفاده شود. بر روی ستون ها و مکان هایی همچون موتورخانه ها باید از این نوع پنل ها استفاده کرد.
  4. FM صفحات مقاوم در برابر آتش و رطوبت: مهندسی به کار رفته در این نوع صفحات پیشرفته تر است. از این رو از انواع دیگر گرانتر می باشد. این صفحات همانطور که از نامش مشخص است در برابر رطوبت و آتش مقاوم هستند.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین تولید کننده کناف با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت کناف و دکوراسیون داخلی رانیک

شرکت ساختمانی رانیک بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوز

شرکت ساختمانی رانیک به عنوان بهترین تولید کننده کناف در تهران ، کار خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز نموده است. این شرکت با هدف جلب رضایت مشتریان و بر پایه طراحی بروز و با بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد و همچنین استفاده از متریال درجه یک، آسودگی خاطر را در ایجاد فضایی خاص و زیبا برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.
شرکت ساختمانی رانیک می تواند پروژه های کناف و تغییر دکوراسیون را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به انجام رساند. همچنین گارانتی همراه با مهر شرکت برای انجام خدمات به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و بازدید رایگان از واحد خود با این شرکت در ارتباط باشید.

خدمات:

  1. طراحی و اجرای سقف کاذب کناف
  2. سقف کشسان
  3. دیوار کنافی و پارتیشن
  4. سقف تایل پی وی سی
  5. سقف کلیکی و آکوستیک
  6. طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
  7. بازسازی کامل صفر تا ۱۰۰

آدرس: تهران – پردیس – خیابان سیاهسنگ – نبش خرمدشت چهارم

تلفن تماس: ۸۸۷****۰۹۱۲


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

شرکت شهام دیزاین

شرکت شهام دیزاین بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوز

شرکت شهام دیزاین یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان کناف است. این مجموعه در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. این مجموعه به لطف سابقه تولید گسترده و کمک مشتریانی که در این مدت جمع آوری کرده است می تواند کارهای مربوط به تغییر دکوراسیون را در کمترین زمان و با بالاترین سطح دقت و کیفیت به پایان برساند.

از جمله فعالیت های این شرکت می توان تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان، بازسازی نمای بیرونی، تجهیز سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر، آکوستیک کردن استودیو صدابرداری و همچنین تولید و فروش دیوارپوش های پی وی سی اشاره نمود.

آدرس: تهران – میدان ولیعصر (عج) – ضلع شمال غربی – مجتمع پردیس – طبقه همکف – واحد ۵۴

تلفن تماس: ۲****۰۲۱۸۸


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت کناف آراز

شرکت آراز بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوزیکی دیگر از بهترین تولید کننده کناف شرکت کناف آراز می باشد که بر پایه دانش روز و با بهره مندی از نیروهای جوان، متعهد، متخصص، خلاق و با انگیزه و همچنین به پشتوانه و استفاده از تجربه غنی و ارزشمند مدیران خود، مشغول به فعالیت است.

شرکت آراز با بهره گیری از نرم افزار های منطبق با استاندارد های روز دنیا و به پشتوانه و تجربه کارشناسان خبره خود قادر است اهداف و سودآوری سرمایه گذاران در این زمینه را محقق سازد.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی و اجرای کناف
  2. پتینه
  3. نقاشی ساختمان
  4. نقاشی نما
  5. دیوار کنافی
  6. طراحی و اجرای سقف کاذب

آدرس: تهران – تهرانسر

تلفن تماس: ۰۹۹۰۷۲۴۸۴۵۵

دانلود نمونه کار


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

شرکت رویاهوس

بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوز

همانطور که می دانید از ورق های کناف در دیوارها و سقف های هر بخشی از ساختمان با توجه به کاربرد و شرایط محیط و همچنین سلیقه کارفرما، می توان استفاده کرد. انواع مختلف پانل های گچی، چوبی و … به جهت کناف کاری در بخش های مختلف ساختمان در بازار موجود هستند.

شرکت رویاهوس با ایده های خلاقانه خود و بهره وری از بروزترین متدها و طراح های ساختمان سازی داخلی و همچنین استفاده از با کیفیت ترین مواد، ساختمانی شیک، زیبا به شما عزیزان ارائه می دهد.
شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام هزینه ها با مشاوران خبره این شرکت در ارتباط باشید.

محصولات و خدمات:

  1. سقف کناف
  2. سقف کاذب

آدرس: تهران – قیطریه – بلوار اندرزگو غربی – بین بلوار کاوه و خیابان شریعتی – پلاک ۱۱۳ – واحد ۷

تلفن تماس: ۵۷****۰۲۱۲۲


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

شرکت شهام دیزاین

بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوز

یکی دیگر از بهترین تولید کننده کناف شهام دیزاین است که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. این مجموعه با برخورداری از سابقه تولیدی چندین ساله و به پشتوانه تجارت کسب شده در این مدت، می تواند پروژه های تغییر دکوراسیون را در کوتاه ترین زمان و با نهایت دقت و کیفیت به انجام رساند.

از جمله فعالیت های این شرکت می توان به تغییر دکوراسیون داخلی، بازسازی نما، تجهیز سالن های آمفی تئاتر و کنفرانس، آکوستیک نمودن استودیو های صدابرداری و همچنین تولید و فروش دیوارپوش های پی وی سی با مشارکت کارخانجات ایرانی اشاره نمود.

محصولات و خدمات:

  1. پودر کناف
  2. دیوار کناف
  3. پانل گچی
  4. کناف سقف
  5. سقف کاذب
  6. پارکت لمینت
  7. سازه گالوانیزه
  8. تایل آلومینیومی
  9. تایل گچی کناف
  10. دیوار پوش پی وی سی
  11. دیوار پوش ام دی اف MDF

آدرس: تهران – میدان ولیعصر (عج) – ضلع شمال غربی – مجتمع پردیس – طبقه همکف – واحد ۵۴

تلفن تماس: ۴۶****۰۲۱۸۸


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

شرکت کیان دکور

بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوز

شرکت کیان دکور بهترین تولید کننده کناف با شعار سرعت، کیفیت  و ضمانت خدمات و محصولات خود را ارائه می دهد. این شرکت با هدف جلب رضایت مخاطبین و با به کارگیری طراحان و مجریان متخصص و همچنین استفاده از متریال درجه یک، آسودگی خاطر را در ایجاد فضایی دلنشین و زیبا برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که تمامی پروژه های شرکت کیان دکور توسط استاد کاران حرفه ای و مجرب انجام می شود.

محصولات و خدمات:

  1. اجرای تایل گچی و pvc
  2. اجرای کناف سقف و دیوار
  3. اجرای کناف و انواع سقف کاذب
  4. طراحی پذیرایی و اتاق خواب ها با کناف
  5. اجرای دیوار پوششی و‌جدا کننده با کناف
  6. انواع طرح کناف برای آشپزخانه، فضای تی وی روم و دور لوستری

تلفن تماس: ۱۱*****۰۹۱۲


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت نوین کناف

بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوز

شرکت نوین کناف یکی دیگر از بهترین تولید کننده کناف است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ در زمینه تولید سازه های سقف کاذب کناف f47 ،u36 ،l25 و پروفیل گالوانیزه upvc و فروش محصولات کناف آغاز نمود.

لازم به ذکر است که این شرکت پس از فروش حضوری محصولات خود، اکنون با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت های تضمین شده در خدمت شما عزیزان به صورت اینترنتی می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. تایل cnc
  2. پروفیل کناف
  3. ملزومات کناف
  4. آسمان مجازی
  5. پانل گچی کناف

تلفن تماس: ۵۱*****۰۹۱۲


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

شرکت آرت کناف

بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوز

یکی دیگر از بهترین تولید کننده کناف شرکت آرت کناف می باشد. این شرکت با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع پروفیل گالوانیزه و همچنین انواع گچ برگ کناف آغاز نمود.

از دیگر برنامه های اصلی این شرکت می توان به خدمات و ارسال سفارش اشاره نمود. لازم به ذکر است که شرکت آرت کناف همواره در تلاش است تا خدمات و محصولات را با کیفیت بالا به خاطبین خود ارائه دهد.

محصولات و خدمات:

  1. گچ برگ کناف
  2. پیچ پانل کناف
  3. انواع تایل گچی
  4. فایبر سیمنت برد
  5. سازه پروفیل کناف
  6. انواع میخ و چاشنی

تلفن تماس: ۲۵*****۰۹۱۲


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت کناف ایران

بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوز

یکی دیگر از بهترین تولید کننده کناف ، شرکت کناف ایران ( K+) می باشد. این شرکت با داشتن بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در تولید و پخش محصولات اصلی کناف و همچنین پانل گچی می باشد.

لازم به ذکر است که این مجموعه با استفاده از متریال با کیفیت تولید انواع محصولات را انجام می دهد. شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره با مشاوران خبره این شرکت در ارتباط باشید.

محصولات و خدمات:

  1. نوارها
  2. پیچ و بولت
  3. وسایل و ابزار
  4. دریچه دسترسی
  5. صفحات روکش دار گچی
  6. پروفیل ها و مقاطع فولادی
  7. صفحات سیمانی کناف ایران
  8. تایل آکوستیک کناف ایران (کی پلاس)

آدرس: تهران – خیابان آیت الله کاشانی – رو به روی شهرداری منطقه ۵ – ساختمان افرا – پلاک ۴۳۲ – طبقه سوم – واحد ۳۰۸

تلفن تماس: ۴۵*****۰۹۰۲


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

شرکت مهام تجارت

بهترین تولید کننده کناف | ساختمونی نیوز

یکی دیگر از بهترین تولید کننده کناف شرکت مهام تجارت می باشد. این شرکت با داشتن پیشینه ای درخشان، موفق به تولید انواع سازه کناف، پیچ پانل، میخ و چاشنی و … شده است.

لازم به ذکر است که شرکت مهام تجارت با بکارگیری برترین مهندسان در این حوزه آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می باشد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام هزینه ها با مشاوران خبره این شرکت در ارتباط باشید.

محصولات و خدمات:

  1. میخ و چاشنی
  2. تولید سازه کناف
  3. پیچ پانل، سازه و کناف
  4. فروش پیچ اس اس بی

آدرس: استان البرز مارلیک – میدان سپاه – بلوار شقایق انتهای بلوار شقایق – سمت چپ ابتدای بلوار قلعه فرامرز – اولین سوله جنب قالیشویی – پلاک ۲۰۰۲

تلفن تماس: ۸۲*****۰۹۱۲


مزایای استفاده از کناف

به طور کلی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت استفاده از سقف کناف صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد.
از دیگر مزایای سقف کناف عبارتند از:

  1. انعطاف بالا باعث می شود در برابر زلزله مقاومت نشان دهد.
  2. کناف اتصالاتی دارد که باعث بالا رفتن هر چه بیشتر ایمنی آن می‌ شود.
  3. به واسطه ساختار ساده، اجرای سریع تری نیز دارد.
  4. اگر به صورت اصولی نصب شود عایق حرارتی مناسبی خواهد بود.
  5. رنگ پذیری بسیار بالایی دارد.
  6. کناف در برابر آتش سوزی و رطوبت مقاوت بالایی دارد.
  7. مصالح مورد استفاده در سیستم کناف تا ۷۵ درصد قابل بازیافت است.

پیشنهاد ما به شما سروران گرامی

هدف از نگارش این محتوا، آشنایی با بهترین تولید کننده کناف می باشد.
چنانچه یکی از این شرکت ها را برای خرید کناف انتخاب کردید، در مورد آن تحقیقات جامع و بررسی های بیشتری را به عمل آورید تا انتخابی ایده آل و عالی داشته باشید. شما عزیزان می توانید جهت آشنایی بیشتر با کناف کارهای ماهر و حرفه ای و بهترین شرکت اجرای کناف در تهران به این مقاله مراجعه فرمایید.

امیدواریم با بررسی لیست بهترین تولید کننده کناف فوق بهترین انتخاب را داشته باشید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شانزده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا