دیزاین سرویس بهداشتی با ایده های جذاب و کاربردی 🔔

آشنایی با دیزاین سرویس بهداشتی با ایده های جذاب و کاربردی

سرویس بهداشتی یکی از مهمترین قسمت های خانه می باشد. وجود این بخش در همه خانه ها ضروری است. اما به دلایل مختلف توجه کمتری به دکوراسیون و دیزاین سرویس بهداشتی می شود.
همچنین اندازه آن نیز کوچک تر از سایر بخش های خانه ساخته می شود. چون سرویس بهداشتی ها را کوچک می سازند پس باید راهکار هایی داشته باشید تا بتوانید دکوراسیون سرویس بهداشتی را مناسب درست کنید تا بزرگتر جلوه بدهد. بیشتر افراد به دکوراسیون  سرویس بهداشتی توجه نمی کنند و آن را ساده طراحی می کنند. اما اهمیت فضای سرویس بهداشتی از سایر بخش های خانه کمتر نیست. با استفاده از عناصر مختلف و همچنین با رعایت اصول های طراحی فضای کوچک می توانید بهترین دکوراسیون برای سرویس بهداشتی و سایر بخش های کوچک خانه خود طراحی کنید.
در این مقاله قصد داریم تا دیزاین سرویس بهداشتی با ایده های جذاب و کاربردی را به شما ارائه دهیم.

جهت مطالعه و بهره برداری از محتوای ذیل با ما همراه باشید.

روش های کاربردی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک و زیبا

در طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی اندازه فضای محیط اهمیت قابل توجهی در زیبایی آن دارد. انتخاب رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی یکی از بخش های مهم آن است. سعی کنید از رنگ های زیبا و مناسب برای سرویس بهداشتی استفاده کنید. علاوه بر آن سایر وسایل داخل سرویس بهداشتی را باهم هماهنگ کنید.
استفاده از رنگ های ساده و ملایم بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی می باشد.
یکی دیگر از مواردی که علاوه بر رنگ می تواند تاثیر بسیاری بر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما داشته باشد انتخاب مصالح مناسب و درست است.
برای مثال استفاده از کاشی ها و سرامیک های زیبا و مناسب برای دکوراسیون سرویس بهداشتی می تواند یک سرویس بهداشتی شیک و مدرن برای شما درست کند.

با انتخاب یکنواخت کاشی های سرویس بهداشتی و هماهنگ کردن آن با روشویی و همچنین استفاده از آینه و نورپردازی مناسب می تواند یک فضای شیک و مدرن ایجاد کند.
یکی دیگر از بخش هایی که سبب ایجاد یک فضای شیک و زیبا می شود استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون سرویس بهداشتی است. اگر نمی توانید از کاشی در آن جا استفاده کنید می توانید با استفاده از کاغذ دیواری های شیک و طرح دار فضای سرویس بهداشتی را زیبا و منحصر به فرد کنید.

دیزاین سرویس بهداشتی با ایده های جذاب و کاربردی - ساختمونی نیوز
تکنیک های کاربردی جهت دیزاین سرویس بهداشتی در ساختمونی نیوز

اصول دیزاین سرویس بهداشتی

طول و عرض و ابعاد سرویس بهداشتی ما در منزل چیزی در حدود یک و نیم متر عرض و تقریباً ۲ متر طول است.
بهترین انتخاب، استفاده صحیح از مناسب ترین مدل چیدمان دکوراسیون سرویس بهداشتی در خانه است. یعنی بتوانیم آن طرح و مدلی که مطابق با این میزان مساحت است را انتخاب کنیم. قاعدتاً در چنین فضایی نمی توان از کابینت سرویس بهداشتی بزرگ استفاده کرد.

بهتر است از روشویی هایی که بر روی دیوار نصب می شوند استفاده کنیم تا فضای بیشتری برای رفت و آمد و انجام امورات شخصی داشته باشیم.
همچنین بسیار بهتر است که توالت فرنگی را در انتهای سرویس و البته یک آینه بزرگ و قدی هم در صورت نیاز بر روی دیوار روبرویی و سمت چپ یا راست توالت فرنگی نصب کنیم.
این موضوع باعث می شود تا هم آینه ای مناسب برای مرتب کردن ظاهر خود داشته و هم با این شیوه به بزرگتر شدن فضای درون سرویس کمک کرده باشیم.

همانطور که برای بهتر شدن دکوراسیون اتاق نشیمن، اتاق خواب و… در خانه از مجسمه هایی کوچک و گلدان هایی جمع جور استفاده می کنیم امروزه می توانیم از همین وسایل برای زیباتر شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی هم استفاده کرد.
کافیست در زمان طراحی و ساخت سرویس بهداشتی منزل یک شکاف یا طبقه کوچک در دل دیوار ایجاد نمایید.
با همین راهکار می توانید در آینده، از هر عنصر زیبا ساز دکوراسیون مانند گلدان ها، مجسمه ها، کوزه های سفالین زیبا و هر اثر هنری دیگر استفاده نمایید تا فضای داخلی سرویس بهداشتی و دکوراسیون آن زیباتر شود. فضای درونی سرویس فقط برای رفع سریع اجابت مزاج و همچنین دست و صورت شستن و نظافت های شخصی نیست بلکه این بخش از منزل هم می تواند مکانی بسیار مهم، مرتب و اساسی برای ما باشد.

دیزاین سرویس بهداشتی با ایده های جذاب و کاربردی - ساختمونی نیوز
دیزاین سرویس بهداشتی با ایده های جذاب و کاربردی با قیمت مناسب – ساختمونی نیوز

نکاتی برای انتخاب وسایل سرویس بهداشتی

امروزه دکور سرویس بهداشتی جزو موضوعات مهم هست.
به دلیل این که اغلب در آپارتمان ها زندگی می کنند و ممکن است فضای زیادی برای سرویس بهداشتی در دسترس نداشته باشند، به همین دلیل چیدمان سرویس بهداشتی و طراحی آن به طور اصولی که زیبا هم باشد قابل توجه سیاری از افراد می باشد.
برای دکور سرویس بهداشتی به سبک مدرن و امروزی باید یک سری نکات را رعایت کنید و بهتر است در خرید وسایل مورد نیاز برای سرویس بهداشتی دقت کنید. به عنوان مثال در سرویس های بهداشتی که حمام و دستشویی باهم هستند و فضای کمی هم دارید توجه به چیدمان سرویس بهداشتی بسیار مهم هست.

برای جدای کردن فضا ها از پارتیشن های شیشه ای می توانید استفاده کنید که بسیار شیک و مدرن هستند و کاربردی نیز می باشند.
همچنین می‌ توانید از وان های متصل که زیر دوش هستند و مخصوص فضای کوچک هستند استفاده کنید. که این وان ها هم کاربردی هستند و هم دکور سرویس بهداشتی را مدرن می کنند.

نکته دیگر برای دکور سرویس بهداشتی استفاده از آینه های مدرن رینگ لایت می باشد.
این آینه ها دارای نور های مخفی هستند و در طرح های مختلفی تولید می شوند.
استفاده از این آینه ها در دکور سرویس بهداشتی بسیار تاثیر گذار می باشند.
به طور کلی توجه به نور پردازی در هر فضایی بسیار اثر گذار هست و تاثیر خوبی در نمایش کلی فضاها دارد.
مخصوصا مکان های کوچک که باعث بزرگ تر جلوه کردن آن ها می شود.

جمع بندی

دستشویی یکی از قسمت های مهم هر خانه است که روزانه از آن استفاده می شود.
همچنین تزیین و چیدمان دستشویی یکی از کار هایی است که می توان با آن محیط خانه را زیبا و شیک کنیم. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با دیزاین سرویس بهداشتی با ایده های جذاب و کاربردی بود که امیدواریم مفید واقع‌ شده باشد. از این دیزاین ها می توانید برای افزایش زیباسازی منزلتان استفاده کنید.

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی
تحریریه مجموعه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا