۳ تا از بهترین درب های ضد سرقت فلزی با قیمت عالی 🚪

معرفی ۳ تا از بهترین درب های ضد سرقت فلزی با قیمت عالی

یکی از مفیدترین و مهم ترین اقدامات برای ایجاد امنیت در خانه، استفاده از درب های ضد سرقت است. این درب ها به دلیل طراحی و امنیت خاصی که دارند مانع ورود سارقین به خانه شده و امنیت خانه را بالا می‌برند.
درب های ضد سرقت فلزی ایمنی و استحکام زیادی دارند و معمولا با آهن یا فرفورژه ساخته می شوند. در این مقاله سعی داریم ۳ تا از بهترین درب های ضد سرقت فلزی با قیمت عالی را برای شما معرفی کنیم.

لطفا برای مطالعه مطلب زیر چند دقیقه ای را با ما همراه باشید.

ویژگی های درب ضد سرقت فلزی

  1. ضد آب بودن درب
  2. امنیت بالا
  3. مقاومت در برابر زنگ زدگی
  4. نصب آسان و راحت
  5. تنوع در طرح و رنگ متناسب با سلیقه مشتری
  6. ضد حریق
  7. عایق متناسب با سرما و گرما
  8. دارای قابلیت نصب دوربین های هوشمند

یکی از سوالاتی که ممکن است برای همه پیش آید این است که چه نوع درب ضد سرقتی بهتر است؟ در جواب باید گفت همه درب هایی که به عنوان درب ضد سرقت وجود دارند از امنیت برخوردار نیستند. در ادامه ابتدا چند نوع از درب های ضد سرقت را برای شما ذکر کرده ایم.

درب های ضد سرقت فلزی با بهترین قیمت | ساختمونی نیوز
درب های ضد سرقت فلزی با مقاومت بالا – ساختمونی نیوز

انواع درب های ضدسرقت

درب های ضد سرقت به چند دسته تقسیم می شوند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و بر اساس مکان و آب و هوا انواع مختلفی دارند که در ادامه مطالب به آن ها پرداخته ایم.

درب های چوبی

در این نوع درب ها در قسمت داخلی آن ها از چوب استفاده می شود که معمولا از جنس چوب راش، گردو و صنوبر می باشد.
در ساختار داخلی این درب ها به دلیل مقاوم نبودن چوب در برابر آتش از یک یا دو ورق فولاد استفاده می شود. یکی از نکاتی که هنگام خرید درب چوبی باید به آن توجه شود این است که رنگ فلز با وجود روکش چوبی باز هم در برخی موارد دیده می شود به همین دلیل می بایست در هنگام خرید به آن توجه کرد.

فلزی

این نوع درب ها بیشتر تولید کشور چین می باشند. استفاده از فلز در این درب ها باعث شده که در برابر آتش سوزی، ترک خوردگی و شرایط جوی مقاوم باشند و یکی از گزینه های مناسب برای درب های ضد سرقت به شمار می روند.

 کامپوزیتی

این نوع درب به دلیل شکل دهی آسان طرح های مختلف زیادی دارند. از ویژگی این نوع درب ها می توان به وزن سبک آن اشاره کرد. اما عیبی که این نوع درب ها دارند این است که در برابر آتش سوزی و حرارت مقاوم نیستند.

درب های اچ دی اف

در میان انواع درب ضد سرقت، درب اچ دی اف کمی متفاوت است. این نوع درب نوعی تخته فیبری شکل است که تحت فشار زیاد قرار می گیرد و تولید می شود. با استفاده از دستگاه سی ان سی می توان روی این درب ها طرح های مختلفی را ایجاد کرد. همچنین این درب ها شباهتی نزدیک به درب های چوبی دارند.

در ادامه قصد داریم شما را با ۳ تا از بهترین درب های ضد سرقت فلزی با قیمت عالی آشنا کنیم.

سی ان سی

این مدل درب ها دارای یک ورق رویه از جنس ام دی اف است. فرورفتگی های روی این درب توسط دستگاه سی ان سی انجام می شود. در بعضی از این نوع درب ها یک لایه پی وی سی روی درب کشیده می شود و در بعضی، درب ها رنگ می شوند. البته باید گفت که روکش پی وی سی قیمت مقرون به صرف تر دارد.

برجسته

درب های برجسته دارای طرح های مختلف به صورت برجسته هستند که آن ها را بسیار شیک و کلاسیک می کنند. معمولا برای ساخت این درب ها از چوب راش استفاده می شود. این درب ها دارای تنوع زیادی هستند و طبق سلیقه مشتری رنگ می شوند.

 لوکس

درب های ضد سرقت لوکس به دلیل داشتن متریال بیشتر و طرح های برجسته گران قیمت تر هستند و ظاهری شبیه به درب های سی ان سی دارند.

برترین درب های ضد سرقت با قیمت مناسب | ساختمونی نیوز
بهترین درب های ضد سرقت فلزی با کیفیت – ساختمونی نیوز

قیمت درب های ضد سرقت فلزی

در درب های فلزی جنس مواد، وزن فلز و مدل انتخاب شده در قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار است. برای مثال درب هایی که با دستگاه سی ان سی روی آن ها طرح ایجاد شده نسبت به درب های ساده قیمت بالاتری دارند.
جنس روکشی که روی درب ها قرار می گیرند نیز در قیمت آن تاثیر گذارند، روکش های چوبی راش نسبت به چوب گردو قیمت ارزان تری دارند. در بعضی از درب ها هم از روکش های برنج و استیل استفاده می شود که هزینه هایش متغیر است. همچنین لازم به ذکر است اگر چهارچوب درب از جنس استیل ضد زنگ باشد قیمت بالاتری نیز دارد. تجهیزات درب مانند چشمی درب، دستگیره، قفل مرکزی، شب بند و کلیدهای اصلی از دیگر مواردی است که تعیین کننده قیمت درب ها می باشند.

پیشنهاد پایانی ما به شما سروران ارجمند

درب های ضد سرقت فلزی یکی از مناسب ترین و امن ترین مدل درب ها برای نصب هستند. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با ۳ تا از بهترین درب های ضد سرقت فلزی با قیمت عالی آشنا کنیم.
از دلایل مهم خرید این نوع درب ها می توان به استحکام بالای آن اشاره کرد. همچنین دوام بالای این درب ها بسیار زبان زد است. با این که آهن استفاده شده در این درب ها قابلیت زنگ زدگی دارد اما با مراقبت زیاد مدت طولانی سالم می ماند و زنگ نمی زند. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید درب های ضد سرقت باید به آن توجه داشت کیفیت قطعات و قفل این درب ها است که در بالا بودن ایمنی آن تاثیر دارند برای همین توصیه می شود به شرکت های معتبر برای خرید درب ضد سرقت فلزی مراجعه کنید.

علاوه بر این شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله بهترین برند درب ضد سرقت مراجعه کنید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا