انواع کانکس مسکونی و نگهبانی ارزان قیمت 🏣

خرید انواع کانکس مسکونی و نگهبانی ارزان قیمت

برخی به دلیل موقعیت شغلی و یا زندگی خود نیاز به تهیه کانکس پیدا می کنند. لذا در این مقاله قصد داریم شما را با انواع کانکس مسکونی و نگهبانی ارزان قیمت آشنا کنیم.
کانکس های نگهبانی سازه هایی پیش ساخته در ابعاد کوچک می باشند که در ورودی شرکت ها، ساختمان های اداری و مسکونی قرار می گیرند. به گونه ای که حراست یا نگهبان بتواند از طریق آن، منطقه را تحت نظر داشته باشد و ورود و خروج را کنترل کند.
کانکس مسکونی نیز سازه ای پیش ساخته با کاربری مسکونی است که تجهیزات یک خانه و زندگی کامل را دارد. همچنین کانکس مسکونی می تواند چندین اتاق، آشپزخانه، حمام و سیم کشی برق در کنار سیستم گرمایشی و سرمایشی داشته باشد. به این ترتیب به راحتی می توان در آن سکونت یافت.
ابعاد کانکس مسکونی به نیاز و درخواست مشتری بستگی دارد همچنین امکانات کانکس می تواند با توجه به سلیقه مشتری و نیاز ها متفاوت باشد.
اسکلت این کانکس ها باید از مواد مستحکم ساخته شود تا در طولانی مدت دچار مشکل نشود. لذا مواد تشکیل دهنده اسکلت آن از پروفیل فولادی و تیر آهن است.
در ادامه قصد داریم شما را با انواع کانکس مسکونی و نگهبانی ارزان قیمت بیشتر آشنا کنیم.

از شما سروران گرامی دعوت می کنیم چند دقیقه ای تا انتهای محتوای پیش رو همراه ما باشید.

با انواع کانکس نگهبانی آشنا شوید

این کانکس ها بر اساس نوع کاربری مختلف به انواع متفاوتی تقسیم بندی می شوند. کانکس های نگهبانی در مجتمع های بزرگ مسکونی، ادارات دولتی و خصوصی، پارک ها و برخی مجتمع های تفریحی جهت فروش بلیط استفاده می شود.
انواع کانکس نگهبانی شامل مواد زیر می باشد:

کانکس نگهبانی کارگاهی سبک

همانطور که از نام آن پیداست در ساخت این کانکس نگهبانی سبک از مصالح سبک استفاده می شود. کاربرد این کانکس بیشتر در کارگاه های عمرانی جهت کنترل مصالح ورودی به داخل کارگاه ساختمانی می باشد. از دلایلی که در ساخت این کانکس ها از مصالح سبک استفاده می شود کوتاه بودن مدت استفاده از آن است چرا که پس از گذشت چندیدن ماه، فعالیت آن کارگاه عمرانی به اتمام می رسد.
این نوع کانکس نسبت به سایر کانکس ها از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد.

کانکس نگهبانی کارگاهی سبک | ساختمونی نیوز
بهترین کانکس های نگهبانی با متریال درج یک

کانکس نگهبانی سنگین

این سازه بیشتر در کارخانه های دائمی که قرار است سالیان طولانی از آن استفاده شود کاربرد دارد. بنابراین در ساخت آنها از مواد سنگین و مقاوم استفاده می شود تا در طولانی مدت دچار خرابی نشود.

کانکس نگهبانی ساندویچ پانل

از این کانکس ها در مناطقی که سرما یا گرمای زیاد موجب اذیت می شود کاربرد دارد و سبب جلوگیری از اتلاف انرژی در کانکس خواهد شد. در دیواره های کانکس نگهبانی ساندویچ پانل ماده ای به نام فوم پلی یورتان تزریق می شود تا بتواند هوای داخل خود را یکنواخت نگه دارد. این سازه بسیار مقاوم و مستحکم می باشد لذا گزینه ای مناسب برای مکان های سخت اقلیم خواهد بود.

کانکس نگهبانی کامپوزیتی

با شناخت انواع کانکس مسکونی و نگهبانی ارزان قیمت می توانید کانکس متناسب با کارایی خود را به راحتی انتخاب کنید.
یکی دیگر از انواع کانکس نگهبانی نوع کامپوزیتی می باشد که دارای نمایی جذاب و مستحکم می باشد. سازمان هایی که ارباب رجوع و مشتریان مستقیما به آن محل مراجعه می کنند زیبا بودن کانکس برای آنها اهمیت دارد. لذا این نوع کانکس انتخابی مناسب برای آنها می باشد.

کانکس نگهبانی چوبی

از این نوع کانکس که ظاهر آن با چوب تزئین شده در مناطق سرسبز مانند شمال کشور و ورودی پارک ها کاربرد دارد. همچنین این سازه مقاوم را می توانید در مکان های تشریفاتی مانند ورودی هتل ها و مجتمع های تجاری به کار ببرید.

کانکس نگهبانی سایدینگ

در این نوع کانکس از ورقه های سایدینگ استفاده می شود که در نوع ویلایی بسیار رواج دارد.

کانکس نگهبانی شیشه گرد

در این نوع کانکس به وسیله شیشه ای منحنی دید مناسبی را به حراست یا نگهبان خواهد داد. این محصول با توجه به سفارش مشتری می تواند به صورت نیم دایره و یا دایره کامل تولید شود.

مزیت های کانکس مسکونی

یکی از موارد مهمی که برخی افراد به استفاده از کانکس مسکونی روی آوردند قابلیت جابجایی آن است.
از دیگر مزیت های استفاده از این سازه می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. چرا که مصالح مورد استفاده در ساخت کانکس محدود تر می باشد و جلوی بسیاری از هزینه ها را خواهد گرفت.
با گذشت زمان کانکس های مسکونی بسیار مجهز شد و تمام تجهیزات و الزامات یک خانه مسکونی را دارد.
علاوه بر این مدت زمان ساخت یک خانه مسکونی به روش سنتی بسیار زمان بر است در حالی که تهیه کانکس مسکونی مدت زمان کمی از شما می گیرد.

بررسی انواع کانکس مسکونی

در ادامه مقاله انواع کانکس مسکونی و نگهبانی ارزان قیمت قصد داریم موارد استفاده از کانکس مسکونی را بررسی کنیم.
کانکس ها با توجه به مصالح مورد استفاده در ساخت آنها به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شود که پر کاربرد ترین آنها نوع فلزی آن می باشد.

انواع کانکس مسکونی عبارتند از:

کانکس های ویلایی

یکی از انواع کانکس های مسکونی نوع ویلایی آن می باشد که امروزه نیز طرفداران زیادی به خود اختصاص می دهد. این کانکس از نظر امکانات و تجهیزات چیزی از یک واحد مسکونی کم ندارد و بسیار کاربردی می باشد.

کانکس مسکونی برای مناطق زلزله زده

یکی از مزیت های کانکس های مسکونی استفاده در شرایط بحرانی برای افراد آسیب دیده می باشد. این کانکس ها با سرعت بالایی که در ساخت دارند جهت اسکان موقت برای شرایط مختلف می باشد.

بررسی انواع کانکس مسکونی | ساختمونی نیوز
تهیه کانکس مسکونی برای مناطق زلزله زده

پیشنهاد پایانی به سروران عزیز

همانطور که گفتیم کانکس سازه ای پیش ساخته و کاربردی می باشد که افراد زیادی به دلیل موقعیت شغلی و زندگی خود به تهیه این سازه ها روی می آورند.
این مطلب با هدف آشنایی با انواع کانکس مسکونی و نگهبانی ارزان قیمت نگارش شد. در صورت نیاز به این سازه کاربردی به شما پیشنهاد می کنیم از فروشندگان و مراکز معتبر محصول خود را تهیه کنید تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.
ساختمونی نیوز به عنوان مرجعی جهت راهنمایی های لازم و معرفی بهترین ها در زمینه تهیه الزامات ساختمانی شما را در زمینه معرفی بهترین تولید کننده کانکس در تهران راهنمایی می کند.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پانزده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا