بهترین تولید کننده ماربل شیت 【سال ۱۴۰۳】🥇 + لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده ماربل شیت در وبسایت ساختمونی نیوز

همان طور که می‌دانید یکی از راه های زیباتر شدن محیط اطراف‌مان نغییر دکوراسیون در محل زندگی‌مان مخصوصاً مکانی که هر روز در حال رفت و آمد هستیم و در آن حضور داریم، می باشد.
یکی از اقداماتی که محل زندگی برایمان لذتبخش شود، استفاده از دیوارپوش ماربل شیت است. دیوارپوش ماربل شیت از انواع دیوارپوش‌هایی است که می‌تواند با ترکیبی از زیبایی و تجملاتی چشم نواز، با هزینه‌ای مقرون به صرفه، محیط را برایتان متفاوت کند. در نتیجه می‌توانید به جای استفاده از کاغذ دیواری و رنگ روغن، دیوارپوش ماربل شیت را برای تغییر دکوراسیون داخلی و دیوارهای منازل یا محل کارتان به کار ببرید و از معجزه زیبایی که به محیط می‌بخشد، استفاده کنید. این نوع دیوارپوش با شباهتی که به سنگ طبیعی دارند، کاری می‌کند که هارمونی فضای داخلی محیط بیشتر شود.
در صورتی که قصد تهیه ماربل شیت با جنس خوب و با کیفیت هستید به بهترین تولید کننده ماربل شیت مراجعه کنید. ساختمونی نیوز معرف برترین تولید کنندگان ماربل شیت در ایران می باشد.

در این مطلب ۱۰شرکت معتبر بهترین تولید کننده ماربل شیت را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های ماربل شیت

به خاطر قابلیت بالای این ورق پی وی سی تعداد مختصری از ویژگی های آن را بازگو خواهیم کرد.

کاملا ضد آب و قابل شستشو

ورق های ماربل شیت پی وی سی به راحتی تمیز و نگهداری می شوند. آنها در برابر آب مقاوم هستند و می توان آنها را با یک پارچه مرطوب پاک کرد تا کثیفی و لکه ها از بین بروند. و گزینه‌ بسیار مناسب در آشپزخانه، حمام و توالت هستند. چون بسیار سبک و ضد آب و قابل شستشو هستند.

مقرون به صرفه و اقتصادی: ورق های PVC طرح سنگ بسیار مقرون به صرفه تر از سنگ مرمر واقعی هستند، و آنها را به یک جایگزین عالی تبدیل می کند.

نصب راحت و آسان

این ورق ها سبک وزن هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند و امکان نصب آسان روی دیوارها، سقف ها یا سایر سطوح را فراهم می کنند. آنها را می توان به راحتی برش داد و در جای خود چسباند و زمان و هزینه نصب را کاهش داد.

دوام و ماندگاری بالا: ورق های مرمر پی وی سی بادوام و مقاوم در برابر سایش، خط و خش و ضربه هستند. آنها نیازی به آب بندی یا مراقبت خاصی ندارند و برای مناطق پرتردد مانند آشپزخانه مناسب هستند.

سرعت نصب بالاتر نسبت به سنگ

ورق های مرمر PVC به راحتی تمیز و نگهداری می شوند. آنها در برابر آب مقاوم هستند و می توان آنها را با یک پارچه مرطوب پاک کرد تا کثیفی و لکه ها از بین بروند. و گزینه‌ بسیار مناسب در آشپزخانه، حمام و توالت هستند. چون بسیار سبک و ضد آب و قابل شستشو هستند.

عایق بالا: پی وی سی دارای خواص عایق حرارتی و صوتی خوبی است که می تواند به یک محیط داخلی راحت تر کمک کند.

تطبیق پذیری: این ورق ها را می توان در کاربردهای داخلی مختلف، از جمله روکش دیوار، پانل های سقف، پوشش ستون ها، مابین کابینت آشپزخانه و غیره استفاده کرد.

کاربرد های ماربل شیت در دکوراسیون داخلی

ظاهر یکپارچه و لوکس ماربل شیت (marble sheet) باعث شده در تمامی محیط های تجاری، اداری و مسکونی برای قسمت های مختلف کاربرد داشته باشد که در ادامه به چند مورد از کاربرد های آن اشاره می کنیم.

دیوار حمام و سرویس بهداشتی

همانطور که گفته شد دیوار پوش ماربل از پی وی سی تولید شده و کاملا ضد آب و قابل شستشو است؛ همچنین سطح آن آنتی باکتریال بوده و نسبت به سنگ و سرامیک کمتر جرم می پذیرد به همین دلیل یکی از کاربرد های اصلی آن دیوار حمام و سرویس بهداشتی است. استفاده از طرح مرمر سفید، مشکی یا طوسی جلوه زیبایی به محیط می بخشد و می توان از این متریال برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد.

استفاده پشت تلویزیون

 از ماربل شیت برای دیوار TV یا دیوار اصلی در نشیمن استفاده می‌شود و نمای لوکس و زیبایی به محیط منزل شما ببخشد. تنوع بالا در طرح و رنگ های ماربل شیت دکورشرق باعث شده تا این متریال در انواع خانه ها با هر رنگ دکوراسیون کاربرد داشته باشد.

مابین کابینت های آشپزخانه

دیوارپوش آشپزخانه و بین کابینتی باید در عین داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه و خش، به راحتی نیز تمیز شود. ورق ماربل یکی از جایگزین های عالی برای سرامیک و کاشی بین کابینتی به شمار می آید که علاوه بر فضای بین کابینتی می توانید برای دیوار های آشپزخانه نیز آن را نصب کنید. مقاومت آن در برابر ضربه و خش بالا بوده و می توان آن را به کمک شوینده های سبک به راحتی تمیز کرد.

کابین آسانسور

از دیگر کاربرد های دیوارپوش ماربل می توان به دیوار راهرو و همچنین فیلتر آسانسور اشاره کرد. دیوار راهروها دائما در معرض ضربه قرار می گیرد و متریالی که به عنوان دیوار پوش استفاده می شود، باید مقاوم باشد؛ به همین دلیل برای فیلتر آسانسور و راهرو یا راه پله، ماربل شیت را پیشنهاد می کنیم.

مکان های اداری

ظاهر لوکس، یکپارچه و بدون درز و همچنین قیمت مقرون به صرفه بهترین مارک ماربل شیت ، باعث شده تا در مکان های اداری و تجاری خصوصا برای دیوار تالار و هتل ها پرکاربرد باشد. روی این متریال لاک UV (لایه محافظ) قرار گرفته که مقاومت آن را در برابر ضربه، خط و خش بالا می برد.

در این محتوا به معرفی ۱۰ تا از بهترین تولید کننده ماربل شیت می پردازیم.

برای آشنایی بیشتر با ۱۰ تا از بهترین تولید کننده ماربل شیت با ما همراه باشید

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت آکاژ

مجموعه تولیدی بازرگانی طرح و ساخت آکاژ یکی از بهترین تولید کننده ماربل شیت  و کارخانه ماربل شیت تهران می باشد. از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را به صورت حرفه ای در زمینه تولید، پخش، طراحی و اجرای انواع محصولات دکوراتیو ساختمانی آغاز کرد. از دیگر تولیدات این شرکت می توان به انواع دیوار پوش، سقف کاذب، قرنیز، پارتیشن، کابینت، کاغذ دیواری و انواع محصولات کف، نما و …اشاره کرد.

خدمات:

  1. تولید کننده انواع دیوار پوش و سقف کاذب پی وی سی با برند کوبوآ
  2. کف کاذب اداری آلومنیومی و فولادی(کف کاذب آنتی استاتیک ،کف کاذب اج پی ال HPL را تولید می کند
  3. انواع دیوارپوش و سقف کاذب درای وال با برند کناف ایران و شیراز
  4. انواع محصولات دکوراتیو داخلی

آدرس: تهران – سعادت آباد صرافها جنوبی

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۴۶۵۰۰۸


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

دکور شرق

شرکت دکور شرق یکی از برترین تولید کنندگان محصولان دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان می باشد.
این کارخانه در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و کار خود را با محصولات متنوع مانند بهترین تولیدکننده ماربل شیت به عنوان یکی از بهترین برند ماربل شیت در تهران شناخته شد.
این شرکت با دارا داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتبار خود را در بین مشتریان عزیز چندین برابر کرده است.

آدرس: تهران – صادقیه – خیابان آیت الله کاشانی – نبش بوستان غربی

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۰۱۵۵۴۳


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

گروه معماری و دکوراسیون طرح آذین

شرکت طرح آذین فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ شروع کرد. محصولات و خدمات خود را در زمینه متریال دکوراسیون داخلی آغاز کرد.
این شرکت به عنوان کارخانه تولید ماربل شیت شناخته شده است. با گذاشتن چندین سال و سابقه درخشان در زمینه تولید، واردات، پخش و فروش متریال‌های دکوراسیون داخلی و همچنین ارائه خدمات طراحی، بازسازی و اجرا، به یکی از پیشروهای این صنعت تبدیل شده است.

خدمات:

  1. کفپوش
  2. دیوارپوش
  3. کاغذدیواری
  4. ماربل شیت
  5. پوستر دیواری

آدرس: تهران – بزرگراه ستاری جنوب – ابتدای پیامبر غربی – ساختمان مهستان

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۰۱۹۳۴۴


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

الو مدرن

الو مدرن یکی از بهترین شرکت هایی است که در این چند سال اخیر توانسته بهترین نتایج و بالاترین فروش محصولات خود را داشته باشد. این شرکت تولید کننده انواع دیوار پوش، ماربل شیت، ماربل استون و … می باشد. نتیجه تلاش شبانه روزی کادر مجرب و حرفه ای شرکت الو مدرن باعث شده تا  پروژه های متعدد داخل و خارج کشور در زمینه دکوراسیون داخلی، ساختمان سازی به سرانجام درخشان برساند. این شرکت به عنوان بهترین تولید کننده ماربل شیت در تولید انواع دیوارپوش در تنوع مختلف با توجه به کاربری فضای مورد نظر در بازار عرضه می شود.

آدرس: تهران – شهران – کوهسار – شهرک OPG

تلفن تماس: ۰۹۰۰۹۱۹۲۸۳۰


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

المان پلاست

المان پلاست بزرگترین و بهترین تولید کننده ماربل شیت در ایران است. صنعت دکوراسیون داخلی با ورود ماربل شیت ( سنگ مصنوعی ) دچار تغییر و تحول عظیمی گردیده است. چند سالی است با ورود متریال جدید مشابه سنگ از جنس pvc و پودر سنگ، دست طراحان داخلی در فضاسازی و دکوراسیون داخلی بازتر شده است.

آدرس: تهران – میدان توانیر – مجتمع متین توانیر – تولیدی ماربل شیت المان پلاست

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۲۰۳۰۸۱


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

آذین سرا

آذین سرا یکی از بهترین تولید کننده در زمینه محصولات دکوراسیونی داخلی و خارجی ساختمان می باشد.
شرکت آذین سرا با سابقه ۱۵ سال همواره بهترین ها را برای مشتریان خود ارائه نموده است. از آنجایی که در برخی از شهرها امکان دسترسی به محصولات با کیفیت و مطابق روز وجود ندارد این شرکت با هدف برقراری امکان خرید سریع تر و هوشمندانه تر از تیمی متخصص و با تجربه در زمینه انواع کاغذ دیواری، پارکت و لمینت ، کفپوشpvc توانسته است در همه جای کشور خدمت رسانی کند.

آدرس: اصفهان – میدان فیض – خیابان فیض – نرسیده به تقاطع شیخ مفید

تلفن تماس: ۰۹۱۳۴۴۴۲۰۴۵


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت شفیق

موسسان گروه صنعتی و بازرگانی شفیق، از بهترین کارشناسان و پیشکسوتان در زمینه تولید و بازرگانی محصولات دکوراسیون داخلی، محصولات فومیزه، ماربل شیت و … می باشد. این مجموعه محصولات درجه یک خود را به کشورهای آسیایی مانند عراق، مصر، یمن، امارات، عربستان و همچنین کشور آفریقای جنوبی و ایتالیا صادر کرده است.
گروه صنعتی و بازرگانی شفیق با تکیه بر بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت تولیدی در زمینه انواع صفحات فوم پی وی سی، دیوار پوش های مصنوعی و بهترین تولید کننده ماربل شیت در ایران می باشد.

آدرس: اصفهان – منطقه صنعتی محمودآباد – خیابان ۲

تلفن تماس: ۰۳۱۳۳۸۰۰۵۵۳


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

سامیت

شرکت بلکا آریا (سامیت) فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد. این مجموعه یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه بهترین تولید کننده ماربل شیت در ایران می باشد.
 انواع سنگ مصنوعی، دیوار پوش و سقف کاذب PVC را با بهترین کیفیت تولید می کند. این کارخانه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کشور بوده و این محصولات را مطابق با استانداردهای جهانی ارائه و با به کارگیری خطوط تولید پیشرفته ایتالیایی و روز دنیا تولید می‌کند.

آدرس: ارومیه – مدنی ۲ – خیابان خمسه لویی

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۹۵۴۱۲۲


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت آذرخش دکور

 

تخصص شرکت آذرخش دکور به عنوان بهترین تولید کننده ماربل شیت ، تامین کننده محصولات دکوراسیون و تزئینی با بهترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است. به خصوص با قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه محصولاتی انواع کاغذ دیواری ، پارکت و لمینت ، کفپوش پی وی سی، دیوار پوش، قرنیز، پوستر دیواری، پرده زبرا و پرده کرکره روانه بازار کرده است. شما مشتریان عزیز با خیال راحت از آذرخش دکور جدید ترین محصولات را خریداری کنید.

آدرس: تهران – سعادت آباد – بلوار دریا

تلفن تماس:  ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۹۶


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

دلوین پلاست

مجموعه دلوین پلاست، یکی از بهترین شرکت ها در حوزه تولید انواع دیوار پوش و بهترین تولید کننده ماربل شیت و سقف کاذب pvc ، با بالاترین تنوع قیمت و کیفیت درجه یک می باشد.
این شرکت فعالیت خود را با تولید محصولات دکوراسیون داخلی آغاز کرد و خیلی سریع به صادرات به کشورهای اروپایی پرداخت. کارشناسان و کادر حرفه ای دلوین پلاست تلاش کرده است کالاهای خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها روانه بازار کند.
محصولات تولید شده، مورد نیاز مشاغلی است که  در زمینه ساخت و ساز فعال بوده و اقدام به زیباسازی و افزایش کیفیت نمای داخلی و خارجی محل کار، ساختمان، مطب و سایر بناهای ساختمانی کنند.

آدرس: تهران – قلهک

تلفن تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۹۳


انواع ماربل شیت بر اساس کاربرد

از انواع کاربردهای ماربل شیت در طراحی و دکوراسیون ساختمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. نماهای مسکونی
  2. ساختمان های تجاری
  3. اداری
  4. سرویس بهداشتی
  5. ویلایی
  6. آموزشی
  7. بیمارستان
  8. هتل
  9. تالار

پیشنهاد ما به شما سروران گرامی

به منظور آشنایی شما مخاطبین گرامی با بهترین تولید کننده ماربل شیت و بهترین برند ماربل شیت در ایران ، در این مقاله به معرفی ۱۰ تولید کننده برتر در ایران پرداختیم. می توانید از اطلاعات موجود در این مطلب استفاده کرده و بهترین ها را انتخاب کنید.
تمامی شرکت هایی که در محتوای فوق، از آنها نام برده شده اند جزء بهترین ها در حوزه تولید انواع دیوارپوش و ماربل شیت در ایران هستند.
چنانچه برای تغییر فضای داخلی محل زندگی خود تصمیم گرفته اید، یکی از شرکت های فوق را انتخاب کنید بهتر است اطلاعات دقیقتری از نمونه کارها و پروژه های آنها بدست آورید تا بهترین گزینه خود داشته باشید.

با تشکر از همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۴.۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 7 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا