بهترین تولید کننده چسب بتن 【سال ۱۴۰۳】🩹🗿 + لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده چسب بتن در وبسایت ساختمونی نیوز

ما قصد داریم در این مقاله شما را با تاریخچه چسب آشنا کنیم و سپس به معرفی بهترین تولید کننده چسب بتن و بهترین چسب بتن بپردازیم.
تاریخچه چسب، به دوران ما قبل تاریخ برمی‌گردد، در آن زمان از چسب های ساده برای ترمیم ابزارآلات خود استفاده می کردند و به تدریج استفاده از چسب برای چسباندن قطعات مختلف بیشتر گردید و تا به الان که در دنیای مدرن انواع چسب برای چسباندن تولید شده است.
در ۶۰۰۰ سال پیش، محققان لوازم هایی را پیدا کردند که نشان می داد در آن زمان از چسب استفاده می‌شد و تبرهایی پیدا شدند که انسان ها برای اتصال به یکدیگر از چسب استفاده می‌کردند.
در آن زمان چسب ها توسط مردمان مصر برای چسباندن سلاح های خود و نگهداری یادداشت ها استفاده می‌شد. و همچنین تولیدات چسب به وسیله پوست حیوانات بود. بدین صورت که بافت حیوانات پخته می شد و به ماده ای ژله ای شکل تبدیل می‌گردید. پس از خشک شدن کامل آن ساختار چسب به شکل پودری به وجود می آمد و برای استفاده آن را با آب ترکیب می کردند و چسبندگی برای اتصال دو قطعه ایجاد می شد.
شکل ظاهری چسب های قدیمی به صورت قیر بوده که از آن ها در ساخت برج بابل نیز استفاده شده و تا قرن بیستم پیشرفت زیادی در تکنولوژی چسب ها رخ نداد.
تا در جنگ جهانی دوم چون نیاز به چسباندن فلزات به یکدیگر بود. برای این کار از مخلوط رزین فنلی با پلی کلروپرن و یا تیتریل چسب های مفیدی ساخته شد.
در جهان امروز بیشتر از صدها سازنده چسب وجود دارد و تعداد سازنده آن روز به روز درحال افزایش است.

لطفاً جهت مطالعه و بهره مندی از محتوای پیش رو با ما همراه باشید.

چسب بتن چیست؟

چسب بتن به صورت مایع و مخصوص آب بندی و شیری رنگ می‌باشد که پس از مصرف (خالص یا ترکیب در ملات‌) کاملا بی رنگ می‌باشند. این محصولات در مقابل رطوبت، سرما و گرما، ‌حریق‌، نور‌، آتش و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سیمان در ملات است. استفاده این محصولات در سازه ‌ها ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه،‌ بالا رفتن سرعت عملیات‌، سبک سازی نمودن سازه‌ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه، جلبک و باکتری‌) سازه می‌گردد.

انواع چسب بتن

چسب های بتن دارای انواع مختلفی می‌باشند. به طور کلی چسب ها به دو دسته چسب بتن اپوکسی و لاتکس یا پلیمری تقسیم می‌گردد. از چسب‌ بتن برای ترمیم بتن، آب بندی بتن و افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن، اتصال بتن قدیم به جدید و … استفاده می‌گردد.

چسب بتن اپوکسی

چسب بتن اپوکسی محصول دو جزئی بسیار قوی بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده می باشد که علاوه بر افزایش دوام بتن، از مقاومت مکانیکی و قدرت چسبندگی بسیار زیادی دارا می‌باشد و می‌تواند برای پیوند دادن بتن جدید به بتن قدیم مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. همچنین بنا بر سازه اجرایی می توان از چسب بتن اپوکسی به عنوان آب بند قدرتمند داخلی بتن نیز استفاده کرد. این چسب بسیار قدرتمند بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده می‌باشد که علاوه بر دوام زیاد، از مقاومت مکانیکی و قدرت چسبندگی بسیار زیادی برخوردار بوده و می ‌تواند برای پیوند دادن بتن جدید و قدیم مورد استفاده قرار بگیرد.

خواص و اثرات چسب بتن اپوکسی

  1. چسبندگی فوق العاده زیاد به سطوح زیر کار
  2. مقاومت‌ های فوق العاده زیاد کششی و مکانیکی
  3. قابلیت اجرا بر روی مقاطع زیر کار خشک
  4. حفظ خواص کیفی برابر با طول عمر بتن
  5. بدون حلال

موارد کاربرد چسب بتن اپوکسی

  1. عملیات مرمت و ترمیم سازه‌ های بتنی
  2. اتصال بتن به مقاطع فلزی
  3. قابلیت تزریق در انواع ترک
  4. امکان کاربرد در سازه ‌های با کاربری غرقابی
  5. چسباندن بتن جدید به مقاطع بتنی قدیمی
  6. قابل استفاده در ورق های FRP روی بتن

چسب بتن لاتکس

‌چسب بتن به صورت مایع با خواص آب بندی‌، افزایش چسبندگی ملات و بتن، افزایش الاستیسیته بتن‌، ‌مقاومت شیمیایی، پایداری در برابر ضربه و تغییرات دما و غیرسمی مناسب برای استفاده در ملات ‌های ترمیمی بتن می‌باشد.‌
به عنوان یک افزودنی بر پایه لاتکس طراحی گردیده که همراه سیمان پرتلند و ماسه تشکیل ملات پر مقاومتی را برای نصب سرامیک روی دیوار و کف‌، سنگ مرمر‌، موزائیک‌، کاشی معدنی‌، آجر لعاب دار و سنگ‌ های طبیعی مهیا می‌سازند. همچنین ‌به عنوان لایه پیوند‌ زا در ترمیم سازه‌ ها استفاده می‌شود.

کاربرد چسب بتن لاتکس

در مکان‌ هایی که نیاز به مقاومت در برابر آب‌، مواد شیمیایی و سایش است از چسب بتن لاتکس استفاده می‌گردد. مانند: استخرها‌، کارخانه‌ های لبنیات‌، صنایع غذایی‌، کشتارگاه و غیره‌.
همچنین ممکن است برای بهبود خصوصیات ملات ‌های سیمانی برای نصب کاشی یا اضافه شدن به دوغاب و چسب ‌های پایه سیمانی استفاده می‌شود. همچنین شبیه یک افزودنی به همراه چسبهای پودری باعث ایجاد انعطاف می‌گردد.

چسب بتن لاتکسی ویژه

این چسب مایع غلیظ امولسیونی بر پایه پلیمرهای اصلاح شده می‌باشد که جهت تهیه ملات آب بند و ساخت ملات‌ های چسبنده بر روی بتن و ملات ‌های قدیمی، جهت ترمیم سطوح بتنی و سیمانی استفاده می‌گردد. ‌

موارد کاربرد چسب بتن لاتکس

  1. تهیه ملات و بتن آب بند جهت اجرای آبنما، استخر
  2. آب بندی و تقویت ملات‌ های بندکشی
  3. تهیه ملات جهت نصب سرامیک و سنگ
  4. نماسازی و جهت صافکاری سطوح بتن اکسپوز
  5. جهت تقویت چسب کاشی ‌های پودری

مزایای استفاده از چسب بتن لاتکس

  1. افزایش چسبندگی بتن یا ملات جدید به بتن یا ملات قدیمی
  2. کاهش نفوذ پذیری و آب بند کننده بتن
  3. جلوگیری از ترک خوردن و طبله شدن ملات
  4. افزایش مقاومت در مقابل سیکل‌های ذوب و انجماد
  5. افزایش مقاومت کششی، خمشی و مقاومت سایشی

چسب بتن آب بندی

این چسب مایع غلیظ پلیمری با حالت امولسیونی می‌باشد. چسب ‌بتن آب بندی، محلول‌ های کلوئیدی از پلیمرهای مختلف در آب هستند که مقاومت کششی و خمشی و همچنین دوام بتن را افزایش می‌دهند‌.
بیشترین استفاده از این مواد مربوط به کارهای تعمیراتی می‌باشد، زیرا چسب بتن با ملات‌، مخلوط همگن و یکنواختی تشکیل می‌دهد که مانع از تراوش آب و تفکیک دانه ‌های ریز و درشت می‌گردد و میزان چسبندگی بتن تازه را با ملات قدیمی زیر آن افزایش می‌دهد. این محصول پیش از خشک شدن قابلیت انحلال در آب را دارد و پس از خشک شدن به هیچ عنوان در آب حل نمی‌شود.

کاربرد آن

کاربرد چسب بتن در استخر، سر ستون، فونداسیون، ضد آب کردن چسب‌ های کاشی خمیری و پودری و چسب‌ سنگ آنتیک و جهت استفاده در سرویس ‌های بهداشتی‌، ملات‌ های سیمانی‌، نمای ساختمان، آب‌نما،‌ نماهای بارانگیر، ‌‌چاله آسانسور‌، انواع سقف (سیمانی‌‌، سنگی،‌ آجری، سفالی، ایرانیت سیمانی و…)‌،‌ محوطه سازی، ‌‌ساخت و آب بندی انواع بلوک،‌ جداول‌، موزاییک و کلیه سازه‌ هایی که در مجاورت مستقیم با آب، رطوبت‌،‌ عوامل جوی و UV خورشیدی می‌باشند استفاده می گردد و بهترین جایگزین برای مواد نفتی،‌ قیر و گونی،‌‌ ایزوگام و پوشش‌ های قدیمی می‌باشد.

  1. اتصال انواع ملات‌ ها یا پلاستر‌های ساختمانی به سطوح زیر کار
  2. ترمیم و تعمیر کلیه سطوح زیر کار
  3. اتصال بتن یا ملات جدید به بتن قدیم
  4. آب بندی و نفوذ ناپذیر نمودن سطوح ساختمانی
  5. اتصال کفپوش ‌های بر پایه سیمان بر روی سطح زیر کار

خواص و اثرات چسب بتن آب بند

  1. افزایش فوق العاده چسبندگی ملات یا بتن (تا ۴ برابر ملات معمولی)
  2. نفوذ ناپذیری حداکثری بتن در برابر عوامل محیطی
  3. کاهش اثرات جمع شدگی و انقباض
  4. خاصیت الاستیسیته شدن افزایش می‌یابد
  5. افزایش دوام در مقابل عوامل گوناگون فیزیکی و شیمیایی
  6. استفاده از چسب بتن برای لکه گیری و مرمت سطوح سیمانی
  7. افزایش مقاومت سایشی، کششی و خمشی (تا ۲ برابر ملات معمولی)

حال که با چسب بتن و موارد مصرف آن آشنا شدید، شما را به مطالعه لیست شرکت های تولید کننده چسب در ایران دعوت می‌نماییم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین تولید کننده چسب بتن با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت پارس بتن

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

شرکت پارس بتن در سال ۱۳۸۵ تاسیس گردیده است. در ابتدا جهت تولید چسب کاشی خمیری شروع به فعالیت نمود و سپس اقدام به تولید محصولاتی نظیر روان سازها افزودنی ها مقاوم سازی ها و کفپوش های صنعتی نمود. این شرکت همواره در حال اضافه نمودن محصولات جدیدتر و محصولات کاربردی تر می باشد. این شرکت یکی از بهترین تولید کننده چسب بتن در ایران می‌باشد.
محصولات این شرکت شامل انواع: روان کننده ها، افزودنی ها، چسب بتن، انواع چسب کاشی و سرامیک، رزین براق کننده سنگ نما، گروت و انواع پودر میکرونیزه و غیره می‌باشد.

آدرس: جهانشهر – روبروی بیمارستان کسری – نبش خیابان اربابی

تلفن تماس: ۰۸۳۰۳۶۷۳۹۲۸


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

شرکت شیمی ساختمان

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

این شرکت جزء یکی از بهترین تولید کننده چسب بتن در کشور می‌باشد. شرکت شیمی ساختمان  از سال ۱۳۵۱ و با تجربه ای نزدیک به نیم قرن در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت دارای پروانه تولید از وزارت صنعت و معدن و دارای گواهی استاندارد اجباری ۲۹۳۰ می باشد. این شرکت از سال ۱۳۹۰ هر ساله واحد نمونه استاندارد انتخاب گردیده است.

تولیدات شرکت شامل بیش از ۱۰۰ نوع محصولات در زمینه های مختلف اعم از : افزودنی های بتن، اندودهای آب بندی، چسب های بتن، چسب های کاشی، ماستیک های درز بندی، پوشش های محافظ و رنگ های نما، نوار واتر استاپ، افزودنی های ضد سایش سیمان و غیره می‌باشد.

شرکت  شیمی ساختمان دارای گواهینامه ایزوهای – ISO 14001 – ISO 9001 – ISO 45001 و گواهینامه R&D از وزارت صنعت معدن تجارت می باشد.

آدرس: تهران – بلوار میرداماد – بعد از خیابان نفت جنوبی – پلاک ۲۴۲

تلفن تماس: ۰۲۱۲۷۴۲۷


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت وستا شیمی اسپادانا

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

شرکت وستا شیمی اسپادانا، با تولید محصولات با کیفیت توانسته است بخش عمده ای از تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادره نماید و با رقابت با سایر تولید کنندگان خارجی سهم عمده ای در معرفی محصولات با کیفیت ایرانی داشته باشد . این شرکت نیز مانند دیگر شرکتهای معرفی گردیده جزء یکی از بهترین تولیدکننده چسب بتن در ایران می‌باشد.
محصولات این شرکت شامل: انواع چسب پودری، مکمل های بتن، ضد اسیدی، بندکشی ها، چسب خمیری، گروت، پوشش سطحی و اپوکسی می‌باشد.

آدرس: سعادت آباد – بلوار سعادت آباد – کوچه شماره ۳۷ – پلاک۱۰

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۱۹۲۲


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

شرکت راج شیمی

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

شرکت راج شیمی با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید مواد شیمیایی صنعت  ساختمان اقدام به تاسیس واحدی جدید در شهرک صنعتی اشتهارد نمود. این شرکت دارای گواهینامه های استاندارد اجباری ملی ایران (افزودنی های بتن ISIRI 2930 و چسب های کاشی ISIRI 12492 )و همچنین عضو رسمی انجمن تولیدکنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان می‌باشد.

محصولات این شرکت شامل انواع :افزودنی های بتن، پوشش ها، چسب های کاشی و بتن،گروت ها و ترمیم کننده ها، مواد آب بندی، عایقها و ماستیک ها می‌باشد.
این شرکت نیز همانند دیگر شرکتهای عنوان شده در زمینه تولید چسب بتن یکی از بهترین تولیدکننده چسب بتن در کشور می‌باشد.

آدرس: شهرک صنعتی اشتهارد – غزالی شرقی – سپهر۳ – سپیدان۳ – قطعه ۳۲۴۰ و۳۲۴۱

تلفن تماس: ۰۲۶۳۷۷۷۵۵۳۹


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

شرکت صنایع شیمیایی غفاری

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

صنایع شیمیایی غفاری در سال ۱۳۴۳ تاسیس گردید. در آغاز این شرکت، تولید چسب های دوقلوی بوده که در طی سالهای فعالیت خود، با توسعه و پیشرفت روز افزون و به کارگیری فناوریهای نوین، محصولات متنوعی بر سبد کالای خود افزوده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است. این شرکت تولید کننده انواع چسبهای صنعتی، عمومی، ساختمانی، درزگیر و خودرویی و همچنین رزینهای صنعتی در گریدهای متنوع جهت مصارف مختلف می باشد که از لحاظ کیفیت مطابق با استاندارد های جهانی و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است.

این شرکت نیز در زمینه تولید چسب‌های صنعتی و ساختمانی می‌توان به عنوان یکی از بهترین تولید کننده چسب بتن در کشور نام برد.

آدرس: تهران – جاده قدیم کرج – کیلومتر ۴ – خیابان فتح ۷ – شماره ۸

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۸۰۸۷۷۷


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

شرکت زرلو

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

شرکت زرلـو ZORLU در سال ۱۳۹۰ جهت تولید افزودنی های بتن، نوار های پلیمری و اسـپیـسر های پلاستیکی در صنعت ساختمان تاسیس گردید. این شرکت نیز جزء یکی از بهترین تولید کننده چسب بتن در ایران می‌باشد.

محصولات این شرکت شامل انواع: اسپیسرها، میانبلت و قطعات میانبلت، واتراستاپ های PVC، بهترین چسب بتن برای استخر، روان کننده های بتن، ابر روان کننده بتن، فوق روان کننده بتن، روان کننده بتن، افزودنی و مواد شیمیایی ساختمان، کیورینگ بتن، زود گیر کننده بتن، ضد یخ بتن، ترمیم کننده بتن، سخت کننده بتن، الیاف بتن، هوازای بتن، روغن قالب پایه آب و نفت، چسبهای ساختمانی، چسبهای بتن، چسب کاشی، پودر بندکشی و غیره می‌باشد.

آدرس: تهران – بازار آهن شاد آباد – جنب ورودی بازار پارسیان

تلفن تماس: ۰۲۱۵۶۴۵۶۸۹۱


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت بتن شیمی

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

شرکت بتن شیمی  در سال ۱۳۵۷ تحت عنوان شرکت شیمیائی تانگه تاسیس گردید و در سال ۱۳۵۹ نام آن به بتن شیمی تغییر یافت.  این شرکت با بیش از ۴۰ سال سابقه درحال فعالیت میباشد. ظرفیت تولید کارخانه بیش از ۴۰۰۰۰ تن در سال است. کارخانه تولیدی،۲۳۰۰۰ متر مربع وسعت، سه خط تولید در دو سالن مجزا برای تولید انواع محصولات مایع، خمیری و پودری، انبار مواد و محصولات و دو آزمایشگاه مجهز کنترل کیفیت را داراست و تمامی محصولات بر طبق استانداردهای ASTM و EN و الگوی استاندارد داخلی، کنترل و تولید می شوند.

واحد تحقیق و توسعه با مجوز وزارت صنایع از سال ۱۳۷۲ تاسیس و در همان سال فعالیت های خود را شروع کرد.
اعتقاد به کیفیت موجب شد که شرکت الزامات لازم برای برپایی سیستم مدیریت کیفیت را در سازمان فراهم آورده و از موسسه DNV نروژ به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت (ISO9001) در سال ۱۳۷۴ نائل آمد.
این شرکت یکی از بهترین تولید کننده چسب بتن در کشور می‌باشد. در حال حاضر تولیدات بتن شیمی افزون بر۶۰ فرآورده مختلف شیمیایی است و محصولات این شرکت به کشورهای حوزه خاورمیانه (عراق، افغانستان، امارات متحده عربی و CIS) و شهر های کشور ارسال می‌گردد.

محصولات و خدمات:

  1. گروت ها
  2. چسب ها
  3. افزودنی ها
  4. ترمیم کننده ها
  5. ژل میکروسیلیس
  6. مواد پوشش دهنده
  7. مواد بندکشی و درزبندی
  8.  افزودنی های بتن مانند ژل میکروسیلیکا (میکروسیلیس ژل شده)

آدرس: تهران – کیلومتر ۲۲ جاده مخصوص کرج – گرمدره – خیابان تاج بخش – خیابان کوهک – دوم غربی – پلاک ۱۱۸

تلفن تماس: ۰۲۱۴۶۸۸۹۳۴۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

شرکت پیوند شیمی آبادسازان پارس

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

این شرکت از سال ۱۳۶۲ شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۶۳ به طور رسمی ثبت گردید. و با بیش از ۴۰ دهه تجربه در حال فعالیت می‌باشد. این شرکت نیز یکی از بهترین تولید کننده چسب بتن در کشور می‌باشد.

محصولات این شرکت شامل انواع: چسب های تخصصی صنعت چوب و MDF چسب صنعتی، چسب پلی اورتان مخصوص قطعات PVC ، چسب های مورد مصرف در صنعت خودرو سازی و صنایع کفاشی، انواع چسب های مورد مصرف در صنایع چاپ و بسته بندی، مبلمان و همچنین چسب های مورد مصرف در صنعت ساختمان از قبیل چسب کاشی، انواع درزگیرها و چسب بتن و افزودنی های بتن خمیرهای آب بندی می‌باشد.

این شرکت دارای گواهینامه های زیر می‌باشد:

  1. دارنده گواهی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015
  2. دارنده گواهی احراز صلاحیت آزمایشگاه ها ISO 17025:2017
  3. دارنده گواهی سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015
  4. دارنده گواهی ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001:2018
  5. دارنده گواهی سیستم رضایت مشتریان ISO 10004:2018
  6. دارنده نشان CE برای صادرات محصولات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا

مجموعه چسب شرکت پیوند شیمی با استفاده از مواد اولیه اروپایی مطابق با استاندارد های بین المللی ASTM ،ISO GREEN CHEMICAL ،IPS صنعت نفت محصولات خود را تولید می‌نماید.

آدرس: تهران – جلال آل احمد – گیشا۱۳۳ – واحد۲

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۲۸۹۸۵۰


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت پارس مینرال

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

شرکت تولیدی عمرانی پارس مینرال با سابقه بیش از دو دهه، در زمینه تولید و اجرای مصالح مدرن، سبک و مقاوم جهت نمای خارجی و دکوراسیون داخلی فعالیت می‌نماید. این شرکت یکی از بهترین تولید کننده چسب بتن در ایران می‌باشد.

تولیدات این شرکت شامل انواع : نمای مینرال، رولتکس، کنیتکس، رنگ ساختمان، چسب ساختمانی، رنگ نما، چسب سنگ رنگ اکریلیک، پرایمر زیر کار و غیره می‌باشد.

آدرس: تهران – شهر قدس – ۴۵ متری انقلاب – بلوار دانش آموز – پلاک ۱۶

تلفن تماس: ۰۲۱۴۶۸۰۷۴۴۲


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

شرکت شورلول ایران

بهترین تولید کننده چسب بتن | ساختمونی نیوز

شرکت شورلول ایران در سال ۲۰۰۶ با همکاری شورلول استرالیا آغاز به فعالیت نمود. این شرکت در سال ۲۰۱۷ شرکت تراکو سوئد با مشارکت در این شرکت تبدیل به سهام دار عمده شرکت شورلول ایران گردید. این شرکت نیز مانند دیگر شرکتهای معرفی گردیده یکی از بهترین تولید کننده چسب بتن در کشور می‌باشد.

شرکت تراکو سوئد با داشتن ۲۰ کارخانه در سراسر جهان و حضور در بیش از ۷۵ کشور، تجربه زیادی در زمینه فرمولاسیون و ساخت محصولات مختلف با توجه به اقلیم هر کشور دارد. همچنین شرکت شورلول ایران از معدود شرکت های ایرانی است که موفق به اخذ گواهینامه فنی در مورد گرما بندی پوسته خارجی ساختمان (ETICS) از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گردیده است.

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر – برج سپهر ساعی – پلاک ۲۲۳۰ – طبقه ۱۴

تلفن تماس: ۰۲۱۴۱۹۸۲


چسب کاشت میلگرد

این چسب به دو صورت آرماتور و کاشت بولت می‌باشد که جزء A بر پایه اپوکسی اکریلات و جزء B به عنوان هاردنر بر پایه پلی آمین می‌باشد. چسب کاشت میلگرد به منظور کاشت آرماتور و بولت و لایه رابط و پر استحکام برای پیوند دادن بافت قدیمی بتن با بافت جدید بتن استفاده می‌گردد.

کاربرد چسب کاشت میلگرد

  1. کاشت آرماتور و بولت بر روی سطوح عمودی و افقی بتن
  2. پر کردن شکاف‌ های موجود در دیوار، سقف و کف
  3. نصب صفحات فلزی بر روی سطوح عمودی (دیوار و سقف)

مزایای این چسب

  1. چسبندگی عالی به انواع سطوحی بتنی، فلزی، سنگ و…
  2. اجرای سریع و آسان
  3. بدون نیاز به حلال
  4. بدون شره
  5. عدم تاثیر پذیری از عوامل جوی و محیطی
  6. قابل اجرا در محیط های مرطوب

ویژگی های آن

مهار میلگرد یا بولت در بتن سخت و در اصطلاح کاشت میلگرد یا بولت از جمله موارد پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز می‌باشد و گستره وسیعی از اتصالات سازه ‌ای و غیر سازه ‌ای و همچنین تقویت و مقاوم سازی سازه‌ ها را در بر می‌گیرد.
در کاشت میلگرد با چسب هیلتی، مته مورد استفاده از نوع مته کرگیری بتن است و بتن و آرماتور موجود در بتن را برش می‌زند. کاشت میلگرد در بتن توسط چسب مخصوص (کاشت شیمیایی) انجام میگیرد.
از این چسب هیلتی می ‌توان برای کاشت میلگرد در سطوح عمودی و افقی استفاده کرد. چسب هیلتی را می ‌توان با استفاده از گان ‌های مخصوص اعمال و اجرا کرد. چسب ‌های کاشت میلگرد هیلتی در بسیاری از پروژه‌ های معتبر کاشت میلگرد استفاده می‌گردد.
از چسب کاشت آرماتور و بولت هیلتی می‌توان برای کاشت آرماتور در سطوح عمودی و افقی و کاشت بولت استفاده کرد.
برخی از موارد مصرف چسب کاشت آرماتور یا بولت هیلتی استفاده برای نصب ماشین آلات‌، گارد ریل ها‌، بیس پلیت ها‌، بولت ها و … است.

ویژگی‌ های خمیر اپوکسی کاشت بولت و میلگرد

قدرت چسبندگی بسیار زیاد به بتن و آرماتور، استحکام بسیار عالی در مقابل مواد اسیدی و قلیایی، امکان کاشت آرماتور در بتن ‌های سبک، محافظت از آرماتور و انکربولت در مقابل خوردگی و زنگ ‌زدگی، بدون شره و فاقد انقباض، بدون نیاز به حلال چسب بتن، سهولت و سرعت اجرا.

پیشنهاد ما به شما سروران عزیز

این نگارش توسط وب سایت ساختمونی نیوز جهت معرفی و آشنایی شما سروران بزرگوار با بهترین تولید کننده چسب بتن ارائه شده است.

خدمت شما سروران گرامی پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب یکی از ۱۰لیست شرکت برتر تولید کننده بتن ابتدا تحقیقات و اطلاعات جامعی به دست آورید سپس جهت همکاری اقدام فرمایید.

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع شده باشد و با بررسی لیست بهترین تولید کنندگان چسب بتن فوق بهترین انتخاب را داشته باشید.

خواهشمندیم ما را از نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود بی دریغ نگذارید تا بتوانیم بهترین خدمت رسانی را داشته باشیم.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا