بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی 【سال ۱۴۰۳】⭐️ + لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی در وبسایت ساختمونی نیوز

هدف از نوشتن این مقاله آشنایی با ماشین آلات ساختمانی و سپس به مطالعه بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی می پردازیم.
همان طور که می دانید با پیشرفت جوامع همراه با تکنولوژی و نیاز به رشد عملیات عمرانی، استفاده از ماشین آلات در انجام پروژه ها نقش کلیدی دارد. برای پروژه های بزرگ و کوچک ساختمانی، سرعت کار و اتمام به موقع، از اهداف اصلی به شمار می رود که انتخاب و استفاده از ماشین آلات مناسب می تواند باعث بهبود سرعت، کیفیت، ایمنی، صرفه اقتصادی و اتمام به موقع پروژه شود.

اهمیت آشنایی با ماشین آلات ساختمانی در چیست؟

منابع لازم برای ساخت به سه دسته تقسیم می‌گردد که شامل: منابع انسانی، ماشین آلات و مصالح می‌باشد.

ماشین آلات تاثیر زیادی را بر هزینه های پروژه ها می‌گذارند، به این شکل که :

  1. در پروژه های ساختمانی سازی ۱۰ تا ۳۰ درصد
  2. در پروژه های راهسازی ۵۰ تا ۷۰ درصد
  3.  پروژه های سدسازی ۴۰ تا ۶۰ درصد هزینه های پروژه را شامل می شوند.

البته در راستای اهمیت ماشین آلات عمرانی، گاهی اوقات و در بعضی پروژه ها با توقف یک ماشین کل کار متوقف می‌گردد.

لازم است بدانید که استفاده و به کارگیری ماشین آلات ساختمانی نسبت به کارایی آن موقعیت کاری، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کاری و پروژه های ساختمانی دارد. برای دست یافتن به این مهم، باید با کارکرد و کارایی همه این ماشین آلات ساختمانی به نحو مطلوبی آشنا شوید.

در سال ۲۰۱۸، به لطف تعداد فزاینده ای از پروژه های تجاری، مسکونی و صنعتی که برای انجام کار به ابزار و ماشین آلات سنگین نیاز دارند، مردم بیش از همیشه ماشین آلات ساختمانی خریداری کردند. چه در کار سخت در یک سایت ساخت و ساز باشید، چه در حال انجام تعمیر و نگهداری جاده در یک بزرگراه شلوغ، یا به دنبال ابزار مناسب برای پروژه محوطه سازی در مقیاس بزرگ خود باشید، ماشین آلات و تجهیزاتی وجود دارد که کار را آسان تر و ایمن تر می‌نماید.

ماشین آلات ساختمانی و عمرانی از ابزارهای مهم و کاربردی در پروژه های ساختمانی و عمرانی هستند و استفاده از آن‌ها همراه با تحولات بزرگ و چشم‌گیری در صنعت ساخت ‌و‌ ساز بوده است. استفاده درست و موثر از این ماشین آلات باعث بهینه‌سازی زمان و هزینه و در نتیجه موفقیت پروژه‌های ساختمانی و عمرانی می‌گردد.

ماشین آلات ساختمانی و عمرانی بر اساس کاربرد به ۴ دسته تقسیم می‌گردند

  1. ماشین آلات حفاری مثل باکت‌های حفار، شاول، اوگر و…
  2. ماشین‌ خاکی مثل بیل مکانیکی، بولدوزر، دامپر و…
  3.  بتن‌سازی و بتن‌ریزی مثل پمپ بتن، ویبراتور، تراک میکسر و…
  4. عمومی مثل جرثقیل، تراکتور و لیفت تراک

مهم ترین ماشین آلات ساختمانی و عمرانی

  • بلدوزر

بلدوزر یکی از انواع ماشین آلات ساختمانی و عمرانی و نوعی تراکتور میباشد که جلوی آن تیغه دارد و برای عملیات‌های خاکی در فاصله ‌های کوتاه (۸ تا۱۰۰ متر) استفاده میگردد. بلدوزرها بر اساس نوع عملیات عمرانی و اجرایی  و مشخصات فنی به ۴ دسته بلدوزرهای کوچک، بلدوزرهای متوسط، بلدوزرهای بزرگ و بولدوزرهای جمع‌آوری مواد زائد و بر اساس نوع تراکتور آن به ۲ دسته بلدوزهای چرخ لاستیکی و بلدوزرهای چرخ زنجیری تقسیم می‌گردند.

کاربردهای بلدوزر شامل: برداشتن لایه سطحی خاک، دکاپاژ یا پاکسازی خاک از بوته‌ها، ایجاد راه‌های موقتی در کوهستان‌ها و زمین‌های سنگلاخ، کندن زمین، پرکردن گودال و عملیات پخش خاک درخاکریزها و روی خاکریزها می‌باشد.

  • لودر

لودر یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین انواع ماشین آلات ساختمانی و عمرانی می‌باشد که در عملیات‌ خاکی و خاکبرداری، بارگیری مصالح و محوطه‌سازی از آن استفاده می‌گردد. لودر یا تراکتور جامدار به ۳ نوع چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و بک هولودر (back hoe loader) تقسیم می‌شوند.

از لودرهای چرخ زنجیری در فاصله‌های کوتاه و در عملیات‌هایی که به قدرت کششی بیشتری نیاز دارند، استفاده می‌گردد.
مثل: برداشتن کنده درخت یا سطوح سیمانی.

لودرهای چرخ لاستیکی در فاصله‌های بیشتر از ۱۷۰ متر استفاده می‌گردد و سرعت بالاتر و هزینه پایین‌تری نسبت به لودر چرخ زنجیری دارد.

بک هولودر یک ماشین ترکیبی همه‌ کاره می‌باشد که یک لودر در جلو و یک بیل کن در عقب خود دارد و برای عملیات‌های مختلفی مثل حمل لوله، لایروبی، خاکبرداری سبک، برداشتن موانع  و… از آن استفاده می‌گردد.

بیل مکانیکی

  1. بیل مکانیکی یکی از انواع ماشین آلات ساختمانی و عمرانی می‌باشد که نسبت به بقیه ماشین آلات برای گودبرداری‌های شهری مناسب تر می‌باشد.
  2. می‌تواند مثل یک پیکور (چکش هیدرولیکی سنگین)، سنگ‌های بزرگ را خرد کند.
  3. براساس ساختار و کاربردی که دارند، به ۶ دسته تقسیم می‌شوند:

 جام معکوس

نام‌های دیگر این بیل مکانیکی، کج بیل (back hoe)، بیل پشت خم و بیل کششی می‌باشد و یک جام بیل وارونه نسبت به سطح زمین دارد. کاربرد این نوع بیل در حفاری ترانشه، خاکبرداری پی و فضاهای محدود می‌باشد.

دراگ لاین یا بیل کششی

دراگ لاین از اتاق فرمان، چرثقیل، جام بیل و کابل تشکیل گردیده است و کاربرد آن در لوله‌گذاری، کانال زنی و انجام حفاری‌های پایین‌تر از سطح زمین است.

بیل‌های جام جلو (shovel): تقریبا شبیه به لودر با کارایی کم‌تر از آن هستند و در حفاری زمین‌های سخت، بارگیری کامیون و انتقال مصالح استفاده می‌گردند.

چنگک یا بیل منقاری (clamshell grab)

چنگک‌ها در فعالیت‌های حفاری به صورت قائم مثل دیوارهای حائل، حمل و جابه‌جایی مواد کنده شده و نرم نظیر ماسه، شن و…، حمل بار به صورت قائم و لایروبی استفاده می‌گردند.

  • غلطک

غلطک یکی از انواع ماشین آلات ساختمانی و عمرانی است که برای اصلاح ویژگی‌های خاک (عمل تراکم)، از آن استفاده می‌گردد. در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی، برای متراکم کردن خاک محوطه کارگاه از انواع غلطک‌ها شامل غلطک‌های پاچه‌بزی، غلطک‌های سنگینِ ویبره‌دار و غلطک‌های مشبک استفاده می‌گردد.

  • بابکت

بابکت‌ها نوعی مینی لودر می‌باشند که به دلیل کوچک و کم ‌ارتفاع بودن و قدرت حرکتی بالا، می‌توانند در طبقات مختلف ساختمان حرکت نمایند. این ماشین که قابلیت نصب پیکور هم روی آن وجود دارد؛ بهترین وسیله برای گودبرداری‌های کوچک و جمع کردن نخاله‌های ساختمانی می‌باشد.

جرثقیل

جرثقیل یا گرانبر یا شادوف یکی از انواع ماشین آلات ساختمانی و عمرانی میباشد که بیشترین کاربرد را در پروژه‌های بلند مرتبه‌سازی و به ویژه ساختمان‌های با اسکلت فلزی دارد و می‌تواند مصالح و لوازم سنگین را در ارتفاع جابه‌‎جا نماید.
جرثقیل‌ها انواع مختلفی مثل جرثقیل برجی یا تاورکرین (Tower crane)، جرثقیل های سقفی، دروازه‌ای، بازویی، آویز و غیره دارند. ولی در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی اغلب از تاورکرین استفاده میگردد. کاربرد انواع دیگر جرثقیل‌ها بیش‌تر در حوزه بنادر و مکان‌های صنعتی است.

کاربرد جرثقیل در پروژه های ساختمانی و عمرانی شامل: بتن ریزی درسازه‌های بلند‌ مرتبه، بالابر، بارگیری مصالح و لوازم و تخلیه آن‌ها در محل، اجرای اسکلت بتنی و فلزی می‌باشد.

  • دامپر

دامپر یکی از انواع ماشین آلات ساختمانی و عمرانی می‌تباشد که در کارگاه‌های ساختمانی برای حمل مصالحی مثل بتن، آجر، سرامیک و غیره در مقیاس کوچک و فاصله‌‌های کوتاه از آن استفاده میگردد.

مزایای استفاده از دامپر شامل: قدرت حرکتی مانور بالا (امکان چرخش در فضای محدود)، بالا بردن سرعت اجرای پروژه و مقرون به صرفه میباشد.

  • ویبراتور

ویبراتور برای تراکم بتن در محل اجرای پروژه کاربرد دارد. این ماشین در دو نوع بنزینی و برقی وجود دارد و شامل یک موتور دینامیکی و یک شلنگ ویبره میباشد که انرژی مکانیکی موتور را به صورت لرزشی به بتن منتقل می‌کند.

تراک میکسر و پمپ بتن

تراک میکسر از جمله انواع ماشین آلات ساختمانی و عمرانی میباشد که در حمل بتن از محل کارخانه تا کارگاه یا محوطه پروژه کاربرد دارد. این ماشین در فاصله بین بارگیری تا تخلیه به عنوان همزن عمل می‌نماید و عمل اختلاط بتن را داخل مخزن خود و به وسیله پره‌هایی قیفی ‌شکل و با حرکت دورانی انجام می‌دهد.

پمپ بتن هم دستگاهی برای انتقال بتن مایع از طریق پمپاژ است و در پروژه‌های ساختمانی بزرگ استفاده می‌شود. چون که می‌تواند بتن را از طبقه  همکف به طبقات بالاتر پمپاژ کند و بدین ترتیب در زمان، هزینه و نیروی کار پروژه صرفه‌جویی می‌گردد.

انواع ماشین آلات ساختمانی بسیار زیاد می‌باشد که ما تعدادی از آنها را برایتان توضیح دادیم. حال با بررسی و مطالعه بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی میپردازیم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰تا از بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

دلتا راه ماشین

بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی | ساختمونی نیوز

شرکت دلتا راه ماشین با بیش از ربع قرن سابقه در زمینه تولید ماشین آلات راهسازی، عمرانی و معدنی مطابق با برترین فناوری های روز دنیا در کارخانه ای به مساحت ۳۸۰۰۰ متر مربع واقع در شهرک صنعتی پرند فعالیت دارد.
با فراهم نمودن ماشین آلات روز دنیا از قبیل کاتینگ، بورینگ CNC، نورد، پرس برک، ماشین کاری، شات پلاست، اتاق رنگ و بهره گیری از طراحی و مهندسی قوی و پرسنل متخصص توانسته تا بیش از ۵۰% ساخت ماشین آلات را بومی سازی کند. این شرکت را باید یکی از بهترین تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی نامید.

تولیدات این شرکت شامل : بیل مکانیکی، لودر، گریدر، غلطک، بچینگ پلانت و غیره می‌باشد.

آدرس: تهران – بزرگراه جلال آل احمد – ضلع شرقی پل گیشا – روبروی دانشگاه تربیت مدرس – جنب درمانگاه باران

تلفن تماس: ۰۲۱۴۲۳۳۸


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

شرکت ماشین سازی تیام

شرکت ماشین سازی تیام با بکار گیری تخصص و تجربه گامی موثر در صنعت کشور بردارد، قابل ذکر است که ماشین سازی تیام علاوه بر طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی و ساختمانی در زمینه طراحی ماشین آلات خاص در زمینه مدیریت کیفیت و استاندارد بین الملی اروپا موفق به اخذ گواهینامه iso.ce از شرکت آکسفورد انگلستان گردیده است.

تولیدات  این شرکت شامل: دستگاه بلوک زنی، دستگاه جدول زن، بچینگ و میکسر بتن میباشد. این شرکت نیز یکی از بهترین تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی میباشد.

آدرس: اصفهان – منطقه صنعتی دولت آباد – خیابان شیخ بهایی ۹ – جنب بانک صادرات

تلفن تماس:  ۰۳۱۴۵۸۳۷۹۲۴


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی آژینه سپاهان

گروه صنعتی آژینه سپاهان انجام خدمات و فعالیت های تخصصی در امور طراحی و تولید ماشین آلات صنعت بتن در حال فعالیت باشد. این گروه نیز مانند بقیه شرکتهای قید شده جزء یکی از بهترین تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی است.

تولیدات این شرکت شامل : انواع بچینگ پلانت، انواع بلوک زن، انواع جدول زن، انواع سیستم توزین، دستگاه تولید کننده قبر، دستگاه بلوک زن اتوماتیک سیلودار تغذیه با فرغون، دستگاه جدول زن تمام اتوماتیک و هیدورلیک نیمه اتوماتیک، کیسه پرکن سیمان و غیره می‌باشد.

آدرس: اصفهان – خیابان امام خمینی – خیابان بسیج – کوچه شماره ۱۰۰ – کوچه سپاهان

تلفن تماس: ۰۳۱۳۳۶۸۹۲۸۲


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

آران ماشین توس

شرکت آران ماشین توس با بیش از ده ها سال تجربه و محیط کاملا حرفه ای در زمینه تولید انواع ماشین آلات راهسازی، معدنی و عمرانی با بهترین تکنولوژی روز دنیا و مطابق با نیاز روز کشور اقدام  نموده است. این شرکت از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را تحت عنوان  نام آران ماشین توس آغاز کرد.

این شرکت نیز همانند دیگر شرکت‌های معرفی گردیده، یکی از بهترین تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی می‌باشد.

آدرس: ایران – مشهد – بزرگراه آسیایی – تقاطع میثاق

تلفن تماس: ۰۵۱۳۶۶۶۶۴۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

شرکت ایران تکنیک

بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی | ساختمونی نیوز

شرکت ایران تکنیک از سال ۱۳۵۶ تاسیس گردید. و فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع ماشین آلات ساختمانی خصوصا بلوک زن آغاز نموده است. این شرکت نیز از بهترین تولیدکننده ماشین الات ساختمانی میباشد.

تولیدکننده انواع دستگاه های بلوک زن، جدول زن، سنگفرش، بچینگ، ملات ساز، میز ویبره، دامپر و بتونیر می باشد. شرکت ایران تکنیک  با بیش از چهل سال سابقه  و تجربه موفقیت آمیز به صورت واحد، تولیدات خود را بر مبنای فراهم کردن محصولاتی مستحکم و با کیفیت عرضه کرده و از دیگر ویژگی های این گروه خدمات پس از فروش و ارائه ضمانت نامه  ۱۸ ماه برای کلیه دستگاه ها می باشد.

آدرس: تهران – خیابان دماوند

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۱۵۹۰۹۴


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

 اهورا صنعت ماشین

شرکت اهورا صنعت ماشین با ۸ سال سابقه در زمینه تولید، واردات و عرضه انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی (همچون لودر، دامپتراک و غیره) در کشور فعالیت دارد.  این شرکت در حال حاضر نیز توانسته با نمایندگی انحصاری جهت تولید، فروش و خدمات پس از فروش برند معتبر و جهانی  AMIG در ایران و خاورمیانه را بدست آورد. کارخانه این شرکت در زمینی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع  سه سوله به مساحت در مجموع ۷۵۰۰ متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در ۹۰ کیلومتری تهران احداث گردیده که با دارا بودن بیش از ۵۰ نیروی متخصص، ماهر و نیمه ماهر و تولید حدود ۱۹۰دستگاه در حال ارائه محصولات به بازار میباشد.

این شرکت جزء یکی از بهترین تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی میباشد.

آدرس:تهران – خیابان مطهری – خیابان میرعماد – کوچه یازدهم

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۱۷۲۸۳۳


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

زاگرس ماشین

بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی | ساختمونی نیوز

شرکت زاگرس ماشین شرکت صنایع سنگین و فوق سنگین ماشین آلات صنعتی و ساختمانی است که در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردید. شرکت زاگرس ماشین در طول یک دهه گذشته صدها گروه ماشین آلات سنگین و فوق سنگین را در کشور به بازار عرضه کرده است.

محصولات این شرکت شامل: بولدوزر، لودر، غلتک، گریدر، لوله گذار، لیفتراک و زیربندی اشاره کرد. این شرکت با ظرفیت اسمی پنجاه هزار خودرو در سال طراحی شد. این شرکت را باید از بهترین تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی نامبرد.

آدرس: تهران – بزرگراه فتح (جاده قدیم تهران – کرج) – نرسیده به سه راه شهر قدس (قلعه حسن خان) – بین کیلومتر ۱۹ و ۲۰ (لاین کندرو)

تلفن تماس:  ۰۲۱۴۴۹۹۴۲۰۶


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

هپکو

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی و معدنی در خاورمیانه با هدف مبنی بر تولید و مونتاژ محصولاتی همچون: بلدوزر، لودر، غلتک، بیل و گریدر در سال ۱۳۵۴ تأسیس گردید. این شرکت کسب و کار با قطعات شناخته شده از تولیدکنندگان همچون زاور رکسروت، دویتس، کارور و زداف تجربه کرد. ۲۵۰۰ واحد از ماشین آلات مختلف را تولید می کند و ۲۰۰۰۰ تن از سازه های فولادی در سال می سازد.

محصولات تولیدی این شرکت شامل: انواع لودر، انواع بیل های هیدرولیکی، انواع غلتک، انواع تراکهای معدنی، انواع دامپتراک، بلدوزر، گریدر، ترانسپوتر را به بازار داخل و منطقه عرضه کرده است. این شرکت نیز یکی از بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی می‌باشد.

آدرس: تهران – خیابان سمیه – تقاطع دکتر مفتح

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۳۰۹۳۶۰


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

تیراژه ماشین

شرکت تیراژه ماشین نماینده انحصاری شرکت های معتبری است که در تولید و عرضه زمینه ماشین آلات سنگین فعالیت دارند، میباشد. تیراژه ماشین همچنین در زمینه تولید ماشین آلات و عرضه آن در سطح کشور فعالیت دارد. شرکت تیراژه در سال ۱۳۴۳ با هدف فعالیت در زمینه های عمرانی و صنعتی تاسیس گردید.

از محصولات این شرکت شامل:  انواع لودر ها، غلطک، بلدوزر، گریدر و لیفتراک اشاره کرد. شرکت تیرازه ماشین طیف وسیعی از انواع لیفتراک های برقی، دوگانه سوز و دیزل را با بهره گیری از موتورهای ایسوزو، نیسان، یوچای و غیره در تناژهای ۲.۵ تا۱۶ تن در گروه محصولات خود دارد. عایق بندی مناسب سیسیتم برق کشی، استفاده از سیستم ایمنی هیدرولیکی، فرمان هیدرواستاتیکی، پمپ هیدرولیکی پرقدرت، گیربکس و اکسل های کم استهلاک از بارزترین مشخصات این محصولات می باشد.

آدرس: تهران – بزرگراه صدر – کامرانیه جنوبی – خیابان عباسی – نبش بن بست پیشرو

تلفن تماس:  ۰۲۱۲۲۲۱۵۱۳۳


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

شرکت صبا ماشین

بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی | ساختمونی نیوز

شرکت صبا ماشین در سال ۱۳۷۱ تاسیس گردید. فعالیتهای این شرکت در حوزه تولید و واردات ماشین آلات سنگین  شامل عمران، راهسازی، معدن، خدمات شهری و تامین ماشین آلات خاص می‌باشد. شرکت صبا ماشین همچنین نماینده شرکت تیتان متعلق به کشور چین و کوماتسو ژاپن در ایران است.  این شرکت نیز یکی از بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی می‌باشد.

آدرس: تهران – خیابان آزادی – چهار راه اسکندری

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۴۲۰۵۰۲


انواع ماشین آلات ساختمانی

انواع مختلفی از ماشین آلات ساختمانی و عمرانی وجود دارد که در انجام عملیات‌ها و فعالیت‌های مختلف در پروژه‌ها به شما کمک می‌کند. در صورتی که انتخاب شما در استفاده از ماشین آلات مناسب باشد، بهره‌وری و کارایی پروژه بسیار زیاد می‌گردد اما در صورت انتخاب نادرست متحمل هزینه زیادی می‌گردید و زمان زیادی هم از دست می‌رود.

پیشنهاد پایانی به سروران ارجمند

انواع مختلفی از ماشین آلات ساختمانی و عمرانی وجود دارد که در انجام عملیات‌ها و فعالیت‌های مختلف در پروژه‌ها به شما کمک می‌کند. در صورتی که انتخاب شما در استفاده از ماشین آلات مناسب باشد، بهره‌وری و کارایی پروژه بسیار زیاد می‌گردد اما در صورت انتخاب نادرست متحمل هزینه زیادی می‌گردید و زمان زیادی هم از دست می‌رود.

نکته لازم به ذکر این است که باید برای  انتخاب ساخت و ساز ساختمان مورد نظر بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی را انتخاب کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه خود را در این زمینه به دست آورید. انتخاب مناسب انواع ماشین آلات ساختمانی و عمرانی برای پروژه‌ها به عواملی مثل ابعاد پروژه، زمان، بودجه، نوع سازه و … بستگی دارد.

به منظور آشنایی شما مخاطبین گرامی با بهترین تولید کننده ماشین آلات ساختمانی ، ما در این مقاله به معرفی ۱۰ شرکت برتر پرداختیم. می توانید از اطلاعات موجود در این مطلب استفاده کرده و بهترین سازندگان ماشین آلات ساختمانی و صنعتی را انتخاب کنید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا