شرکت های ساختمانی

بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان 🏡🏙️【سال ۱۴۰۳】+ لیست ۱۰ تایی

معرفی بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان در وبسایت ساختمونی نیوز

در بحث ساخت ویلا در کردان موضوعی که همیشه مورد توجه بوده و مهم تلقی می شود این است که سازنده خوب چه کسی می باشد و برای ساخت به کدام سازنده می توان اعتماد کرد. برای انتخاب سازنده خوب لازم است تمام گزینه های پیش رو را مورد بررسی قرار داد تا در آینده دچار مشکل نشد. در این مقاله ما قصد داریم ۱۰ تا از بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان را به شما معرفی کنیم، اگر شما نیز ساکن این مناطق هستید یا قصد ساخت و ساز ویلا در آن را دارید با ما همراه باشید.

سازنده کیست؟

سازنده شخصی است که وظایفی مانند کنترل مراحل ساخت و اجرای آن طبق قانون و اعلام گزارش کار به ناظر ساختمان را دارد و با بهره گیری از تیمی متشکل از مهندسین، معماران و هنرمندان می کوشد تا سازه ای با ساخت و ساز با کیفیت را به مالک ساختمان تحویل دهد.

ویژگی های سازنده

از ویژگی هایی که سازنده با داشتن آنها به عنوان یک سازنده خوب شناخته می شود در ادامه برای شما بیان می شود.

  • دارا بودن مجوز

یکی از مهم ترین ویژگی های یک سازنده خوب داشتن مجوز فعالیت است، سازنده ای که دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام مهندسی کشور می باشد را می توان به عنوان یک سازنده خوب معرفی کرد.

  • سابقه بالا و درخشان

قطعاً سابقه و تجربه بالای یک سازنده نشان دهنده مهارت بالای او نیز می باشد. سازنده با داشتن سوابق بالا و انجام پروژه های بسیار موجب بالا رفتن اعتبار نام خود می شود. برای بررسی سوابق سازنده می توان از پروژه های تمام شده یا در حال اجرای آن بازدید کرد.

  • تعهد به کار

یک سازنده خوب همیشه در کار مسئولیت پذیر می باشد، برای مثال سعی می کند در ساخت و ساز طبق قرارداد عمل کند و در زمان تعیین شده پروژه را تحویل مالک دهد.

  • تیم گروهی متخصص

سازنده با تیمی از مهندسین معمار، تأسیسات، برق و طراح دکوراسیون داخلی و خارجی می کوشد تا ساخت و ساز را با بهترین کیفیت به اتمام رساند.
همچنین سازنده نیز باید دارای تیم اداری و حقوقی متخصص باشد تا فعالیت هایی مانند اخذ مجوز، برنامه ریزی فروش و تحویل سند به خریداران به طور قانونی انجام گیرد.

سازنده چه وظایفی دارد؟

ساخت و ساز در دنیای امروز بسیار گسترده شده و یکی از نیاز های ضروری جامعه محسوب می شود. سازنده وظایف بسیاری در ساخت و ساز دارد که به دو قسمت وظایف قبل از ساخت و هنگام اجرای ساخت تقسیم می شود.
قبل از شروع ساخت طراحی سازه، تعیین مقدار آهن و مساحت قسمت های سازه شامل پایه ها، ستون ها و سازه ها انجام می گیرد، همچنین تجهیزات لازم برای شروع ساخت تعیین و قرارداد میان مالک و سازنده انجام می شود. سازنده باید نیز قبل از شروع کار با انجام بیمه شخص ثالث و بیمه کارگران ساختمانی از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند.
در هنگام ساخت نیز سازنده موظف است نقشه را پیاده سازی نماید و فعالیت هایی مانند حفاری زمین، قرار دادن تیرچه ها و ستون ها، ارائه گزارش روزانه به مهندس ناظر و نظارت بر تمامی مراحل ساخت و ساز را نیز انجام دهد. همچنین سازنده نیز باید ایمنی خانه های اطراف و ساکن در آن منطقه را تضمین کند و از وارد کردن خسارات جلوگیری نماید.
در هنگام ساخت سازنده می بایست نقشه را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت بروز مشکل آن را به مهندس طراح اطلاع بدهد و تا زمان پاسخ کار را متوقف کند.
سازنده باید برای خرید مصالح و مواد با کیفیت و استاندارد با اطلاعات لازم مالک را راهنمایی نماید و جدول زمان بندی را برای تمام مراحل کار تعیین کند.

در ادامه قصد داریم شما را با ۱۰ تا از بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان آشنا نمائیم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت ساختمانی کلوک

لوگوی شرکت ساختمانی کلوک

شرکت ساختمانی کلوک یکی از بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان است که در سال ۱۳۸۸ تأسیس شده است و توسط گروهی از مهندسان و مدیران کارآزموده و مجرب در پروژه های ساختمانی با هدف کیفیت بالای ساخت و ساز، بکارگیری دانش روز دنیا، تحویل پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن و خدمت رسانی عالی به مردم شریف ایران فعالیت می کند.

محصولات و خدمات:

  1. اجرای اسکلت بندی
  2. نازک کاری
  3. سفت کاری
  4. طراحی نما
  5. بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی

آدرس: تهران – بزرگراه خرازی – بلوار نهاوند – خیابان کامیاب – خیابان کاوش – ساختمان پزشکان تریتا – طبقه ۱۸

تلفن تماس: ۰۲۱۴۶۱۰۲۰۳۳


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

معماران کارینا

لوگوی معماران کارینا

تیم معماران کارینا در زمینه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی و طراحی نمای ساختمان و ویلا به طور تخصصی فعالیت دارد و جزء بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان می باشد. معماران کارینا با تکیه بر دانش تیم توانای خود و با بهره گیری از تمامی روش های مدرن در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی کابینت و طراحی نما آماده ی دریافت پروژه های شما می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی و ساخت نما و محوطه ساختمان
  2. دکوراسیون داخلی و خارجی
  3. اداری و تجاری
  4. طراحی چیدمان منزل

آدرس: کرج – گلشهر – بلوار پونه شرقی – برج میلاد – طبقه ۴

تلفن تماس: ۰۲۶۳۴۲۴۹۸۲۶


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت ساختمانی بتیس

لوگوی شرکت ساختمانی بتیس

شرکت ساختمانی بتیس دارای بیش از ۲۰ سال تجربه و با معماری اقلیم های متنوع فعالیت دارد. در بتیس احداث سازه هایی که اصالت و فرهنگ را حفظ کند و با تکیه بر نیروهای مشخص و باسواد و مصالح مرغوب روز دنیا یک شعار همیشگی است که موجب رسیدن به هدف های این گروه یعنی رضایت مشتری و افزایش کیفیت کار شده است. در حال حاضر این شرکت جزء بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. ساختمان سازی صفر تا صد
  2. پروژه های مسکونی
  3. تجاری و اداری
  4. طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی

آدرس: تهران – نیاوران – خیابان احمدی زمانی – خیابان همایون – نبش پیاله – پلاک ۳۱

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۷۲۶۶۹۱


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

زیگما دیزاین

لوگوی زیگما دیزاین

زیگما دیزاین یک شرکت معماری و پیمانکاری با تخصص در زمینه‌های بازسازی و ساخت تا دیزاین داخلی اداری، مسکونی و تجاری است. این مجموعه یکی از بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان است و از مهندسین عمران، معمار و تکنیسین متخصص تشکیل شده که با برخورداری از تجربه و دانش فنی و تخصصی، خدمات بی‌نظیر در زمینه های مشاوره طراحی، اجرا، بازسازی و دکوراسیون داخلی و خارجی پروژه‌های مختلف ارائه می دهد.

محصولات و خدمات:

  1. ساخت مجتمع های اداری
  2. تجاری
  3. ویلا
  4. مسکونی
  5. دکوراسیون داخلی و خارجی
  6. بازسازی ساختمان

آدرس: تهران – منطقه ۲۲ – شهرک گلستان – بلوار کاج – نبش سروستان سوم

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۷۷۱۰۶۳


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

گروه ساختمانی ماکان

لوگوی گروه ساختمان سازی ماکان

گروه ساختمانی ماکان با بیش از دو دهه تجربه و سابقه یکی از بزرگترین شرکت های ساختمان سازی در کرج می باشد. این مجموعه با طراحی های بی نظیر به عنوان بهترین طراحی ها در شهرداری های مختلف معرفی شد. هدف این شرکت ارائه خدمات ساختمانی بی نقص و با دوام برای زندگی آرام و دلپذیر است. اجرای صحیح و اصولی در کنار نظارت مداوم موجب شده تا این شرکت یکی از خوش آوازه ترین شرکت های ساختمان سازی باشد. این مجموعه جزء بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی و ساخت ساختمان های مسکونی
  2. پروژه های تجاری و اداری
  3. ویلاها

آدرس: فردیس – بلوار بیات غربی – ابتدای بلوار ۴۴ متری امام خمینی – روبروی پارک تندرستی – خیابان رجایی غربی

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۰۴۴۷۹۱


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

شرکت معماری برازمان مهراز البرز

لوگوی برازمان مهراز البرز

شرکت معماری برازمان مهراز البرز یکی از بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان است که در سال ۱۳۹۴ با ایجاد فضاهای کاملا کاربردی و زیبا و بی نظیر ویلایی و مجتمع های مسکونی و تجاری و اداری و ورزشی و خدماتی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت طی ۷ سال اخیر بیش از صدها مورد ویلا و مجتمع ها مسکونی و تجاری در نقاط مختلف ایران طراحی و اجرا کرده است.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی ویلا
  2. نما
  3. طراحی داخلی
  4. اسکلت بندی
  5. بازسازی
  6. پلان
  7. نازک کاری

آدرس: استان البرز – منطقه ۵

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۲۰۳۲۸۳


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

دفتر معماری مهندس فرشته قدردان

لوگوی دفتر معماری مهندس فرشته قدردان

این دفتر به مدیر عاملی فرشته قدردان می باشد که در سال ۱۳۷۹ مدرک کاردانی خود را از دانشگاه آزاد تهران جنوب و مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه آزاد قزوین در رشته معماری اخذ نمود. این دفتر معماری در طی این سالها تجربیات متنوعی در حوزه طراحی معماری و تایید و طراحی نقشه های مصوب شهرداری کسب کرده است و یکی از بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی پلان
  2. نما
  3. ویلا
  4. محوطه
  5. طراحی داخلی
  6. اخذ مجوز

آدرس: البرز – کرج – چهارراه کارخانه قند – میدان شهیدفهمیده – کوچه بدر ۱- ساختمان پارسا

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۶۱۷۲۸۴


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

مجموعه بهینا نما

لوگوی مجموعه بهینا نما

مجموعه بهینا نما، یکی از فعالان در زمینه طراحی و ساخت نما و تولید انواع ابزارهای نمای داخلی و خارجی پیش ساخته در شهر کرج می باشد و جزء بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان می باشد. این مجموعه دارای تجربه بالا و تیمی مجرب و متخصص در اجرای پروژه در تمامی استانهای کشور است.
بهینا نما نیز دارای محصولات با کیفیت و متنوع است که موجب شده کارفرمایان بتوانند براساس سلیقه و نیاز خود، از خدمات این مجموعه استفاده نمایند. در این مجموعه طراحی های مدرن نما نیز انجام می گیرد.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی و ساخت نمای ساختمان
  2. ساختمان های مسکونی
  3. نماهای مدرن و کلاسیک
  4. تولید نماهای داخلی و خارجی

آدرس: کرج – گلشهر – خیابان درختی – نرسیده به سه راه تهران – جنب شیرینی نیما – ساختمان۹۸

تلفن تماس: ۰۲۶۹۱۰۰۲۸۷۹


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

استودیو آژند

لوگوی استودیو آژند

این شرکت از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان می باشد. مهندسان مشاور این شرکت با هدف پاسخ به نیازهای صنعت ساختمان در زمینه معماری، طراحی ویلا ، بازسازی ساختمان ، طراحی نما و اجرا توانسته که با تکیه بر تجربیات و دانش جوانان نخبه و فعالان این عرصه در کشور، رتبه‌های بالا را در مسابقات معماری معتبر کشور کسب نماید.

محصولات و خدمات:

  1. بازسازی ساختمان
  2. طراحی ویلا
  3. نما
  4. دکوراسیون داخلی
  5. طراحی پلان

آدرس: خیابان شریعتی – بالاتر از پل صدر – خیابان میرزاپور – پلاک ۱۰ – واحد ۳۰۱

تلفن تماس: ۰۲۱۲۶۶۱۹۳۲۵


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

شرکت سپنتا

لوگوی هلدینگ ساختمانی سپنتاشرکت سپنتا از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت جزء بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان است و متشکل از مشاور طراحی نظارت ارشد، شرکت مجری ذیصلاح ساختمانی پایه ۱، شرکت ژئوتکنیک، جوش و بتن است که روز به روز در حال گسترش می باشد. اعضای این شرکت متشکل از مهندسین جوان و دارای تحصیلات مرتبط با پروانه صلاحیت نظام مهندسی است و بیشتر فعالیت های شرکت زیر نظر نظام مهندسی تهران انجام می شود.

محصولات و خدمات:

  1. اخذ جواز ساخت
  2. بازسازی ساختمان
  3. نقشه برداری ساختمان
  4. طراحی نمای ساختمان
  5. دکوراسیون داخلی

آدرس: تهران – خیابان آزادی – نبش خیابان نمایندگی – پلاک ۱- ساختمان پارس ۲ – واحد ۱۰

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۰۰۳۱۵۸


مسئولیت سازنده ویلا و آپارتمان چند سال می باشد؟

در ساخت و ساز ساختمان ضمانتی وجود دارد که مدت آن معمولاً یک سال است و طبق این ضمانت در صورت بروز مشکل در ساختمان، سازنده ساختمان می بایست آن را برطرف نماید به این معنی که سازنده پس از اتمام ساخت طی دوره ای که گارانتی نامیده می شود در هنگام بروز هرگونه عیب در سازه آن را پوشش می دهد. البته در رابطه با سنگ نما قضیه تفاوت دارد و دوره گرانتی  آن در حدود ۱۰ الی ۱۵ سال می باشد.

پیشنهاد ما به شما عزیزان

برای داشتن یک پروژه موفق و با کیفیت انتخاب سازنده خوب اهمیت زیادی دارد زیرا با انتخاب مناسب می توان از بروز مشکل و ضرر در پروژه جلوگیری کرد. سازنده خوب کسی است که در کار متعهد باشد و به تمام زمینه های حوزه فعالیت خود تسلط داشته باشد. شخص سازنده می بایست از تمام قوانین شهرداری و نظام مهندسی اطلاع داشته باشد و در ساخت و ساز از ایده های نو و به روز دنیا استفاده کند. همچنین باید پایبند به قوانین و اصول قرارداد باشد که با رعایت آن و برنامه ریزی و زمان بندی در پروژه موجب تسریع فعالیت ها و نیز افزایش اعتماد مالک می شود. در صورتی که شما نیز در در منطقه کردان قصد ساخت و ساز دارید ما به شما ۱۰ تا از بهترین سازنده ویلا و آپارتمان در کردان را معرفی نمودیم لذا برای انتخاب سازنده تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید، شما نیز می توانید برای یافتن بهترین سازندگان در دیگر مناطق مانند کرج به بهترین سازنده آپارتمان در کرج  مراجعه نمائید.

در پایان با تشکر از نگاه پر مهرتان تقاضا داریم با نظرات ارزشمند ما را در بهبود عملکرد وبسایت یاری فرمائید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۴.۸/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 10 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا