۴ تا از جدید ترین درب های ویلا و حیاط

آشنایی با ۴ تا از به روزترین درب های ویلا و حیاط 

درب حیاط  از مهم ترین نقاط یک خانه است که در نگاه اول به خانه، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. بنابراین با استفاده از درب های زیبا با طرح های مختلف می توان زیبایی خانه را در نظر هر بیننده ای افزایش داد. ما در این مقاله سعی داریم شما را با ۴ تا از جدید ترین درب های ویلا و حیاط آشنا کنیم. در صورتی که قصد خرید درب ویلا و حیاط دارید با ما همراه باشید.

لطفا برای مطالعه مطلب زیر، چند دقیقه ای را با ما همراه باشید.

ویژگی های درب های ویلایی

درب حیاط ویلایی از انواع درب فلزی، چوبی و فولادی می باشد. این درب ها در سه مدل تک لنگه ، دو لنگه و کشویی وجود دارند. این درب ها به دلیل امنیت بالا، دارای قفل های ایمن می باشند که از ورود افراد متفرقه جلوگیری می کنند. در ادامه شما را با ویژگی های این درب ها آشنا می کنیم.

  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی

درب های ویلایی به خصوص درب های آهنی به دلیل وجود آهن در ساختار آن ها در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند.

  • زیبایی درب های ویلایی

چون این درب ها دارای طرح های مختلفی هستند زیبایی زیادی دارند و می توانند همچنین در زیبایی ویلا تاثیر زیادی داشته باشند.

  • امنیت زیاد

درب های ویلایی به دلیل استحکام زیادی که دارند و همچنین به دلیل وجود قفل های ایمن از امنیت بالایی برخوردار می باشند.

به روز ترین درب های ویلا و حیاط | ساختمونی نیوز
به روزترین مدل های درب ویلا و حیاط – ساختمونی نیوز

انواع مدل های درب ویلایی حیاط

در مطلب پیش رو قصد داریم شما چهار نوع از درب های ویلایی را برای شما آشنا کنیم.

تک لنگه

این مدل درب ها از پرطرفدارترین درب های مورد استفاده در ویلا ها، مخصوصا ویلاهای کوچک است.
از ویژگی این درب ها می توان به مقاومت در برابر انواع شرایط جوی و امنیت بالا اشاره کرد.

درب دو لنگه

درب های دو لنگه بیشتر برای ویلاهای بزرگ استفاده می شود. این نوع درب ها نیز مقاوم و از امنیت بالایی برخوردارند.

درب کشویی

از جدیدترین مدل ها، درب های کشویی می باشد. مهم ترین ویژگی این مدل درب ها عدم نیاز به بازشو بودن آن ها می باشد.
سری دیگر ویژگی های این درب ها این است که می توان از شیشه در ساختار آن استفاده کرد که نور طبیعی را به داخل خانه  منعکس می کند.

درب های شیشه ای

یکی دیگر از انواع درب ها، درب شیشه ای است. استفاده از شیشه جذابیت خاصی را به درب ها می دهد. اگر برای درب ورودی از شیشه استفاده شود منظره ای خاص را از بیرون ویلا به نمایش می گذارد، همچنین نور آفتاب از شیشه منعکس شده و منتقل می شود.

درب های چوبی

درب چوبی، برترین نوع درب های ویلایی است زیرا بسیار عایق و باکیفیت و بادوام است. علاوه بر این زیبایی و جذابیت بسیاری هم دارد ولی ممکن است قیمت بالایی داشته باشد که به لحاظ کیفیت چوب قیمت بالا دور از انتظار نیست.

در ادامه ۴ تا از جدید ترین درب های ویلا و حیاط را برای شما ذکر خواهیم کرد.

فلزی مدرن

اگر شما آن دسته از افرادی هستید که سادگی را می پسندید درب های فلزی مدرن قطعا در میان انتخاب های شما وجود دارد. این نوع درب ها دارای طرحی ساده و بیشتر دارای خطوط افقی و عمودی هستند.

لیزری

درب های لیزری از محبوبیت زیادی برخوردارند و بیشتر برای ساختمان های کلاسیک مناسب هستند. این درب ها دارای طرح های مختلف و با کیفیت بالا هستند و از درب های مقاوم محسوب می شوند.

درب های فرانسوی

اگر به دنبال گزینه ی شیک تری هستید ما به شما درب های فرانسوی را پیشنهاد می کنیم. درب های فرانسوی ترکیبی از چوب و شیشه هستند که معمولا به صورت تک لنگه و دو لنگه برای درب حیاط ویلا استفاده می شوند.

درب های اسپانیایی

این مدل درب ها، دارای طرحی کلاسیک و لوکس هستند. اگر به دنبال درب های طرح دار کلاسیک می باشید درب های اسپانیایی بهترین گزینه می باشند.پس از انتخاب مدل درب نوبت انتخاب رنگ درب ها است. رنگ درب ها نیز تاثیر زیادی در نمای بیرونی ساختمان یا ویلا دارد به همین دلیل باید با قطعات درب ، رنگ آجر ها و سنگ استفاده شده در نمای ویلا هماهنگ باشد.

بهترین درب های ویلا و حیاط | ساختمونی نیوز
درب های ویلایی با جدیدترین مدل – ساختمونی نیوز

بیشترین رنگ هایی که برای درب ها استفاده می شوند

رنگ های سرد مانند مشکی، قهوه ای و خاکستری استفاده می شود. سپس سفید و طلایی

رنگ مشکی

مشکی، رنگی است که با انواع معماری ها و سبک ها همخوانی دارد و بیشتر برای درب های فلزی به دو صورت مات و براق استفاده می شود.

قهوه ای

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ درب ها، قهوه ای می باشد. طبق روانشناسی رنگ قهوه ای گرمی و اعتماد را تداعی می کند و زیبایی خاصی را به خانه ها می بخشد.

خاکستری

خاکستری رنگی شیک و متناسب با مد روز است و برای درب های مدرن انتخاب مناسبی است. اگر می خواهید از این رنگ برای درب های حیاط استفاده کنید توجه داشته باشید که مات و شفاف بودن آن فرقی باهم ندارند و هر دو زیبایی خاصی دارند.

رنگ سفید

این رنگ نیز یکی از پرطرفدارترین رنگ است، سفید حس پاکی به انسان منتقل می کند. عیبی که این رنگ دارد این است که سریع کثیف می شود و باید مرتب تمیز شود.

طلایی

رنگ طلایی بیشتر برای درب های باغ ها و ویلاهای بزرگ با نماهای کلاسیک مناسب است. این رنگ حس ثروتمندی را منتقل می کند و بسیار چشمگیر است.

به طور کلی درب ها را متناسب با نمای ساختمان ها رنگ می کنند. برای مثال اگر به دنبال رنگ های مدرن هستید، رنگ های آبی ، خاکستری، بنفش، سبز و خردلی گزینه های خوبی برای شما هستند.

اما اگر می خواهید از رنگ های کلاسیک استفاده کنید، رنگ های عسلی، فندقی، قهوه ای، سفید، مشکی و طلایی را به شما پیشنهاد می کنیم.

پیشنهاد پایانی به شما سروران ارجمند

بهتر است قبل از خرید درب، ابتدا نوع درب را با توجه به خانه انتخاب کنید و سپس به یکی از بهترین تولید کننده درب ویلا و حیاط برای خرید مراجعه کنید.

برای ویلاهای به سبک مدرن، درب های بزرگ انتخاب بهتری هستند. هرچه پهنای درب بیشتر باشد ابهت بیشتری به ویلا می بخشد. در صورتی که ویلا دارای پارکینگ باشد استفاده از درب های دو لنگه پیشنهاد می شود. اگر درب ورودی ویلا جدا از درب حیاط باشد درب های شیشه گزینه خوبی برای انتخاب است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درب های ویلا و حیاط مقاله های مرتبط با این موضوع را در وبسایت ساختمونی نیوز مطالعه نمائید.

۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا