بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی 🧱【سال ۱۴۰۳】+ لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی در وبسایت ساختمونی نیوز

امروزه انتخاب مناسب‌ترین و پرسودترین مصالح ساختمانی که امنیت و کیفیت ساختمان را تضمین کند یکی از دغدغه های سازنده ها می باشد. ما در این مقاله سعی داریم شما را با ۱۰ تا از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی آشنا کنیم.
در ابتدا به تعریف مصالح ساختمانی می پردازیم.

مصالح ساختمانی

به همه مواردی که در صنایع ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند، مصالح ساختمانی گفته می شود. مصالح به دو صورت طبیعی و ساخته شده توسط انسان وجود دارند.
از مرحله ابتدای هر ساخت و ساز تا انتها از انواع مصالح ساختمانی استفاده می شود، در ادامه طبقه بندی مصالح ساختمانی بر اساس جنس را برای شما بیان می کنیم.

طبقه بندی مصالح ساختمانی بر اساس جنس

مصالح ساختمانی به دو دسته مرکب و ساده تقسیم بندی می شوند. هر یک از این مصالح طبق ویژگی هایی که دارند در یک نقاطی از ساختمان قرار می گیرند.

  • مصالح ساختمانی ساده

این نوع مصالح از مواد مشابهی تولید می شوند و به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشند.

  • مصالح ساختمانی مرکب

مرکب نوعی مصالح طبیعی و مصنوعی هستند که برای تولید آن ها از انواع متریال ها استفاده می شود.

مصالح ساختمانی از نظر نحوه تولید

 از نظر تولید باید گفت مصالح ساختمانی به روش های مختلفی تولید می شوند که ما در این قسمت به دو روش پیش ساخته و درجا می پردازیم.

مصالح ساختمانی پیش ساخته

مصالح پیش ساخته مصالحی هستند که در کارخانه تولید شده و به محل ساخت و ساز منتقل می شوند. استفاده از این نوع مصالح موجب کاهش هزینه های کلی پروژه می شود. همچنین مراحل اولیه طراحی آنها زمان بر است و در برابر تغییرات انعطاف پذیری کمی دارند ولی دارای اهمیت زیادی در ساخت و ساز می باشند. دیوار های بتنی از پیش ساخته شده، کاشی و سرامیک و انواع بلوک از این نوع مصالح می باشند.

مصالح ساختمانی درجا

نوع دیگر از مصالح ساختمانی از نظر تولید، مصالح درجا هستند. این نوع مصالح مانند چهارچوب، قیرقونی و بتن در محل ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند.

تاکنون با انواع نحوه تولید مصالح آشنا شدیم، در ادامه قصد داریم شما را با لیست مصالح ساختمانی برای مشارکت آشنا کنیم.

خاک رس و آجر

خاک ها از لحاظ کاربرد به دو دسته چسبنده و غیر چسبنده تقسیم می شوند. رس از نوع خاک چسبنده با دانه های ریز است که از طریق تخریب سنگ آذرین ساخته می شود.
آجر از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که از پخت خشت به دست می آید. از گذشته تا کنون آجر برای ساخت سازه ها بسیار پرکاربرد بوده است. آجر سفید و آجر قزاقی دو نوع آجر معمولی هستند که در ساخت و ساز استفاده می شوند.

بتن

از بین تمام مصالح ساختمانی بتن موادی است که برای مقاوم سازی ساختمان استفاده می شود. بتن از ترکیب آب و سیمان به دست می آید. در صورتی که در بتن از میلگرد استفاده شود به آن بتن، بتن مسلح گفته می شود.

سنگ

یکی دیگر از پرکاربرد ترین مصالح، سنگ ها هستند که در تمامی مراحل ساخت از فونداسیون تا ساخت پله ها و نما ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین از سنگ در ساخت تونل، پل، کف سازی و دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود.

سرامیک

سرامیک از طریق گرما دادن به خاک رس تولید می شود. همچنین برای پوشش قسمت هایی از ساختمان مانند کف، دیوارها و سقف کاربرد دارد. از سرامیک در برخی موارد برای نمای ساختمان نیز استفاده می شود.

چوب

مصالح چوب دو دسته طبیعی و مصنوعی هستند. چوب های طبیعی همانطور که از نام آنها مشخص است از چوب درختان به دست می آید و چوب های مصنوعی از چوب طبیعی حاصل می شوند و به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، حرارت و گرد و غبار کاربرد مختلفی دارند. از چوب ها در نمای ساختمان، پله ها و کف پوش و سقف ها استفاده می شود و همچنین لازم به ذکر است که چوب های مصنوعی از چوب های طبیعی قیمت پایین تری دارند.

شیشه

یکی از اصلی ترین مصالح برای نمای ساختمان شیشه می باشد. شیشه ها انواع مختلفی دارند که بر اساس کاربردشان مورد استفاده قرار می گیرند، از پراستفاده ترین شیشه ها در ساختمان، شیشه های رنگی، رفلکس، دوجداره، لمینت و سکوریت می باشند.

در ادامه شما را با ۱۰ تا از لیست شرکت های پخش ایران که به عنوان بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی شناخته می‌شوند، آشنا می کنیم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی  با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

آرین سازه رهام

لوگوی شرکت آرین سازه رهام

شرکت آرین سازه رهام از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی است که در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه فروش و پخش مصالح ساختمانی آغاز کرد و با ارائه خدمات مطلوب توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان را به دست آورد. همچنین این شرکت همکاری با شرکت های بزرگ انبوه سازی از جمله شرکت سرمایه گذاری نوین پایدار، پروژه ایران مال، شرکت سامان محیط و شرکت اسکان ایران را داشته است.

محصولات و خدمات:

  1. تولید مصالح ساختمانی سیمان
  2. بلوک سیمانی
  3. یونولیت و پودر سنگ
  4. آجر سفال
  5. موزائیک
  6. ایزوگام

آدرس: بلوار فردوس غرب – نبش سازمان برنامه – ساختمان لاله – واحد ۵۲

تلفن تماس: ۰۹۱۲۹۶۳۴۳۱۴


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

شرکت ایران وافل

لوگوی شرکت ایران وافل

این شرکت با توجه به نیاز روز افزون صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی کشور در راستای تولید مصالح تولید مصالح با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت می کند.
در حال حاضر کلیه محصولات این شرکت مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند و جزء بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی  به شمار می رود.

محصولات و خدمات:

  1. زهکش سه بعدی
  2. قالب های وافل
  3. قالب یوبوت
  4. اینو وود

آدرس: تهران – پاسداران – خیابان گل نبی – پلاک ۳۳ – طبقه ۵

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۸۹۷۴۸۷


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

همگرایان تولید

لوگوی شرکت همگرایان تولید

شرکت همگرایان تولید در سال ۱۳۸۲ در راستای تولید محصولات پلیمری و شیمیایی در صنعت بتن تاسیس شده است. تیم شرکت همگرایان تولید از افراد با تجربه و مجرب در صنعت ، شیمی و پلیمر تشکیل شده است. همچنین این شرکت با نام تجاری کپکو در بازار شناخته می شود و محصولاتش را با این نام به ثبت رسانده است. در حال حاضر شرکت همگرایان تولید یکی از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. افزودنی بتن
  2. مواد شیمیایی ساختمان
  3. واتر استاپ های پی وی سی
  4. اسپیسر

آدرس: خیابان سهروردی شمالی – کوچه شهرتاش – پلاک ۷۴ – واحد ۴

تلفن تماس: ۰۲۱۸۹۳۳۱


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

شرکت بتن پیش فشرده ایران

شرکت بتن پیش فشرده ایران

شرکت بتن پیش فشرده ایران در زمینه تولید قطعات بتنی پیش تنیده مانند تیرچه پیش تنیده فعالیت خود را از سال ۱۳۴۸ آغاز نموده و با نام شرکت تولیدی ساختمانی پانل ایر فعالیت کرده است. این شرکت از سال ۱۳۶۰ به بعد با نام بتن پیش فشرده ایران فعالیت می کند.
شرکت بتن پیش فشرده از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی و بزرگترین مرکز فروش مصالح ساختمانی است که طی این سال ها تجربیات زیادی را در زمینه تولید قطعات بتنی پیش تنیده به دست آورده است، به گونه ای که محصولاتش با محصولات مشابه دیگر شرکت ها رقابت می کند.

محصولات و خدمات:

  1. تیرچه پیش تنیده
  2. پانل

آدرس: کیلومتر ۲۲ جاده مخصوص کرج – مقابل پالایشگاه نفت پارس

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۹۸۰۱۴۰


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

گروه ساختمانی صالح

لوگوی گروه ساختمانی صالح

گروه ساختمانی صالح از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در صنعت ساختمان کشور شروع کرده و هم اکنون فعالیت خود را با برند جدید در زمینه طراحی و اجرا، مشاور املاک، نقشه برداری و تامین متریال های ساختمانی ادامه می دهد. این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از توان متخصصان فعال و باتجربه حوزه صنعت ساختمان، کیفیتی متفاوت در ارائه ی خدمات را به ارمغان آورد. در حال حاضر این شرکت یکی از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی نام برده می شود.

محصولات و خدمات:

  1. طراحی معماری
  2. تامین مصالح
  3. طراحی سازه
  4. نقشه برداری
  5. مشاور املاک

آدرس: مازندران – نور – خیابان دانشگاه – نبش ارکیده ۱۴

تلفن تماس: ۰۱۱۴۴۵۵۲۲۸۸


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

رازیگران پارسه

لوگوی شرکت رازیگران پارسه

شرکت رازیگران پارسه یکی از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی ، در راستای مشارکت در پروژه های عمرانی و با ۲۰ سال تجربه در زمینه تولید، فروش و اجرای سقف های کاذب در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است.
این شرکت به عنوان بعنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان مصالح سیستم های درای وال و با در اختیار داشتن کادری مجرب و کارآزموده و همچنین تجهیز انباری مناسب در منطقه ی نزدیک به شهر کرج فعالیت دارد.

محصولات و خدمات:

  1. مشاوره و طراحی
  2. فروش مصالح ساختمانی
  3. فنی مهندسی و اجرا
  4. آکادمی

آدرس: کرج – چهارراه هفت تیر – ابتدای طالقانی جنوبی – ساختمان تخت جمشید

تلفن تماس: ۰۲۶۳۲۲۱۶۸۷۵۶


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

گروه ساختمانی رسا

لوگوی گروه ساختمانی رسا

شرکت مصالح ساختمانی راهبر اقتصاد سبا (هلدینگ رسا) از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی با ۲۰ سال تجربه در زمینه تامین تجهیزات ساختمانی، تجهیزات برق و مکانیک پروژه های ساختمانی و عمرانی کشور و همچنین دارای نمایندگی انحصاری از معتبر ترین برند های خارجی و بهره مندی از تیم های فنی و مهندسی در صنعت ساختمان توانسته سهم قابل توجهی در تامین نیاز پروژه های عمرانی کشور داشته باشد.

محصولات و خدمات:

  1. تجهیزات برق
  2. نمای ساختمان
  3. لوله و اتصالات
  4. سیم و کابل
  5. فونداسیون اسکلت و سقف

آدرس: سعادت آباد – میدان کتاب – بلوار کوهستان – مجتمع تجاری اپال – طبقه یازدهم

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۱۴۱۴۱۵


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

بهین توسعه تامین هوبر

لوگوی بهین توسعه تامین هوپر

شرکت بهین توسعه تامین هوبر دارای کادری مجرب و با توانایی نیروهای انسانی خبره و متخصص در حوزه‌های بازرگانی، مهندسی و مشاوره فعالیت خود را به صورت دپارتمان‌های تخصصی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، راه و شهرسازی، انفورماتیک و مخابرات آغاز کرده است. شرکت بهین توسعه تامین هوبر جزء بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی می‌باشد.

محصولات و خدمات:

  1. تامین تجهیزات الکترونیکی
  2. تجهیزات شیمیایی
  3. ساختمان و ابنیه

آدرس: بلوار فردوس شرق – نرسیده به میدان صادقیه – پلاک ۱۱۲ – طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۰۷


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

مجموعه تونیکس

لوگوی مجموعه تونیکس

مجموعه تونیکس تولید کننده انواع ساندویچ پانل های ساختمانی است که تولید و ارائه مستقیم این محصولات به بهترین شکل ممکن و نصب و اجرای این سازه ها با ارائه گارانتی معتبر شرکتی را بر عهده دارد. این مجموعه در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و یکی از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی است و دارای یک تیم جوان و خلاق می‌باشد.

محصولات و خدمات:

  1. تولید ساندویچ پانل های ساختمان
  2. پانل پلی یورتان برودتی
  3. پانل اکس پی اس ضد آب
  4. پانل پشم سنگ ضد حریق

آدرس: تهران – بازار بزرگ – خیابان ۱۵ خرداد – خیابان پامنار – پلاک ۲۸

تلفن تماس: ۰۲۱۳۴۲۴۸۰۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

شرکت اطمینان صنعت رهپویان

لوگوی شرکت اطمینان صنعت رهپویان

شرکت مصالح ساختمانی اطمینان صنعت رهپویان، در سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرد.​ اطمینان صنعت رهپویان با داشتن تیم متخصص و با تجربه و جوان، در زمینه ساختمانی فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرد. این شرکت از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی است که در زمینه‌های پیمانکاری و اجرای پروژه، طراحی و نقشه‌کشی و نیز تامین انواع مصالح مورد نیاز فعالیت می کند.
مشاوران این شرکت در تمامی مراحل شروع، اجرا و اتمام پروژه همراه شما بوده و مهندسان رهپویان صنعت تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین و کم هزینه‌ترین راهکار‌ها را برای اجرای پروژه انجام دهند.

محصولات و خدمات:

  1. تامین مصالح و تجهیزات
  2. اجرای پروژه های مسکونی، اداری و تجاری
  3. مدیریت طرح و ساخت
  4. هوشمند سازی
  5. بازسازی ساختمان
  6. عملیات راهسازی و حمل و نقل

آدرس: بلوار استاد معین – خیابان شهید دستغیب – نبش کوچه سی تیر – شرکت اطمینان صنعت رهپویان

تلفن تماس:  ۰۲۱۶۶۰۹۳۱۲۶

مصالح ساختمانی نوین

با پیشرفت در علم تکنولوژی، امروزه مصالح با کیفیت تر و مقاوم تری تولید می شوند. یکی از تکنولوژی هایی که در تولید مصالح استفاده می شود، تکنولوژی نانو است.
ازجمله مصالح جدیدی که امروزه در ساخت و ساز استفاده می شود می توان بتن اسفنجی، پانل های گچی پیش ساخته، ورق پلی کربنات، کاشی حرارتی، شیشه مات شونده هوشمند و پانل کامپوزیت آلومینیومی را نام برد.

هزینه مصالح ساختمانی

هزینه تولید مصالح با توجه به قیمت روز مصالح تعیین می شود. چون مصالح ساختمانی هر کدام کاربرد متفاوتی دارند باعث شده که هزینه های متفاوتی نیز داشته باشند. مصالح ارزان قیمت شامل آجر ساده، سنگ طبیعی، چوب و بلاک های سبک می شود. هنگام خرید این نوع مصالح نکاتی مانند شرایط محیطی، استحکام مورد نیاز، ایمنی در برابر آتش سوزی و حوادث را باید مورد توجه قرار بگیرید.

پیشنهاد پایانی به شما سروران ارجمند

مصالح ساختمانی از مواردی هستند که از صفر تا صد ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. مصالحی مانند بتن، سرامیک، مقاطع فولادی، چوب و آجر در صنعت ساختمان سازی بسیار پر کاربرد هستند. در این مقاله شما با ۱۰ تا از بهترین شرکت پخش مصالح ساختمانی آشنا شدید، لازم به ذکر است برای تامین مصالح ساختمانی از شرکت ها حتماً تحقیق و مطالعه لازم را در رابطه با اسامی شرکت های ساختمانی داشته باشید.

همچنین شما میتواند با مطالعه محتوای بهترین شرکت تامین مصالح ساختمانی با ۱۰ تا از دیگر شرکتهای برتر این حوزه آشنا شوید.

امید داریم با مطالعه این مقاله اطلاعات و دانستنی های لازم را کسب کرده باشید و ما را در نظردهی همراهی فرمائید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا