بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام 💒 + لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام

امروزه در صنعت ساختمان سازی یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت می باشد، عایق بندی ساختمان است. بهترین راهکار برای عایق کردن برخی قسمت های ساختمان، استفاده از ایزوگام است.
با توجه به نیاز روز افزون به ایزوگام، شرکت های زیادی به وجود آمدند که علاوه بر تولید این محصول، پخش و نصب آن را نیز برعهده دارند.
به طور مختصر می توان گفت ایزوگام نوعی عایق رطوبتی صنعتی و مدرن است که با استفاده از مواد نفتی تولید می شود. لازم به ذکر است که ایزوگام قابل استفاده در تمامی سطوح می باشد.
نصب و اجرای این عایق بسیار راحت است، زیرا سبک، مستحکم و قابل انعطاف می باشد. قیمت پایین ایزوگام و عمر بالای آن در کنار نصب آسان باعث افزایش محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان شده است.
ایزوگام استاندارد و باکیفیت می تواند تا ۱۵ سال دوام بیاورد و از نشت آب به لایه زیرین سطوح مختلف ممانعت کند.
ما قصد داریم در محتوای پیش رو بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام را به شما عزیزان معرفی نماییم.

معرفی ایزوگام

ایزوگام برای نخستین بار حدود نیم قرن پیش توسط کارخانجات صنعتی داخلی و با بهره گیری از دانش و خلاقیت بومی در ایران تولید و برای ساخت آن از ترکیبات مواد پتروشیمی و نفتی استفاده شد.
ساختار ابتدایی ایزوگام ها بسیار ساده تر بود به طوری که با گذر زمان صنعت پتروشیمی رشد کرد و تنوع تولیدات جانبی مواد خام نفتی نیز افزایش پیدا کرد.
علاوه بر این موارد با توجه به افزایش درخواست ها و بررسی و بهبود نواقص این محصول باعث شد عایقی مقاوم تر و با کیفیت تر تولید شود.
با اطمینان می توان گفت بهترین عایق رطوبتی برای پشت بام یا کف سطوح آبگیر ایزوگام می باشد.
پیش از تولید و فروش گسترده ایزوگام، مردم برای عایق بندی و جلوگیری از نم و نشت آب در سطح پشت بام و کف محیط از ترکیب قیر مایع و گونی نخی استفاده می کردند که این روش همچنان در مواردی بسیار به کار برده می شود.

هدف از تحریر این مقاله آشنایی بیشتر شما بزرگواران با بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با ۱۰ تا از بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

صدف گستر دلیجان

بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوز

شرکت صدف گستر در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه تولید قیر و انواع عایق رطوبتی (ایزوگام) آغاز کرد.
در طی این چند سال با افزایش توان تولید، توانسته است بخش بزرگی از بازار تولید ایزوگام را به خود اختصاص دهد.
به طوری که در زمینه واردات مواد اولیه و صادرات محصول در حال حاضر فعالیت چشم گیری دارد.
شرکت صدف گستر در حال حاضر با بهره گیری از امکانات و تکنولوژی روز، آزمایشگاه مجهز و زیر نظر مهندسان مجرب توانسته است متناسب با نیاز عمومی، محصولات متنوعی را تولید نماید.

این امر با توجه به مزیت های شرکت صدف گستر که شامل موارد ذیل می باشد محقق می گردد:

  1. اطلاعات و دانش بالای مدیران و پرسنل و توانمندی آن‌ها در حوزه مربوطه
  2. توجه همزمان به کیفیت، قیمت، و نیاز های درخواست کنندگان
  3. همکاری با شرکت های بازرگانی بین المللی

محصولات و برندهای تولیدی:

  1. ایزوگام صادراتی اکسیر
  2. اساطیر
  3. یلما
  4. گوهر شرق
  5. زرفام شرق
  6. انواع ایزوگام طرح دار
  7. دلیگون
  8. صدف

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

دفتر تهران : دارآباد، خیابان پور ابتهاج، ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

دلیجان : شهرستان دلیجان، خیابان فجر، مجتمع الغدیر، طبقه چهارم

تلفن تماس:    ۰۹۱۹۰۴۳۷۷۰۶


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

ایزوگام موسوی

بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوز

شرکت تزئینات موسوی (رخش گستر دلیجان با شماره ثبت ۳۳۷۸۹۶) بیش از ۲۰ سال است که در زمینه فروش و نصب ایزوگام، خدمات ساختمانی و تزئینی و همچنین دکوراسیون داخلی برای سازمان ها و شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی فعالیت دارد.

این شرکت با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین استادکاران حوزه های مختلف دکوراسیون آماده بازسازی و زیباسازی محیط پیرامون ساختمان های متعلق به شهروندان عزیز تهرانی و سراسر کشور می باشد.

دکوریزو در پروژه های ساختمانی زیادی همکاری کرده است که این باعث افتخار و سر بلندی این شرکت و مهر معتبری بر کیفیت خدمات دکوریزو می باشد.
شرکت تزئینات موسوی در تیر ۱۳۹۷ وب سایت رسمی خود را با نام دکوریزو برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مخاطبین گرامی راه اندازی نمود.

آدرس : خیابان دماوند – خیابان منتظری – بعد از چهار راه صفا – پلاک ۷۶

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۵۰۷۰۲۸


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

ایزوگام سایوند

بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوز

شرکت ایزوگام سایوند با انجام انواع فعالیت های عایق کاری رطوبتی و ایزوگام  فعالیت خود را آغاز نمود. حال با کسب تجربه ای چندین ساله و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و نیرو های متخصص در امر خدمات عایق کاری به عنوان با کیفیت ترین ارائه دهنده این خدمات در سطح استان تهران، البرز، قم و شهرستان های مجاور شناخته می شود .
هدف این شرکت این است که با بهره گیری از نیرو های متخصص و مجرب، خدمات ماندگار و ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه نماید.
شرکت سایوند در حال حاضر در تمامی نقاط استان تهران، البرز و قم در حیطه عایق های رطوبتی فعالیت می کند.
شرکت ایزوگام سایوند آماده عقد قرارداد با ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی، منازل و مجتمع های مسکونی می باشد.

آدرس: کرج – رکن آباد – خ سعدی – خ گلستان سوم

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۸۶۳۱۶۶


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران

از معتبرترین برندهای تولید ایزوگام دیگر در ایران، ایزوگام پشم شیشه ایران می باشد. این شرکت یکی از اولین و بزرگترین تولیدکننده های عایق های رطوبتی، حرارتی و صوتی می باشد.
لازم به ذکر است که این شرکت با بهره گیری از سرمایه انسانی توانمند، ماشین آلات تولیدی مدرن و بهترین تجهیزات آزمایشگاهی انواع عایق ها را با کیفیت بالا تحت استانداردهای ملی و بین المللی تولید و روانه بازار میکند.

آدرس: تهران  – خیابان ولیعصر، نرسیده به چهار راه پارک وی – کوچه خاکزاد

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۰۱۰۱۰


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

ایزوگام پلاس

بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوز

این شرکت با چندین سال سابقه در امر عایق های رطوبتی ( ایزوگام – قیرگونی و آسفالت ) و سال ها فعالیت در استان البرز (فردیس) – تهران و شهرستان های اطراف (شهریار) دارد که از ۳۰ سال پیش به صورت سنتی از عایق هایی مانند قیرگونی و آسفالت استفاده می کرد.
شرکت ایزوگام پلاس اکنون دارای چندین شعبه فعال و نمایندگی های رسمی از چندین شرکت معتبر دلیجان و شرق است.
این شرکت حاضر است که نمونه کار ها و پروژه هایی که از چندین سال پیش انجام داده است را در اختیار درخواست کنندگان عزیز قرار دهد تا با خیال راحت و اطمینان خاطر از این شرکت ایزوگام خرید نمایند.
هنگام ساخت خانه، انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از نشت آب بسیار حائز اهمیت می باشد. ایزوگام پلاس، برند پیشرو در عایق رطوبتی است و طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها را برای رفع تمام نیاز های عایق رطوبتی شما از فونداسیون تا سقف را ارائه می دهد.

خدمات

  1. نصب و پخش ایزوگام
  2. قیرگونی و آسفالت
  3. تعمیر پشت بام های قدیمی

آدرس: استان هرمزگان – بندرعباس – بلوار امام حسین – بین نخل پیرمرد و خیابان شفا

شماره تماس: ۰۲۱۶۵۵۶۲۵۶۰


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

شرکت بام عایق

بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوزبهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوز

شناسایی ایزوگام با کیفیت، اصل و مرغوب و نیز نصب حرفه ای آن از جمله موارد مهمی است که باید توسط کارشناسان نمایندگی های فروش ایزوگام انجام گیرد و در هنگام خرید اطلاعات کاملی را در اختیار آنان قرار دهند. به همین منظور انتخاب بهترین مجری و معتبر و شناخته شده باعث دریافت بهترین خدمات و بالا بردن عمر مفید ساختمان می شود.
بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام ، شرکت بام عایق است با بیش از ۲۲ سال سابقه کار و تجربه کاری موفق در زمینه عایق های رطوبتی، ایزوگام، قیرگونی و آسفالت آماده عقد قرارداد با ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی و منازل مسکونی می باشد.
شرکت بام عایق با بیش از دو دهه سابقه کار و فعالیت درخشان در زمینه فروش ایزوگام و عایق های رطوبتی در بازارهای داخلی و خارجی، با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در دسترس همه مردم می باشد و با داشتن بهترین تیم اجرایی کارآمد، متعهد و آموزش دیده آماده عقد قرارداد با ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی و منازل مسکونی می باشد.

خدمات و محصولات:

  1. نصب ایزوگام و فروش ایزوگام
  2. تعویض و ترمیم ایزوگام
  3. قیرپاشی
  4. اجرای قیرگونی
  5. اجرای آسفالت

آدرس : تهران – تهرانپارس – خیابان اتحاد – کوچه پنجم غربی – روبروی تعویض پلاک – مرکز فروش ایزوگام و قیر زارعی

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۲۰۲۳۹۷


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

خوارزم سازه

بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوزبهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوز

شرکت خوارزم سازه با ایجاد فرآیند خرید آنلاین و تامین مستقیم انواع مصالح ساختمانی و متریال از چرخه تولید و وارد کنندگان در تلاش است تا انواع مصالح ساختمانی را با قیمت واقعی، کیفیت اصلی و در اسرع وقت به دست مشتریان عزیز برساند، ما به کمک گروهی متخصص و با تجربه در تلاشیم تا تمامی اطلاعات لازم جهت خرید محصولات را در اختیار شما قرار دهیم.
تیم های اجرایی خوارزم سازه متشکل از افرادی کار آزموده و متخصص است که تحت نظارت ناظران ما انواع خدمات ساختمانی را به صورت حرفه ای ارائه می نمایند.

آدرس: تهران – پونک – بلوار عدل – نبش خیابان بهار – پلاک ۱۸

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۹۸۵۱۹۷


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

سینا بام

بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوزبهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوز

شرکت ایزوگام سینا بام ۲۸۳ دلیجان از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان عایق های رطوبتی مفتخر است که یکی از اولین دارندگان نشان استاندارد ملی جهت تولید ایزوگام گرمسیر و سردسیر و ایزوگام h و ایزوگام c می باشد.
همچنین با شبکه گسترده نمایندگی های فروش در سراسر کشور، درصد بالایی از نیاز های داخل و خارج کشور با ویژگی های زیر را تأمین می نماید.

آدرس: استان مرکزی دلیجان – کیلومتر ۴ جاده محلات – قطب صنعتی بوعلی ایزوگام سینا بام دلیجان

شماره تماس: ۰۹۱۸۱۶۵۸۱۱۴


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت صاد

بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوزبهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوزایزوگام از محصولات مرغوب و پر فروش در بازار ایران به منظور عایق کاری سطوح بام و به عنوان یکی از محصولات استاندارد در بازار ایران شناخته می شود. ایزوگام با استفاده از قیر دمیده درجه یک و همچنین الیاف استاندارد تولید و به فروش می رسد. در صورتی که از قیر غیر مرغوب در تولید ایزوگام استفاده شود پس از مدتی مخصوصاً در عایق کاری پشت بام در اثر تابش نور خورشید و باد و باران ایزوگام حالت خشکی پیدا می کند و خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و شکننده می شود.
در این شرایط ایزوگام خاصیت عایق رطوبتی بودن خود را از دست می دهد. ایزوگام با دارا بودن نشان استاندارد ملی ایران و ضمانت ۱۰ ساله پس از نصب از بهترین برند های ایزوگام در بازار ایران است. در حدود ۴۰۰ کارخانه سازنده ایزوگام استاندارد در ایران فعالیت دارند که عمده آن ها ایزوگام با ضخامت ۴ میلی متری و وزن ۴۰ کیلوگرمی در بازار تولید می کنند.
شرکت صاد یکی از بهترین شرکت های در زمینه فروش و نصب ایزوگام می باشد.

آدرس: تهران – شهرک غرب – میدان صنعت – مجتمع تجاری پلاتین – طبقه اول – پلاک ۱۵۹

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۹۰۱۹۷


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

ایزوگام پرو

بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوزبهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام - ساختمانی نیوزشرکت ایزوگام پرو به عنوان شرکتی با فعالیت در زمینه پیمانکاری راه و ساختمان، تشخیص عیوب مختلف پروژه ها از سال ۱۳۶۶ آغاز به کار کرد و از پیشگامان این صنعت در کشور می باشد.
مهم‌ ترین فعالیت‌ ها و خدمات این گروه، بازدید رایگان از محل کار و ارائه لیست قیمت و برآورد هزینه در می باشد. کارشناسی و ارائه نظر درست در شرایط معمول یک روش مشخص و نسبتاً ساده است.
اما در بسیاری از موارد ممکن است نیاز به در نظر گرفتن ملاحظات خاصی باشد که تجربه کافی را طلب می نماید.
ایزوگام پرو با ۳۰ سال سابقه کاری ارائه دهنده خدمات پیمانکاری در عرصه راه و ساختمان طبق استاندارد جهانی می باشد و با عرضه این خدمات به جاده سازی، ساختمان سازی توانسته بخش کوچکی از نیاز های داخلی را برآورده نماید.
ایزوگام پرو در راستای ارائه خدمات با کیفیت بهتر در صنعت داخلی کشور اقدام به جمع آوری اطلاعات از نیاز های داخلی نموده است. لذا خواهشمند است در صورت تمایل به همکاری، اطلاعات مربوط به پروژه های نیازمند راه سازی و آب بندی خود را به این مجموعه ارسال نمایید تا شرایط خدمات بهتر را ایجاد نماییم.

آدرس: تهران – خیابان شهید مدنی شمالی – کوچه قاسمی – کوچه مجد آبادی – پلاک ۵ – واحد ۳

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۸۵۹۴۵۱


کاربرد ایزوگام در چه سطوحی می باشد؟

ایزوگام را می توان برای عایق بندی تمام سطوح و مکان ها در صورتی که بتوان عملیات نصب و اجرای ایزوگام را انجام داد استفاده کرد.
بعضی از موارد پر کاربرد ایزوگام:

  1. پشت بام ساختمان ها
  2. کف سرویس های بهداشتی
  3. سطوح ایرانیتی سیمانی
  4. در مرحله پی ریزی ساختمان
  5. آب بندی استخر ها ، مخازن و تونل ها و کانال های آب
  6. سوله ها و کارگاه های صنعتی و دامداری
  7. عایق محافظتی لوله های صنعتی مانند لوله انتقال آب و گاز

نتیجه گیری بهترین شرکت تولید، پخش و نصب ایزوگام

استفاده از ایزوگام بهترین راه حل برای جلوگیری از نم برداشتن و نشت آب می باشد. به خصوص اگر یک ایزوگام با کیفیت و مرغوب را از بهترین مراکز تهیه نمایید. بدین گونه می توانید از عمر بالای ۱۰ سال ایزوگام بهره ببرید.
ما در این مقاله ۱۰ تا از بهترین شرکت های تولید، پخش و نصب ایزوگام را به شما عزیزان معرفی کردیم تا با آشنایی کامل بتوانید به راحتی یک ایزوگام خوب تهیه کنید.
شما بزرگواران می توانید از اطلاعات موجود در این مقاله استفاده نموده و بهترین فروشگاه و شرکت ارائه دهنده ایزوگام را انتخاب نمایید.

همچنین میتوانید در مقاله بهترین برند ایزوگام نیز با کارخانه های دیگر در این حوزه آشنا شوید.

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۱۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا