شرکت های ساختمانی

بهترین تولید کننده کانکس در ایران ⭐️【سال ۱۴۰۳】+ لیست ۱۰ تایی

معرفی برترین تولید کننده کانکس در ایران در وبسایت ساختمونی نیوز 

کانکس یک اتاق قابل حمل است که در صنایع مختلفی کاربردهای زیادی را دارد. یکی از مهم ترین دلیل برای استفاده از کانکس ها حمل و جا به جایی آن است و با تجهیزات مناسبی که دارا می باشد اغلب برای سکونت افراد به صورت مقطعی مناسب است.
از مزایای این سازه ها می توان به هزینه های کم آن نسبت به سازه های بتنی اشاره کرد و لذا کانکس ها به گونه ای طراحی می شوند که در برابر عوامل محیطی همچون سیل و شرایط جوی نامساعد مقاومت بالایی را دارا هستند. در صورتی که قصد خریداری کانکس را دارید قطعاً به دنبال تولیدکنندگان معتبر با محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خواهید بود. از همین رو ما قصد داریم در این مقاله جهت راهنمایی شما ۱۰ تا از بهترین تولید کننده کانکس در ایران را معرفی نمائیم.

کانکس چیست؟

کانکس، سازه ای پیش ساخته است که به دلیل قابلیت حمل آن در صنایع گوناگونی کاربرد دارد و به طور کلی دارای دو دسته است که شامل کانکس های چرخدار و ثابت می شود. نوع چرخدار کانکس به طور مدام قابلیت جا به جایی را دارد و به دلیل حمل و نقل آسان می تواند به صورت سیار استفاده شود و نوع کانکس های ثابت برای مدت زمان مشخصی در یک مکان باقی می ماند.
کانکس ها از مزایای فراوانی برخوردار هستند که برخی از آن ها عبارتند از:

  1. قیمت مناسب
  2. دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی
  3. دوام و عمر طولانی مدت
  4. مقاومت بالا در برابر حوادث طبیعی
  5. قابلیت عایق صدا
  6. سفارش و آماده سازی سریع
  7. استحکام بالا در برابر حوادث غیر طبیعی

انواع کانکس ها

همانطور که گفتیم کانکس ها برای صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

کانکس های اداری

یکی از انواع کانکس ها، کانکس های اداری می باشد که یک گزینه مناسب برای اتاق جلسات، محل استراحت و سالن های کنفرانس شمرده می شود. کانکس های اداری همچون کانکس مدیریتی و مهندسی هستند که در ابعادی به طول حداکثر ۱۲ متر و عرض ۳ متر ساخته می شوند.
ساخت این کانکس ها از مزایایی همچون قیمت به صرفه برخوردار خواهد بود، لذا از دیگر مزایای استفاده از کانکس های اداری می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه و نصب آسان آن آشاره نمود که موجب شده در بسیاری از فضاهای اداری پرکاربرد باشند.

کانکس های کارگاهی

کانکس های کارگاهی کاربردهای زیادی را در پروژه های مهندسی دارند. این کانکس ها دارای قابلیت سفارشی سازی هستند و می توانند در انواع ابعاد ساخته شوند. از امکانات کانکس های کارگاهی می توان به وجود درب ضد سرقت، کپسول آتشنشانی، سیم کشی و دارا بودن پنجره های دو جداره اشاره نمود که موجب شده در برابر حوادث احتمالی مقاوم باشند.
مدل های کارگاهی خود شامل چند نوع هستند که عبارتند از:

  1. کانکس های مدیریتی که در برخی از شرکت ها و آموزشگاه ها برای برگزاری جلسات مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. کانکس های نگهبانی که نسبت به دیگر کانکس ها کوچکتر هستند ولی پنجره های بزرگتری را دارند. در این کانکس ها می توان تجهیزاتی را مانند دوربین های مدار بسته نصب نمود و برای کنترل و نظارت در ورودی های ساختمان های مسکونی و تجاری اداری مورد استفاده قرار داد.
  3. کانکس های سرویس بهداشتی و حمام که تمامی امکانات سرویس های بهداشتی را دارا می باشند و می توان آن ها را در محیط هایی همچون کارگاه ها و مراکز تفریحی به کار برد.

کانکس های فروشگاهی

کانکس های فروشگاهی از آنجا که می توانند در ابعاد مختلفی تولید شوند و دارای امکانات پیشرفته ای هستند یکی از بهترین گزینه ها در محیط های تجاری شمرده می شوند. این نوع کانکس ها دارای تنوع زیادی هستند که موجب شده در هنگام خرید با توجه به نوع کاربری مورد نظر گزینه های زیادی در پیش رو باشد.

کانکس های پزشکی

کانکس های پزشکی برای مراکز درمانی و هلال احمر کاربرد دارند. این کانکس ها با عایق پلی اورتان و دانسیته ۴۰ تولید می شوند و از امکاناتی نظیر تهویه هوا، سرویس بهداشتی، سیستم های گرمایشی و کابینت برخوردار هستند.

کانکس های مسکونی

یکی از رایج ترین انواع کانکس ها، کانکس های مسکونی می باشند. کانکس های مسکونی در مدل های مختلف و به صورت چند طبقه ای هستند و در برخی از این کانکس ها از متریال هایی همچون فلز و بتن استفاده می شود تا در برابر آسیب های محیطی اعم از زلزله و سیل از مقاومت بالایی برخوردار باشند. لذا برای تهیه آب در این کانکس می توان در صورت وجود امکان از آب های شهری یا چاه ها استفاده نمود و برای تأمین برق از موتورهای برق کمک گرفت.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین تولید کننده کانکس در ایران با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی فرد سازه

لوگوی گروه صنعتی فرد سازه | ساختمونی نیوز

مجتمع صنعتی فرد سازه با ۳۰ سال سابقه فعالیت با پشتوانه کارشناسان متخصص و مجرب و به کارگیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا و ماشین‌ آلات و تجهیزات مخصوص توانسته دیوارهای پیش ساخته‌ عایق در کانکس‌های اداری، کارگاهی و سرایداری با بالاترین کیفیت را به تولید برساند.
اکنون مجتمع صنعتی فرد سازه با تکیه بر نوآوری و روزنگری پدیده‌های برتر صنعتی، در تولید انواع کانکس یکی از بهترین تولید کننده کانکس در ایران شمرده می شود.

محصولات و خدمات:

  1. کانکس اداری | کارگاهی و سرویس بهداشتی
  2. خانه‌های‌ پیش ساخته
  3. کلبه سوئیسی

آدرس: کیلومتر ۵ جاده رشت به لاهیجان – بعد از شرکت کاله

تلفن تماس: ۰۱۳۹۱۰۱۰۵۹۰


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

کانکس بارون

لوگوی کانکس بارون | ساختمونی نیوز

کانکس بارون یکی از بهترین تولید کننده کانکس در ایران می باشد که  انواع کانکس های اداری، فروشگاهی، ویلایی، سرویس بهداشتی، سیار، کارگاهی و نگهبانی را عرضه می نماید.
در این شرکت نوع کاربری، امکانات، مشخصات فنی، رنگ و ابعاد کانکس سفارشی سازی می شود و شما می توانید برای سفارش کانکس مورد نظر خود با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و در خصوص انتخاب مناسب ترین کانکس، مشاوره رایگان دریافت نمائید.

محصولات و خدمات:

  1. کانکس نگهبانی / فروشگاهی / ویلایی و سرویس بهداشتی
  2. کانکسهای اداری

آدرس: مشهد – بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی

تلفن تماس: ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۱۴


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی کانکس سازان

لوگوی گروه صنعتی کانکس سازان | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی کانکس سازان دارای بیش از ۱۵ سال سابقه در تولید و اجرای جدیدترین خانه های پیش ساخته و قابل حمل و طراحی و ساخت ویلای پیش ساخته و کانکس در ابعاد مختلف با امکانات مجهز می باشد.
نواع مدل های کانکس با کاربری های متفاوت مطابق با نیازهای مشتریان توسط این شرکت تولید می گردد و از همین رو یکی از بهترین تولید کننده کانکس در ایران شناخته می شود.

محصولات و خدمات:

  1. کانکس مسکونی
  2. کانکس سرویس بهداشتی
  3. نگهبانی
  4. فروشگاهی
  5. کانکس اداری با امکانات کامل
  6. کانکس کارگاهی
  7. کانکس راهداری و بین جاده ای
  8. انواع کانتینر مسکونی
  9. کانتینر اسکان کارگران

آدرس: تهران – آزادگان جنوب – بلوار ایران خودرو دیزل – خیابان مدرس

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۹۱۹۵۲۳


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

شرکت ایران کانتین

لوگوی شرکت ایران کانتین | ساختمونی نیوز

ایران کانتین در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس با بالاترین کیفیت و با بهره گیری از طراحی و کنترل کیفیت و مجهزترین ماشین آلات فعالیت دارد. این شرکت با تغییر کاربری انواع کانتینر و بکارگیری به روزترین دکوراسیون داخلی طیف وسیعی از محصولات مشابه کانکس و کیوسک را تولید می نماید.
ایران کانتین تمامی گواهینامه های لازم برای ساخت و تولید استاندارد کانکس و سازه های پیش ساخته را در سطح بین المللی دارا می باشد و هم اکنون یکی از بهترین تولید کننده کانکس در ایران شمرده می شود.

محصولات و خدمات:

  1. کانکس اداری
  2. کانکس سرویس بهداشتی
  3. نگهبانی
  4. فروشگاهی
  5. کانکس مسکونی
  6. کارگاهی
  7. نمازخانه و مسجد
  8. کانکس پست برق
  9. کانکس مخابراتی بی تی اس
  10. کیوسک
  11. شلتر
  12. کانتینر تغییر کاربری
  13. کانکس با کاربری خاص

آدرس: شیراز –  شهرک صنعتی – بین میدان ابتکار و میدان پژوهش

تلفن تماس: ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

مجتمع صنعتی ماموت

لوگوی مجتمع صنعتی ماموت | ساختمونی نیوز

مجتمع صنعتی ماموت از معتبرترین شرکت ها و یکی از بهترین تولید کننده کانکس در ایران می باشد که انواع ساندویچ پانل، سالن های صنعتی و انواع کانکس های صنعتی و ویلایی، خوابگاهی، دفتری و اجرای پوشش سوله و نصب ساندویچ پانل را با کیفیت مطلوب و دلخواه مشتری به همراه قیمت مناسب ارائه می نماید.

محصولات و خدمات:

  1. کانکس ویلایی
  2. کانکس نگهبانی
  3. ساندویچ پانل
  4. ساندویچ پانل سقفی
  5. ساختمان پیش ساخته
  6. ساندویچ پانل دیواری
  7. ورق های رنگی
  8. ورق کرکره ای
  9. انواع اتاق حمل بار

آدرس: البرز – خیابان میردامادغربی – جنب شرکت سپهرالکتریک – ساختمان صنعت

تلفن تماس: ۰۲۸۲۳۲۲۲۷۱۷


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی مامیس

لوگوی گروه صنعتی مامیس | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی کانکس مامیس طراح و سازنده انواع آلاچیق فلزی، کانکس ویلایی، کانکس فروشگاهی، کانکس اداری، کانکس مسکونی و نگهبانی، خانه‌ های پیش ساخته ویلایی و کانکاس متحرک می باشد که با گسترش فعالیت خود به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و بهترین تولید کننده کانکس در ایران تبدیل شده است.

محصولات و خدمات:

  1. کانکس نگهبانی
  2. کانکس ساندویچ
  3. فروشگاهی
  4. دکه روزنامه فروشی
  5. کمپ
  6. کانکس سرویس بهداشتی
  7. کانکس پلیس

آدرس: تهران – آزادگان غرب به شرق – بلوار ایران خودرو دیزل – خیابان مدرس – خیابان پور جوادی

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۹۳۵۸۹۱


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت دپو ماشین

لوگوی شرکت دپو ماشین | ساختمونی نیوز

کارخانه دپو ماشین از سال ۱۳۳۶ فعالیت خود را برای تولید ماشین‏ آلات راهسازی و ساختمانی و اتاق پیش‏ ساخته کانکس و دستگاه آسفالت و سانترال بتون آغاز کرده است.
دپو ماشین از سال ۱۳۶۰ با بکارگیری نیروی کارآمد و فعال با تأسیس کارخانه واقع در محمود آباد مازندران و کارخانه دیگر واقع در ابتدای جاده ساوه در تولید اتاق های کانکس در انواع مسکونی، اداری، کارگاهی، کانکس نگهبانی، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام کرده و در حال حاضر یکی از بهترین تولید کننده کانکس در ایران می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. کانکس مسکونی
  2. کانکس سرویس بهداشتی
  3. کیوسک نگهبانی
  4. فروشگاهی
  5. کانکس ویلایی
  6. کارگاهی
  7. کانکس کاروان مسافرتی
  8. کانکس حفاظ دار

آدرس: تهران – کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج – پلاک ۱۸۲

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۱۹۶۵۶۹


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

گروه صنعتی کانکس مدائن

لوگوی گروه صنعتی کانکس مدائن | ساختمونی نیوز

کانکس اصفهان مدائن ابتدا یک کارگاه کوچک در اصفهان بوده است که در طی دو دهه با همت مدیریت توانا تبدیل به یک شرکت کانکس سازی بزرگ در استان اصفهان شد.
این شرکت با تکیه بر ۳۷ سال سابقه اجرایی پرسنل حاذق خود در ساخت کانکس، نصب و اجرای کمپ و ساندویچ پانل با همکاری نیروی انسانی متخصص در راستای ارتقای کیفیت ضمن رعایت اصولی فنی و احترام به محیط زیست فعالیت نموده است و در حال حاضر از بهترین تولید کننده کانکس در ایران می باشد که با شرکت های بزرگ ایران همکاری می کند.

محصولات و خدمات:

  1. انواع های کانکس ویلایی
  2. اداری
  3. مسکونی
  4. نگهبانی
  5. کمپ های پانلی
  6. کانکس سوئیسی
  7. سرویس بهداشتی
  8. کانکس فروشگاهی

آدرس: اصفهان – میدان استقلال – بلوار دانشگاه – روبروی انبار شرکت گاز

تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۱۸۲۲۴۲


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

کانکس حقی

لوگوی کانکس حقی | ساختمونی نیوز

شرکت کانکس حقی با بیش از دو دهه فعالیت موفق در زمینه تولید کانکس‌ های مدولار، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت، نقش مهمی در تأمین نیازهای استانی و ملی را در زمینه سازه‌ های پیش ساخته ایفا کرده است. این شرکت با برخورداری از تجربه و دانش فنی کادر مجرب خود، به عنوان بهترین تولید کننده کانکس در ایران و اولین تولید کننده سازه‌های پیش ساخته شناخته می شود.

محصولات و خدمات:

  1. کانکس فروشگاهی
  2. کانکس ویلایی
  3. نگهبانی
  4. کارگاهی
  5. کانکس بوفه

آدرس: گیلان – رشت – بلوار امام رضا – ۵۰۰ متر بعد از شرکت کاله

تلفن تماس: ۰۹۱۱۳۳۵۲۸۵۶


لوگوی گروه صنعتی فرد سازه | ساختمونی نیوز

شرکت تبریز کانتین

لوگوی شرکت تبریز کانتین | ساختمونی نیوز شرکت کانکس سازی تبریز کانتین در سال ۱۳۹۰ با تکیه بر تجربه چندین ساله مدیران و کارکنان خود در راستای تأمین نیازهای مربوط به کانکس و کانتینر تأسیس شد. مشتری مداری و جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت از بزرگترین اهداف این شرکت می باشد. شرکت تبریز کانتین جزء بهترین تولید کننده کانکس در ایران شناخته می شود و تاریخچه این شرکت نمونه‌ ای از موفقیت در صنعت ساخت و تولید واحدهای حمل و نقل مدرن و قابل اعتماد می باشد.

محصولات و خدمات:

  1. کانکس اداری
  2. ساندویچ پانل
  3. کانکس کارگری
  4. کانکس های صنعتی و پست برق
  5. حراستی
  6. کانکس های دو طبقه
  7. نمای داخلی
  8. یخچال و اتاق ماشین

آدرس: تبریز – سه راهی اهر به طرف باسمنج – روبروی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده دندانپزشکی

تلفن تماس: ۰۹۱۴۱۰۴۲۹۵۳


مراحل ساخت کانکس

روند ساخت کانکس ها با توجه به نوع کاربری آن ممکن است تفاوت داشته باشد. ابتدا برای ساخت کانکس نوع کاربری آن تعیین می گردد تا مواد اولیه و متریال های آن مشخص شود. سپس برای ساخت اسکلت دو شاخه تیرآهن به طورموازی با یکدیگر در کنار هم قرار می گیرند تا سازه اصلی کانکس بر روی ان قرار گیرد.
پس از ساخت اسکلت و اجرای بنای اصلی کانکس جزئیاتی مانند رنگ آمیزی دیوارها و نصب درب و پنجره با توجه به نیاز و سلایق مشتری صورت می گیرد. پس از آن امکانات مورد نیاز کانکس نصب خواهند شد و علاوه بر پوشش سقف امکانات دیگری همچون ساخت کابینت در کانکس اجرا می شوند و در نهایت کانکس آماده شده و تحویل مشتری می گردد.

پیشنهاد پایانی به شما سروران ارجمند

امروزه در بسیاری از حوزه ها کانکس ها مورد استفاده قرار می گیرند که صرفه جویی در زمان و هزینه از ویژگی های منحصر به فرد آن ها شمرده می شود. کانکس ها به دلیل تنوع بالای خود نیاز بسیاری از مردم را برای سکونت و ارائه خدمات رفع کرده اند و از همین رو به کاربردی ترین سازه تبدیل شده اند. ما در این مطلب به بررسی ۱۰ تا از بهترین تولید کننده کانکس در ایران پرداختیم تا بتوانید انتخابی مناسب را برای خرید کانکس داشته باشید.
لذا در صورتی که در جست و جوی تولیدکنندگان معتبر در حوزه های ساختمانی هستید می تواند مطالب دیگر وبسایت ساختمونی نیوز را مطالعه فرمائید.

لذا با مطالعه مطلب بهترین تولید کننده کانکس در تهران می توانید با تولیدکنندگان معتبر در پایتخت آشنا شوید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا