انواع سقف کاذب طرح دار با قیمت عالی 🏡

انواع سقف کاذب طرح دار با قیمت عالی و کیفیت مناسب

ایجاد سقف کاذب می تواند در دکوراسیون منزل تغییری اساسی ایجاد کند. با شناخت انواع سقف کاذب طرح دار با قیمت عالی می توانید زیبایی را به منزل خود هدیه دهید. همچنین انواع سقف کاذب طرح دار در ساختمان های تجاری، رستوران ها و بیمارستان ها کاربرد دارد.
معماری داخلی ساختمان با استفاده از سقف کاذب یکی از موثر ترین راه ها در ایجاد محیطی زیبا می باشد. همچنین سقف کاذب در کنار تاثیرگزاری زیاد می تواند مقرون به صرفه نیز باشد.
سقف کاذب انواع مختلفی دارد که پرکاربرد ترین آنها سقف کناف و رابیتس است.
این سقف غیر سازه ای روی سقف اصلی پیاده سازی شده و می تواند تاسیسات و سیم کشی ها را پوشش دهد و باعث جذابیت محیط شود.

از شما عزیزان تقاضا داریم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دقایقی همراه ما باشید.

سقف کاذب چیست؟

یکی از مهم ترین مراحل ساختمان مربوط به اجرای سقف است. سقف کاذب نوعی سقف ثانویه محسوب می شود که در زیر سقف اصلی و به اسکلت ساختمان نصب می گردد. این کار باعث زیبا کردن سقف و مخفی نمودن سیم کشی ها خواهد شد.
باید بدانید این سقف در کنار زیبایی تاثیر بسیار زیادی در عایق نمودن سقف اصلی در برابر صدا و حرارت دارد.
لذا بسیاری از فعالان در حوزه ساختمان به استفاده از سقف های کاذب روی می آورند.

مزیت های استفاده از سقف کاذب

با امکان نصب نورپردازی در سقف کاذب می توان زیبایی منزل را چندین برابر نمود و با پرداخت هزینه ای اندک دکوراسیون منزل را تغییر داد.
انواع مختلف سقف کاذب در طرح های متفاوت و زیبایی وجود دارد که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد.

  1. سقف های کاذب نصب آسانی دارند و در مدت زمان کوتاهی اجرا می شوند.
  2. هزینه بازسازی سقف کاذب در مقایسه با سقف اصلی بسیار کمتر می باشد.
  3. این نوع سقف ها به عنوان عایق حرارتی عمل کرده و جلوی هدر رفتن انرژی را می گیرد.
مزیت های استفاده از سقف کاذب | ساختمونی نیوز
اجرای سقف کاذب در طرح های متنوع توسط بهترین مجری

انواع سقف کاذب طرح دار برای بخش های منزل

معمولا از سقف کاذب در منازل مسکونی بیشتر در قسمت سالن پذیرایی استفاده می شود. افراد زیادی در بازسازی منزل خود از سقف کاذب برای ایجاد تغییری بزرگ استفاده می کنند.
همچنین سقف کاذب در اتاق خواب نیز قابل اجرا است. انواع سقف کاذب طرح دار با قیمت عالی در اتاق خواب برای ایجاد محیطی آرام نصب و اجرا می شود.
جالب است بدانید در آشپزخانه معمولا از سقف های کاذب چوبی با طراحی زیبا استفاده می شود این کار جذابیت آشپزخانه را چندیدن برابر می کند.
علاوه بر مواردی که ذکر شد از سقف کاذب در حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده می شود.

سقف آسمان مجازی در طرح های مختلف

یکی از گزینه های مناسب پرکاربرد برای سقف محیط های مختلف، سقف آسمان مجازی می باشد که در طرح های متنوع آسمان روز، آسمان شب، کهکشان، طرح های جنگلی، دریا و اقیانوس تولید می شوند.
از سقف آسمان مجازی در حمام، استخر ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود. این مدل سقف جلوه ای زیبا به محیط می دهد و باعث ایجاد حس خوب در افراد خواهد شد.
یکی از موارد استفاده از سقف آسمان مجازی داخل آشپزخانه می باشد. اگر محیط آشپزخانه شما نور گیری خوبی دارد و روشن می باشد استفاده از سقف آسمان مجازی در بالای محیط سبب می شود سقف آسمان مجازی جلوه طبیعی بگیرد.
همچنین اجرای سقف آسمان مجازی در اتاق خواب کودک می تواند حس خوبی را ایجاد کند و به راحتی با اجزای دیگر اتاق هماهنگ می شود.

انواع سقف کاذب کدام است؟

قبل از اجرای سقف کاذب ضروری است با انواع مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید سقف کاذب مناسب و مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنید.
بنابراین قصد داریم تا شما را با انواع مختلف سقف کاذب آشنا کنیم:

سقف کاذب کناف

یکی از رایج ترین سقف های کاذب در ایران سقف کناف می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. ماده اصلی به کار رفته در سقف کناف گچ می باشد که به دلیل نصب آسان در قسمت های مختلف منزل و دیگر ساختمان های تجاری و اداری اجرا می شود. استفاده از این نوع سقف بسیار مقرون به صرفه می باشد و نورپردازی زیبایی می توان در آن ایجاد نمود.

سقف کاذب رابیتس

یکی دیگر از پراستفاده ترین نوع سقف کاذب رابیتس می باشد که در خانه هایی به سبک کلاسیک و قدیمی استفاده می شود. این نوع سقف به وسیله تور های فلزی و گچ اجرا شده و نمای زیبایی به منزل می دهد.

انواع سقف کاذب طرح دار با قیمت عالی | ساختمونی نیوز
خرید سقف کاذب درجه یک از بهترین تولید کننده ها

سقف کاذب چوبی

یکی دیگر از انواع سقف های ثانویه سقف چوبی می باشد. معمولا از این نوع سقف در خانه هایی به سبک قدیمی و یا مدرن اجرا می شود. در مراحل ابتدایی اجرای سقف چوبی از فولاد برای کلاف کشی استفاده می شود.

سقف کاذب طلقی

انواع سقف کاذب طرح دار با قیمت عالی می تواند در نوع طلقی نیز تولید شود. ماده اصلی تشکیل دهنده این سقف ها از پلی کربنات می باشد. لذا این نوع سقف از قیمت مناسبی برخوردار خواهد بود.
پلی کربنات به کار برده شده در این نوع سقف سبب ایجاد مقاومت کافی خواهد شد.
از سقف های کاذب طلقی در پوشش بالکن، گلخانه و سرویس های بهداشتی استفاده می شود.

سقف کاذب گریلیوم

این نوع سقف کاذب از آهن و آلومینیوم تولید می شود بنابراین استحکام بسیار بالایی دارد. امروزه می توان سقف کاذب گریلیوم را در رستوران ها و بیمارستان ها مشاهده نمود.

پیشنهاد پایانی به همراهان ساختمونی نیوز

سقف کاذب نوعی پوشش ثانویه می باشد که در سال های اخیر محبوبیت آنها برای پوشش سقف خانه و منازل اداری افزایش یافته است.
همانگونه که ذکر شد استفاده و اجرای سقف کاذب توسط ساختمان سازان و دیگر افراد جهت تغییر در دکوراسیون و پنهان نمودن اتصالات سقف می باشد. این سازه به سقف اصلی و دیوار ها متصل می شود به گونه ای که سقف مکان مورد نظر خیلی کوتاه نشود.

این مطلب با هدف بررسی انواع سقف کاذب طرح دار با قیمت عالی نگارش شد تا شما عزیزان را در خرید سقف کاذب مورد نیازتان راهنمایی کند.
همچنین ساختمونی نیوز معرف شرکت های معتبر در زمینه ملزومات ساختمانی بهترین مجری سقف کاذب را به شما عزیزان معرفی می کند.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا