بهترین تولید کننده گل نرده 【سال ۱۴۰۳】🌺 + لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده گل نرده

همانطور که می دانید، بسیاری از معماران برای ایجاد فضای امنیتی و جلوگیری از ورود سارقان در ساختمان ها از حفاظ استفاده می کنند. در واقع یکی از پر کاربردترین تجهیزات امنیتی ساختمان، حفاظ می باشد. همچنین این وسیله برای افزایش امنیت راه پله نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از زیبا ترین نوع حفاظ ها، طرح های گل نرده یا همان فرفروژه می باشد. در حال حاضر بسیاری از درب های ورودی و حفاظ پنجره ها به شکل گل نرده طراحی می شوند.
این محصول از جنس چدن و نوعی دیگر از آن از جنس آلومینیوم می باشد که در اشکال مختلفی همچون گل یا درخت تولید می شوند. این نرده ها مانند حفاظ بر روی درب، پنجره و نرده راه پله ها قابل اجرا می باشند. لازم به ذکر است که مقاومت گل نرده رابطه مستقیمی با میزان هزینه پرداختی در کار دارد. اما به طور کلی می توان گفت که این محصولات بسیار زیبا و مقاوم طراحی و تولید می شوند. ما در این مقاله قصد داریم در یک لیست ۱۰ تایی شما را با بهترین تولید کننده گل نرده آشنا کنیم.

کاربرد گل نرده

استفاده از گل نرده در نرده ها و حفاظ های ساختمانی، زیبایی منحصر به فردی را به آن ها می بخشد.
علاوه بر تمامی مزایایی که گل نرده دارد، امکان رنگ آمیزی نیز از مهم ترین ویژگی های آن است.
این ویژگی سبب می شود تا با در نظر گرفتن نوع کارایی و سایر ملاک ها، مناسب ترین رنگ را انتخاب نمایید.
گل نرده برای زیباسازی تراس، درب ، پنجره ، راه پله و … به کار می رود.
با توجه به مطالب اشاره شده می توان به این نتیجه رسید که گل نرده کاربرد های متنوع و گسترده ای در صنعت ساختمان سازی دارد.
اگر به دنبال قطعات گل نرده با قیمت مناسب می گردید، باید به فاکتور هایی همچون نوع طرح، اختصاصی بودن مدل طرح گل نرده، وزن و همچنین جنس گل نرده توجه کنید. در صورتی که تمایل دارید بهترین انواع گل نرده با طرح های مدرن و شیک را خریداری نمایید، این مقاله مختص شماست.

برای آشنایی بیشتر با ۱۰تا از بهترین تولید کننده گل نرده با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

صنایع فلزی یاور

بهترین تولید کننده گل نرده - ساختمونی نیوزگروه صنعتی یاور یکی از بهترین تولید کننده گل نرده است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه درب و پنجره فلزی آغاز نمود. این مجموعه با پیشروی در زمینه ساخت محصولات متنوعی از قبیل حفاظ ساده و فرفورژه، درب های فلزی، پله پیچ، حفاظ روی دیوار و سایر محصولات فلزی لوکس به یکی از بهترین های صنعت محصولات ساختمانی تبدیل شد. کلیه فعالیت های این شرکت توسط تیمی متشکل از افراد متخصص و با تجربه انجام می شود.

محصولات و خدمات:

  1. پله پیچ
  2. حفاظ فرفورژه
  3. نرده پله | پنجره | تراس
  4. درب های فلزی | ضد سرقت | پارکینگ
  5. حفاظ روی دیوار | شاخ گوزنی | بوته ای | نیزار | لیلیوم

آدرس: کرمان – خیابان ۲۴ آذر – کوچه ۳۳

شماره تماس: ۰۹۱۳۷۵۶۰۳۴۳


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

گل نرده سعید

بهترین تولید کننده گل نرده - ساختمونی نیوزتولیدی گل نرده سعید از بهترین مراکز تولید و پخش انواع گل‌ نرده‌ با بهترین کیفیت به شمار می آید. این مجموعه با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید گل نرده، در بسیاری از پروژه های درب های‌ فرفورژه‌ سی‌ ان‌ سی‌‌، حفاظ‌ آکاردئونی‌ نفر رو، حفاظ شاخ گوزنی موفق بوده است.
کلیه محصولات این مجموعه با بهترین متریال و قیمت عالی و تضمین اصالت کالا تولید می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. شما عزیزان می توانید کلیه سفارشات کوچک و بزرگ پروژه محور خود را به مجموعه گل نرده سعید بسپارید و بالاترین و واقعی ترین کیفیت از تجهیزات فلزی را تجربه کنید.

محصولات و خدمات:

  1. گلنرده چدنی
  2. حفاظ شاخ گوزنی
  3. درب آکاردئونی
  4. درب فرفورژه
  5. نرده راه پله فرفورژه
  6. تاب و سرسره ویلایی
  7. مبلمان شهری فرفورژه
  8. درب سی ان سی

آدرس: بزرگراه آزادگان – ورودی یافت آباد – بعد از بوستان مادر – میدان مهتدی – بلوار شهید مهتدی – نبش خیابان سالار – گارگاه فنی کرمی

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۱۳۱۸۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی صائلا

بهترین تولید کننده گل نرده - ساختمونی نیوزگروه صنعتی صائلا بهترین تولید کننده گل نرده فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ و محصولات ساختمانی متنوعی را به بازار ارائه نمود. این شرکت با برخورداری از کادر فنی مجرب و تجهیزات به روز، انواع محصولات گل نرده و سازه های هنری را تولید می نماید.
مجموعه صائلا نسل جدید فرفورژه را در طرح های متنوع از جنس آهن، استیل و آلومینیوم طراحی می کند و در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد.

محصولات و خدمات:

  1. درب فرفورژه
  2. گل نرده فرفورژه
  3. سقف کاذب فرفورژه
  4. فریم

آدرس: خیابان قائم مقام فراهانی – جنب تهران کلینیک – کوچه آزادگان – (پلاک ۲۷ قدیم) ۲۵ جدید – طبقه ۴ – واحد ۲۰

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۰۸۲۶۳


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

تبریز استپ

بهترین تولید کننده گل نرده - ساختمونی نیوزگروه صنعتی تبریز استپ در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت درب های زینتی، پله های اسپیرال و اکسپوز و محصولات مربوطه آغاز نمود. این شرکت با پیشرفت در عرصه صنعت آهنگری گام های موثری در این صنعت برداشته است. تبریز استپ با ایجاد شغل و کار آفرینی و ایده های نو این صنعت را به سمت مدرنیزه و پیشرفت هدایت می کند و در تلاش است تا سهم خود را در این بازار گسترش دهد.

محصولات و خدمات:

  1. درب فرفورژه | لیزری | ویلایی | پارکینگ
  2. قطعات فرفورژه
  3. نرده فرفورژه
  4. نرده لیزری
  5. پله دوبلکس | گرد
  6. چوبکاری پله

آدرس: تبریز – جاده آذرشهر – بعد از نیروگاه حرارتی – شهرک صنعتی غرب – جنب سهند بتن

شماره تماس: ۰۹۱۴۴۱۵۲۹۲۴


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

صنایع فلزی توفیقی

بهترین تولید کننده گل نرده | ساختمونی نیوزصنایع فلزی توفیقی به عنوان بهترین تولید کننده گل نرده شناخته می شود. این مجموعه با بیش از ۴۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع درب حیاط، درب فرفورژه، نرده فلزی، درب های لوکس و دست ساز و سایر مصنوعات فلزی سهم قابل توجهی از بازار محصولات فلزی را به خود اختصاص داده است.
پروژه های موفقیت آمیز این مجموعه نتیجه فعالیت تیم با تجربه، حسن نیت در انجام کار و کیفیت محصولات می باشد. همچنین این مجموعه تولیدات خود را به اکثر شهرهای ایران ارسال می نماید.

محصولات و خدمات:

  1. درب فلزی فرفورژه تک لنگه و دو لنگه
  2. درب فلزی لیزری
  3. نرده و حفاظ فرفورژه
  4. قطعات فرفورژه

آدرس: تبریز – جاده پتروشیمی – بازار آهن تبریز

شماره تماس: ۰۴۱۹۱۰۳۳۶۹۸


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

 ایران فرفورژه

بهترین تولید کننده گل نرده - ساختمونی نیوزگروه صنعتی ایران فرفورژه آدرین تولید کننده انواع گل نرده فرفورژه با بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه محصولات ساختمانی فعالیت دارد. این مجموعه یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات فرفورژه در کشور است که محصولات متنوعی را در این زمینه ارائه می دهد. ایران فرفورژه آماده خدمت رسانی به مخاطبین خود در زمینه تولید انواع درب، نرده، حفاظ و گلنرده فلزی در استان تهران می باشد.
محصولات تولیدی این مجموعه به نوعی طراحی و تولید می شوند که قابل رقابت با محصولات داخلی و خارجی هستند. چرا که این محصولات به لحاظ تنوع و کیفیت در سطح استاندارد های بین المللی می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. گل نرده
  2. شاخ گوزنی
  3. کادری
  4. قطعات

آدرس: تهران – جاده ساوه – سه راه آدران – شهرک صنعتی زواره ای – خیابان دهم – رو به روی آدران بتن – پلاک ۱۲

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۹۹۱۷۹۷


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

ثامن حفاظ

بهترین تولید کننده گل نرده - ساختمونی نیوزگروه ثامن حفاظ یکی دیگر از بهترین تولید کننده گل نرده است. این شرکت از سال ۱۳۸۰ تاکنون یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع حفاظ روی دیوار، حفاظ ساختمان، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، انواع درب پارکینگ، درب فرفورژه و انواع مختلف نرده حفاظ، نرده راه پله حرفی برای گفتن دارد.
مدیران و کارکنان این مجموعه با پشتکار و تلاش مستمر شبانه روزی خود و با به کارگیری به روزترین تکنولوژی در دنیا توانسته اند در زمینه صادرات انواع محصولات تولیدی خود را به کشور های اروپایی و حوضه خلیج فارس فعالیت نمایند و موجب افزایش اقتدار تولیدات ایرانی در کشور های خارجی باشند.

محصولات و خدمات:

  1. نرده و راه پله
  2. حفاظ شاخ گوزنی | بوته ای | نیزار | نخل مرداب
  3. درب پارکینگ | فرفورژه | ویلا

آدرس: اتوبان تهران ساوه – بعد از عوارضی اول – سومین خروجی – صبا شهر شهریار – آدران – خیابان صانع – مجتمع صانع گروه ثامن حفاظ

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۴۰۳۵۴۰


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

صنایع فلزی کاوه

بهترین تولید کننده گل نرده - ساختمونی نیوزشرکت صنایع فلزی کاوه یکی دیگر از بهترین تولید کننده گل نرده به شمار می آید که با افزایش کیفیت زیر ساخت های فنی و تکنولوژیکی و همچنین برخورداری از توانایی های فنی و مهندسی به روز خود توانستند در جهت طراحی، تولید و نصب تجهیزاتی همچون حفاظ روی دیوار، درب های آکاردئونی، حفاط پنجره، نرده بالکن، نرده راه پله، درب فلزی، فلاشینگ و تابلو های دکوراتیو قدم بردارند.
این شرکت کلیه محصولات خود را با سرعت، کیفیت و استاندارد های ملی و جهانی با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می کند. این محصولات با به کارگیری تکنولوژی و دانش فنی به روز، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و توان مهندسی تولید می شوند و کیفیت آن ها تضمین شده است.

محصولات و خدمات:

  1. حفاظ روی دیوار
  2. نرده بالکن
  3. راه پله فرفورژه
  4. درب آکاردئونی | فلزی | فرفورژه | مدرن

آدرس: تهران – عباس آباد – تقاطع خیابان ولیعصر و بهشتی – خیابان عبادی – پلاک ۱۵ – واحد ۳

شماره تماس: ۰۹۱۰۷۵۰۰۰۹۳


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

ایران سازه

بهترین تولید کننده گل نرده - ساختمونی نیوزمجموعه ایران سازه با بیش از ۲۵۰۰ پروژه موفق در سراسر کشور به عنوان یکی از بهترین تولید کننده گل نرده شناخته می شود. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار سعی دارد تا محصولات تولیدی خود را از نظر ایمنی و کیفیت در بالاترین سطح ممکن نگه دارد. این شرکت همواره با بهره گیری از نصابان مجرب و با تجربه بهترین خدمات نصب تولیدات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

محصولات و خدمات:

  1. حفاظ شاخ گوزنی | فرفورژه پنجره | آکاردئونی | لیلیومی | سرنیزه | بوته ای
  2. آردواز

آدرس: تهران – یافت آباد – میدان الغدیر به سمت آزادگان – روبروی پمپ گاز – گاراژ سهند

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۷۰۰۹۴۰


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

ثمین فورژ

بهترین تولید کننده گل نرده - ساختمونی نیوزثمین فورژ یکی از برترین تولید کنندگان مصنوعات فلزی است. این مجموعه دارای طراحانی با تجربه و معتمد است که این امر سبب می شود تا طراحی های ثمین فورژ منحصر به فرد، زیبا، با دوام و با جزئیات کامل باشند. کلیه طرح هایی که توسط این مجموعه ارائه می شود، بر اساس سفارش مشتری و مطابق با سلیقه فرد طراحی می گردند. تمامی پرسنل مجموعه ثمین فورژ دارای چندین سال تجربه در زمینه کاری خود هستند و محصولات و خدمات مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند.

محصولات و خدمات:

  1. درب فرفورژه
  2. نرده و حفاظ فلزی
  3. پلکان فلزی
  4. خدمات رنگ

آدرس: بزرگراه آزادگان – بعد از اتوبان ساوه – خیابان عرفان یکم غربی – پلاک ۱۱

شماره تماس: ۰۹۱۲۴۲۸۲۳۰۰


عوامل تاثیر گذار بر قیمت گل نرده

برخی از عوامل همچون میزان وزن و شلوغ یا خلوت بودن طرح ها تعیین کننده قیمت گل نرده است. همچنین جنس سازه نیز می تواند قیمت گل نرده را تحت تاثیر قرار دهد. گل نرده ها به صورت ساده یا فرفروژه قابل سفارش هستند. طراحی های فرفروژه از تعداد گل های بیشتری برخوردار می باشند و به همین دلیل با قیمت بالاتری به فروش می رسند.
همانطور که می دانید، درب و پنجره های آهنی به دلیل جلوگیری از ورود سارقان به ساختمان در حال حاضر بسیار پر کاربرد و پر فروش هستند. در واقع با نصب حفاظ های آهنی می توانید ایمنی ساختمان خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

ساخت فرفورژه آهنی یا فلزی

فرفورژه از فلز با رنگ سیاه ساخته می شود و به نوعی می توان گفت که تولید فرفورژه تلفیقی از هنر و صنعت است. در این صنعت ظرافت و زیبایی هنر با تولید صنعتی ترکیب می شود و محصولی پر طرفدار تولید و به بازار عرضه می گردد.
فرفورژه معمولاً فلزات سرد با مقاومت بالاست و نصب آن به راحتی انجام می شود. لازم به ذکر است که برای ایجاد تغییراتی در شکل و فرم این فلز از دستگاه‌ های مدرن بدون نیاز به حرارت استفاده می شود.
تولید و فروش گل نرده فرفورژه به صورت سرویس کامل نیز انجام می شود. محصولات فرفورژه شامل درب نفر رو و ماشین رو، باکس، فنس های رو دیواری، حفاظ پنجره ها، نرده های راه پله و تراس ها و درب ورودی آپارتمان می باشند که در طرح ها و انواع مختلف درون کارگاه های جوشکاری تولید می شوند.

پیشنهاد ما به شما

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، گل نرده یا فرفورژه به معنی ایجاد تغییر در حالت و فرم دهی به میله و تولید محصولاتی کاربردی و تزئینی و در عین حال تجهیزات امنیتی ساختمان است.
از نرده های فرفورژه می توان در تراس، روی دیوار، راه پله ها، نرده های بالکن، درب و پنجره ساختمان، درب حیاط، درب های ماشین رو، نفر رو ، ریلی، ویلایی و … استفاده کرد. هنر گل نرده سازی از زمان قدیم تا کنون در کارگاه های کوچک آهنگری و به شیوه های سنتی و نوین در ایران رواج یافته است.

ما در این محتوا به معرفی ۱۰ تا از بهترین تولید کننده گل نرده پرداختیم.
امیدواریم نکات ذکر شده در این مقاله برای شما راهنمای مناسبی جهت انتخاب بهترین گل نرده برای فضای داخلی یا بیرونی ساختمان باشد.
شما سروران گرامی می توانید از اطلاعات موجود در این محتوا استفاده کرده و بهترین ها را انتخاب کنید.
برای دریافت لیست قیمت گل نرده می توانید با شرکت هایی که در مقاله فوق معرفی شد، در ارتباط باشید. همچنین برای مشاهده لیست ۱۰ تایی بهترین تولید کننده حفاظ فرفورژه به مقاله لینک شده مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا