بهترین تولید کننده موزاییک ❤️⭐️【سال ۱۴۰۳】+ لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده موزاییک در وبسایت ساختمونی نیوز

یکی از قدیمی‌ترین و پر کاربردی‌ترین مصالح ساختمانی، موزاییک است که استفاده از آن از گذشته در سراسر جهان کاربرد داشته است. به طوری که امروزه اثرات آن را می‌توان در آثار به جا مانده از دوره‌های پیشین مشاهده نمود.
پراستفاده بودن این مدل کاشی‌ها، موجب شده که این روزها با لیست بسیار متنوعی از انواع موزائیک‌ها روبرو شویم. اما ویژگی‌های یک موزاییک خوب و درجه یک چیست؟ بهترین تولید کننده موزاییک کدام است؟
اگر شما هم به دنبال خرید این محصول هستید باید ابتدا بهترین تولید کننده موزاییک را بشناسید تا انتخاب مطمئن و مناسبی داشته باشید. ما در وبسایت تخصصی ساختمونی نیوز ۱۰ تا از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان موزاییک در ایران را به شما عزیزان معرفی می‌نماییم و امید داریم انتخابی ایده آل را تجربه کنید.

معرفی بهترین موزاییک های پلیمری

آنچه که در خصوص این نوع کفپوش‌ها اهمیت دارد، تولید آنها در طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های متنوع است. بنابراین اگر شما هم قصد خرید موزایییک پلیمری را دارید، می‌توانید بسته به فضا و سلیقه خود، یکی از انواع آنها را انتخاب کنید. در انتهای محتوای پیش رو  علاوه بر معرفی بهترین تولید کننده موزاییک به معرفی ۷ مدل از بهترین موزائیک‌های سال جدید نیز پرداخته ایم ، ممنون میشیم تا انتهای محتوای بسیار مفید پیش رو با ما اندکی همراه باشید.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین تولیدکننده موزاییک با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت مهرازان

لوگوی شرکت مهرازان | ساختمونی نیوز

سابقه شرکت مهرازان البرز به بیش از ۱۷ سال می‌رسد و یکی از بهترین تولیدکننده موزاییک در ایران می‌باشد. فعالیت این شرکت در حوزه تولید سنگ‌های سمنت پلاست و موزاییک‌های پلیمری با ترکیب رزین است. همان طور که می‌دانید رزین نوعی چسب مخصوص است که ترکیب آن با مواد پلیمری، رنگدانه، سنگدانه، آب، سیمان و … سبب ایجاد پیوندی بسیار مستحکم بین مولکول ها شده و جدا شدن آن ها را غیر ممکن می سازد.
از دیگر فعالیت‌هایی که در شرکت مهرازان انجام می‌شود، سنگ نمای ساختمان است. نمای رومی با سنگ مصنوعی نما از پرطرفدارترین نمونه کارهای این شرکت به حساب می‌آید.

آدرس: استان البرز – جاده قدیم کرج – هشتگرد – جاده سهیلیه – بعد از سه راه ابراهیم

تلفن تماس: ۰۹۱۲۵۶۸۱۰۸۴


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

شرکت آبین بتن

لوگوی شرکت آبین بتن | ساختمونی نیوز

گروه تولیدی و صنعتی آبین بتن به عنوان یکی دیگر از بهترین تولید کننده موزاییک بوده و با تکیه بر سال ها تجربه، در ساخت انواع محصولات سیمانی و بتنی و بکار گیری متخصصین و نیروهای جوان و پر تلاش و به مدد الهی بر پایه صداقت، کوشش، دانش و پیشرفت با اهداف بلند تاسیس گردید.
مجموعه آبین بتن مفتخر است که با ارائه محصولات با بالاترین کیفیت، پاسخگو خواسته ها و در نهایت جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد.
همچنین شایان ذکر است، مجموعه آبین بتن با افتخار و به پشتوانه تخصص و تغییرات در طرح اختلاط بتن، اولین تولید کننده کفپوش های بتنی پلیمری فوق مقاوم می باشد.

آدرس: تهران – جنت آباد جنوبی – میدان چهارباغ – ۱۶ متری اول شمالی – نبش آذرشب

تلفن تماس: ۰۹۳۶۴۳۷۴۰۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

گروه خانه موزاییک

لوگوی گروه خانه موزاییک | ساختمونی نیوز

همراهی با خانه موزاییک که یکی از بهترین شرکتهای تولید موزاییک در ایران است، فضای زیبایی را برای شما ایجاد می‌کند. خانه موزاییک بهترین موزاییک و کف پوش‌ها با هر نوع طرح و اندازه‌ای را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت متناسب با فضای مورد نظرتان، در اختیار شما قرار خواهد داد. کافی است با این مجموعه از طریق شماره تماس مندرج در بخش ذیل تماس بگیرید.

آدرس: اصفهان – خیابان کهندژ – چهار راه ماربین

تلفن تماس: ۰۹۱۳۱۱۱۱۱۴۵


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

گروه تولیدی موزاییک پاسارگاد

لوگوی گروه تولیدی موزاییک پاسارگاد | ساختمونی نیوز

موزاییک پاسارگاد یکی دیگر از معتبرترین و بهترین تولیدکننده انواع موزاییک‌های واش بتن، کف پوش، موزاییک پلیمری و جدول فانتزی و پلیمری به دو روش ویبره‌ای و پرسی با تنوع در طرح، رنگ و سایز، با مجهزترین دستگاه‌ها می‌باشد.

آدرس: نظرآباد – بلوار خلیج فارس – بلوار امام خمینی – انتهای نگارستان ۱۵

تلفن تماس: ۰۹۱۹۸۴۰۶۵۲۸


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

تولیدی موزاییک اتوماتیک میبد

لوگوی تولیدی موزاییک اتوماتیک میبد | ساختمونی نیوز

موزاییک اتوماتیک میبد، تولیدکننده برتر موزاییک های حیاطی و گرانیتی، کفپوش بتنی و واش بتن، با برند میبد و با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات به‌کار رفته، در بازار ایران و منطقه جایگاهی ممتاز دارد. مجموعه میبد با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در تولید موزاییک حیاطی، موزاییک گرانیتی، واش بتن و کفپوش بتنی، به عنوان یک قطب اصلی محسوب می‌شود.
آدرس: تهران – پایین‌تر از پارک ساعی – برج نگین ساعی

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۱۰۸۲۱۳


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

کارخانه تولید موزاییک هخامنش

لوگوی کارخانه تولید موزاییک هخامنش | ساختمونی نیوز

کارخانه تولیدات موزاییک هخامنش به عنوان یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان موزاییک در سال ۱۳۸۱ تاسیس و در سال ۱۳۸۷ جهت ارتقاء کیفیت تولیدات خود نسبت به راه اندازی خط تولید انواع موزاییک بصورت تمام اتوماتیک ساخت کشور ایتالیا اقدام نمود. تمامی محصولات این کارخانه دارای نشان ملی استاندارد ایران بوده و از جدیدترین ماشین آلات تمام اتوماتیک موجود در ایران به منظور ساخت مرغوب ترین موزاییک استفاده می گردد.

آدرس: شیراز – بلوار باهنر شمالی – جنب بانک رفاه کارگران

تلفن تماس: ۰۹۱۷۱۱۲۲۵۴۵


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت شایان موزاییک

لوگوی شرکت شایان موزاییک | ساختمونی نیوز

این شرکت با بیش از ۱۶ سال تجربه در صنعت تولید موزاییک و فراورده‌های بتنی یکی از مجهزترین و بهترین تولید کننده موزاییک در کشور می‌باشد که با هدف تولید محصولات متنوع با کیفیت بتنی ویبره و پرس در مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰۰ متر مربع در غرب استان البرز در سال ۱۳۷۹ با مدیریت آقای قادر افشار تاسیس گردید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ذیل در ارتباط باشید.

آدرس: هشتگرد قدیم – میدان انقلاب – شهرک ینگی امام – خیابان طالقانی – بعد از حسینیه – جنب کارخانه چسب

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۶۸۸۰۴۴


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

شرکت دانش موزاییک

لوگوی شرکت دانش موزاییک | ساختمونی نیوز

کارگاه تولیدی موزاییک پلیمری نزدیک به دو دهه می باشد که در موزائیک پلیمری و کفپوش های بتونی و محصولات مشابه همچون جدول و نرده و کالای در این راستا فعالیت می کند. تولید کالای با کیفیت، و قیمت مناسب توسط دانش موزائیک نقطه قوت این مجموعه بوده و همیشه در ارائه خدمات به مشتریان خود از تمام امکانات خود استفاده می کند.

آدرس: استان البرز – اتوبان کرج قزوین – پل کردان – خیابان سلطانی

تلفن تماس: ۰۹۱۲۲۳۸۹۶۷۴


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

گروه قصر موزاییک

لوگوی گروه قصر موزاییک | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی قصر موزاییک یکی دیگر از بهترین تولید کننده موزاییک در کشور می‌باشد که با بیش از یک ربع قرن تجربه در زمینه تولید و توزیع موزائیک فعالیت داشته هدف اصلی خود را جلب رضایت مشتریان و ارتقای سیستم کیفیت محصورات دانسته و خود را متعهد می داند تا از بهترین مواد اولیه در تولیدات خود استفاده نموده و مدیران آن نیز در تلاشند تا همواره با حفظ کیفیت و زیبایی کالا از هدر رفتن سرمایه های ملی و مردمی جلوگیری کند.

آدرس: خیابان احمدآباد – ابوذر غفاری – نبش ابوذر غفاری ۸

تلفن تماس: :۰۵۱۳۰۴۴۳۸۴۱


لوگوی شرکت آبین بتن | ساختمونی نیوز

تولیدی صنعتی کیان برنا

لوگوی تولیدی صنعتی کیان برنا | ساختمونی نیوز

گروه تولیدی صنعتی کیان برنا نزدیک به دو دهه می باشد که در حوزه تولید سنگ مصنوعی و قطعات بتنی پیش ساخته در سراسر کشور فعالیت می کند. تولید کالای اصیل و با کیفیت، تیم جوان و متخصص، قیمت همیشه رقابتی، فرآیند سفارش گذاری آسان و تحویل مطمئن بار دلیل ماندگاری کیان برنا در این سال ها بوده است.
شرکت کیان برنا علاوه‌بر تولید، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع بتن پیش ساخته شامل جدول بتنی، بتن اکسپوز، دال بتنی، واش بتن و موزاییک پلیمری نیز هست. بنابراین خرید بتن پیش ساخته از کیان برنا سبب می‌شود تا بتوان انواع قطعات بتنی با مناسب ترین قیمت را بدون واسطه از فروشگاه بتن پیش ساخته کیان برنا تهیه کرد و خودتان بهتر می‌دانید که حذف واسطه‌ها مساوی است با دستیابی به محصول باکیفیت‌تر با قیمت مناسب‌تر.

آدرس: تهران – ستارخان – خیابان باقرخان

تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۳۹۰۲۲۳


معرفی انواع موزاییک

موزاییک‌ها محدود به یک نوع و یک جنس نیستند. بلکه با جستجو در بازار مصالح ساختمانی، با انواع و اقسام آنها روبرو می‌شویم. در ادامه این مطلب برخی از پراستفاده‌ترین نوع آنها را که می‌توانید از بهترین تولید کننده موزاییک تهیه کنید، به شما معرفی می‌کنیم:

موزاییک پلیمری

ساختار این نوع موزاییک بسیار متفاوت از سایر مدل موزاییک‌های موجود در بازار است. زیرا به عنوان یک سنگ مصنوعی از موادی چون الیاف، پلیمر، رنگ‌های معدنی و روان کننده‌های بتنی ساخته می‌شود.
ویژگی‌هایی همچون وزن سبک، شستشوی آسان، استحکام بالا، مقاوم، عدم جذب آب، نصب آسان و … این مدل را به یکی از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین موزائیک‌های بهترین تولید کننده موزاییک تبدیل کرده‌اند.

موزاییک گرانیتی

از زیباترین و محبوب‌ترین نوع موزاییک، موزاییک‌های گرانیتی هستند. این نوع کفپوش به علت شباهت بسیار زیاد با سنگ‌های طبیعی می‌توانند حس و حال طبیعت را برای شما ایجاد کنند و محل مورد نظرتان را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنند.
علاوه بر این، استحکام بالا و تنوع زیاد در طرح و رنگ از دیگر خوبی‌های این نوع کاشی‌ها است. اما باید این را بدانید که کفپوش‌های گرانیتی وزن بالایی داشته و نگهداری از آنها در مقایسه با سایر مدل‌ها، دشوار است.

موزاییک سیمانی

ساده‌ترین نوع موزاییک در بازار، موزاییک سیمانی است. این مدل با استفاده از سیمان و پودر سنگ و آب ساخته می‌شود و این باعث می‌شود تا موزاییک سیمانی هزینه بسیار پایینی نسبت به دیگر مدل‌ها داشته باشد.
علاوه بر این، موزاییک سیمانی استحکام دارد و نگهداری از آن آسان است. موزاییک سیمانی می‌تواند در برابر عوامل طبیعی و فشار مقاوم باشد. از این رو تا مدت‌ها شما را از خرید موزاییک جدید بی‌نیاز می‌کند.

موزاییک لاشه

موزاییک لاشه یکی دیگر از محصولات خانه موزاییک اصفهان است که به عنوان یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای حیاط، تراس، پارکینگ، پشت بام، روف گاردن و … شناخته می شود. این کفپوش ترکیبی از مصالح مختلف نظیر سیمان سفید و سیاه، ماسه، پودر سنگ، خاک سنگ، سنگ ریزه، قلوه سنگ و سنگ های رنگی است که سبب شده ظاهری متفاوت در مقایسه با سایر مدل ها پیدا کند. این نوع موزائیک مقاومت بالایی داشته و به سادگی در اثر ضربه و فشار آسیب نمی بیند.
شما می توانید برای خرید مدل‌های دیگر موزاییک از جمله واش بتن، نانو، شیار دار، طرح سنگ، معرق، سنگ دار، پلاکی به بهترین تولید کننده موزاییک مراجعه کرده و به خرید آن اقدام کنید.

یک پیشنهاد ویژه به همراهان ساختمونی نیوز

چنانچه به دنبال بهترین تولید کننده موزاییک هستید، ما در وبسایت ساختمونی نیوز معتبرترین و برترین کارخانجات و شرکتهای تولیدکننده موزاییک را همراه با اطلاعات تماس و آدرس آنها معرفی کردیم. وبسایت تخصصی ساختمونی نیوز به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به راحتی برترین تولیدکنندگان را بشناسید و انتخابی مطمئن را تجربه کنید.

همچنین شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به محتوای بهترین تولید کننده قالب بتن با ۱۰ تا از برترین تولیدکنندگان قالب بتن نیز آشنا شوید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + چهارده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا