بهترین برند آیفون تصویری ❤️【در سال ۱۴۰۳】🖥️

آشنایی با بهترین برند آیفون تصویری در وب سایت ساختمونی نیوز

امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی مردم و پیشرفت تکنولوژی، استفاده از تجهیزات و فناوری های مدرن بیشتر مورد توجه می باشد. آیفون تصویری یکی از آن وسایلی است به طور قطع مورد نیاز ساکنین ساختمان های مسکونی می باشد. به همین دلیل شرکت های مختلف داخلی و خارجی بسیار زیادی شروع به طراحی و تولید نمونه های مختلف آیفون تصویری کردند.
حجم وسیعی از این برند ها با اشکال و قابلیت های مختلف را می توان در بازار آیفون های تصویری مشاهده کرد.
اما خرید یک آیفون تصویری مناسب کمی دشوار است.
با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با بهترین برند آیفون تصویری آشنا کنیم. درواقع سعی داریم تا شما را در انتخاب هرچه بهتر یک آیفون تصویری راهنمایی کنیم که بتوانید خرید آسان تری داشته باشید.

در حال حاضر شرکت های بسیار موفق ایرانی که توانسته اند با جلب رضایت مشتریان سهم بالایی از بازار آیفون های تصویری را در اختیار خود بگیرند، شرکت های تابا الکترونیک، الکتروپیک، سیماران و تکنما هستند. این شرکت ها توانسته اند محصولاتی با کیفیت بالا و استاندارد جهانی تولید و روانه بازار کنند. همانطور که بررسی ها نشان داده عمده مشتریان آیفون تصویری اولین فاکتورشان برای خرید این محصول قیمت آن در کنار کیفیت و کارایی می باشد. و همچنین کیفیت خدمات پس از فروش محصولی که قرار است خریداری کنند از ملزومات بسیار مهم آن ها به شمار می رود.

آیفون تصویری چیست؟ | بهترین برند آیفون تصویری

 آیفون تصویری به نوعی از درب بازکن ها گفته می شود که در مجموعه مسکونی یا تجاری نصب می شود.این محصولات تامین کننده زنگ در، مکالمه و باز کننده درب هستند. شما به کمک این وسیله می توانید فرد پشت درب را ببینید و در صورت تمایل درب را برای او باز کنید.
آیفون های تصویری دارای دو نوع صفحه نمایش سیاه سفید و رنگی بوده که در سایز های مختلف در بازار عرضه می شوند.

در واقع این سیستم های ارتباطی، مکمل آیفون های صوتی قدیمی هستند که علاوه بر انتقال صدا، تصویر را هم به داخل ساختمان منتقل می کنند. بدین شکل امنیت ساختمان را افزایش می دهند. علاوه بر این امروزه نسل جدیدتر و پیشرفته تر آیفون های تصویری، دارای امکاناتی از قبیل ضبط صدا و تصویر و همچنین ارتباط از راه دور هستند که افراد می توانند در صورت لزوم از آن ها استفاده نمایند.

بخش های اصلی آیفون تصویری:

  1. صفحه فلزی panel که از جنس آلومینیوم آلیاژی بوده و دور آن به وسیله یک لاستیک پوشانده شده تا آب به آن نفوذ نکند.
  2. شیشه محافظ لنز برای کاهش تاثیر نور خورشید بر روی لنز تعبیه شده است.
  3. دوربین آیفون که وظیفه دریافت تصاویر رنگی را بر عهده دارد.
  4. LED های دریافت کننده نور مادون قرمز که باعث می شوند تصاویر در شب به خوبی دیده شوند.
  5. بلندگوی پخش صدا
  6. شستی برای زنگ زدن
  7. میکروفون برای انتقال صدا به گوشی
  8. پیچ های تنظیم دوربین آیفون
  9. ترمینال های اتصال سیم مانیتور در پشت پنل
  10. سیم اتصال تغذیه
  11. سیم اتصال درب بازکن

برای آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین برند آیفون تصویری با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

سیماران مارکت

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی لوازم الکترونیک در ایران، سیماران مارکت می باشد. این فروشگاه با پایبندی به سه اصل کلیدی، کیفیت کم نظیر، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا، موفق شده است تا همگام با فروشگاه های معتبر جهان به یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم الکترونیک ایران تبدیل شود.  درواقع به محض ورود به سایت سیماران مارکت با یک سایت پر از لوازم الکترونیک با کیفیت رو به رو می شوید.
جهت خرید آیفون تصویری و آنتن مرکزی، درب اتوماتیک، دوربین مداربسته، انواع جک پارکینگی و … می توانید به سیماران مارکت اعتماد کنید.

محصولات و خدمات:

  1. آیفون تصویری
  2. آنتن مرکزی
  3. درب اتوماتیک

آدرس: تهران – لاله زار جنوبی – پاساژ بوشهری – طبقه منفی یک – پلاک ۱۳

تلفن تماس: ۰۲۱۳۳۵۳۱۳۷۳


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

الکترو برتر

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

یکی دیگر از بهترین برند آیفون تصویری فروشگاه ها که محصولات با کیفیتی از جمله آیفون تصویری تولید و عرضه می نماید، فروشگاه الکترو برتر می باشد. فروشگاه الکترو برتر فعالیت خود را در زمینه سیستم های حفاظتی، امنیتی و نظارتی ساختمان با حذف واسطه میان مشتری و تولید کننده با بهترین قیمت ها به مصرف کنندگان ارائه می دهد.
این فروشگاه با بهره گیری از دانش مجموعه فروش و پشتیانی خود توانسته با بهترین مارک آیفون تصویری ایرانی در زمینه های مختلف همکاری داشته باشد. نمایندگی برند های ایرانی و خارجی آیفون های تصویری، جک های پارکینگی، راهبند ها،‌ قفل های برقی و دوربین های مداربسته فروش بدون واسطه ای را برای مشتری ایجاد نموده است.

همچنین تیم فروش و پشتیبانی الکتروبرتر همواره می کوشد محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

محصولات و خدمات:

  1. آیفون تصویری و صوتی
  2. جک پارگینگ
  3. دزدگیر اماکن
  4. کرکره برقی
  5. دوربین مداربسته
  6. لوازم جانبی

تلفن تماس: ۰۹۱۰۶۸۲۰۸۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

تابا الکترونیک

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

شرکت تابا الکترونیک در سال ۱۳۶۲ با تولید انواع دستگاه های آمپلی فایر تاسیس شد.
این شرکت به سرعت تولید محصولات صوتی و تصویری را برای تامین امنیت و آسایش خانواده در سرلوحه اهداف بلند مدت خود قرار داد. از این رو با تولید انواع درباز کن های صوتی و تصویری با استفاده از فناوری روز دنیا و بهره گیری از خلاقیت مهندسین و متخصصان داخل کشور تبدیل به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بهترین نوع آیفون تصویری در سه دهه اخیر شد.

استفاده از طراحان صنعتی مجرب، ماشین آلات پیشرفته و برنامه ریزی مداوم برای ارتقای کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش گسترده از جمله عواملی است که محصولات این شرکت را با استقبال مصرف کنندگان، انبوه سازان و متولیان صنعت ساختمان رو به رو کرده است.

محصولات و خدمات:

  1. مانیتور
  2. پنل تصویری
  3. پنل صوتی
  4. دوربین
  5. جک ریموت کنترلی
  6. منبع تغذیه

آدرس: تهران – ابتدای جاده آبعلی – خیابان اتحاد – خیابان هفتم غربی – پلاک ۳

تلفن تماس: ۰۲۱۳۳۹۱۲۳۱۱


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

الکتروپیک

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

شرکت الکتروپیک در سال ۱۳۶۴ در کارگاهی ده متری واقع در خیابان پیروزی تهران تولید اولین گوشی صوتی با نام (کلون) آغاز گردید. پس از گذشت دو سال با گسترش تولیدات این کارگاه کوچک، کارخانه ای با نام کلون الکترونیک تأسیس که بعداً به نام الکتروپیک تغییر یافت. در حال حاضر شرکت الکتروپیک دارای کارخانه ای به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در منطقه صنعتی شرق تهران می باشد. خطوط تولید این شرکت شامل خط تولید بهترین برند آیفون تصویری ایرانی، پنل های دم دری، قفل زنجیری، منبع تغذیه و سایر محصولات جانبی می باشد.

شرکت الکتروپیک با افتخار به گذشته، قصد دارد در آینده ای نزدیک با تنوع در محصولات و تمایز در ارائه خدمات، سهم بیشتری در بازار های داخلی و خارجی کسب نماید. قابل ذکر است که الکتروپیک یکی از معتبرترین و مشهورترین برند های آیفون تصویری ایرانی است که علاوه بر جنس خوب مواد اولیه آن، ظاهر جذابی نیز دارد. همچنین این برند از سیستم چهار سیم آنالوگ برای سیم کشی آیفون بهره می گیرد.

محصولات و خدمات:

  1. گوشی صوتی
  2. مانیتور
  3. زنگ
  4. منبع تغذیه
  5. پنل صوتی
  6. پنل تصویری
  7. قاب روکار ۴۵ درجه
  8. سنسور

آدرس: تهران – چهار راه اشراق (فلکه دوم تهران پارس) – خیابان جشنواره – رو به روی فرهنگسرای اشراق – خیابان شهید هلیسایی (درختی) – پلاک ۱۵

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۱۵۶۴


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

آیفون تصویری تک نما

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

فروشگاه تکنما شاپ یکی از فروشگاه ها و یا بهتر است بگوییم نمایندگی های رسمی آیفون تصویری و محصولات تکنما و یکی دیگر از بهترین برند آیفون تصویری در کشور است.
این فروشگاه فعالیت خود را بیش از یک دهه پیش آغاز نمود. همچنین تا کنون نیز توانسته با توجه به سیاست های کاری خود که بیش از هر چیز حقوق مشتریان را مورد تاکید قرار داده است، موفقیت های زیادی را از آن خود کند و به یکی از مجموعه های برتر در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش بدل شود.

کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه تکنما شاپ مطابق با تعرفه شرکت تولید کننده قیمت گذاری شده اند که شاید یکی از عوامل موفقیت این فروشگاه را بتوان همین قیمت گذاری صحیح و تبعیت از تعرفه های شرکت تکنما در فروش محصولات نام برد
تمامی محصولات فروشگاه تکنما شاپ تنها در صورتی با تغییر قیمت مواجه خواهند بود که شرکت تکنما تعرفه جدیدی را به نمایندگی ها ابلاغ کرده باشد. در غیر این صورت هیچ تعرفه ای به صورت خود سرانه بر روی محصولات ابلاغ نخواهد شد.

وجود تنوع کاملی از محصولات و آیفون تصویری و متعلقات آن را باید یکی دیگر از رموز موفقیت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ نام برد.
هر آنچه که توسط شرکت تکنما تولید و روانه بازار می شود در این فروشگاه نیز عرضه می شود. و مشتریان گرامی به راحتی می توانند بر اساس سلیقه و یا بودجه خود هر یک از این محصولات را سفارش دهند. علی رغم این که این برند به نسبت برند های قبلی جدیدتر است و ظاهراً تنوع کمی هم دارد، اما به دلیل همین برگ برنده توانسته انتخاب اول ساختمان های بلند و برج ها باشد.

محصولات و خدمات:

  1. آیفون تصویری
  2. پنل آیفون تصویری
  3. قطعات آیفون تصویری
  4. پکیج آیفون تصویری
  5. تعمیر آیفون تصویری
  6. نصب آیفون تصویری

آدرس: تهران – میدان آزادی – خیابان آزادی به سمت انقلاب – بعد از دکتر هوشیار – پلاک ۴۷۲ – طبقه دوم – واحد ۶ شرقی

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۰۰۰۰۷۳


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

کوماکس

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

مرکز کوماکس ایران نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات کوماکس کره در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. این شرکت در ابتدای تاسیس، پیرامون سیستم های حفاظتی و نظارتی فعالیت می نمود.
و سپس وارد فعالیت در زمینه سیستم های آیفون تصویری شده و انحصاراً با انتخاب برند کوماکس کره با هدف بالا بردن سطح کیفی فروش و خدمات پس از فروش در صنعت آیفون تصویری کوماکس راه خود را ادامه داده است.
کوماکس یک برند برتر جهانی و پیشرو در ارائه محصولات با استاندارد های جهانی در بازار ایران یک برند خاص و محبوب و انتخاب اول مشتریان می باشد.

مرکز مجاز کوماکس آگاهانه با انتخاب این برند مطرح جهانی سعی نموده است تا منطبق با نیاز های مشتریان، همواره پیشرو و نوآور در این حوزه باشد.
کوماکس در بازار ایران به دلایل بسیاری مانند کیفیت بالا و کار آمدی محصولات، طراحی های بسیار زیبا و فوق العاده در سطح جهانی، تنوع در تولید بهترین آیفون تصویری ایرانی، قیمت های به مراتب مناسب تر از دیگر برند های هم رده خود در راستای سیاست ها و هدف جهانی خود که مشتریان را نه تنها به عنوان مصرف کننده بلکه به عنوان عضوی از خانواده بزرگ کوماکس به شمار می آورد. و همواره سعی نموده شعار نوآوری در خدمت ارزش های انسانی را تحقق بخشد، مورد توجه و پسند مخاطبین خود بوده است.

محصولات و خدمات:

  1. نصب آیفون تصویری
  2. تعمیرات آیفون تصویری
  3. مشاوره و بازدید رایگان
  4. ارسال کاتالوگ

آدرس: تهران – میدان آزادی – خیابان آزادی – بعد از استاد معین – پلاک ۴۷۲ – طبقه سوم – واحد ۱۰

تلفن تماس: ۰۹۳۹۳۱۲۴۷۰۱


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

سوزوکی

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

یکی از شرکت های با سابقه درخشان در منطقه آسیای شرقی و خاورمیانه که محصولات خود را تحت برند سوزوکی در دنیا عرضه می نماید، شرکت سوزوکی کورپوریشن می باشد.
سوزوکی متشکل از چندین شرکت در قالب گروه شرکت های سوزوکی به صورت تخصصی زمینه محصولات پتروشیمی، مواد اولیه تکنولوژیکی، تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی، سیستم های امنیتی، لوازم الکترونیک خودرو و همچنین تجهیزات فناوری اطلاعات فعالیت می نماید.

سوزوکی از سال ۲۰۱۰ با هدف ایجاد ارزش افزوده برای خود و شرکای تجاری با تکیه بر استراتژی استفاده از امکانات تولید کنندگان توانمند بومی در مناطق مورد نظر، موفق به کسب سهم بازاری مطابق با برنامه های پیش بینی شده خود از طریق کاهش هزینه ها و تولید کالاهایی متناسب با سلیقه مصرف کنندگان محصولات این برند گردد.

در ضمن این شرکت در ایران با استفاده از تکنولوژی برتر ژاپن و تحت نظر مهندسین مجرب ایرانی، محصولات دربازکن تصویری را تولید و مونتاژ می کند.

محصولات و خدمات:

آدرس: جاده آبعلی – شهرک صنعتی خرمدشت – خیابان نهم غربی – پلاک ۴۵

تلفن تماس: ۰۲۱۷۶۲۱۰۰۰۱


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

شرکت پیشرو الکترونیک پایدار

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

شرکت پیشرو الکترونیک پایدار در زمینه آیفون تصویری سامسونگ فعالیت دارد. در بازکن تصویری سامسونگ توسط شرکت پیشروالکترونیک پایدار نصب می گردد.
این شرکت با برخورداری از کادری مجرب و توانمند، متخصص در طراحی، تامین قطعات و پیشبرد پروژه در زمینه های مختلف می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. دوربین مداربسته
  2. در باز کن تصویری
  3. قفل دیجیتال
  4. سیستم راه بند
  5. شبکه های کامپیوتری
  6. تلفن سانترال

آدرس: نارمک – میدان نبوت – ابتدای جانبازان شرقی – پلاک ۷۱۴ – طبقه ۳

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۹۴۵۹۷۱

بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

دی سی ای کالا

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

دی سی ای کالا یک فروشگاه اینترنتی و حضوری می باشد که شروع فعالیت ها آن به ۱۳۸۸ بر می گردد.
می توان این فروشگاه را با سابقه ترین فروشگاه تخصصی سیستم های حفاظتی و نظارتی و برق ساختمانی در ایران دانست. اکثر فروشگاههای اینترنتی بزرگ تنها اجناس را با یک سری اطلاعات پایه ای در سایت خود قرار می دهند و به لحاظ فنی اطلاعات کافی از محصول خود ندارد.
اما تیم فروش دی سی ای کالا برای هر بخش از متخصصان همان رشته استفاده کرده تا بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

محصولات و خدمات:

  1. آیفون تصویری
  2. دوربین مداربسته
  3. دزدگیر
  4. سایبان برقی
  5. قفل برقی
  6. پارکبند

آدرس: تهران – نارمک – ضلع غربی میدان ۴۷ – پلاک ۸

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۲۴۷۱۴۵


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

فروشگاه دومر

بهترین برند آیفون تصویری - ساختمونی نیوز

فروشگاه دومر با حمایت مجموعه برق و صنعت درودیان به جهت حذف واسطه و بهبود رفاه حال مشتریان در تیرماه سال ۱۴۰۰ اقدام به راه اندازی وبسایت فروشگاه dommer.ir نمود. به این دلیل که مشتریان به صورت کاملاً آنلاین ثبت سفارش و تجربه یک خرید لذت بخش را داشته باشند.

همچنین از مزیت های فروشگاه دومر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارسال رایگان سفارشات بالای پنج میلیون تومان
  2. ارسال سفارشات به تمام نقاط ایران و تحویل سفارشات در سریع ترین زمان ممکن
  3. تضمین بهترین قیمت بازار
  4. ارسال سفارشات به همراه نصاب های مجرب (در صورت درخواست مشتری ویژه تهران)
  5. قیمت و موجودی به روز تمامی محصولات
  6. پشتیبانی و مشاوره فنی رایگان
  7. امکان خرید عمده برای همکاران

محصولات و خدمات:

  1. آیفون تصویری
  2. آیفون صوتی
  3. درب های اتوماتیک
  4. دوربین های مداربسته
  5. نور و روشنایی
  6. کنترل تردد

آدرس:  تهران – خیابان پیروزی – چهار راه کوکاکولا – مجتمع تجاری پانوراما – واحد B213

تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۷۵۰۹۲۱۰۲۱۷۷۷۵۹۳۷۷


ویژگی های آیفون تصویری خوب | بهترین برند آیفون تصویری

ویژگی های یک آیفون تصویری ایده آل به شرح زیر است:

کیفیت آیفون تصویری

اولین موردی که خریداران آیفون تصویری باید به آن توجه داشته باشند، کیفیت ساخت آیفون می باشد.
یک آیفون تصویری با کیفیت اگر به درستی نصب شود، صدا و تصویر را به درستی انتقال می دهد.
همچنین طول عمر یک آیفون تصویری با کیفیت، بیشتر از سایر آیفون های تصویری می باشد.
این آیفون ها در شرایط آب و هوایی گوناگون بدون افت کیفیت به عملکرد خود می پردازند.
اگر می خواهید تا چندین سال از آیفون تصویری خود استفاده کنید، پس به کیفیت ساخت آن در هنگام خرید توجه داشته باشید.

امکانات آیفون تصویری

بهترین آیفون تصویری بازار باید امکانات لازم برای رفع نیاز کاربران را داشته باشد. از جمله این امکانات می توان به ذخیره عکس و فیلم، صفحه نمایش رنگی، داشتن حافظه، امکان نصب حافظه جانبی، امکان ارتباط داخلی با سایر واحدها، اتصال به دوربین مدار بسته، اتصال به پنل اضافی، ضبط مکالمه و اجرای آسان تنظیمات اشاره کرد. این امکانات در تمامی آیفون تصویری ها دیده نمی شوند و تنها بهترین مدل آیفون تصویری مجهز به این امکانات می باشد.

داشتن قابلیت های اضافی

علاوه بر امکانات آیفون تصویری، وجود بعضی از قابلیت ها منجر به عملکرد و کارایی بیشتر آیفون تصویری می گردد. این قابلیت ها باعث سهولت استفاده از آیفون تصویری می شوند و نیاز های بیشتری را رفع می کنند.
از بین این قابلیت های اضافی می توان به قابلیت اتصال به تلفن همراه، اتصال به گوشی بی سیم، باز کردن درب پارکینگ، صفحه کلید لمسی، عدم وجود گوشی بر روی مانیتور و قابلیت انتقال زنگ به دیگر واحد ها اشاره کرد. بهترین برندهای آیفون تصویری ممکن است که همه یا تعدادی از این قابلیت ها را داشته باشد.

برند سازنده آیفون تصویری

زمانی که یک آیفون تصویری توسط برند معتبری ساخته شده باشد، راحت تر می توان به آن اعتماد کرد.
از بین برند های موجود در بازار تنها تعداد محدودی از آن ها معتبر و با کیفیت هستند.
این برند ها به دلیل احترام به حقوق مشتری از قطعات با کیفیتی در ساخت محصولات خود استفاده می کنند. آشنا شدن با این برند ها به شما کمک می کند که تنها از بین محصولات متنوع و مرغوب همین برند ها، آیفون تصویری مورد نظر خود را پیدا کنید.

قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری با توجه به این که شما قصد دارید چه مدل و چه برندی را خریداری کنید، متفاوت است.
به طور قطع محصولاتی که خارجی هستند، قیمت بسیار بیشتری را نسبت به محصولات ایرانی دارند.
علاوه بر برند و کشور محل تولید این محصولات، باید امکاناتی که در آیفون های تصویری به کار برده می شود را نیز لحاظ کرد.

هرچه امکانات این محصول پیشرفت ­‌تر باشد، باید قیمت بالاتری را برای آن هزینه کرد.
علاوه بر این قیمت محصولات خارجی به عواملی همچون تورم و نرخ ارز بستگی دارند.
با توجه به تمام مواردی که بیان کردیم نمی‌ توان قیمت ثابتی را برای خرید آیفون تصویری خارجی ارائه کرد.

پیشنهاد ما به شما سروران گرامی

اگر شما هم قصد خرید بهترین مارک آیفون تصویری را دارید، بهتر است پیش از خرید اطلاعاتی را در ارتباط با برند مورد نظر خود کسب کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

به منظور آشنایی بیشتر شما با بهترین برند آیفون تصویری در این مقاله به معرفی ۱۰ شرکت برتر پرداختیم.
می توانید از اطلاعات موجود در این مطلب استفاده کرده و شرکتی معتبر را برای تهیه آیفون تصویری خود، انتخاب کنید.
ما را از نظرات و پیشنهادات خود بهره مند سازید.

با تشکر از همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۴.۷/۵ - (۱۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا