شرکت های ساختمانی

بهترین سازنده آپارتمان در تهران 🏢【سال ۱۴۰۳】+ لیست ۱۰ تایی

معرفی برترین سازنده آپارتمان در تهران

همیشه در بحث ساخت و ساز ساختمان موردی که حائز اهمیت است، انتخاب سازنده آن ساختمان است. برای اجرای یک پروژه موفق نیاز به مجرب ترین و بهترین سازنده های تهران است، به همین دلیل انتخاب سازنده اهمیت زیادی دارد. در این مقاله ما شما را با بهترین سازنده آپارتمان در تهران آشنا می کنیم.
لطفاً برای آشنایی با وظایف سازنده ساختمان با ما همراه باشید.

سازنده ساختمان

سازنده ساختمان شخصی است که برنامه ریزی، طراحی و نظارت بر یک ساختمان را بر عهده دارد، در واقع نقش نماینده کارفرما را ایفا می کند.

وظایف سازنده ساختمان

هر سازنده ساختمان وظایفی دارد که باید به آن عمل کند. عمل به وظایف به صورت صحیح باعث ایجاد اعتماد بین مشتری و سازنده می شود، در ادامه برخی از این وظایف را برای شما ذکر می‌کنیم.

  • اخذ پروانه و مجوز

یکی از موارد مهم قبل از اجرای ساخت و ساز، اخذ پروانه ساخت می باشد زیرا انجام هر عملیات ساخت و سازی بدون اخذ مجوز غیرقانونی محسوب می شود. همینطور مجوز برای انبار کردن مصالح ساختمانی، استفاده از تسهیلات عمومی و کار در شب ضروری است.

  • بررسی نقشه

یکی دیگر از وظایف سازنده، بررسی نقشه است. سازنده باید نقشه ساختمان را چک کند تا در صورت وجود مشکل و ایراد آن را به طراح نقشه اطلاع دهد.

  • اطلاع رسانی

اطلاع رسانی کتبی به کارفرما از وظایف کارکنان، نوع زمان بندی کار، وضعیت ساخت و ساز و اجرای آن از دیگر وظایفی است که سازنده ساختمان بر عهده دارد.

پیش بینی مشکلات احتمالی

سازنده ساختمان باید مکان های ثابت مانند جاده ها، خطوط برق و تلفن و فاضلاب را تعیین کند، این کار باعث می شود تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

  • بیمه

قبل از شروع ساخت و ساز، سازنده می بایست بیمه مسئولیت مدنی، شخص ثالث کارگاه و بیمه کارگران را بررسی کند. البته لازم به ذکر است که بیمه ها در تمامی مراحل بر عهده خود کارفرما است و در هنگام کار در صورت بروز مشکل، بیمه تمام هزینه ها را پرداخت می کند به همین دلیل طبق قانون باید از ابتدای کار، کارگران بیمه شوند.

  • رعایت قوانین

سازنده ساختمان باید با تمامی قوانین ساخت و ساز ساختمان آشنا باشد. سازندگان در قبال رعایت این قوانین مسئول هستند و موظفند قوانین را رعایت کنند تا با ساخت اصولی، ایمنی و رفاه ساکنان تضمین شود و از عواقب قانونی جلوگیری شود. همچنین با رعایت قوانین طول عمر ساختمان نیز افزایش پیدا می کند.

تامین مصالح ساختمانی

از وظایف دیگر سازنده، تامین مصالح و تجهیزات ساختمانی است تا نیاز های پروژه را برطرف کند. سازندگان معمولا با تولیدکنندگان زیادی در ارتباط هستند تا مصالح را با قیمت مناسب تهیه کنند. همچنین باید دقت داشته باشند که تمام تجهیزات مطابق با استاندارد و با کیفیت بالا باشند.

ارتباط و هماهنگی

سازنده ساختمان مسئول مدیریت تیمی کارگران، پیمانکاران فرعی و تامین کنندگان می باشد و باید اطمینان داشته باشد که اعضای تیم همسو با اهداف پروژه هستند.

  • تعهدات سازنده ساختمان

سازنده در طی ساخت و ساز تعهداتی در قبال مشتریان دارد که باید به آنها عمل کند در ادامه چند نوع از این تعهدات برای شما بیان می شود.

  • تحویل ساختمان در زمان تعیین شده

در هنگام امضای قرارداد، زمان تحویل با موافقت دو طرفین تعیین می شود و سازنده باید در موعد زمان تعیین شده ساختمان را تکمیل نموده و تحویل کارفرما دهد.

  • مدیریت صحیح بودجه

سازندگان باید از منابع مالی و انسانی به گونه ای استفاده کنند که اتلاف هزینه را به حداقل برسانند. اجرای پروژه با بودجه تعیین شده موجب تقویت اعتماد میان کارفرما و سازنده می شود و همچنین نشان دهنده مجرب بودن سازنده می باشد.

ارائه گارانتی پس از ساخت

پس از اتمام پروژه، سازندگان باید دوره گارانتی و مشاوره برای تعمیر و نگهداری را به کارفرما به عنوان تهعد ارائه دهند. این تعهد باعث افزایش رضایت طولانی مدت مشتری و دوام ساختمان است.

این دوره گارانتی یک تا چند سال متغیر است و در این دوره در صورت بروز هر نوع مشکل یا عیب ساختمانی، سازنده مسئول رفع آن می باشد.
در نتیجه مسئولیت سازنده پس از مدت ساخت و ساز پایان نمی یابد و دوره بعد از ساخت که دوره ضمانت نامیده می شود را مسئول رفع عیب های ساختمان می باشد.

معرفی بهترین سازنده های معروف تهران

لطفا جهت آشنایی با بهترین سازنده آپارتمان در تهران با ما همراه باشید .

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت توسعه ابنیه همت

لوگوی شرکت توسعه ابنیه همت

شرکت توسعه ابنیه همت در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است و در منطقه ۲۲ فعالیت دارد. این شرکت با همت متخصصین در این حوزه با سوابق بالا توانسته ساختمان های بسیار متفاوتی را در منطقه خلق کند. همچنین این شرکت با کمک دانش متخصصین خود توانسته برای اولین بار در ایران نشان ساختمان سبز را از بنیاد جهانی انرژی و نشان طراحی خلاق را در حوزه بین المللی برای برج تجارت لکسون دریافت کند. این شرکت در حال حاضر یکی از بهترین سازنده آپارتمان در تهران به شمار می رود.

خدمات:

  1. تهیه زمین با کاربری مناسب
  2. اجرای پروژه های تاسیساتی
  3. پروژه های خدماتی

آدرس: تهران – شرق دریاچه خلیج فارس

تلفن تماس: ۰۸****۰۲۱۴۸


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

 نامی اریکه پارسیان

لوگوی شرکت نامی اریکه پارسیان

شرکت ساختمانی نامی اریکه پارسیان، یکی از بهترین سازنده آپارتمان در تهران در راستای ایفای نقش فعال و ارتقای کیفی صنعت ساختمان و با بهره‌گیری از نیروهای جوان و باتجربه ایرانی تاسیس شده است. هیئت مدیره با تجربه و توانای این شرکت مسیری روشن را در پیش روی خود می بینند و با یاری یزدان پاک در این مسیر مشتاقانه گام برمی دارند.

محصولات و خدمات:

  1. پروژه های ساختمانی
  2. طراحی پروژه های مسکونی
  3. پروژه های اداری
  4. پروژه های تجاری

آدرس: چمران شمال – خیابان ملاصدرا – بعد از خیابان خوارزمی – پلاک ۲۴۲ – ساختمان فردوس

تلفن تماس: ۴۸****۰۲۱۸۸ 


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

 ونک پارک

لوگوی شرکت ونک پارک

شرکت ونک پارک با مشارکت مهندسین، مشاوران و متخصصین در سال ۱۳۵۳ در شمال محله یوسف آباد تاسیس شده است.
این شرکت جزء بهترین سازنده آپارتمان در تهران است که در طی بیش از ۵ دهه گذشته بخشی از منابع خود را در بازار ساخت و ساز در برخی مناطق کشور از جمله تهران، کرج، اسلامشهر، مشهد، اصفهان، قزوین، کرمان، بیرجند و محمودآباد اختصاص داده است.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی پروژه های ساختمانی
  2. اجرای پروژه های مسکونی
  3. پروژه های تجاری و اداری

آدرس: شهرک غرب – میدان صنعت – بلوار خوردین – بالاتر از چهارراه هرمزان – مجتمع آتی سنتر – شرکت ونک پارک

تلفن تماس: ۹۶****۰۲۱۸۸


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

شرکت آتی ساز

لوگوی شرکت آتی ساز

شرکت آتی ساز در سال ۱۳۴۱ شروع به فعالیت کرده است و از شرکت های تحت پوشش شرکت آتیه سازان می باشد. این شرکت در سال ۱۳۴۲ پروژه شهرک دریاکنار در استان مازندران آغاز کرد. همچنین در سال ۱۳۴۸ با مشارکت در ساخت ساختمان هتل بزرگ آزادی تهران، ساخت و ساز پروژه‌های بلندمرتبه را نیز تجربه کرد. در سال ۱۳۵۵ طی سه مرحله ساخت، تکمیل و تحویل پروژه مجتمع برج‌های مسکونی آتی‌ساز اوین را به عنوان یکی از افتخارات در کارنامه خود به ثبت رساند و برای اولین بار در ایران سبک مهندسی نوینی را بنا نهاد. شرکت آتی ساز نیز از بهترین سازنده آپارتمان در تهران می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی پروژه های مسکونی
  2. تجاری و اداری
  3. ورزشی
  4. فرهنگی و گردشگری

آدرس: شهرک قدس – بلوار خوردین – بعد از چهارراه هرمزان – آتی سنتر

تلفن تماس: ۶۴****۰۲۱۸۸


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

بازسازی پرگاس

لوگوی شرکت بازسازی پرگاس

شرکت بازسازی پرگاس، بهترین سازنده آپارتمان در تهران از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه های طراحی و اجرا، ساخت و نگهداری ساختمان و تعمیرات و بازسازی ساختمان آغاز کرد.
اجرا و ساخت ساختمان های مسکونی و اداری-تجاری، کارخانه جات و ساختمان های صنعتی و بازسازی آن ها تخصص این شرکت می باشد. بازسازی پرگاس، با مهندسین عمران و معماری متخصص و خلاق‌ترین طراحان اجرای نما، آپارتمان شما را از نو می سازد. هدف این شرکت بازسازی و ساخت ساختمان شما به شکل ایمن‌ و با کیفیت‌ است. این شرکت در جهت بهترین طراحی و اجرای بازسازی و با بکارگیری از متریال با کیفیت و قیمت مناسب می‌کوشد.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی و اجرای مجتمع های مسکونی
  2. بازسازی و تعمیرات ساختمان
  3. اجرا و ساخت کارخانه جات و ساختمان های صنعتی
  4. طراحی نمای ساختمان
  5. پیمانکاری و طراحی برج ها

آدرس: جنت آباد جنوبی – ۱۶ متری اول جنوبی – خیابان هفتم – پلاک ۵۱ – طبقه سوم

تلفن تماس: ۶۴****۰۲۱۴۶


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

نوین ساز ابنیه آکام

لوگوی شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام با بیش از دو دهه سابقه موفق در حوزه مسکن و ساخت و ساز ساختمان ها و ابنیه های بلند مرتبه یکی از بهترین سازنده آپارتمان در تهران است که در راستای خانه دار کردن شهروندان و با هدف آماده سازی واحد های مسکونی با کیفیت بالا و به قیمت مناسب در کلان شهر تهران فعالیت می کند.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی برج های ساختمانی
  2. اجرای پروژه های مسکونی

آدرس: شهرک گلستان – بلوار کاج – سروستان نهم – پلاک ۸۹

تلفن تماس: ۹۴****۰۲۱۴۴


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

 ایرانیان اطلس

لوگوی شرکت ایرانیان اطلس

شرکت ایرانیان اطلس در سال ۱۳۶۵ تاسیس شده و در سال ۱۳۸۴ به صورت رسمی به عنوان یک گروه سرمایه گذاری و اجرایی در صنعت ساختمان کشور شروع به فعالیت کرد.
ایرانیان اطلس‌، از طریق فعالیت در صنعت ساختمان و خلق بناهای ماندگار ارزش‌آفرینی و سودآوری را برای خود به ارمغان آورده است و به عنوان بهترین سازنده آپارتمان در تهران نام برده می شود. این شرکت با اجرای ساختمان های شاخص و با کیفیت و دارای ارزش های معماری و با رعایت قوانین ملی و استانداردهای فنی و زیست محیطی تلاش می کند تا شرایط زندگی آرمانی برای عموم مردم مهیا کند.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی و اجرای پروژه های تجاری
  2. اداری
  3. مسکونی
  4. تفریحی – فرهنگی
  5. فروش و بهره برداری

آدرس: خیابان پاسداران – نرسیده به میدان نوبنیاد – بهارستان دهم – پلاک ۵

تلفن تماس: ۲۱****۰۲۱۲۳


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

شرکت عمران و مسکن ایران

لوگوی شرکت عمران مسکن ایران

شرکت عمران و مسکن ایران در سال ۱۳۷۳ و به شماره ثبت ۴۷۶۸۱۳ شروع به فعالیت کرده است. این شرکت یکی از بهترین سازنده آپارتمان در تهران از مجموعه شرکت های فعال در حوزه ساختمان و بلند­ مرتبه سازی است. همچنین این شرکت از شرکت های زیر مجموعه مادر تخصصی پایاسامان پارس می باشد.
این مجموعه با مشارکت سایر شرکت‌های ساختمانی زیر مجموعه هلدینگ پایاسامان پارس تاکنون در حدود ۵ میلیون متر مربع طراحی، ساخت، سرمایه‌گذاری، عرضه، و فروش انواع فضاهای شهری شامل مسکونی، تجاری، اداری، گردشگری، و فرهنگی در استان‌های اصفهان، همدان، چهارمحال بختیاری، کرمان، شیراز، یزد، مازندران، گیلان، خوزستان و خراسان رضوی را در کارنامه خود داشته است.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی و ساخت مجتمع های مسکونی
  2. تجاری و اداری
  3. فرهنگی و گردشگری
  4. سرمایه گذاری و فروش فضاهای شهری مسکونی، تجاری، اداری و فرهنگی

آدرس:  بزرگراه شهید سردار سلیمانی – نرسیده به آفریقا – ساختمان مرکزی بنیاد مستضعفان – ساختمان شماره ۱ – طبقه دهم

تلفن تماس: ۱۹****۰۲۱۸۸


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت مهستان

لوگوی شرکت مهستان

شرکت مهستان در سال ۱۳۴۸ تاسیس شده است. این شرکت با بیش از ۴۸ سال سابقه در زمینه ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری فعالیت دارد. شرکت مهستان دارای کادری مجرب و متخصص و همچنین با تجربیات سال های طولانی فعالیت در بخش ساختمان توانسته است پروژه هایی با  استانداردهای بین المللی اجرا نماید. این شرکت یکی از بهترین سازنده آپارتمان در تهران است و به دلیل تخصص های فنی و مهندسی در طراحی و ساخت انواع پروژه ها، به یکی از برند های ساختمانی معروف است.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی و پیاده سازی برج های مسکونی
  2. مجتمع های تجاری
  3. ساختمان های اداری

آدرس: شهرک قدس ( غرب سابق) – فاز یک – بلوار خوردین – چهارراه هرمزان – خیابان مهندس – پلاک ۱

تلفن تماس: ۵۰****۰۲۱۸۸


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

گروه مهندسی فرتاک

 

فرتاک بهترین سازنده آپارتمان در تهران | ساختمونی نیوزشرکت فنی و مهندسی فرتاک یکی از بزرگترین سازنده تهران می‌باشد. این شرکت پروژه های چالش برانگیز و تخصصی زیادی را انجام داده که موجب افزایش مهارت و تجربه در طراحی، اجراء و مدیریت پروژه های ساختمانی و ارائه راهکارهای فنی شده است. درحال حاضر شرکت فرتاک به عنوان یکی از پیمانکاران پروژه های ساختمانی و مرکز دکوراسیون داخلی در تهران، پروژه های لوکس و خاص را به همراه تیمی از حرفه ای ترین طراحان و معماران خوش ذوق مورد بهره برداری قرار می دهد.

محصولات و خدمات:

  1. بازسازی ساختمان
  2. دکوراسیون داخلی
  3. ساخت آپارتمان
  4. ویلا
  5. سوله های صنعتی

آدرس: تهران – چیتگر

تلفن تماس: ۲۹****۰۲۱۴۶


ویژگی های سازنده خوب

از ویژگی های دارای اهمیت سازنده در تهران، داشتن مجوز های لازم از سازمان مهندسی و اداره ثبت است. داشتن تیم حرفه ای از قبیل مهندسین طراح، عمران و معمار و سایر تخصص ها از ویژگی های دیگر سازنده است.
همچنین سازنده باید دارای سابقه و تجربه بالایی باشد تا در این زمینه به موفقیت برسد.

اختیارات سازنده در حین کار

  1. سازنده می تواند زمان شروع کار را به زمان دریافت پیش پرداخت موکول کند.
  2. اگر پرداخت اقساط قرارداد توسط کارفرما از موعد تعیین شده بیش از یک ماه گذشت، سازنده می تواند آن مبلغ و معادل درصدی تاخیرات را در طول مدت توقف از کارفرما دریافت کند.
  3. در صورتی که سازنده اجرای بخشی از کار را طبق نقشه صلاح نداند می تواند درخواستی کتبی برای ناظر و طراح ساختمان ارسال کند و تا زمان دریافت پاسخ، کار را متوقف کند.

پیشنهاد پایانی به شما سروران ارجمند

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با وظایف بهترین سازندگان تهران که دارای صلاحیت هستند، آشنا کنیم. امروزه داشتن یک پروژه موفق نیاز به عواملی دارد که انتخاب بهترین سازنده نیز جزئی از این عوامل می باشد. انتخاب درست سازنده باعث می شود تا مالکین در مواردی همچون زمان تحویل و چگونگی کار آسوده خاطر باشند. در این مقاله ۱۰ تا از بهترین سازنده آپارتمان در تهران برای شما ذکر شده است.
لذا لازم به ذکر است برای انتخاب سازنده ساختمان تحقیقات لازم را داشته باشبد.
تقاضا داریم به منظور بهبود عملکرد سایت ساختمونی نیوز با نظرات ارزشمندتان ما را یاری کنید.
همچنین شما میتواند با مطالعه محتوای بهترین شرکت ساختمانی در تهران با ۱۰ تا از دیگر شرکتهای ساختمانی برتر نیز آشنا شوید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۴.۹/۵ - (۱۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا