بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد 🏩 🌃【سال ۱۴۰۳】+ لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد در وبسایت ساختمونی نیوز

با توجه به افزایش ساخت و ساز امروزه شاهد به وجود آمدن شرکت های ساخت و ساز متعددی در مشهد هستیم که بهتر است با مطالعه ای دقیق پروژه خود را به دست مجموعه ای معتبر بسپاریم و با توجه به اهمیت این امر، در محتوای پیش رو قصد داریم راهنمایی های لازم را جهت انتخاب بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد به شما تقدیم نمائیم.
این شرکت ها شباهت های زیادی با یکدیگر دارند. اما دقیق تر که نگاه می کنیم متوجه جزئیات خواهیم شد که باعث می شود مجریان و سازنده های متخصص را میان انبوهی از شرکت های ساختمانی برگزینیم.
توانایی و قابلیت ها در کنار داشتن یک برنامه استراتژیک جهت تحقق چشم انداز می تواند دلیل تفاوت شرکت های موفق باشد.
افرادی که به دنبال انتخاب مجریانی کارآمد در مشهد هستند تا بهترین نتایج را از پروژه خود کسب کنند باید دقت کنند تا بتوانند از خدمات شرکت های ساختمانی با صلاحیت بهره مند شوند.

اهمیت ساخت هتل و آپارتمان در مشهد

به دلیل حضور حجم عظیمی از زائران در مشهد بسیاری از سرمایه گذاران مایل به ساخت اقامتگاه و هتل در این شهر هستند.
بنابراین فردی که اقدام به سرمایه گذاری و ساخت هتل و آپارتمان می کند باید تمام جوانب و پیش بینی ها را در نظر بگیرد.
اولین دستور مهم در این حوزه انتخاب بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد می باشد.
سرمایه گذاران باید ساخت هتل های لوکس را اولویت قرار دهند تا مهمان نوازی بی نقص برای مسافران این شهر به ارمغان آورند.
در سراسر شهر مشهد هتل های بسیار زیادی وجود دارد که اکثر آنها توسط سازندگان و شرکت های معتبر ساخته شده اند.
گردشگران نیز ترجیح می دهد در هتل هایی با طراحی و ساخت منحصر به فرد اقامت کنند تا تجربه ای خوب از سفر خود کسب کنند.

ویژگی های بهترین معماران آپارتمان و هتل در مشهد

از آنجایی که رقابت میان سازنده هتل و آپارتمان در مشهد بسیار زیاد است. هر یک استراتژیک و نقشه خاصی را جهت عملی کردن پیشرفت کاری خود طی می کند.
صنعت ساختمان سازی به دلیل تیمی بودن بهتر است بجای سپردن پروژه به دست مهندسان بی تجربه به گروه های معماری و ساخت و ساز فعال در صنعت ساخت آپارتمان سپرده شود.
این کار باعث می شود تا کار تیمی به سرعت در زمان و طبق قرار داده بسته شده صورت گیرد. بنابراین جلوی بسیاری از ضرر های احتمالی گرفته خواهد شد.
شرکت های فعال در زمینه ساخت و ساز نقش بسیار موثری در پیشرفت شهر و کشور خواهد داشت. برای این منظور مجری و سازنده مورد نظر باید تمامی استاندار های لازم را رعایت کند. تا در طولانی مدت هتل و یا آپارتمان سالم بماند و دچار مشکل نشود.
در ادامه بهتر است با ویژگی های بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد بیشتر آشنا شوید:

مدیریت تاثیرگذار

برای انجام پروژه طبق نقشه و مطابق با خواست و نظریه ی کارفرما مدیریت پروژه اهمیت بسیار بالایی دارد.
به گونه ای که با حفظ انگیزه دیگر معماران و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی می توان طوری برنامه ریزی کرد که نیاز کارفرما به درستی برآورد شود.

رعایت نکات ایمنی

از مهم ترین موارد که شاید به چشم نیاید اصولی بودن و ایمن بودن بنا می باشد. چگونه بفهمیم که کدام شرکت به رعایت این اصول می پردازد.
با یک پرس و جوی ساده می توان به این نکته دست یافت. همچنین با توجه به قدمت پروژه های قدیمی و بازدید از بنا های ساخته شده توسط مجموعه می توان به رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز پی برد.

حضور معماران حرفه ای

بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد با داشتن تیمی قدرتمند متشکل از معماران و طراحان حرفه ای استعداد های عالی را در کنار علم و هنر به کار می گیرد تا بتواند بهترین نتیجه را در ساخت هتل آپارتمان عمرانی مشهد به مشتری خود ارائه دهد.
یکی از دلایل موفقیت شرکت های معتبر و سرشناس حضور معماران دارای تحصیل و تجربه فراوان می باشد. زیرا این امر به سازنده کمک می تواند تا بتواند موانع را کنار زند و پله های ترقی را روز به روز طی کند.

خرید متریال و تجهیزات مرغوب

یک سازنده خوب منافع فردی را کنار می زند و با استفاده از متریال درجه یک ساخت آپارتمان و هتل را طبق درخواست مشتری پیش می برد.
استفاده از مواد و متریال مرغوب سبب می شود سرمایه گذران و مشتریان بیشتری جذب این شرکت ها شوند و در مدت کوتاهی به عنوان یک سازنده موفق و معتبر به شمار روند.

نظارت موثر بر اجرای پروژه

یک سازنده عالی با نظارت پیوسته بر اجرای معماران و کارکنان عملکرد و سرعت آنها را بررسی می کند. و تمامی اهداف خود را طبق برنامه ریزی قبلی پیش می برد.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت ساختمانی اطلس پاژ

بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد | ساختمونی نیوز

گروه شرکت های ساختمانی اطلس پاژ مشهد با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت خود را به عنوان یک گروه سرمایه گذاری و اجرایی در صنعت ساختمان در مشهد شروع کرد و با همکاری گسترده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تولید اجزا و سازه های فلزی پی و مهره ای تبدیل به موتور محرک پروژه های مسکن مهر در استانهای خراسان و دیگر مناطق کشور شد.
بیشتر فعالیت های این مجموعه در پروژه های مشارکت در ساخت و انبوه سازی می باشد.
شرکت اطلس پاژ با تلاش های روزافزون به یکی از بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد تبدیل شد.

آدرس: مشهد – سجاد – حامد جنوبی ۱۰

تلفن تماس: ۰۵۱۳۶۱۰۰۱۰۱


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

گروه معماری سعیدیان

بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد | ساختمونی نیوز

مجموعه معماری سعیدیان در مشهد با تکیه بر دانش و کسب مدارک و گواهینامه های معتبر در کنار تجربه های گوناگون در ساخت و ساز پروژه های عظیم موفق به ثبت برند خود به عنوان بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد شده است.
همچنین با اجرای پروژه های مختلف تجاری، اداری، مطب و هتل آپارتمان در مشهد توانایی به خصوصی در اجرای پروژه ها و کسب رضایت تمامی اقشار مختلف را دارد.
گروه معماری سعیدیان از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی در مشهد آغاز نمود. و هم اکنون به عنوان شرکت معتبر پله های ترقی را طی می کند.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی پلان
  2. طراحی نما
  3. بازسازی و نوسازی
  4. اجرا و ساخت

آدرس: خراسان رضوی – مشهد – حدفاصل سلمان فارسی ۲ و بابک – ساختمان پویان طبقه دوم

تلفن تماس: ۰۵۱۳۸۴۶۷۴۹۶


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت مهندسی پژواند

بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد | ساختمونی نیوز

گروه مهندسی پژواند با تکیه بر تجارب ارزنده مدیران مجرب خود و بکارگیری دانش و اطلاعات کافی در کنار تخصص و مهارت بالا در گرایش های مختلف ساختمان و با هدف ارائه تمامی خدمات مشتریان و سرمایه گذاران از لحظه شروع پروژه تا بهره برداری و فروش واحد ها تاسیس شده است.

این مجموعه با هدف کیفیت و ارتقاء سطح کاری همچنین کاهش هزینه های ساخت و ساز با استفاده از دانش و تجارب مدیران توانسته خدمات مناسبی ارائه دهد. علاوه بر این با کسب مجوز های لازم ساخت و بکارگیری مصالح استاندارد تاثیر بسیار مناسبی در شهر سازی شهرداری واقع شده است.
گذشت سال ها اجرای پروژه های متعدد مسکونی، اداری، ساخت هتل و … موجب شد شرکت پژواند به عنوان بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد شناخته شود.

آدرس: مشهد – آبادگران – برج اداری آفتاب – طبقه اول

تلفن تماس: ۰۵۱۳۸۷۱۰۵۳۹


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

هزاره

گروه معماری هزاره یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی مشهد می باشد. که با تکیه بر علم و دانش مدیران ارشد در کنار به روز رسانی دانش ها و مهارت های تخصصی پروژه های عظیم را با رعایت استاندار های لازم به انجام رسانده است.
این مجموعه با تکیه بر دانش فنی و خلاقانه متخصصان خود با درک و فهم ماهیت فضا با رویکرد داشتن فضایی بیشتر و مفیدتر به نظارت و اجرای پروژه های طراحی معماری از ابتدا و مشاوره به شما تا طراحی دکوراسیون داخلی مکان مورد نظرتان همراهی می نماید.

هزاره با بهره گیری از توان بالای هنری، علمی، خلاقیت و فنی تیم مجرب خود، برخورداری از امکانات گسترده اجرایی و عمرانی منطبق با معیارهای جهانی همچنین بومی سازی دانش و بکارگیری الگوهای روز معماری جهان توانسته است نقش موثری در طراحی و ساخت انواع پروژه های تجاری، فرهنگی، مسکونی، صنعتی، اداری، و شهری ایجاد کند. و به عنوان بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد شناخته شود.

آدرس: مشهد- بلوار سجاد – تندیس – طبقه دوم

تلفن تماس: ۰۵۱۳۸۴۵۲۹۸۸


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

شرکت معماری ارج آرک

بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد | ساختمونی نیوز

مجموعه ساختمانی و معماری ارج آرک جزء یکی دیگر از بهترین شرکت معماری در مشهد می‌باشد. این شرکت تشکیل شده از تیم متخصص و مجرب در حوزه ساخت و ساز با داشتن دو دهه فعالیت و سابقه درخشان توانسته گامی استوار در ساخت و ساز و ارتقاء سطح کیفی پروژه های مشهد ایجاد کند.
دپارتمان های این مجموعه به دو بخش طراحی و اجرای پروژه های کارفرمایان با کیفیت عالی تقسیم بندی می شود. که حضور مهندسان و معماران مجرب در این دپارتمان ها را شامل می شود.
به طور کلی حضور مدیران ارشد و نظارت صحیح و دقیق در اجرای پروژه های ساختمانی مسکونی، اداری، هتل و ساخت ویلا در مشهد سبب شده است تا این مجموعه به عنوان بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد شناخته شود.

آدرس: مشهد – میدان جانباز – برج پاژ – اداری یک – طبقه ۱۰ – واحد ۱۰۰۱

تلفن تماس: ۰۹۱۵۶۱۱۷۲۱۰


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

گروه ساختمانی عطا

بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد | ساختمونی نیوز

گروه ساختمانی عطا فعالیت خودش را از سال ۱۳۹۷ در شهر مشهد آغاز نمود و هم اکنون با کسب سال ها تجربه و فعالیت درخشان به عنوان بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد شناخته می شود. ما در تیم عطا به صورت تخصصی در زمینه طراحی و بازسازی پروژه‌های مسکونی، تجاری و باغ ویلا در محدوده شهر مشهد فعالیت می‌کنیم. تعهد و صداقت را سرلوحه کارمان قرار داده‌ و همواره تلاش می‌کنیم در این حوزه بهترین باشیم و خدمات مطلوبی را به مشتریان و کارفرمایان خود ارائه نماییم.

محصولات و خدمات:

  1. ساخت و ساز
  2. بازسازی
  3. طراحی و دکوراسیون داخلی
  4. استحکام بنا
  5. دوربین مدار بسته، دزدگیر و آنتن مرکزی

آدرس: خراسان رضوی – مشهد – خیابان ابوطالب ۱ – نبش خیاطی ۳

تلفن تماس: ۰۹۳۶۴۹۳۸۷۶۲


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

هلدینگ خانه

بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد | ساختمونی نیوز

گروه معماری هلدینگ خانه مجموعه ای متشکل از شرکت های معماری و ساخت و ساز با فعالیت و پروژه های عظیم و درخشان می باشد. هلدینگ خانه مسیر رشد خود را دقیقاَ در چارچوب مأموریت چالشی اش و مطابق با نقشه خود برنامه‌ ریزی کرده است.
نو اندیشی و تلاش در جهت توسعه شرکت محور اصلی ماموریت مان در صنعت ساختمان کشور و ارائه راه حل های اصولی و مدرن برای حل مشکلات ساختمان های امروزی می باشد.
این شرکت در طول سال ها حضور و فعالیت در صنعت ساختمان، به همراه توسعه و پژوهش توانست با نوآوری و ایجاد تغییرات مثبت در صنعت ساختمان دستاورد های قابل توجهی را در این زمینه از خود به جای بگذارد. لذا این مجموعه به عنوان بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد شناخته می شود.

آدرس: مشهد – بین صارمی ۳۴ و ۳۶ – ساختمان اساطیر

تلفن تماس: ۰۵۱۹۱۰۱۱۱۱۱


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

هلدینگ باران

گروه توسعه اقتصادی باران خاورمیانه به عنوان شرکت متولی هلدینگ باران، در قامت راهبر و ناظر، بیش از ۲ دهه جهت تضمین آینده سازمان باران تأسیس شده است. این شرکت، در کنار نقش سرمایه گذاری و داراییها، وظیفه زمینه سازی بلوغ بیشتر شرکت ‌های تابعه را برعهده دارد.

بخشی از وظایف این مجموعه، حرکت در چارچوب مسئولیت ها و اهداف اجتماعی گروه باران است. وظایفی که در راهبرد هایی همچون افزایش سیمای بصری شهر، ارتقای استاندارد های ساخت مجتمع ‌ها و بهترین برج های مسکونی مشهد و هتل ها، حفظ سرمایه های بومی و ملی و ایجاد اشتغال و کار آفرینی نمود پیدا میکند.
هلدینگ باران با طی کردن ماموریت خود با رویکرد تفکر استراتژیک در کنار سرمایه گذاری های نو آورانه، سبب شد تا این مجموعه به بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد منسوب شود.

آدرس: مشهد – بلوار خیام – بین خیام ۱۰ و ۱۲ – شماره ۷۶

تلفن تماس: ۰۵۱۳۸۱۸۱


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت نفیس

بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد | ساختمونی نیوز

شرکت نفیس مفتخر است با رعایت کلیه اصول مهندسی و معماری و استفاده از فناوری های روز دنیا در حوزه ساخت و ساز بنا و ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری و همچنین هتل آپارتمان گام مطلوبی در مسیر پیشرفت بر دارد.

ماموریت نفیس شامل حضور موثر در حوزه انبوه سازی مسکن کشور و رفاه مشتریان عزیز می باشد. همچنین برخورداری از منابع مالی با هدف رضایت مشتریان در کنار نگاه هوشمندانه به کسب و کار از اهداف این مجموعه است.
ساخت سازه و بنا های عظیم با رعایت استاندار های لازم و مستحکم با داشتن امکانات ویژه مطلوب خواسته های مشتریان می باشد.
به این ترتیب رضایت حداکثری مشتریان و کارفرمایان سبب شد تا مجموعه ساختمانی نفیس که جزء معتبرترین لیست سازندگان الهیه مشهد است به بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد مشهور شود.

آدرس: مشهد – الهیه – نبش رحمانیه ۲

تلفن تماس: ۰۹۱۵۲۰۰۸۰۱۰


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

گروه معماری ساحل جلالی

بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد | ساختمونی نیوز

این مجموعه با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه معماری، بازسازی و طراحی داخلی در شهر مشهد فعالیت خود را آغاز نمود. و در طول این مدت پروژه های فوق العاده ای را اجرا کرده است لذا به عنوان بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد شناخته می شود.
این تیم ماهر با مدیر باتجربه خود سرکار خانم ساحل جلالی پروژه های متعددی را انجام و به ثبت رسانیده است.
علم و دانش در کنار هنر و به کار گیری استعداد های مهندسان در کنار سال ها کسب تجربه سبب شد طراحی و دیزاین ساختمان توسط این مجموعه حس متفاوتی را در بیننده ایجاد کند.

آدرس: مشهد – بین جانباز ۴,۲ – ساختمان هواپیمایی قطر – طبقه ۶

تلفن تماس: ۰۹۲۰۳۲۱۱۷۰۴


چگونه بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد را پیدا کنیم؟

برای انتخاب یک شرکت معتبر در ابتدا بهتر است در مورد شرکت های ساختمانی مختلف تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید. یا با بررسی نظرات مشتریان به وجود یا عدم صلاحیت شرکت سازنده پی ببرید.
در گام بعدی باید پروژه و نمونه کار های واقعی شرکت مورد نظر را بررسی نمایید. با این کار می توان به تجربه و مهارت شرکت سازنده پی برد.
یکی دیگر از موارد مهمی که باید هنگام انتخاب بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد به آن توجه کنید بررسی مجوز های لازم و گواهینامه های مربوط به ایمنی و کیفیت می باشد.

سخن پایانی به سروران ارجمند

هدف از نگارش این محتوا، آشنایی با بهترین سازنده هتل و آپارتمان در مشهد می باشد.

با توجه به نکات مذکور در مطلب فوق می توانید با خیال راحت لیست سازندگان ساختمان در مشهد را شناسایی و پروژه خود را به اتمام برسانید.
ساختمونی نیوز به عنوان بزرگترین مرجع معرفی بهترین اسامی ساختمان و درج شماره سازندگان مشهد در تلاش است تا با ارائه راهنمایی های لازم شما را در انتخاب بهترین سازنده آپارتمان یاری نماید.
با مقایسه مجریان و شرکت های مختلف می توانید از خدمات حرفه ای بهترین سازندگان در استان خراسان رضوی – مشهد بهره مند گردید.

همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه محتوای بهترین سازنده آپارتمان در تهران با ۱۰ تا از سازندگان برتر در این حوزه نیز آشنا شوید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا