بهترین تولید کننده رزین در تهران ❤️【۱۰تای برتر سال ۱۴۰۳】

آشنایی با بهترین تولید کننده رزین در تهران در وبسایت ساختمونی نیوز

یکی از ترکیباتی که امروزه در صنایع مختلف به کار برده می شود، رزین ها هستند. این مواد را در شرکت ها با استفاده از مواد طبیعی یا مصنوعی می سازند. به تناسب متریالی که در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد، قطعاً خواص و ویژگی های رزین ها با هم فرق دارند.
به همین سبب هر کدام از آنها برای مصارف مجزایی، کاربرد دارند.
در کل، این محصول دارای خاصیت چسبندگی فوق العاده ای است. پس از این که رزین بر روی سطح مورد نظر ریخته شد، سخت شده و شکل نهایی را به خود می گیرد. با توجه به استقبال بی نظیری که امروزه از این محصولات در صنایعی چون کارهای هنری، تولید رنگ و … می شود، شرکت های مختلفی در زمینه تولید آن فعالیت دارند. چنانچه به دنبال خرید رزین هستید، سعی کنید آن را از میان  برترین کارخانه رزین محصولات با بهترین تولیدکننده رزین و کارخانجات تولید رزین در ایران انتخاب نمایید.

معرفی بهترین تولید کننده رزین در تهران

برای آشنایی با ۱۰ تا از بهترین تولید کننده رزین در تهران با ما همراه باشید

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

رزینفام

رزین فام، بهترین تولیدکننده رزین

یک شرکت رزین فعال در زمینه کارخانه رزین سازی رزینفام است. این شرکت در سال ۱۳۵۷ راه اندازی شده و توانسته محصولات پلیمری باکیفیت را به بازار کشور عرضه کند.

محصولات این شرکت بر اساس نیاز مشتریان تولید شده و کیفیت بی نظیری دارند و بهره گیری از کارشناسان باتجربه و متعهد، یکی از رمزهای موفقیت این مجموعه می باشد و خط تولید این شرکت با همکاری Hoechst آلمان بازسازی شده است.

این شرکت مفتخر است که در تولید رزین، از دانش و فناوری روز آلمان استفاده می کند.
یکی از امتیازات این شرکت این است که توانسته به عنوان اولین شرکت تولیدکننده رزین های امولسیونی اکریلیک و استایرن-اکریلیک در کشور شناخته شود.

استفاده از دانش روز دنیا، بهره گیری از نخبگان و تولید رزین هایی با کیفیت عالی، از ویژگی های این شرکت است. به همین جهت می توان رزینفام را به عنوان بهترین تولیدکننده رزین معرفی کرد.

آدرس:

تهران – میدان ونک – خیابان ونک – مجتمع اداری – تجاری تک – پلاک ۴۲

شماره تلفن:

۰۲۱۸۸۸۸۵۹۶۲


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

یشم

برند یشم، بهترین تولیدکننده رزین

یکی از معتبرترین و نام آشنا ترین شرکت ها در بخش تولید رزین های صنعتی، شرکت رنگ و رزین یشم است. با توجه به کیفیت و تنوع محصولات این شرکت، می توان آن را بهترین تولیدکننده رزین دانست. این مجموعه در سال ۱۳۵۵ راه اندازی شده و در سال ۱۳۷۱ نام خود را به صنایع رنگ و رزین یشم تغییر داد. از جمله محصولاتی که در این شرکت تولید می شود می توان به رزین پلی‌استر، انواع رزین پلی‌استر ارتو فتالیک و ایزو فتالیک و انواع رزین وینیل‌استر اشاره کرد. این محصولات در تولید بتونه، لوله های آب و … کارایی دارند. این شرکت دارای خط تولید مجهزی است و محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند. از دلایل کیفیت قابل قبول این محصولات می توان استفاده از متریال درجه یک اشاره کرد. برخورداری از کارکنان و مهندسین باتجربه و دانش آموخته از دیگر دلایل موفقیت این شرکت می باشد.

آدرس:

تهران – یوسف آباد – نرسیده به همت – خیابان ۶۵
آدرس کارخانه:
ورامین – چرم شهر – شهرک صنعتی سالاریه

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۰۶۵۶۶۵


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

رزیتان

رزیتان، بهترین تولیدکننده رزین

شرکت رزیتان به عنوان بهترین کارخانه رزین اپوکسی تهران در کشور شناخته می شود و دارای سابقه ای بالغ بر ۴ دهه است و به دست افراد مجرب و فعال در عرصه صنعت، راه اندازی شده است.

رزیتان به عنوان تولید کننده رزین اپوکسی رزین های تولید شده در این مجموعه را در انواع مختلفی تولید مینماید که از جمله آنها می توان به رزین های فنولیک، آلکید، اپوکسی و پلی استر غیر اشباع، اشاره کرد.

از این محصولات در صنایعی چون قالب سازی، رنگ و پوشش های صنعتی، کامپوزیت، سنگ مصنوعی، چوب و … استفاده می شود.

این مجموعه مجهز به خط تولید مدرنی بوده و از آخرین تکنولوژی ها در تولید رزین ها استفاده می کند و جزو اولین واحدهایی است که به دلیل کیفیت محصولات خود، موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001:2015 شده است.

تنوع در محصولات، ثبات کیفیت و فروش محصولات با ارائه خدمات پس از فروش، از ویژگی های این شرکت است.

آدرس:

تهران – خیابان پاسداران – خیابان نارنجستان هشتم – پلاک ۲۳ (ساختمان پارک سنتر)
آدرس کارخانه:
قزوین – کیلومتر ۳۰ جاده قزوین-تاکستان – صنعت دهم

تلفن تماس:

۰۲۱۷۱۱۳۸۰۰۰
۰۲۸۳۵۲۲۵۴۰۱


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

نقشینه فام

نقشیبنه فام، بهترین تولیدکننده رزین

در معرفی بهترین تولیدکننده رزین باید نام شرکت نقشینه فام را نیز بیان کنیم. این شرکت دارای سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع رنگ و رزین است. محصولات آن دارای سطح کیفی بسیار بالایی هستند و کارایی قابل قبولی دارند. این شرکت مجهز به واحدهای آزمایشگاهی و خط تولید ویژه ای می باشد. به همین دلیل نیز می توان از کیفیت آنها، مطمئن بود. از محصولات این برند می توان به انواع رزین های آلکیدی نظیر شورت اویل، مدیوم اویل و لانگ اویل اشاره کرد. در ضمن این برند، تولید کننده انواع رنگ های بر پایه رزین نیز می باشد. استفاده از فناوری روز، دستگاه های مدرن و تجارب و دانش متخصصین، سبب شده تا محصولات این برند جزو برترین ها باشند. برند نقشینه فام سال هاست که در بازار کشور حضور دارد. در طول این سال ها نیز موفق به کسب گواهینامه ها و جوایز مختلفی شده است.

آدرس:

تهران – رباط کریم – شهرک صنعتی نصیر آباد – خیابان سرو ۱۵

تلفن تماس:

۰۹۱۲۱۲۴۱۵۴۵


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

پرنیان رزین سبز

پرنیان رزین، بهترین تولیدکننده رزین

شرکت پرنیان رزین سبز با هدف تولید رزین مورد نیاز صنایع داخلی، راه اندازی شده است. این شرکت را می توان بهترین تولیدکننده رزین معرفی نمود. این برند که در سال ۱۳۸۱ تأسیس شده است و بهترین تجهیزات و امکانات را برای تولید رزین های مختلف دارد. این شرکت دارای گواهینامه iso9001:2015 می باشد و از تازه ترین فناوری ها برای تولید محصولات خود استفاده می کند. این شرکت با برخورداری از نیروی کار خلاق و حرفه ای، سعی در ارتقای سطح رزین های تولید شده دارد.

استفاده از توان و تخصص داخلی و تکنولوژی روز دنیا، موفقیت های بزرگی را برای این شرکت رقم زده است. در لیست محصولات این شرکت، محصولاتی نظیر رزین های اکریلیک ترموپلاست و اکریلیک کلد پلاست به چشم می خورد.

خط تولید رزین اکریلیک هیدروکسیل و اصلاح شده نیز در مجموعه محصولات این برند قرار دارد. این شرکت، تأمین کننده اصلی نیازهای داخلی به حساب می آید.

آدرس:

تهران – بلوار میر داماد – میدان مادر – خیابان وزیری پور – کوچه کاووسی – پلاک ۲۷

تلفن تماس:

۰۲۱۲۶۴۰۹۷۲۳


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

آرکو

آرکو، بهترین تولیدکننده رزین

آرکو، نامی آشنا در صنعت تولید رنگ و رزین است و با فعالیت های مثمر ثمری که داشته است، توانسته عنوان صادرکننده و بهترین تولیدکننده رزین و جزو بهترین تولید کنندگان رزین آلکید را به خود اختصاص دهد.

این شرکت در سال ۱۳۶۶ راه اندازی شده و تاکنون موفقیت های بزرگی را به دست آورده است و آزمایشگاه های کنترل کیفی و خط تولید مجهزی تعبیه شده است.

علاوه بر آن، استفاده از افراد متخصص و باتجربه، باعث شده تا کیفیت محصولات این برند در حد بسیار بالایی باشد و به گونه ای که می توان آنها را رقیبی جدی برای محصولات مشابه خارجی دانست.

واحد رزین سازی آرکو در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده و در طول این مدت کم، توانسته انواع رزین با کیفیت عالی را به بازار عرضه کند. رزین های آکریلیک، آلکیدی و پلی استر غیر اشباع از جمله محصولات این برند می باشند.

آدرس:

آذربایجان شرقی – تبریز – کیلومتر ۳۵ جاده آذرشهر – شهرک صنعتی شهید سلیمی – خیابان ۳۰ متری سوم جنوبی

تلفن تماس:

۰۴۱۳۴۳۲۸۱۹۱


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

تاک رزین کاوه

تاک رزین کاوه، بهترین تولید کننده رزین

تاک رزین کاوه، از شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع رزین فعالیت دارد و می توان آن را به عنوان بهترین تولیدکننده رزین معرفی کرد.
این شرکت در سال ۱۳۸۰ راه اندازی شده است و جزو شرکت های دانش بنیان است و با تأسیس واحد تضمین کیفیت در سال ۱۳۸۵، قدم بزرگی در ارتقای سطح کیفیت محصولات خود برداشته است.

با توجه به کیفیتی که تولیدات این برند دارد، گواهینامه ISO 9001 در سال ۱۳۸۶ از سوی موسسه Lloyd’s Register انگلستان، به آن اختصاص یافته است. برند تاک رزین کاوه به صورت تخصصی بر روی تولید انواع رزین های اکریلیک پایه حلال فعالیت می کند. این نوع رزین ها در تولید رنگ و پوشش، کاربرد زیادی دارند. تولید محصولات متنوع، ارتقای سطح کیفی و کمی محصولات، تحویل سریع محصولات و تولید انواع رزین با استفاده از فناوری های روز دنیا در سیاست کاری این شرکت قرار دارد.

آدرس:

تهران – خیابان ملاصدرا – خیابان شیرازی جنوبی – کوچه فلاحی – پلاک ۲۶
آدرس کارخانه:
استان مرکزی – شهر ساوه – شهر صنعتی کاوه – بلوار آزادی – خیابان دوازدهم

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۲۱۱۲۳۱


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

راستین رزین باهر

راستین رزین باهر، بهترین تولیدکننده رزین

نمونه دیگر بهترین تولیدکننده رزین در کشور، شرکت راستین رزین باهر است. این شرکت از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده و محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. قطعات فایبرگلاس، تأمین مواد اولیه فایبرگلاس و انواع رزین های پلی استر غیر اشباع، از جمله محصولات این برند می باشد. این شرکت در جهت تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا، اقدام به استخدام مهندسین خارجی باتجربه نموده است.

استفاده از این مهندسین در کنار نیروی کار خلاق و دانش آموخته سبب شده تا در این چند سال، رشد قابل قبولی در تولیدات این برند را شاهد باشیم. تولیدات این برند بر اساس استانداردهای بین المللی بوده و با استفاده از دستگاه های مدرن، تهیه می شوند. از این رو کیفیت و کارایی بالایی دارند.

آدرس:

تهران – خیابان ولیعصر – نرسیده به میدان ولیعصر – کوچه فیروزه – مجتمع اداری تجاری ولیعصر – برج جنوبی
آدرس کارخانه:
اشتهارد – شهرک صنعتی اشتهارد – خیابان دکتر حسابی غربی – خیابان نرگس دوم – خیابان نسترن اول

تلفن تماس:  ۰۲۱۸۸۹۳۶۵۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

ناد پلیمر

ناد پلیمر، بهترین تولیدکننده رزین

ناد پلیمر، بهترین تولیدکننده رزین در ایران است که زیر نظر هولدینگ شرکت انرژی فعالیت می کند. این شرکت در ابتدا با هدف تأمین چسب آکریلیک و رزین فنولیک، راه اندازی شد. اما با ادامه روند فعالیت های این برند و اضافه شدن دستگاه ها و تجهیزات به روز به خط تولید آن، دامنه تولیدات این شرکت افزایش پیدا کرده است. به گونه ای که امروزه انواع رزین پلی استر غیر اشباع، رزین فنولیک و رزین اکریلیک پایه آب، در لیست محصولات این شرکت قرار دارد.

این مجموعه به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده رزین پلی استر با استفاده کارکنان متعهد و مجرب خود و همچنین با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا، محصولاتی با کیفیت بالا تولید و روانه بازار می کند.

این برند، افزایش کیفی و کمی تولیدات و همچنین افزایش میزان صادرات را در برنامه بلند مدت خود دارد.

آدرس:

کرج – مهرشهر – بلوار ارم – خیابان شبنم – کوچه شبنم شمالی یکم – مجتمع نیکو

تلفن تماس:

۰۲۶۳۴۲۵۲۷۵۱


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

سیماب رزین

سیماب رزین، بهترین تولیدکننده رزین

یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در حوزه تولید رزین، شرکت سیماب رزین است . این برند از سال ۱۳۶۸ فعالیت های خود را آغاز کرده و توانسته در طول این سال ها، موفقیت های بزرگی به دست آورد.

اگر نگاهی به رزومه شرکت بیاندازیم می توانیم آن را به عنوان بهترین تولیدکننده رزین معرفی کنیم، محصولات تولید شده در این برند هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی در سطح بالایی قرار دارند.

استفاده از کارکنان آموزش دیده و فناوری های نوین، سبب شده تا کیفیت محصولات این برند، رضایت مشتریان را جلب کند.

رزین های مورد استفاده در صنعت چسب فشار حساس، صنعت کاغذ، صنعت چرم، صنعت رنگ و ساختمان، صنعت دیسپرس کننده و رزین های صنعت نساجی، از محصولات این شرکت است.

آدرس:

تهران – خیابان شیرازی جنوبی – خیابان فلاحی – پلاک ۲۶
آدرس کارخانه:
ایران – ساوه – شهرک صنعتی کاوه – بلوار آزادی – خیابان هفدهم

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۲۱۱۲۱۶


جمع بندی

امروزه از رزین ها در صنایع مختلفی استفاده می شود. اگر به عنوان صاحب یکی از این صنایع، مشغول به کار هستید و قصد خرید این محصولات را دارید مطالعه این مقاله، خالی از لطف نخواهد بود.

در این مقاله با بهترین تولیدکننده های رزین در ایران آشنا شدید، ما در این مطلب، صرفاً بر اساس سابقه کار این شرکت ها به معرفی آنها پرداختیم. شما می توانید با تحقیقات جامع، انتخابی ایده آل داشته باشید. در این صورت می توانید محصولی باکیفیت خریداری کنید.

شما می توانید ارائه کنندگان خدمات و تولید کننده رزین و همچنین بهترین تولید کننده چسب کاشی را در وبسایت ساختمونی نیوز پیدا نموده و چنانچه در این بخش فعالیت دارید، شرکت و خدمات خود را در این زمینه تبلیغ نمایید.

با تشکر از توجه شما تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۱۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا