۵ راه برای خرید پروفیل آلومینیوم با قیمت مناسب 🔧

آشنایی با ۵ راه برای خرید پروفیل آلومینیوم با قیمت مناسب

در حال حاضر در زمینه صنعت، بعضی از فلز ها به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود بسیار کارآمد می باشند. آلومینیوم یکی از این فلز ها است که با خواص زیاد خود، کاربرد گوناگونی دارد و در صنایع مدرن از آن استفاده می شود.
برای مثال در پروفیل ها از این نوع فلز بهره می برند. پروفیل های آلومینیومی قطعه هایی با طول بلند هستند که سطح مقطع معینی دارند. البته باید این را ذکر کرد که برای ساخت پروفیل ها ممکن است از فلز های دیگری هم استفاده شود. با این حال به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، وزن سبک و انعطاف پذیری بالا، برای ساخت پروفیل ها اغلب از آلومینیوم استفاده می شود.
در نتیجه ما در ساختمانی نیوز قصد داریم تا ۵ راه برای خرید پروفیل آلومینیوم با قیمت مناسب را برای شما عزیزان شرح دهیم.

از شما دعوت می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر، ۳ دقیقه ای از وقت خود را به ما اختصاص دهید.

پروفیل چیست؟

یکی از مصالحی که در صنعت ساختمان سازی و حتی ماشین سازی کارایی زیادی دارد، پروفیل است. این محصول در لغت به معنای طول زیاد و مقطع ثابت می باشد و در واقع تجهیزاتی هستند که در ساخت پنجره، نمای ساختمان و ساخت درب ها از آن بهره می برند.
به طور کلی این محصول به دو دسته باز و بسته تقسیم می شود. پروفیل های باز می توانند در ابعاد متنوعی تولید شوند و معمولا در ساخت تسمه، ناودانی، هاش، تیر آهن، میلگرد و نبشی از آن ها استفاده می شود.
پروفیل های بسته هم بسیار مهم و کارساز هستند. برای مثال از آن ها در تولید قوطی، درب و پنجره، کرکره های برقی و لوله بهره می برند. علاوه بر این پروفیل های با سطح مقطعی به شکل z وجود دارند که از آن ها برای ساخت سقف سوله ها استفاده می شود.

مزایای بهره مندی از پروفیل در صنعت

پروفیل ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، در صنایع مختلف از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل در این قسمت می خواهیم به بررسی مزایای این محصول صنعتی بپردازیم:

  1. دوام و ماندگاری این محصول بسیار بالا است.
  2. به دلیل این که خاصیت فیزیکی خود را از دست نمی دهد، می توان آن را به طور مکرر بازیافت کرد.
  3. عملکرد حرارتی مناسبی دارد و می تواند تلف شدن سرما و گرما را کاهش دهد.
  4. پروفیل ها ضد زنگ هستند.
  5. در برابر خوردگی و فرسایش مقاومت بالایی دارند.
  6. به عنوان یک عایق صوتی مناسب از آن ها یاد می شود.
  7. طور عمر آن ها در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی بالا است.
  8. بسیار سبک هستند و از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار می باشند.
  9. قیمت مناسبی دارد.
خرید و فروش انواع پروفیل آلومینیومی با قیمت مناسب | ساختمانی نیوز
راهنمایی هنگام خرید انواع پروفیل با کیفیت

راهنمای خرید پروفیل آلومینیومی

لازم است که در هنگام خرید این محصول صنعتی، بعضی از نکات را رعایت کنید. زیرا ممکن است به دلیل زیاد بودن انواع آن و کاربرد های مختلف، نیاز به یک پروفیل اختصاصی داشته باشید.
در نتیجه قصد داریم تا در این قسمت شما را با ۵ راه برای خرید پروفیل آلومینیوم با قیمت مناسب آشنا کنیم.

بررسی کارخانه تولید کننده پروفیل

در حال حاضر کارخانه های زیادی وجود دارند که مشغول تولید پروفیل هستند. در نتیجه لازم است تا قبل از به محل تولیدی این محصول توجه کنید.

ابعاد پروفیل

یکی از دلایلی که می تواند بر روی قیمت این محصول تاثیر بگذارد، ابعاد مختلف آن است. این پروفیل ها نسبت به کارایی خود و محل استفاده، در اندازه های متفاوتی ارائه می شوند.

کارایی و کاربرد آن ها

هر پروفیلی در یک صنعت و در یک موضوع خاصی کاربرد دارد. در نتیجه کارایی آن ها می توانند باعث شود تا قیمت های متفاوتی از آن ها ارائه شود.

ضخامت پروفیل

با توجه به کارایی متفاوت این محصول، ضخامت های مختلفی هم از آن تولید می شود. ضخامت آن ها حدود ۱ الی ۶ میلی متر می باشد که افراد می توانند با در نظر گرفتن نیاز خود و بودجه ای که دارند، یکی از آن ها را خریداری کنند.

جنس پروفیل

یکی دیگر از نکاتی که لازم است در هنگام خرید رعایت کنید، توجه به جنس محصول می باشد. اگر ماده تشکیل دهنده پروفیل ها از چگالی زیادی برخوردار باشد، محصول سنگین تر می شود و در نتیجه قیمت آن هم بالاتر می رود. به همین دلیل لازم است تا قبل از خرید به نیاز خود و نوع مورد نیاز پروفیل دقت کنید.

خرید بهترین پروفیل آلومینیومی | ساختمانی نیوز
خرید انواع پروفیل های صنعتی با بهترین قیمت

بررسی انواع پروفیل بر اساس کاربرد

به طور کلی می توان گفت که پروفیل ها با در نظر گرفتن کارایی، در انواع متفاوتی تولید می شوند. در نتیجه در این قسمت هر کدام از آن ها را به طور جداگانه بررسی خواهیم کرد:

  1. پروفیل لنگه دری: از این محصول اکثرا در ساخت نرده ها، درب و گوشه پله کمک می گیرند. ضخامت آن ها حدود ۲ الی ۴ میلی متر است و طولی حدود ۶ الی ۱۲ میلی متر دارند.
  2. پروفیل کلافی: در هنگام ساخت چهار چوب، ناودانی و تیر آهن از این پروفیل استفاده می کنند. ضخامتی حدود ۰.۹ الی ۲.۵ میلی متر دارد.
  3. پروفیل ساختمانی: ضخامت این محصول حدود ۲ الی ۴ میلی متر است و در مقاطع مربع یا مستطیل تولید می شوند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان

ما در این مقاله سعی کردیم تا اطالاعات کافی را در زمینه خرید پروفیل و ۵ راه برای خرید پروفیل آلومینیوم با قیمت مناسب در اختیار شما محترمان قرار دهیم.
شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، یکی از بهترین نوع پروفیل را انتخاب و آن را خریداری کنید. علاوه بر این لازم است تا جهت خرید یک پروفیل مناسب با کیفیت بالا، به یک فروشگاه معتبر و با کیفیت مراجعه کنید. در همین زمینه می توانید به مقاله بهترین تولید کننده پروفیل آلومینیوم مراجعه کنید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا