بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی ❤️💎【سال ۱۴۰۳】+ لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی در وبسایت ساختمونی نیوز

کارگاه‌های تولید اجاق گاز در ایران، از تنوع بالایی برخوردار است که انواع اجاق گاز صفحه‌ای توکار، اجاق گاز رومیزی و اجاق گازهای زمینی را تولید می‌کنند. این محصولات هم برای بازار داخلی و هم بازارهای صادراتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اگر به بازار رفته باشید، قطعاً انواع گاز صفحه ای پنج شعله شیشه‌ای، استیل و لعابی را مشاهده می‌کنید که با تنوع طرح بسیار عرضه می‌شوند. هر کدام مشخصات و ویژگی‌های متفاوتی دارند و در تولید آن ها از قطعات مختلف استفاده شده است.
در این مطالب از وبسایت ساختمونی نیوز ما سعی داریم شما را با ۱۰ تا از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی آشنا سازیم.

ویژگی‌های اجاق گاز رومیزی کدام است؟

یک اجاق گاز با کیفیت و درجه یک ویژگی‌هایی که در بخش زیر به آنها اشاره شده است را دارا می‌باشد:

تعداد و اندازه شعله‌ها

از جمله نکاتی که هنگام خرید اجاق‌گاز باید مورد توجه قرار گیرد، تعداد و اندازه شعله‌ها است. البته تعداد آن به مصرف شما و حجم غذایی که قرار است تهیه شود، بستگی دارد. در واقع برای برخی از خانواده‌ها خرید و استفاده از اجاق گاز رومیزی چهار شعله نیز کافی است اما برای برخی دیگر خیر.

فندک

اجاق گازهای مدرن و جدید همگی مجهز به فندک هستند. یعنی شما با چرخاندن درجه‌ای که برای هر شعله وجود دارد، می‌توانید شعله اجاق خود را به راحتی روشن کنید.

ترموکوپل

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک اجاق گاز خوب باید داشته باشد، ترموکوپل است. اجاق گازهایی که دارای ترموکوپل هستند، نسبت به سایر اجاق گاز‌ها امنیت و ایمنی بالایی دارند. وظیفه ترموکوپل این است که اگر به هر دلیلی شعله‌های گاز در اثر وزش باد خاموش شدند، جریان گاز را متوقف کند.

تایمر

دارا بودن تایمر، از مهمترین ویژگی‌های اجاق گازهای امروزی می‌باشد. شما با تنظیم تایمر به آسانی می‌توانید از پخت غذا مطلع شوید.

صفحات روی سر شعله‌ها

یکی دیگر از نکات مهم در اجاق گازهای رومیزی که از اهمیت بسیاری برخوردار است، صفحات روی سر شعله می‌باشد. این صفحات باید به گونه‌ای باشند که مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای بالا داشته باشند.

با ما همراه باشید تا ۱۰ تا از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی را معرفی نمائیم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

سیلوان

لوگوی شرکت سیلوان | ساختمونی نیوز

شرکت سیلوان به عنوان بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی در ایران است که توانسته جایگاه مناسبی را در صنعت تولید لوازم خانگی، به ویژه اجاق گاز باز نمایند و از سال ۱۳۵۷، فعالیت خود را شروع کرده و توانسته است در کارخانه تولید انواع اجاق گاز خود، بهترین کیفیت را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند. شما می‌توانید به سادگی، در خصوص قطعات اجاق گاز و قیمت اجاق گاز طرح فر، فردار و رومیزی اطلاعات کاملی را دریافت کنید.

آدرس: تبریز – چایکنار جنوبی – نرسیده به زیرگذز آبرسان – برج ارک

تلفن تماس: ۰۴۱۳۳۲۵۴۴۵۱


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

گلدیران

لوگوی شرکت گلدیران | ساختمونی نیوز

شرکت گلدیران با بهره مندی از کارخانه تولید انواع اجاق گاز خود، امروزه یکی از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی در ایران است که توانسته است با تولید و عرضه انواع اجاق گاز فردار، طرح فر و رومیزی در طی ۲۰ سال فعالیت خود، برندی معتبر گردیده و بهترین کیفیت اجاق گاز را به بازار عرضه نماید. این شرکت، با تکیه بر استانداردهای جهانی، محصولاتی با دوام و کیفیت بالا را به بازار عرضه می‌کند که به خوبی، قابل رقابت با برندهای خارجی هم رده خود است.

آدرس:  تهران – بزرگراه همت – بزرگراه باکری جنوب – اولین دسترسی محلی – خیابان مخابرات – کوچه رز

تلفن تماس: ۰۲۱۸۴۷۳۳


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت دنیته

لوگوی شرکت دنیته | ساختمونی نیوز

مجموعه دنیته یکی دیگر از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی است که با بیش از ۱۰ سال تجربه کاری توانسته است با داشتن کادری مجرب، محصولاتی با کیفیت و مطابق با طراحی روز دنیا تولید و به بازار عرضه نماید.

آدرس: اتوبان کرج – قزوین – بعد از پل کردان – جنب آرد ستاره – خیابان گل ماکیان – تجهیزات آشپزخانه دنیته

تلفن تماس: ۰۲۶۹۱۰۹۰۵۱۵


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

صنام الکترونیک

لوگوی صنام الکترونیک | ساختمونی نیوز

صنام الکترونیک یکی دیگر از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی است که در تولید انواع اجاق گاز فردار ، طرح فر و رومیزی فعالیت داشته و با بهره مندی از فناوری‌های مناسب و پرسنلی متخصص، کیفیت محصولات خود را در سطحی ممتاز نگاه داشته و قیمت اجاق گاز طرح فر، فردار و رومیزی را رقابتی نماید. این یکی از سرشناس‌ترین شرکت‌های تولید کننده اجاق گاز در ایران است که به برندی معتبر و نام آشنا تبدیل شده است.

آدرس: تهران – تهرانپارس – بلوار شاهد – خیابان شهید خاله اقلی

تلفن تماس: ۰۲۱۴۲۸۴۱


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

مژده گاز

لوگوی شرکت مژده گاز | ساختمونی نیوز

گروه تولیدی صنعتی مژده گاز یکی دیگر از بهترین تولید کننده اجاق گاز رومیزی است که با هدف تولید و صادرات لوازم آشپزخانه از سال ۱۳۶۰ با مجوز وزارت صنایع و معادن در استان تهران در منطقه شهرری فعالیت خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۸۶ به دلیل افزایش حجم تولید و گسترش محصولات شرکت تصمیم به احداث کارخانه دیگری در شهرک صنعتی عباس آباد استان تهران با مساحت ۱۰۰۰۰ متر گرفت.
گروه تولیدی صنعتی مژده گاز همواره با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات، مدرن‌ترین ماشین آلات، تیم مهندسی متخصص و کارگران ماهر موفق به تولید کیفی محصولات خود در سطح ملی و فرامنطقه‌ای گردیده. در حتل حاضر پس از سال‌ها تجربه گروه تولیدی صنعتی مژده گاز با تولید و عرضه متنوع محصولات خود شامل انواع اجاق گاز مبله (فر و طرح فر)، اجاق گاز توکار، اجاق گاز رومیزی، فر، هود، سینک، کابینت و باربکیو در حال ارائه خدمات به سراسر ایران و کشورهای همسایه با توجه به حفظ و تداوم کیفیت محصولات، عنایت ویژه به حقوق مصرف کننده، رضایتمندی مشتری، پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

آدرس: بلوار آفریقا – خیابان تابان غربی – ساختمان نگین

تلفن تماس: ۰۲۱۳۶۴۲۵۷۰۵


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

ناسیونال

لوگوی شرکت ناسیونال | ساختمونی نیوز

شرکت ناسیونال یکی دیگر از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی است که به عنوان نماینده انحصاری پاناسونیک در ایران، فعالیت دارد. با بهره مندی از کارخانه تولید انواع اجاق گاز در سطحی ممتاز، توانسته است به برندی شناخته شده تبدیل گردیده و با یاری تکنسین‌های فنی خود و متخصصین ژاپنی، بهترین محصولات را در انواع اجاق گاز فردار ، طرح فر و رومیزی به بازار راهی نماید. شما می‌توانید از این برند که از شرکت‌های تولید کننده اجاق گاز در ایران است، بهترین قیمت را نیز دریافت نمائید.

آدرس: تهران – خیابان نلسون ماندلا – کوچه گلدان

تلفن تماس: ۰۲۱۲۳۰۶۵۴۰۱


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

نیواکو

لوگوی شرکت نیواکو | ساختمونی نیوز

شرکت نیواکو، یکی دیگر از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی در ایران می‌باشد که کیفیت بالایی را برای محصولات خود منظور کرده و استانداردهای لازم را در آنها به کار بسته است. این برند معتبر ایرانی، انواع اجاق گاز فردار ، طرح فر و رومیزی را در خط تولید خود داشته و توانسته است به عنوان کارخانه تولید انواع اجاق گاز در داخل کشور و سطح منطقه شناخته شود. شما می‌توانید قیمت اجاق گاز طرح فر، فردار و رومیزی را از این شرکت دریافت کنید.

  1. فروش انواع هود، سینک، اجاق گاز رومیزی
  2. اجاق گاز صفحه ای، اجاق گاز لعابی به صورت مستقیم از کارخانه
  3. عرضه لوازم آشپزخانه با گارانتی تضمینی

آدرس: تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۹۹۸۱۹۹۳۶


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

ایران شرق نیشابور

لوگوی ایران شرق نیشابور | ساختمونی نیوز

یکی دیگر از شرکت هایی که در تولید انواع اجاق گاز فردار، طرح فر و رومیزی، نامی معتبر دارد، شرکت ایران شرق نیشابور است که از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی در ایران می‌باشد که بازار داخلی و منطقه را در این صنعت، پوشش داده است. شما می‌توانید از کارخانه تولید انواع اجاق گاز ایران شرق نیشابور، بهترین محصولات را تهیه کرده و قیمت اجاق گاز طرح فر، فردار و رومیزی دریافت نمایید.

آدرس: نیشابور – کیلومتر دو جاده مشهد

تلفن تماس: ۰۵۱۴۳۳۰۱


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

میلان گاز آمل

لوگوی شرکت میلان گاز آمل | ساختمونی نیوز

از دیگر شرکت های موفق و شرکت های تولید کننده اجاق گاز در ایران، شرکت میلان گاز آمل است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت‌های خود را با دریافت استانداردهای جهانی، در تولید انواع اجاق گاز فردار، طرح فر و رومیزی، آغاز نموده و اکنون قادر است تا با دیگر رقبای خارجی خود، رقابت نموده و بهترین کیفیت را به بازار ارائه کند. این کارخانه تولید انواع اجاق گاز، اکنون یکی از برندهای شناخته شده در این صنعت است و به عنوان بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی شناخته می‌شود.

آدرس: آمل – شهرک صنعتی جمشیدآباد

تلفن تماس: ۰۱۱۴۳۱۸۲۰۲۰


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

تولیدی صنعتی آلتون

لوگوی شرکت تولیدی صنعتی البا گاز | ساختمونی نیوز

شرکت تولیدی صنعتی آلتون در سال ۱۳۸۶ با برند تجاری آلتون و دامنه فعالیت تولید اجاق گازهای مبله (فردار، بدون فر)، اجاق گازهای صفحه‌ای توکار، فرهای توکار (تمام برق، گاز و برق) و انواع هودهای خانگی پا به عرصه تولید ملی گذاشت.
این شرکت با بهره گیری از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین ماشین آلات و ابزارهای تولید و با به خدمت گرفتن کارشناسان مجرب و متخصّص، به عنوان یکی دیگر از بهترین تولید کننده اجاق گاز رومیزی در ایران محسوب می شود.
تمامی محصولات آلتون با نظارت مستمر و دقیق کارشناسان واحد کنترل کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی تولید و عرضه میگردد.

آدرس: تهران – فلکه اول تهرانپارس – خیابان گلبرگ – نبش خیابان کیخسروی

تلفن تماس: ۰۲۱۷۴۳۸۶۶۴۵


خرید اجاق گاز رومیزی از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی

در اینجا، با برخی از ویژگی‌های اصلی اجاق گاز رومیزی‌ آشنا می‌شوید و به شما کمک می‌کنید تا به راحتی بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

  1. اندازه: یکی از خوبی‌های اصلی اجاق گاز رومیزی، اندازه کوچک آن است. برخی اجاق گاز رومیزی‌ فقط می‌توانند به اندازه یک چرخه باشند. بنابراین، اگر شما در فضای کوچکی زندگی می‌کنید،اجاق گاز رومیزی، گزینه مناسبی برای شما می‌باشد.
  2. تعداد شعله: اکثر اجاق گاز رومیزی‌ ۴ یا ۵ شعله دارند. با این حال، برخی اجاق گازهای رومیزی‌، با دو شعله و حتی یک شعله نیز موجود می‌باشند.
  3. جنس سطح: اکثر اجاق گازهای رومیزی‌ دارای سطحی از جنس استیل هستند که در برابر ضربه و خراش مقاومت بالایی دارد. اما، برخی دیگر از اجاق گازهای رومیزی‌، سطحی از جنس شیشه‌ای دارند که به دلیل ظاهری زیبا و آسانی در تمیز کردن، طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند.
  4. قیمت: اجاق گازهای رومیزی‌ قیمت‌های متفاوتی دارند. هزینه اجاق گاز رومیزی به طور عمده به مارک، سایز، مدل و ویژگی‌های آن بستگی دارد. هنگام خرید اجاق گاز رومیزی، باید از برند معتبر و با کیفیت تهیه کنید تا از طول عمر و عملکرد بهتری برخوردار باشد.
  5. امکانات: برخی از اجاق گازهای رومیزی‌ دارای امکاناتی مانند تایمر، ترموستات و شعله‌های قابل تنظیم هستند که این امکانات می‌تواند کاربردی باشد و در پخت و پز بهتر و دقیق‌تر کمک کنند.

مزایای استفاده از اجاق گاز استیل در آشپزخانه

از مزیت‌های اجاق گاز استیل، می‌توان به تعویض آسان شعله، شعله قوی و پایدار و قابلیت تنظیم دما برای پخت دقیق. همچنین ساختار فولادی آن اشاره نمود. این ویژگی‌ها، اجاق گاز استیل را برای استفاده طولانی مدت در آشپزخانه مناسب کرده است.

اجاق گاز رومیزی بهترین انتخاب

اجاق گاز صفحه‌ای بهترین گزینه برای واحدهای آپارتمانی و آشپزخانه است. این اجاق گازهای پیشرفته و مدرن نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر، فضای کمتری را اشغال می‌کنند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که این اجاق گاز‌ها انتخابی ایمن هستند.
از مهمترین نکات این اجاق گازها می‌توان به حرارت بالای آنها اشاره نمود. در واقع این اجاق گازها به این خاطر که از حرارت بالایی برخوردار هستند، بهترین انتخاب برای سر آشپزهای ماهر می‌باشند. طراحی ظاهری این مدل گازهای رومیزی بسیار شیک و جذاب است. با این وجود با تنوع فوق العاده‌ای که دارند، گزینه‌های انتخابی زیادی را پیش روی شما می‌گذارند.

عوامل موثر بر قیمت اجاق گاز رومیزی

انواع مختلف اجاق گاز رومیزی با امکانات متفاوتی در بازار موجود می‌باشد. این مدل‌های رومیزی بسته به نوع، ساختار و امکاناتی که دارند، از قیمت‌های متفاوتی برخوردار می‌باشند. عواملی مانند برند، جنس بدنه اجاق گاز، نوع، ابعاد، اندازه بدنه و شعله‌ها از مهمترین فاکتورهایی هستند که قیمت گازهای صفحه‌ای را تعیین می‌کنند.

یک پیشنهاد ویژه به سروران گرامی

چنانچه در جستجوی معتبرترین و برترین تولید کنندگان اجاق گاز رومیزی هستید، ما به شما ۱۰ تا از بهترین تولیدکننده اجاق گاز رومیزی را معرفی نمودیم. لذا برای انتخاب تولیدکننده خوب تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید. همچنین شما نیز می‌توانید برای یافتن بهترین تولید کنندگان دیگر، در وبسایت تخصصی ساختمونی نیوز که بزرگترین مرجع معرفی بهترین تولید کنندگان ابزار، تجهیزات، ماشین آلات و بهترین تولید کننده هود آشپزخانه می‌باشد، جستجو نمائید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا