بهترین تولید کننده میلگرد در ایران ⭐️【سال ۱۴۰۳】+ لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده میلگرد در ایران در وبسایت ساختمونی نیوز

مهمترین عواملی که هنگام خرید میلگرد برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است، توجه به برند تولید، جهت اطمینان از باکیفیت بودن محصول است. در حال حاضر کارخانجات متعددی به تولید این محصول ارزشمند مشغول هستند که ما در وبسایت تخصصی ساختمونی نیوز بهترین تولید کننده میلگرد در ایران را که در صدر می‌درخشند، به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.
از این رو بر آن شدیم تا لیست ۱۰ تا از بهترین تولید کننده میلگرد در ایران را برای تصمیم گیری آگاهانه‌تر و هوشمندانه‌تر شما عزیزان فراهم نماییم. شما می‌توانید با توجه به اهمیت پروژه مورد نظر و بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید، بهترین برند را انتخاب کنید.

فرایند تولید میلگرد چگونه است؟

برای تولید میلگرد، ابتدا شمش‌ها توسط جک‌های هیدرولیکی به سمت کوره هدایت می‌شوند. فرایند حرارت دادن تا رسیدن شمش‌ها به دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی‌ گراد ادامه پیدا می‌کند. در مرحله بعد فرایند نورد شروع شده و شمش‌های حرارت دیده برای انجام عملیات رافینگ به سمت خط تولید حرکت داده می‌شود.
در این فرآیند، مرحله رافینگ مرحله‌ای است که تغییرات اساسی بر روی شمش برای تبدیل شدن به میلگرد صورت می‌پذیرد. برای افزایش طول و کاهش قطر شمش‌ها آنها را از بین قفسه‌های نوردی موجود عبور می‌دهند.
این مرحله از تولید میلگرد، ۱۰ تا ۱۸ عدد غلطک برای نورد موجود است. در ادامه آج زنی میلگرد انجام می‌گیرد و در نهایت به منظور برش میلگرد در طول‌های معین، از قیچی متراژ استفاده می‌شود. میلگردها اکثرا به طول ۱۲ متری برش داده و بسته بندی می‌شوند. در نهایت آنها را در بندیل‌های ۲ تنی قرار می‌دهند.

در ادامه این مطلب از وبسایت تخصصی ساختمونی نیوز ۱۰ تا از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران را به شما معرفی می‌نمائیم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین فروشنده لوازم آسانسور در تهران با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت بازرگانی اصفهان آهن

لوگوی شرکت بازرگانی اصفهان آهن | ساختمونی نیوز

شرکت اصفهان آهن به عنوان بهترین تولید کننده میلگرد در ایران در سال ۱۳۷۸ با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و از همان ابتدا خط مشی شرکت بر این بوده است که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکاء و برتر در این عرصه شناخته گردد.
وجود مدیران کارآزموده و نیروهای متخصص این زمینه را فراهم نموده تا با کارشناسی و بررسی آگاهانه از نیاز امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی مجموعه‌ی اصفهان آهن را به شرکتی برتر در ارائه خدماتی متمایز به آهن فروشان، شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نماید.

آدرس: اصفهان – بلوار کشاورز – چهار راه مفتح – برج آزاد

تلفن تماس: ۰۳۱۳۴۰۴۵


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

شرکت مرکز آهن

لوگوی شرکت مرکز آهن | ساختمونی نیوز

آهن سجاد مهر سپاهان به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه تخصصی فروش آهن آلات، با نام تجاری مرکز آهن، طی ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش آهن آلات توانسته است به شعار صداقت در عملکرد و خدمت به مشتریان، جامه عمل بپوشاند . امیدوار است که بتواند در آینده نیز همچون گذشته، سهم خود را در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی کشور ایفا کند.

آدرس: سعادت آباد – بلوار سعادت آباد – نبش کوچه آلاله – برج کاج

تلفن تماس: ۰۳۱۹۱۰۰۹۰۰۹


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت مشهد فولاد توس

لوگوی شرکت مشهد فولاد توس | ساختمونی نیوز

مشهد فولاد توس از سال ۱۳۵۴ فعالیت حرفه ای خود را در زمینه فروش مقاطع فولادی آغاز نمود. مشهد فولاد توس مرجع تخصصی قیمت های فولادی با در اختیار داشتن سهم وسیعی از بازار فولاد توانسته مقاطع فولادی را با تنوعی بالا از معتبرترین برندهای ایران با بهترین کیفیت در خدمات ارائه دهد همه کارکنان فنی و تخصصی مشهد فولاد نهایت تلاش خود را به عمل می آورند تا با ارائه به روزترین سرویس های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرایندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا خدماتی شایسته و تجربه ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.

آدرس: مشهد – بلوار جانباز – مجتمع کیان سنتر ۲

تلفن تماس: ۰۵۱۳۶۱۴۴۶۶۰


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

شرکت آهن ملل

لوگوی شرکت آهن ملل | ساختمونی نیوز

شرکت آهن ملل به عنوان یکی دیگر از بهترین تولید کننده میلگرد در ایران تامین کننده آهن آلات پروژه های عمرانی شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد.

آدرس: اصفهان – خیابان مطهری – حد فاصل پل آذر و پل فلزی – جنب مسجد انقلاب – ساختمان گلدیران

تلفن تماس: ۰۳۱۳۵۰۲۰


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

شرکت سبلان فولاد

لوگوی شرکت سبلان فولاد | ساختمونی نیوز

شرکت فرداد سبلان فولاد آراز با برند تجاری سبلان فولاد، دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران، در امر تامین و خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی شامل میلگرد، شمش، کنسانتره آهن، گندله و آهن اسفنجی فعالیت می نماید.
فعالیت بازرگانی مجموعه بزرگ سبلان فولاد منحصر به داخل کشور نبوده و در حوزه صادرات مقاطع فولادی به کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق، سوریه، کویت، گرجستان، تاجیکستان و سایر کشورهای حوزه اسکاندیناوی نیز در حال ارائه خدمات و محصولات می باشد.

آدرس: اردبیل – میدان یحیوی – ساختمان منان – طبقه سوم

تلفن تماس: ۰۹۱۲۹۵۱۴۹۹۷


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

فولاد حامیران

لوگوی شرکت فولاد حامیران | ساختمونی نیوز

شرکت فولاد حامیران به عنوان مرجعی معتبر در ارائه انواع فولاد آلیاژی، آهن‌ آلات صنعتی و ساختمانی، دستگاه‌ اره نواری، تیغ اره‌ نواری و ملزومات جوش و برش، از برندهای مطرحی همچون فولاد آلیاژی اصفهان، فولاد آلیاژی ایران، شرکت صنعتی آما، فولاد کویر کاشان، بهلر اتریش و کسمک ترکیه و … فعالیت می‌نماید.

آدرس: تهران – مهرآباد جنوبی – خیابان ۴۵ متری زرند – کوچه امری – مجتمع تجاری پارسه

تلفن تماس: ۰۲۱۶۲۸۴۶۰۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت فولاد راد

لوگوی شرکت فولاد راد | ساختمونی نیوز

آغاز فعالیت مجتمع فولاد راد همدان سال ۱۳۹۰ در یک زمین ۵۰ هزار متر مربعی شروع شد و شش سال بعد در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید. در حال حاضر ظرفیت مجتمع فولاد راد همدان سالانه بالغ بر ۵۰۰ هزار تن مقاطع فولادی است. این کارخانه با بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته، محصولات خود را بر طبق استاندارد جهانی DIN تولید می کند. فولاد راد همدان با اخذ استاندارد SNSO 3132 و استاندارد BS 4449 بریتانیا از بزرگ ترین کارخانه های ایران در زمینه تولید و ساخت انواع میلگرد است. مؤسسه استاندارد آلمان که با نام اختصاری DIN شناخته می شود، نام یک سازمان ملی آلمانی است که استانداردهای آن در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و با ۳۰ هزار عنوان استاندارد در لیست خود، تمام جوانب صنعت را در نظر گرفته است.

آدرس: همدان – میدان جهاد (دانشگاه) – برج زاگرس

تلفن تماس: ۰۲۱۶۵۵۳۱۷۱۳۷۰


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

شرکت صنعت تجارت پردیس

لوگوی شرکت صنعت تجارت پردیس | ساختمونی نیوز

شرکت صنعت تجارت پردیس به عنوان یکی دیگر از بهترین تولید کننده میلگرد در ایران ، ارائه دهنده بهترین محصولات میلگرد و شمش فولاد با بالاترین کیفیت و با استفاده از دانش تخصصی مهندسان باتجربه خود است.

آدرس: تبریز – دیزل آباد – شرکت فولاد عتیق آذر سهند

تلفن تماس: ۰۴۱۵۱۲۰۷۳۵۱


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت محک استیل

لوگوی شرکت محک استیل | ساختمونی نیوز

شرکت اسپاد تجارت استیل با نام تجاری محک استیل، ۱۲ سال پیش فعالیت خود را در بازار آهن شروع کرده و ابتدای مسیر با سختی‌هایی مواجه شدند ولی با سخت‌ کوشی و همکاری تیمی گذر کردند و همچنان برای رسیدن به رویاهای مشتریان در حال تلاش هستند.
در مجموعه محک استیل همواره تعهد به مشتریان، رعایت اصول اخلاقی در تجارت و توجه به مسئولیت اجتماعی برای این مجموعه با ارزش بوده است. تیم حرفه‌ای محک استیل همگام با هم در مسیر تحقق اهداف و ارزش‌ها حرکت می‌کند و یکی از بهترین تولید کننده میلگرد در ایران شناخته می‌شود.

آدرس: اهواز – بازار آهن شرق – خیابان اول

تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۱۰۸۵۱۴


لوگوی شرکت بازرگانی اصفهان آهن | ساختمونی نیوز

شرکت آریان فولاد

لوگوی شرکت آریان فولاد | ساختمونی نیوز

آریان فولاد به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده میلگرد در ایران و خاورمیانه می باشد که با بیش از ۳ دهه فعالیت موفق شده تا محصولاتی از جمله میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی، ریل، ورق و انواع شمش های ساختمانی را با بالاترین استاندارد و کیفیت تولید و به دست مصرف کننده گان برساند.

آدرس: تهران – دریاچه چیتگر – بالاتر از میدان ساحل – خیابان نیما یوشیج – برج تماس

تلفن تماس: ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۹۹


کاربرد انواع میلگرد

میلگرد، یکی از اصلی‌ترین مصالح در صنایع مختلف به شمار می‌رود که کاربردهای مختلفی دارد. این محصولات فولادی در اشکال و اندازه‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. میلگردها با توجه به نوعی که دارند، کاربردهای متفاوتی دارند. در ادامه این مطلب به بررسی کاربرد انواع میلگرد در صنایع می‌پردازیم:

میلگرد ساده

کاربرد میلگرد ساده در صنایع بسیار گسترده است. از این آرماتور در صنعت ساختمان‌سازی جهت تقویت بتن و همچنین به‌ عنوان میلگرد حرارتی استفاده می‌گردد. علاوه بر این، میلگرد ساده برای قطعه سازی، ساخت پیچ و مهره، ساخت لولا و اتصالات آهنی، میلگرد ترانس و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میلگرد فولاد کربنی

از میلگرد فولاد کربنی برای ساختن قطعات متحرک با استحکام و ایمنی بالا استفاده می‌شود. برخی از این موارد شامل کمپرسورهای هوا، پروانه‌های توربین بخار، پیستون‌های پمپ، چرخ دنده‌ها و قطعات سایش سطحی، میل لنگ، دوک­‌های ماشین ابزار، غلتک‌ها، ابزارهای نیمکت، انواع پنجره‌های ساختمانی و سایر موارد شبیه هستند.

میلگرد فولاد آلیاژی

از رایج‌ترین نوع میلگرد مورد استفاده، فولاد آلیاژی است. از این نوع میلگرد بیشتر در تهیه و ساخت لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و همچنین در صنایع خودرو سازی در ساخت بدنه خودرو و ساخت دستگاه‌های صنعتی به کار می‌رود.

میلگرد ساده ضد زنگ

یکی از آرماتورهای مقاوم در برابر خوردگی، میلگرد ضد زنگ است که در سال‌های اخیر برای تقویت بتن‌ در پل‌ها، بزرگراه‌ها، ساختمان‌ها و سایر پروژه‌های ساخت و ساز که در آنها هزینه چرخه عمر به شکل مناسبی بر هزینه اولیه کمتر می‌چرخد، استفاده می­‌شود.

نحوه عملکرد میلگرد در بتن

میزان مقاومت و استحکام آن در برابر حوادث طبیعی و نیروهای خارجی یکی از ویژگی‌های بارز یک ساختمان است. به‌ کار گیری میلگردها در صنعت ساخت و ساز، برای مهندسان و فعالان در حوزه ساختمان‌ سازی اهمیت بسیاری دارد. چرا که به‌ عنوان یک عامل تقویت‌ کننده سازه در برابر فشارها عمل خواهد کرد.
از طرفی یکی دیگر از اهداف استفاده میلگرد در بتن، کاهش میزان ضخامت بتن است. استفاده از میلگرد موجب می‌­شود تا بتن با ضخامت کمتری در ساختمان‌ سازی مورد استفاده قرار گیرد. بتن دارای خاصیت شکنندگی است. این امر باعث شده استفاده از میلگرد در آن موجب کاهش این ویژگی شود. مزایا و اهداف به‌ کارگیری میلگرد در بتن شامل موارد زیر می‌شود:

    1. کاهش خاصیت شکنندگی
    2. نصب راحت و آسان بتن
    3. کاهش میزان ضخامت بتن مورد استفاده
    4. افزایش استحکام و مقاومت بتن در برابر هر نوع فشار و نیروی خارجی وارد شده
    5. کاهش هزینه‌های مصرفی و مقرون به‌ صرفه بودن پروژه ساختمانی

یک پیشنهاد ویژه به همراهان ساختمونی نیوز

در صورتی که به دنبال خرید میلگرد از یک تولیدکننده معتبر و سرشناس هستید، ما در وبسایت تخصصی ساختمونی نیوز ۱۰ تا از بزرگترین و بهترین تولید کننده میلگرد در ایران را به شما معرفی کردیم و امید داریم انتخابی مطمئن و ایده آل داشته باشید.

همچنین می‌توانید با مطالعه محتوای بهترین شرکت کاشت میلگرد در تهران با ۱۰ تا از برترین شرکتهای کاشت میلگرد نیز آشنا شوید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا