بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ 【سال ۱۴۰۳】⛱️ + لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ

همانطور که می دانید، یکی از دغدغه های شهروندان پیدا کردن محل مناسب برای پارک خودرو و محافظت از خودرو می‌باشد.
بهترین پیشنهاد برای حل این مشکل استفاده از سایبان ها برای محافظت از خودرو می باشد.
پارک کردن خودروها در نور مستقیم آفتاب در تابستان سبب ایجاد گرمای بسیار شدید در داخل خودرو می شود و در پاییز و زمستان با شروع فصل بارندگی خودروها دچار یخ زدگی و کثیف شدن بر اثر باران می شوند. لذا استفاده از سایبان برای خودرو در تمام فصول بسیار ضروری است.
می دانید که بدنه ماشین ها بسیار ظریف می باشد و به نور خورشید حساس است. اگر شما مدت‌ زیادی ماشین خود را در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید به مرور زمان از مقاومت آن کاسته شده و در آن خوردگی ایجاد می شود.
از ویژگی های منحصر به فرد سایبان پارکینگ این می باشد که به راحتی قابلیت جمع شدن را دارا می باشند و می توان آن ها را تا اندازه های کوچک جمع کرد.
از این رو در این محتوا قصد داریم تا بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ را به شما سروران گرامی معرفی نماییم تا بتوانید هنگام خرید، بهترین و مرغوب ترین سایبان را انتخاب نمایید.

معرفی بهترین سازنده های انواع سایبان پارکینگ

در این محتوا می خواهیم بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ را در یک لیست ده تایی به شما عزیزان معرفی نماییم.

جهت آشنایی بیشتر با ۱۰ تا از بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت سایبان گستر داتیس

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزشرکت سایبان گستر داتیس از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه تحقق و تولید سازه های سبک جمع شو آغاز کرد. شروع کار این شرکت با ثبت اختراع سازه های متحرک آکاردئونی و تولید آن بوده است.
این شرکت دارای تجربه های فراوان در خصوص ساخت سایبان های پارکینگ می باشد. شرکت سایبان گستر با بهره مندی از کادری مجرب و تیم حرفه ای خود با ارائه بهترین و مرغوب ترین محصولات توانسته است رضایت خریداران محترم تا حد زیادی جلب نماید.

خدمات و محصولات:

  1. سایبان بازویی | چتری | ماشین متحرک | ماشین ثابت
  2. سازه کششی

آدرس: جنت آباد مرکزی – بالاتر از چهار باغ – نرسیده به همت – کوچه نوری – پلاک ۳ – واحد ۲

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۴۸۵۷۰۲۰۹۱۲۰۶۰۰۳۷۸


شرکت سازه چادری ساینا

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزشرکت سازه چادری ساینا در سال ۱۳۹۱ با اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی و بازسازی وارد فعالیت های عمرانی شد.
به مرور با کسب تجربه و افزایش توانمندی فنی فعالیت هایی نظیر طراحی نما و محوطه، اجرای فضای سبز و … را نیز به خدمات مجموعه اضافه کرد.

این مجموعه در سال ۱۳۹۳ با واردات مبلمان فضای باز از ترکیه در زمینه دکوراسیون محوطه فعال تر شد و در سال ۱۳۹۴ با هدف عمومیت دادن به سازه های چادری در معماری فضای باز به صورت تخصصی فعالیت خود را ادامه داد.
همچنین ساینا از کنار هم قرار گرفتن مهندسین برجسته و کادر فنی آموزش دیده ای شکل گرفته که با روحیه تیمی قوی توانسته اند به این شرکت هویت دهند.

خدمات و محصولات:

  1. آلاچیق چادری
  2. سایبان ماشین
  3. سقف متحرک

آدرس: شهرک غرب – بلوار دادمان – خیابان درختی – کوچه رضایی – پلاک ۱۰۶ واحد ۱۰

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۹۶۵۵۲


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت سایه سازان کوروش

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزشرکت سایه سازان کوروش از بنام ترین طراحان و مجریان سازه سبک مانند سایبان پارکینگ، دیوار های کرکره ای، سوله سبک، کانکس ها و اتاقک ها، سایبان اتومبیل، سایبان حیاط  می باشد.
این مجموعه با استفاده از جدیدترین فناوری ها و به روزترین تکنولوژی و متدها و همچنین علوم مهندسی و تیم حرفه ای، توانسته است سازه هایی با کیفیت عالی برای کارفرمایان طراحی و اجرا کند.
مجموعه سایه سازان کوروش با بهره گیری از نیروی متخصص و با تجربه به طراحی و اجرای انواع سایبان و سازه سبک پرداخته است و در این راه از روش های نوین طراحی و استاندارد جهانی برای ساخت محصولاتی با کیفیت استفاده کرده است.

خدمات و محصولات:

  1. سایبان پارکینگ خودرو اداری و خانگی
  2. سایبان و دیوار کرکره ای
  3. سوله سبک
  4. سایبان انبار
  5. طراحی و شبیه سازی سایبان و سازه
  6. ورق پلی یوپان UPVC

آدرس: کرج – سه راه گوهردشت – برج جهان نما – طبقه ۵ – واحد ۱۴

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۴۰۳۷۷۰


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

گروه مهندسی تیوان

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزشرکت تیوان به عنوان شرکت تخصصی در زمینه معماری، طراحی و ساخت سازه های پارچه ای (چادری) در ایران در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود.
گروه مهندسی تیوان با در نظر گرفتن مسائل مختلف در زمینه های سازه با کیفیت، پارچه مناسب، نصب در زمان مقرر و البته رضایت مشتری به مباحث هزینه ای با دید مشتری مداری نگاه دارد.

خدمات و محصولات:

  1. سازه های کششی و متحرک

آدرس: کرج – مهرشهر- بلوار شهرداری – بین خیابان ۱۰۴ و ۱۰۶ – پلاک ۱ – طبقه ۴ – واحد ۶

شماره تماس: ۰۲۶۳۳۴۱۵۰۰۲


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

سایبان متین

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزشرکت سایبان برقی متین بهترین تولید کننده انحصاری انواع سایبان برقی، چتر و سقف برقی از سال ۱۳۹۰ به صورت تخصصی می باشد.
این شرکت خدمات خود را در زمینه تولید سایبان برقی، سایبان پارکینگ، فروش سایبان چتری، سایبان متحرک، سایبان مغازه، سایبان اتوماتیک، سقف برقی، سقف متحرک، فروش و اجرای سایبان ارائه می دهد.
شما سروران گرامی می توانید جهت استعلام هزینه ها با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

خدمات و محصولات:

  1. انواع سایبان
  2. سقف برقی
  3. فروش و اجرای سایبان

آدرس: تهران – سعادت آباد – بالاتر از میدان کاج – نبش خیابان ۵ – پلاک ۶ – واحد ۱۷

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۶۱۰۵۰


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

شرکت سایبان برقی دیدگاهان غرب

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزامروزه سایبان برقی به یکی از ملزومات هر بنایی تبدیل شده است. به طوری که معماران و سازندگان ساختمانی در هنگام ساخت برای بخش های متنوع ساختمان از قبیل بالای درب ها، پنجره ها، بالکن ها و آلاچیق ها، از انواع سایبان برقی را تهیه و نصب می کنند.
دیدگاهان غرب اولین تولید کننده و شرکت فروش سایبان برقی در کشور می باشد. سایبان برقی یکی از اکسسوری های لازم برای همه فصل ها به حساب می آید.
مزایا و کاربردهای این محصول بسیار زیاد است. شما می توانید با نصب سایبان علاوه بر ایجاد محیطی امن، زیبایی و جذابیت فضای خود را افزایش دهید.
نیرو های متخصص دیدگاهان غرب به دلیل داشتن دانش کافی و مهارت بالا می توانند انواع مختلف سایبان برقی را در ایران برای شما تولید کنند.

خدمات و محصولات:

  • سایبان فول باکس | کلاسیک | ماشین | چند کاره

آدرس: تهران – جاده ملارد – نبش امیر آباد – کوچه مهردشت – شرکت دیدگاهان غرب

شماره تماس: ۰۲۱۶۵۷۴۲۸۳۳


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت سایبان گستر

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزشرکت فنی مهندسی سایبان گستر، با تجربه ای طولانی در زمینه طراحی، ساخت و اجرای سازه های فلزی با کاربری، پارکینگ، سایبان و دیوار کرکره ای تاسیس شده است.
خط مشی اصلی سایبان گستر، تولید سازه هایی فنی، زیبا و مطمئن، به منظور ارائه به مشتریان می باشد. تامین رضایت کارفرمایان و مشتریان ضمن ارائه کیفیت و قیمت مناسب، از مهمترین اهداف این شرکت می باشد.

خدمات و محصولات:

  1. سایبان خودرو و پارکینگ
  2. ورق upvc

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۱۹۴۲


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

تهران نورگیر

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزلزوم ایجاد تحول در ساختار صنعت و تولید انواع نورگیر در ایران انگیزه ای شد تا کارخانه شرکت تهران نورگیر در شهرک صنعتی اشتهارد احداث گردد.
این شرکت برای تولیدات خود مطابق با استاندارد های روز دنیا و دستیابی به بازار های داخلی و خارجی اقدام به نوآوری های خاص در این صنعت نموده است.
شرکت تولیدی تهران نورگیر بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه را در تولیدات خود بکار می برد.
انبار های مواد اولیه دارای بالاترین استاندارد های جهانی بوده و کلیه موارد از قبیل دما، میزان نور و پاکیزگی و نحوه چیدن مواد به طور کامل کنترل می گردد.

خدمات و محصولات:

  1. نورگیر های پیش ساخته
  2. انواع کیوسک های تلفن
  3. ورق های فایبرگلاس
  4. قطعات فایبرگلاس
  5. سایبان پارکینگ و پنجره

آدرس: تهران – پل ستارخان جنب بانک سینا – پلاک ۴۶۹ – طبقه اول – واحد۲

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۲۲۱۱۹۹


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت سایبان

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزشرکت سایبان شاهد از زمان تاسیس تا به الان در زمینه تولید سایبان برقی، سایبان، سایبان مغازه، سایبان پارکینگ در انواع و اقسام مختلف فعالیت کرده است و تجربه بالایی در این زمینه دارد.
همچنین این شرکت همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان در هر زمینه ای که بخواهید خواهد بود.
این مجموعه در تولید انواع سایبان بهترین مواد اولیه را استفاده می کند. همچنین دارای نیروهای بسیار تخصصی و با تجربه ای می باشد که از دانش فنی بالایی برخوردار هستند و برای ساخت سایبان از تمام دانش و تجربه خود استفاده می کنند.

خدمات و محصولات:

  • سایبان مغازه | پارکینگ | استخر

آدرس: تهران – اتوبان محلاتی – خیابان مخبر جنوبی – کوچه معمار تهرانی – خیابان ملاوریخانی – پلاک ۳۶

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۵۹۸۶۲۳


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

آقای سایبان

بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ - ساختمونی نیوزشرکت آقای سایبان برترین تولید کننده سایبان در ایران می باشد. این مجموعه با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه فروش انواع سایبان برقی و دستی توانسته کلیه محصولات خود را با برترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه به مخاطبین خود ارائه دهد.
شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام هزینه ها با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

خدمات و محصولات:

  • سایبان برقی | خودرو | مغازه | دو طرفه

آدرس: تهران – غرب به شرق اتوبان آزادگان – بعد از خروجی اسلامشهر – جنب هایپر مارکت

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۹۰۳۰۰۲


قیمت سایبان پارکینگ

عوامل زیادی وجود دارند که در قیمت سایبان پارکینگ تاثیر گذار هستند. یکی از عواملی که در قیمت سایبان پارکینگ تاثیر زیادی دارد نوع پروفیل و متریالی است که در تولید سایبان مورد استفاده قرار می گیرد. بستگی دارد که سایبان از چه متریال هایی تولید شده باشد. این موضوع می تواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد.
بیشتری متریال به کار رفته در ساخت سایبان پارکینگ فلز است که نوع فلز به کار رفته در ساخت سایبان نیز خود می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد. ابعاد سایبان نیز کاملاً در قیمت آن تاثیر گذار می باشد و به طبع زمانی که قرار باشد سایبان بزرگی مورد استفاده قرار گیرد، باید هزینه بیشتری را نیز بابت ساخت و اجرای آن پرداخت کنید.

جمع بندی

ساخت سایبان پارکینگ در دنیای امروزی امری ضروری می باشد. یک کارشناس خودرو پیشنهاد می کند که برای حفظ رنگ خودروی خود از آسیب های ناشی از تابش نور مستقیم خورشید در تابستان و بارش های آسمانی در فصل های سردتر سال تا جایی که می توانید خودرو را در پارکینگ های مسقف نگه دارید. این کار هم به حفظ رنگ خودرو کمک می کند و هم از به سر و صدا افتادن قطعات داخلی خودرو در اثر گرم و سرد شدن بیش از اندازه خودرو پیشگیری می کند.
ما در این محتوا جهت آشنایی شما بزرگواران با بهترین تولید کننده سایبان پارکینگ به معرفی ۱۰ تا از بهترین ها پرداختیم.
شما بزرگواران می توانید از اطلاعات موجود در این مقاله استفاده نموده و بهترین تولید کننده را انتخاب نمایید.

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا