بهترین تولید کننده ورق شیروانی【سال ۱۴۰۳】🏚️+ لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده ورق شیروانی در وب سایت ساختمونی نیوز

در این مقاله شما بزرگواران را با بهترین تولید کننده ورق شیروانی در کشور آشنا می‌کنیم.
مطمئناً شما سقف های شیروانی و مدل های مختلف آنها را دیده اید و با نام ورق شیروانی برایتان آشنا می‌باشد. ورق شیروانی نوع جدید و زیبایی از شیروانی ها می‌باشد که جایگزینی ایده آل و منحصر به فرد، برای شیروانی های سفالی و شکننده قدیمی است. امروزه دیگر استفاده از شیروانی های سفالی قدیمی در ساختمان سازی کمتر استفاده می‌گردد و این شیروانی ها جای خود را به ورق شیروانی های جدید داده است. یکی از موثر ترین عوامل بر ظاهر و نمای ساختمان رنگ ورق شیروانی است. بر همین اساس بهترین رنگ ورق شیروانی را انتخاب کنید چرا که دوام و مقاومت بالایی در برابر انواع آب و هوا دارد.

ورق شیروانی چیست؟

ورق شیروانی در واقع همان ورق گالوانیزه رنگی می باشد که با استفاده از عملیات خمکاری، سطح مقطع‌های مختلفی روی آنها ایجاد می‌شود و با دستگاه های مخصوص طرح هایی مانند ورق سفال، ورق ذورنقه، ورق سینوسی، شادولاین و کرکره ای در فرم های مخصوص ساخته و به بازار عرضه می‌گردد. این ورق ها عمدتاً در ساخت شیروانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اغلب ضخامت این ورق ها ۰.۵ میلیمتر است.

انواع ورق شیروانی از چه متریالی ساخته می‌شوند؟

بخش عمده‌ای از ورق‌های شیروانی موجود در بازار از آهن ساخته می‌گردد . آهن گالوانیزه بیشترین کاربرد را در تولید انواع ورق شیروانی دارد، که مقاومت به مراتب بیشتری در برابر ضربه از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل امروزه به طور کامل جایگزین ورق‌های سفالی شده است.

انواع ورق شیروانی

سقف های شیروانی دارای انواع مختلفی بوده و می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود مناسب ترین نوع را انتخاب نمایید.

طرح سفال

از نام آن مشخص است، ظاهری شبیه به سفال دارند. مقاومت این نوع ورق‌ها بسیاری زیاد می‌باشد و تمام خصوصیات ورق‌های شیروانی ایده‌آل را دارد. در مقایسه با سایر انواع ورق‌های شیروانی این ورق به مراتب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. ورق شیروانی به سه دسته تقسیم می‌گردد که شامل: ژنوا، پالرمو، پرچین

ذوزنقه‌ای

این دسته از ورق‌ها به کمک دستگاه‌های پرس با سطح مقطع ذوزنقه‌ای تولید می‌گردند. شکل‌دهی به ورقها در عرض آنها انجام می‌گیرد. ابعاد و اندازه ذوزنقه بسته به نوع سفارش قابل تغییر و تنظیم می‌باشد. معمولاً این ورق‌ها نیز در عرض‌های ۱۰۰ تا ۱۲۵ سانتی متر تولید می‌شوند.

در ساخت سوله‌های سرپوشیده استفاده از ورق‌های ذوزنقه‌ای در اولویت قرار دارد. ورق‌های شیروانی ذوزنقه‌ای با نام ورق عرشه فولادی نیز شناخته می‌شود.

شادولاین

ورق شادولاین به عنوان زیباترین نوع ورق‌های شیروانی شناخته می‌شود. علاوه بر شکل‌دهی به صورت ذوزنقه‌ای در بخش‌های میانی این ورق برجستگی‌هایی نیز ایجاد می‌گردد که ظاهر مدرنتری برای آن به ارمغان می‌آورد. این دسته از ورق‌ها در ساخت ساندویچ پنل‌‌ها کاربرد ویژه‌ای دارند.

لمبه

ورق لمبه شکل‌دهی سطح مقطع آن نیز مشابه ورق‌های ذوزنقه‌ای است. معمولاً ذوزنقه‌های ایجاد شده در سطح این ورقها از ابعاد و اندازه کوچکی برخوردار می‌باشد. به همین دلیل این نوع شکل‌دهی را در دسته‌ای جداگانه از انواع ورق شیروانی طبقه‌بندی میشود.

سینوسی

ورق‌های شیروانی کرکره سینوسی معمولاً در مناطقی استفاده می‌گردد که احتمال بارندگی در آنها زیاد نیست و سطح رطوبت در طول سال معمولاً پایین می‌باشد. ابعاد ورق شیروانی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. قیمت آن نسبت به سایر انواع ورق شیروانی کمتر می‌باشد.

حال بهترین تولید کننده ورق شیروانی در کشور را خدمت تان معرفی می‌نماییم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین تولید کننده ورق شیروانی با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت صنعت مهر ظفر

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

شرکت صنعت مهر ظفر (عاملیت فروش محصولات فولاد مبارکه اصفهان) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در زمینه تهیه، توزیع و برش کاری انواع ورق های روغنی، رنگی، گالوانیزه و ورق های سیاه و با تولید انواع طرح ورق های کرکره در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با ۳ سالن تولید در آذربایجان شرقی آغاز به فعالیت نمود.
هم چنین این مجموعه در زمینه تولید انواع ورق های پوششی سوله، ساختمان، ویلا با طرح های کرکره سینوسی، کرکره ذوزنقه، سفال پالرمو، سفال جنوا، سفال سوئدی، دامپا و شادولاین، تولید عرشه فولادی جهت استفاده در ساختمان سازی و در زمینه آهن مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت جزء بهترین تولید کننده ورق شیروانی در کشور می‌باشد.

واردات و توزیع انواع ورق های رنگی، گالوانیزه، روغنی و سیاه از ضخامت ۰٫۲۰ تا ۴ میلی متر تولیدات داخلی و همچنین ورق های با برند خارجی از دیگر فعالیت های این شرکت می باشد.

آدرس: تبریز – سر درود – اول جاده خلجان – شرکت صنعت مهر ظفر

تلفن تماس: ۰۴۱۳۴۲۱۶۸۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی آهن پارس

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی آهن پارس با مجرب ترین طراحان و نصابان سقف های شیروانی و تولید کننده انواع ورقهای سقف شیروانی رنگی اعم از طرح سفال ژنوا، طرح سفال پالرمو، ورق سینوسی، ورق شادولاین، ورق ذوزنقه در کشور می‌باشد. از دیگر تولیدات این شرکت انواع فلاشینگ پنجره، نما و انواع سردر می‌باشد.
این گروه یکی از بهترین تولید کننده ورق شیروانی در کشور می‌باشد.

آدرس: تهران – بازار آهن – بلوار بهار شمالی – مجتمع پارس فلز – بلوک D – پلاک۹

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۱۴۲۳۳۴


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تحت نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان در اسفندماه ۱۳۷۴ با هدف تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم مداوم، تأسیس و در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید.
این شرکت در زمینی به مساحت ۷۲ هکتار در ۱۴ کیلومتری شرق شهرستان کاشان واقع شده است. خط گالوانیزه این شرکت با ظرفیت اسمی ۱۴۰ هزار تن در سال برای ضخامت‌هایی در محدوده ۰/۲۵-۱/۲۵ میلیمتر و عرض ۶۰۰ الی ۱۲۵۰ میلیمتر طراحی گردیده است.
ظرفیت کنونی خط تولید شرکت حدود ۱۵۰ هزار تن در سال است. این شرکت اولین تولیدکننده ورق گالوانیزه گرم در ایران بوده و با توجه به سابقه چندین ساله تولید، دارای اطلاعات کافی و دانش فنی در زمینه تولید این نوع ورق‌های فولادی پوشش‌دار است. خطوط تولید موجود در شرکت شامل اسید شویی، نورد سرد رفت و برگشتی، آنیل، گالوانیزه گرم مدوام، برش عرضی و فرم‌ دهی ورق نیز می‌باشد.
این شرکت جزء یکی از بهترین تولید کننده ورق شیروانی در کشور می‌باشد.

آدرس: : کاشان – کیلومتر ۱۴ جاده اردستان

تلفن تماس: ۰۳۱۵۵۵۰۳۸۴۱


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

شرکت فولاد کبیر

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

فعالیتهای این شرکت از سال ۱۳۸۸ و با تاسیس سه شرکت، به مرور و با نامها و مشخصات و با زمینه های ذیل شروع به فعالیت نمود.

  1. شرکت فولاد کبیر(سهامی خاص) در زمینه بازرگانی،صادرات،واردات محصولات فولادی و تولید ورق های طرح دار گالوانیزه و رنگی و آلومنیوم سقفی و پانل های دیواری با قابلیت تولید ورق فرم شده طرح دار در ضخامت های تا ۲.۵میلیمتر و به همراه خط رنگ الکترواستاتیک پودری و محصولات مفتولی در حال فعالیت می‌باشد.
  2. شرکت حدید عرشه گستر کبیر(سهامی خاص) متخصص و مجری سقف های سوله، شیروانی ویلاها و سقف های سازه ای عرشه فولادی میباشد.
  3. شرکت سازه گستر کبیر(سهامی خاص) مجری و پیمانکار سازه های بتنی از قبیل فونداسیون‌های خاص، دیوار حائل بتنی و ساختمانهای بتنی می‌باشد.

شرکت فولاد کبیر مفتخر به دریافت ۵ گواهینامه معتبر می‌باشد. این شرکت را می توان یکی دیگر از بهترین تولید کننده ورق شیروانی در کشور دانست.

آدرس: تهران – سهروردی شمالی بالاتر از میدان پالیزی – پلاک ۶۱۶

تلفن تماس: ۰۲۱۵۸۷۵۱


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

شرکت پوشش فلزی ایران

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

شرکت پوشش فلزی ایران در سال ۱۳۷۵ تاسیس گردید. فعالیت این شرکت در زمینه تولید ورقهای پوشش سقف می‌باشد و همچنین ساخت و نصب سازه فلزی از دیگر فعالیتهای این شرکت می‌باشد.

پس از توسعه زیرساخت های کارگاهی و تهیه ماشین آلات شرکت تصمیم به ورود به صنعت جرثقیل های سقفی و دروازه ای و نیز ساخت تجهیزات صنعتی برای مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی، کارخانجات فولاد سازی و دیگر صنایع گرفته است.

این شرکت با ۳۰ سال تجربه درخشان در زمینه های مختلف تولید شامل: انواع ورق های شیروانی، طرح سفال، ذوزنقه، کرکره، سینوسی و… همچنین تولید کننده انواع ابرو در سایز و ضخامت مختلف، تولید کننده انواع نمای رومی، سینه کفتری، سه پله، گرد به داخل و… ، انواع دمپا رنگی و روغنی در ابعاد و ضخامت مختلف، انواع عایق صدا، گرما و سرما، پشم شیشه، فوم در ضخامت های مختلف، انواع توری و فنس، نمایندگی انحصاری اندوویلا مستقیم از ترکیه، نمایندگی انحصاری سفال طبرستان، انواع پروفیل های صنعتی و ساختمانی به قیمت درب کارخانه، سازنده انواع سوله های دستی در سایز و طرح های مختلف، اجرای انواع سقف های شیب دار آلاچیق و سر درب سازه های صنعتی و دستی مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت نیز همانند دیگر شرکتهای معرفی گردیده یکی از بهترین تولید کننده ورق شیروانی در کشور می‌باشد.

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از چهار راه زرتشت – کوچه غفاری – پلاک ۲۹

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۵۱۵۱


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

شرکت الماس تبریز

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

حال یکی دیگر از بهترین تولیدکننده ورق شیروانی در کشور را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم. شرکت الماس تبریز با تولید تایل طرح سفال الماس و ملزومات آن جهت پوشش سقف شیروانی فلزی، در حال فعالیت می‌باشد و همیشه سعی نموده با بهره‌گیری از تجارب قبلی، کیفیت و تنوع محصولات خود را بالا ببرد. در همین راستا کلیه محصولات و به خصوص تایل طرح سفال این شرکت در انواع رنگ‌های چروک (مات) و چرمی (براق) به روش رنگ پودری الکترواستاتیک تولید و عرضه می‌شود.

شرکت الماس تبریز تولید کننده ورق طرح سفال سقف شیروانی، سقف شیبدار، سقف ویلا، آلاچیق، سر درب و لوازم جانبی مانند فلاشینگ، آبرو، ناودانی، ابرویی، لمبه، تیزه، کلاهک و دودکش می‌باشد. کلیه محصولات از ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک نیز از تولیدات این شرکت می‌باشد.

آدرس: تبریز – جاده آذرشهر – نرسیده به پالایشگاه

تلفن تماس: ۰۴۱۳۴۲۵۱۰۳۱


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت برج پوشش آپادانا

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

شرکت برج پوشش آپادانا مجموعه ای فعال در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و سردخانه ای می‌باشد.  این شرکت نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات گالینای ایتالیا در ایران می‌باشد. این شرکت در زمینه طراحی، تولید و همچنین مشاوره مشغول به فعالیت می باشد.
برای انواع ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای هم با استاندارهای روز جهانی از جمله کارهای شرکت آپادانا می‌باشد. این شرکت نیز در ایران یکی از بهترین تولیدکننده ورق شیروانی می‌باشد.

آدرس: تهران – بلوار میرداماد – برج آرین – ورودی غربی – طبقه ۹ – واحد ۳۳

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۹۱


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

فولاد عرش پژمان

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی و تولیدی فولاد عرش پژمان در سال ۱۳۸۹آغاز به فعالیت نمود. ساختار مدیریتی این مجموعه همواره بر مشتری مداری و تعامل پایدار با شرکای کسب و کار، توجه ویژه به امر کیفیت و رضایت و سود متقابل تاکید داشته است. این شرکت را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین تولیدکننده ورق شیروانی در کشور نام برد.

آدرس: مازندران -کیلومتر ۷ جاده آمل به محمودآباد – شهرک صنعتی تشبندان – خیابان یاس – کوچه یاس۲

تلفن تماس: ۰۱۱۴۴۷۸۲۴۴۷


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت ارمان فلز کاسپین

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

شرکت آرمان فلز کاسپین  را می‌توان از جمله بهترین تولید کننده ورق شیروانی در ایران نام برد. این شرکت توانسته با بیش از بیست سال سابقه در زمینه تولید ورق نما شیروانی موفق عمل نماید. شرکت آرمان فلز کاسپین مجهز به دستگاه های پیشرفته با توان تولید بالا، کیفیت مناسب، با مدیریت صحیح و استفاده از مهندسین با تجربه در زمینه طراحی در ساخت و نصب ورق های موج دار به پیشرفت های قابل توجهی در این صنعت بدست آورد.

آدرس: : استان قزوین – شهر صنعتی البرز – فلکه دوم – بلوار میرداماد غربی – جنب سپاه پاسداران

تلفن تماس: ۰۲۸۳۲۲۳۹۴۲۷


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

شرکت صنایع هفت الماس

بهترین تولید کننده ورق شیروانی | ساختمونی نیوز

شرکت صنایع هفت الماس یکی دیگر از بهترین تولید کننده ورق شیروانی می‌باشد که در سال ۱۳۷۵ تاسیس گردید. با هدف تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل و سایر مقاطع فولادی آغاز به کار نمود. عملیات عمرانی این شرکت در سال ١٣٨٠ آغاز و در سال ١٣٨٢ با ظرفیت اسمی سالانه ١٠٠٠٠٠ تن ورق گالوانیزه با ضخامت ٣/٠ تا ٢ میلیمتر و عرض ١٠٠٠ و ١٢۵٠ میلیمتر به بهره برداری رسید. تولیدات ورق گالوانیزه این شرکت پاسخگوی ١۵ درصد نیاز بازار داخلی بوده و حدود ٢٠ تا ۴٠ درصد از کل ظرفیت تولید نیز در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

این شرکت دارای لوح تقدیر بعنوان واحد نمونه صنعتی، دومین تولید کننده ورق گالوانیزه در کشور میباشد. همچنین دارای نشان استاندارد ملی و گواهی کیفیت ISO ٩٠٠١:٢٠٠٨ در تولید ورق‌های گالوانیزه به کیفیت برتر بوده و در ادامه این شرکت در راستای اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی از جمله ISO ١٨٠٠٠ و ISO ١۴٠٠٠ و EFQM نیز گام بر داشته است.

تولیدات این کارخانه ضمن تامین ورق برای خط تولید گالوانیزه هفت الماس بخش‌هایی از بازار مصرف داخلی و صادرات بین المللی را نیز تامین مینماید.

آدرس: تهران – الهیه – مریم شرقی – شماره ۳۴

تلفن تماس: ۰۲۱۸۳۲۴۰۰۰۰ 


کاربرد ورق شیروانی چیست؟

به نظر می‌رسد که از این ورقها برای ساخت سقف ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌گردد. اما واقعیت این است که کاربردهای ورق شیروانی فراتر است که شامل: استفاده به عنوان سقف کاذب در بخش‌های مختلف ساختمان (انباری، استخر و …)، پوشش دیوارها در کارگاه‌های صنعتی، احداث سقف آلاچیق‌ها، احداث گلخانه‌ها، احداث سالن‌های ورزشی و سوله‌های سرپوشیده، در سقف پارکینگ‌ها، ساخت کانکس، ساخت ساندویچ پنل می‌باشد.

ویژگیهای بهترین ورق شیروانی

اصلی‌ترین ویژگی هر نوع ورق شیروانی مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدن می‌باشد. ورق‌هایی که به هر دلیل از این ویژگی برخوردار نباشند، به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای احداث سقف سازه‌های مختلف به شمار نمی آیند. از دیگر ویژگیهای آن شامل: مقاومت بالا در برابر سایش، حفظ پایداری ابعادی در شرایط آب و هوایی مختلف، نصب آسان و سریع، ظاهر زیبا و درخشان، وزن سبک، ایفای نقش عایق حرارتی و صوتی در سازه، استحکام بالا در برابر ضربه، ثبات و پایداری رنگ در گذر زمان می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما بزرگواران

اکنون که تا اینجا با ساختمونی نیوز و ۱۰ تا از بهترین تولید کنندگان ورق شیروانی همراه بودید، متشکریم.
شما سروران گرامی می‌توانید از اطلاعات جامع و کاملی که تقدیمتان شد بهترین تولید کننده ورق شیروانی را انتخاب نمائید.

چنانچه یکی از این شرکت ها را برای ورق شیروانی سقف منزل، ویلا و یا هر مکانی که مَد نظر‌تون می‌باشد را  انتخاب کرده اید، در مورد آن تحقیقات جامع و بررسی های مقایسه ای بیشتری را به عمل آورید تا انتخابی ایده آل و عالی داشته باشید.

امید آن داریم با بررسی لیست بهترین شرکت های تولید کننده ورق شیروانی فوق بهترین انتخاب را داشته باشید.

با نظرات و پیشنهادات خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری دهید.

با تشکر از توجه و همراهی شما

تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 18 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا