بهترین مجری کرگیری و برش بتن【سال ۱۴۰۳】🥈+ لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین مجری کرگیری و برش بتن در وبسایت ساختمونی نیوز

قصد داریم در این مقاله شما را با کرگیری و برش بتن و سپس با بهترین مجری کرگیری و برش بتن در کشور آشنا نماییم. در هر پروژه‌ای که در آن سازه های بتنی به کار رفته باشد، به تیم و ابزار مورد نیاز برای کرگیری بتن نیاز خواهد بود.
کرگیری شامل ایجاد حفره هایی کاملا صاف و صیقلی بر روی دیوارها، زمین و سقف می باشد. از این حفره ها در سازه برای اهدافی هم چون عبور خطوط و سیم تلفن، لوله کشی، داکت لوله، اجرای سیستم اطفای حریق و غیره استفاده می‌گردد.
هم چنین گاهی نیاز است تا قطعه‌ای از بتن جهت آزمایش برای تعیین خصوصیات مختلف آن از بتن خارج گردد که این کار هم به وسیله‌ کر گیری صورت می پذیرد و به کل این پروسه آزمایش یا تست مغزه گیری بتن گفته می شود.

در برخی پروژه ها احتیاج است تا بر روی قسمتی از بتن آزمایش انجام گردد و این آزمایش در محل قرار گیری سازه‌ بتن نمی تواند به درستی صورت گیرد. بنا بر این باید قطعه‌ای از بتن جدا گردد و به آزمایشگاه بتن برده شود تا آزمایش کرگیری بتن بر روی آن صورت گیرد. در چنین شرایطی است که احتیاج است تا به وسیله‌ کرگیری بتن، قطعه‌ ای استوانه ‌ای شکل از بتن خارج گردد و به آزمایشگاه تحویل داده شود تا در آن جا بتوان با آزمایش بر روی آن، به ویژگی های مختلف کیفی و کمی آن دست پیدا کرد.

برش بتن و کر گیری چیست؟

کُرگیری بتن (کُر به معنای هسته core) به عملیات ایجاد یک حفره یا خارج کردن قسمتی از بتن به شکل استوانه‌ ای بیان می‌شود. یکی از روش های مختلف برش و مغزه گیری از بتن تقویت شده یا بتن معمولی می باشد.
کرگیری بتن برای اهداف گوناگونی انجام میگیرد. مهم ترین آنها عبارتند از: ایجاد مسیر برای عبور لوله، سیم کشی و غیره و همچنین نمونه گیری از بتن برای آزمایشهای مختلف که در آزمایشگاه بتن انجام می‌گیرد و در آن ها ویژگیهای مختلف بتن تعیین می‌گردد. دریل های مخصوصی برای این کار طراحی و ساخته شده‌اند که در عملیات کرگیری بتن از آنها استفاده می‌گردد. امروزه برای کرگیری بتن از دریل های مکانیکی و الکتریکی نیمه اتوماتیک استفاده می‌شود.

نحوه کارکرد دستگاه های کرگیری بتن یا دریل ها

دستگاه های دریل از هسته های الماسی استفاده می کنند. چون الماس یکی از سخت ترین مواد شناسایی شده است که می تواند بتن را ببرد. البته بیشتر دریل از فولاد ساخته می‌گردد و فقط در بخش انتهایی یا نوک آن از الماس استفاده می‌گردد. احتمالا این موضوع به خاطر ارزش بالای الماس می‌باشد.
اگر بخواهیم کل هسته یک دریل را از الماس بسازیم، هزینه بسیار زیادی در بردارد و البته واقعا هم به چنین کار نیاز نمی‌باشد. از نظر راه های ایجاد نیرو برای وارد کردن آن به بتن، دریل ها به دسته های الکتریکی، بادی و هیدرولیک تقسیم می شوند. دریل های مدرن به صورت کاملا خودکار عمل می‌نمایند. این دریل ها را با تنظیماتی بسیار آسان بر روی دیوار نصب می‌گردد و با چرخشی سیصد و شصت درجه‌ ای یک دایره کامل از بتن را می برند که بعد از خارج شدن، یک شکل استوانه تشکیل می‌گیرد. قطر استوانه ‌ی بریده شده از بتن بستگی به این موضوع دارد که ما به چه اندازه‌ ای نیاز داریم. دریل ها می توانند استوانه هایی با قطر ۱۰ میلی متر تا ۱۸۰ سانتی متر را ببرند و از بتن خارج نمایند.

حال با ما همراه باشید تا بهترین مجری کرگیری و برش بتن را خدمت تان معرفی نماییم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین مجری کرگیری و برش بتن با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت کاوش مهار البرز

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

شرکت کاوش مهار البرز همچنان که مشخص می‌باشد با تجربه بیش از ۱۵ سال تجربه در استان البرز تاسیس گردید. در سال ۱۳۹۴ این شرکت صلاحیت اجرای خدمات آزمایشگاهی در سطح استان البرز را از اداره راه و شهر سازی استان کسب کرد و علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مهندسی، انجام خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن را نیز انجام می‌دهد. این شرکت جزء بهترین مجری کرگیری و برش بتن در کشور می‌باشد.

فعالیت های این شرکت در موارد مرتبط با فعالیت های ساختمانی به شرح زیر می‌باشد:

طراحی معماری و سازه بر اساس دستور نقشه شهرداری، نمونه گیری از بتن، تست و آزمایش نمونه های بتنی اخذ شده از ساختمان بر اساس ضوابط نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان در خصوص سازه های بتنی، انجام تست های مخرب و غیر مخرب نظیر چکش اشمیت، کرگیری یا مغزه گیری در سطح استان البرز (کرج) و تهران به منظور سنجش کیفیت بتن اجرا شده در سازه های بتنی، انجام خدمات حفاری و آزمایش خاک و…

آدرس: کرج – گوهردشت – فاز۳ – بلوک ۲ – خیابان ۱۴ – پلاک ۱۳

تلفن تماس: ۰۲۶۳۴۳۵۵۱۱۴


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

شرکت الماس برش

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

شرکت الماس برش همانند شرکتهای معرفی گردیده می‌توان به عنوان یکی از بهترین مجری کرگیری و برش بتن در کشور می‌باشد. این شرکت در زمینه خدمات تخصصی تخریب بتن، برش و کرگیری بتن با سال ها تجربه در سراسر ایران و همکاری با شرکت های عمرانی در حال فعالیت می‌باشد.

خدمات این شرکت شامل: برش بتن مسلح، دستگاه وایرکات برش بتن، برش سقف بتنی، کرگیری بتن، برش بتن و غیره می باشد.

آدرس: تهران

تلفن تماس:  ۰۹۱۹۹۵۲۳۰۹۰


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت پارسا

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

این شرکت با سابقه خوب در زمینه برش بتن، تخریب بتن، تقویت سازه، کاشت میلگرد، کرگیری بتن، تخریب سازه، تخریب بتن با جرثقیل، تخریب بتن با مواد منفجره، تخریب بتن با واترجت، کرگیری بتن، دستگاه کرگیری بتن، کرگیری بتن مسلح، کاربرد کرگیری بتن، مزایای کرگیری بتن، کاشت میلگرد، اجرا کاشت میلگرد، تخریب سازه، عمق کاشت میلگرد، تقویت سازه، تقویت سازه بتنی، تخریب بتن با دستگاه پنوماتیکی، تخریب بتن با دستگاه هیدرولیکی، تخریب بتن با مواد شیمیایی، برش بتن، برش بتن مسطح، برش سیمی بتن، برش لغزشی و اصطکاکی بتن، برش بتن با لیزر، برش بتن با سیم الماسه، تخریب بتن با فشار مکانیکی، انکر بولت، سوراخ کاری بتون، کاشت آرماتور، نصب انواع انکربولت، انواع خدمات تخریب سازه مشغول به فعالیت می‌باشد.

این شرکت نیز یکی از بهترین مجری کرگیری و برش بتن در کشور می‌باشد.

آدرس: تهران – میدان هفت تیر – کوچه شیمی – پلاک۸۲

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۳۴۱۶۸


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

برش بتن پاسارگاد

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

شرکت برش بتن پاسارگاد با بیش از یک دهه سابقه در حال فعالیت می باشد. این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات سازه‌های بتنی اعم از برش بتن، کرگیری، کاشت میلگرد، سوراخ‌کاری، مقاوم‌سازی و غیره  با استفاده از پیشرفته‎‌ترین تجهیزات می باشد.
تجهیزات این مجموعه شامل دستگاه های کرگیری مدل DD200 دستگاه های برش بتن (سیم برش الماسه، کاتر، والس)، تجهیزات سوراخ کاری بتن و آهن، پیکورهای های تخریب بتن و سنگ(برقی و بادی) می باشد.

این شرکت نیز در زمینه کاری قید گردیده یکی از بهترین مجری کرگیری و برش بتن در کشور می‌باشد.

آدرس: تهران – تهرانپارس – وفادار شرقی – خیابان ۲۱۴ – پلاک ۲۶

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۳۳۷۸۱۸


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

شرکت بتن برش

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

شرکت بتن برش به عنوان نماینده انحصاری اجرایی شرکت مادوی (نماینده شرکت هیلتی در ایران) با هدف به کارگیری تجهیزات و اجرای صحیح و استاندارد محصولات اختصاصی هیلتی در پروژه های ساختمانی، در سال ۱۳۷۱ آغاز به فعالیت نمود.
در زمینه های مقاوم سازی سازه های بتنی و خاکی، برش و مغزه گیری از بتن مسلح، کاشت انکر بولت ها با مواد شیمیایی ویژه، نصب و اجرای ساپورت های مکانیکی و برقی و اجرای تأسیسات لوله کشی صنعتی مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت یکی از بهترین مجری کرگیری و برش بتن در ایران می‌باشد.

آدرس: تهرانخیابان شهید صابونچی – کوچه ادایی – شماره ۹

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۷۶۹۸۹۷


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

شرکت مقاوم سازان پایتخت

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

شرکت مقاوم سازان پایتخت در سال ۱۳۸۸ تاسیس گردیده و در طول زمان به سازمانی بزرگ و مورد اطمینان توسعه یافته است و با تامین نیاز مخاطبین خود و همچنین ارائه گارانتی و تاییدیه کتبی پس از خدمات توانسته است جایگاه ویژه ای در میان کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران کسب نماید.
سابقه خدمات زرین این شرکت در سالهای متوالی برگ زرینی در حسن و شهرت این شرکت بوده و هست.

محصولات و خدمات:

  1. مشاوره فنی، انتخاب صحیح و بهینه کارهای مقاوم سازی به صورت رایگان
  2. اجرای خدمات مقاوم سازی از قبیل (کاشت بولت، رول بولت، اف ار پی، کاشت میلگرد و…) با تاییدیه و گارانتی
  3. اجرای خدمات برش بتن با دستگاه های کرگیری، سیم برش و کاتر
  4. آموزش نحوه کارهای مقاوم سازی و برش
  5. فروش محصولات هیلتی

آدرس: تهران – خیابان پیروزی – خیابان سیرجان – کوچه اشتهاردی – پلاک ۱۸

تلفن تماس: ۰۹۱۲۵۷۲۴۸۴۰۰۲۱۳۳۲۵۵۹۲۵


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت دنا برش قطب

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

شرکت دنابرش قطب حدود دو دهه است که در صنعت ماشین سازی به ویژه ساخت ماشین آلات مورد نیاز معادن سنگ های تزئینی مشغول به فعالیت بوده است. این شرکت جزء یکی از بهترین مجری کرگیری و برش بتن می‌باشد.

این شرکت با همکاری با معادن مختلف جهت گمانه زنی و نمونه گیری از معدن به منظور تخمین نوع، رنگ و میزان سنگ قابل استخراج، انجام عملیات ژئوتکنیک جهت پروژه های عمرانی، ارائه خدمات برش سازه های بتونی اعم از مسلح و غیرمسلح با استفاده از انواع مختلف دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و همچنین در زمینه خدمات ژئوتکنیک و نمونه گیری نیز در حال فعالیت می‌باشد.

آدرس: اصفهان – کیلومتر ۵ جاده تهران – شهرک صنعتی محمود آباد – بین فرعی ۲۰ و ۲۲

تلفن تماس: ۰۳۱۳۳۸۰۴۰۷۰


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

شرکت سازه گذر

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

این شرکت را نیز می توان مانند دیگر شرکتهای گفته شده جزء یکی از بهترین مجری کرگیری و برش بتن نام برد.

خدمات این شرکت شامل: کاشت میلگرد، انکر بولت، راد، برش بتن، سوراخ کاری و کُرگیری بتون، ترمیم بتن و پایدار سازی المانهای آسیب دیده، اصلاح ابعاد و تقویت باربری فونداسیون، اصلاح و تقویت سیستم باربر جانبی لرزه ای و ثقلی، تثبیت دستگاه های سنگین و کُرگیری و مغزه گیری(نمونه برداری) از بتون، ترمیم، تقویت تاسیسات نفت، گاز، پتروشیمی، ترمیم، تقویت سازه های دریایی، شمع و غیره، ترمیم، تقویت سیلو و مخازن فولادی، بتنی و… می باشد.

آدرس: کرج – بلوار جمهوری شمالی – انتهای کوچه میثم – جنب کانون مهندسین – ساختمان سرو

تلفن تماس: ۰۲۶۳۲۷۷۶۶۱۵


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت آرا بتن غرب

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

گروه تخصصی آرا بتن غـرب فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود. این شرکت در زمینه های صفر تا صد تاسیسات مکانیکی، تخریب بتن مسلح یا غیر مسلح، برش بتن مسلح یا غیر مسلح به روشهای روز دنیا، خاک برداری دستی یا با ماشین آلات، خاک ریزی، کرگیری، کاشت آرماتور، طراحی و نصب انکر بولت (مکانیکی و شیمیایی) طراحی و نصب تکیه گاه های تاسیساتی (Installation Systems) کُرگیری برای عبور لوله ها ایجاد داکت و اصلاح سازه های بتنی، مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای فعالیت می‌نماید.

شرکت آرا بتن غرب نیز شبیه دیگر شرکتهای معرفی گردیده در زمینه کرگیری و برش بتن یکی از بهترین مجری کرگیری و برش بتن در کشور می‌باشد.

آدرس: تهران – انتهای همت غرب – بعد از ایران مال – مجتمع اداری یاس

تلفن تماس: ۰۲۱۴۶۰۶۶۳۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

شرکت تخریب وریاماتک

بهترین شرکت کرگیری و برش بتن | ساختمونی نیوز

شرکت وریاماتک سال های بسیار زیادی می باشد که در زمینه تخریب بتن و کرگیری و برش بتن فعالیت می کند.  این شرکت انواع تخریب ها را از جمله تخریب بتن های حجیم، تخریب دیوار های برشی بتنی، تخریب فنداسیون پایه تاور، کرگیری و برش بتن و همچنین تخریب بتن های پلیمری یا رزینی و غیره در حال فعالیت می باشد. این شرکت را نیز می توان مانند دیگر شرکتهای گفته شده جزء یکی از بهترین مجری کرگیری و برش بتن نام برد.

آدرس: پونک – میدان عدل – خیابان مخبری – نرسیده به سردار جنگل – پلاک ۷۳

تلفن تماس: ۰۹۱۲۲۲۱۵۲۶۷


کرگیری بر روی بتن مسلح

کرگیری بتن بر روی بتن های مسلح و غیر مسلح نیز انجام می‌گیرد. اما به خاطر ماهیت متفاوت آنها، تفاوت هایی نیز میان این دو عملیات وجود دارد.
کرگیری از بتن مسلح به مراتب سخت تر و پیچیده تر می‌باشد و انجام این عملیات زمان بسیار بیشتری را نسبت به بتن معمولی می‌برد. همچنین در این مورد روش های کرگیری بتن محدودی نیز وجود دارد که کمی ما را محدودتر می کند.
اما در مورد بتن معمولی و غیر مسلح به این صورت نیست. کرگیری در بتن غیر مسلح آسان تر و با سرعت بسیار بالاتری انجام می پذیرد.
در مورد انتخاب روش کرگیری نیز کار ما راحت تر است چرا که گزینه های بیشتری بیشتری وجود دارد و از تنوع بالایی برخوردار است.

پیشنهاد ما به شما سروران گرامی

هدف از نگارش این مقاله سودمند، آشنایی شما عزیزان با بهترین شرکت های کرگیری و برش بتن در کشور می باشد.
در وبسایت ساختمونی نیوز لیست بهترین مجری کرگیری و برش بتن در ایران را خدمت شما مخاطبین گرامی ارائه کردیم. چنانچه یکی از  ۱۰ مورد فوق را جهت همکاری خدمات برش بتن مَد نظر دارید، پیشنهاد میکنیم که ابتدا در مورد آن تحقیقات جامع و بررسی های بیشتری را به عمل آورید تا انتخابی ایده آل و عالی داشته باشید.

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید و مثمر ثمر واقع شده باشد و با بررسی لیست بهترین مجری کرگیری و برش بتن فوق بهترین انتخاب را داشته باشید.

خواهشمندیم ما را از نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود بی دریغ نگذارید تا بتوانیم بهترین خدمت رسانی را داشته باشیم.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا