شرکت های ساختمانی

بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی 🚿🚰 + لیست ۱۰ تایی

بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی در سایت ساختمونی نیوز

در این مقاله قصد داریم شما را با شیرآلات ساختمانی و سپس به معرفی بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی در کشور بپردازیم.

تاریخ‌ شناسان استفاده از شیرآلات را به ۱۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح تخمین زدند.

تاریخ کشور ما متشکل از یکی اولین تمدن‌های تاریخ بشر می باشد. وجود بناهایی تاریخی از جمله بنای تخت‌ جمشید یکی از بارزترین نمادهای تاریخی کشور عزیز ما است. اجرای مکانیزم‌های تأسیساتی همچون شبکه‌های آب و فاضلاب و حتی آب‌نماها و هدایت جریان در جهت دسترسی آسان ساکنین این بنا خواهد بود.

اجرای شیرآلات با شیوه ساخت امروزی در آب‌انبار سید اسماعیل تهران با تعبیه سه سرشیر بزرگ به سال ۱۲۲۵ باز می‌گردد. و همچنین در ساخت بنای حمام دوشی تهران در سال ۱۲۹۸ که طرح این بنا از حمام ترابازون ترکیه اقتباس گرفته شده است، از شیرآلات استفاده گردیده است. صنعت ساخت شیرآلات نیز از سال ۱۳۴۰ خورشیدی در کشور ما آغاز شد.

حال با ما همراه باشید تا با تولید کننده شیرآلات و تولید کننده شیر قوی اهرمی را خدمت تان معرفی نماییم.

معیارهای انتخاب برترین برند شیرآلات چیست؟

برندهای زیادی در حال تولید شیرآلات در بازار ایران هستند. وقتی برای خرید شیرآلات به فروشگاه های اینترنتی و حضوری سر بزنید متوجه این تنوع برند خواهید شد. معمولا هر فروشگاهی ۱-۲ برند را کار می‌کند، یکی لوکس و گران قیمت و دیگری ارزان و اقتصادی و برخی فروشگاه ها هم انحصاری یک برند را می‌فروشند. مشاوره اشتباه باعث می‌شود تجربه یک خرید تلخ، همیشه با دیدن شیرآلات خراب و رنگ و رو رفته تازه شود.

مهمترین معیارهای هوگونیک برای رده بندی بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی را در زیر مشاهده می‌کنید:

قطعات مصرفی

اگر فقط به ظاهر شیر توجه کنید و از کیفیت قطعات داخلی غافل شوید، شاید کلاه سرتان گذاشته شود. مهمترین قطعه داخلی کارتریج است، تمام برند‌های باکیفیت و بهترین تولیدکننده شیرآلات ساختمانی از کارتریج وارداتی استفاده می‌کنند.

جنس بدنه

بهترین جنس بدنه شیرآلات برنج است. این فلز ارزشمند با آب واکنش نمی دهد و از نظر سلامتی و کیفیت، بهترین آلیاژ برای ساخت بدنه شیرالات می‌باشد.

برخی تولید کنندگان برای به صرفه شدن قیمت نهایی، برنج را با سایر آلیاژها مثل سرب و غیره ترکیب می‌کنند که این مورد به شدت مضر است و یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین شیرآلات است.

قطعات مصرفی

اگر فقط به ظاهر شیر توجه کنید و از کیفیت قطعات داخلی غاقل شوید، شاید کلاه سرتان گذاشته شود. مهمترین قطعه داخلی کارتریج است، تمام برندهای باکیفیت از کارتریج وارداتی استفاده میکنند.

کارتریج‌های اروپایی ساخت اسپانیا، ایتالیا و اتریش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بعد از آن کارتریج‌های چینی درجه یک کیفیت قابل قبولی دارد. قطعه دیگر پرلاتور است، همان شبکه توری شکل دهانه شیرآلات، که در شدت پخش آب تاثیر ویژه‌ای دارد.

تنوع طرح و رنگ

در این قسمت اکثر برندها نمره قبولی را کسب می‌کنند و برای سلیقه های مختلف حرفی برای گفتن دارند. شیرآلات اهرمی محبوب ترین نوع شیرآلات است که در تمام مارک‌ها مشاهده می‌شود.

طراحان دکوراسیون داخلی از رنگها برای زیبا شدن محیط استفاده می‌کنند؛ فرض کنید یک سرویس بهداشتی لوکس با شیرآلات طلایی، سینک ظرفشویی مشکی با شیر ظرفشویی مشکی و… چه غوغایی بپا خواهد کرد.

رنگهای طلایی، سفید، مشکی، کروم، طلایی مات و استیل مات، رزگلد و زیتونی رنگهایی هستند که در بازار طرفدار دارد. اما چیزی که از این تنوع رنگ مهمتر است، کیفیت رنگ و نحوه آبکاری است. بهترین روش آبکاری، PVD است که در شرایط خلا انجام می‌شود و دوام رنگ را به همراه خواهد داشت.

خدمات پس از فروش و گارانتی

ادعا کردن ساده‌ترین کار و البته دیوار حاشا بلند است! شاید شرکتی ۱۰۰ سال شیرآلات خود را گارانتی کند و شرکتی دیگر ۵ سال، مهمترین قسمت گارانتی قبول مسئولیت است.اگر شما ۱۰۰ سال گارانتی داشته باشید و شرکت هیچ مشکلی را قبول نکنند، چه ارزشی دارد؟

نکته دیگر تامین قطعات است. اگر پس از خرابی، قطعه مورد نظر موجود نباشد ، زیبا‌ترین شیر موجود در دنیا هم باشد دیگر هیچ ارزشی ندارد. در ادامه این مقاله شما عزیزان را با ۱۰ برند مطرح بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی آشنا می کنیم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت عامری

شرکت عامری در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردید. این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی اهرمی آغاز نمود، و با گذشت سالها با افزایش کیفیت و تنوع در محصولات خود و با مدیریت صحیح کیفیت توانست در سال ۱۳۹۱ به کسب نشان استاندارد ملی ایران و همچنین ایزو ۹۰۰۱ نایل گردد.

شرکت کرومات ابتدا محصولات خود را با نام “عامرکو” به بازار عرضه کرد. اما پس از کسب نشان استاندارد و تولید مدل های لوکس و طراحی روز ایتالیا نام خود را به “کرومات” تغییر داد. این شرکت یکی از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی در کشور است.

آدرس: تهران – کیلومتر ۳۵ جاده خاوران – بعد از پلیس راه شریف آباد

تلفن تماس: ۰۲۱۳۶۴۲۹۶۸۰


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

شیرآلات تپس

شرکت شیرآلات بهداشتی تپس ، با سابقه فعالیت سی ساله در زمینه تولید شیرآلات در حال فعالیت می باشد. این شرکت یکی از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی می باشد.

شرکت شیرآلات تپس، در طول این سالیان با هدف تولید و توزیع شیرآلات ساختمانی با نام تجاری گلدیس زرین، تولیدات با کیفیت و بر اساس استانداردهای روز دنیا که در آن آلیاژ مواد اولیه مصرفی از جمله میزان سرب رعایت گردیده است.

شرکت شیرآلات تپس مفتخر به دریافت گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی نظیر استاندارد CE اروپا و استاندارد ایران و گواهی نامه  ISO9001 می باشد.

آدرس: تهران – چهارراه سیروس – ابتدای خیابان پانزده خرداد شرقی – سرای پاینده

تلفن تماس: ۰۲۱۳۳۵۱۹۹۸۹


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت پدیده

شرکت پدیده در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی-ساختمانی آغاز نمود و در همین راستا در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را گسترش داده و اقدام به ثبت برند پدیده و اخذ استانداردهای ایزو و بهداشت نمود. این شرکت نیز یکی از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی می باشد.

آدرس: تهران – خیابان پانزده خرداد

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۶۹۰۲۲۷


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

شرکت بومرنگ آریانیک

شرکت صنعتی بومرنگ ، به عنوان یکی دیگر از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی در ایران می باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ تاسیس گردید.

آدرس: تهران – بزرگراه رسالت – خیابان بنی هاشم

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۳۳۲۷۷۹


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

شیرآلات گلپایگان

شرکت شیرآلات گلپایگان G.L.P با هدف ساخت و تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در سال ۱۳۸۷ در شهرستان گلپایگان تاسیس گردید. این شرکت نیز همانند دیگر شرکتهای معرفی گردیده یکی از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی در کشور است. این شرکت دارای نشانهای مختلف استاندارد می باشد که شامل:

  1.  نشان ملی استاندارد
  2. نشان استاندارد اروپا
  3. دارای گواهینامه ISO 9001 : 2015
  4. دارای گواهینامه ISO 14001 : 2015

آدرس: اصفهان – گلپایگان – شهرک صنعتی

تلفن تماس: ۰۳۱۵۷۴۷۷۰۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

شیرآلات قهرمان

این شرکت با مساحتی بالغ بر ۳۰ هکتار و بنایی حدود ۱۰۰ هزار متر مربع که شامل سوله های کارگاهی و ساختمان اداری می باشد، بزرگ‌ترین مجموعه تولید شیرآلات در ایران و در روستای بلداشی شهرستان گرمی واقع در استان اردبیل است که ظرفیت به کار گیری بیش از ۳۰۰۰ نیروی کار دارا می باشد.
به جهت ارتقای کیفیت محصولات، تمامی مواد اولیه با بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد (کوانتوم متر) مورد آنالیز قرار می گیرند. کلیه کارتریج های قهرمان از کشور اسپانیا و کمپانی SEDAL و شلنگ های مورد استفاده از کشور آلمان تهیه و استفاده می گردد. لازم به ذکر است این قطعات دارای بالاترین کیفیت بوده و استاندارهای اروپا و کشورهای پیشرفته را دارا می باشند.  این شرکت نیز از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی در کشور می باشد.

آدرس: تهران – سازمان آب – حکیمیه – نبش چهارم غربی

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۳۳۹۸۸۹


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

شرکت KWC

این شرکت در سال ۱۳۶۳ در شهر صنعتی کاوه تاسیس و در سال ۱۳۸۰ به بهره داری رسید. این شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس این مهم را به انجام رسانده و کارخانه را که مجهز به ریخته گری ماشین کاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی می باشد با انتقال تکنولوژی از KWC و تحت لیسانس آن برند است.

امروزه KWC ایران به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس تبدیل گردیده است. این شرکت یکی از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی می باشد.

شرکت کی دبلیوسی در حال حاضر تولید کننده شیرآلات ساختمانی ، شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات چشمی ، شیرآلات توکار ، شیرآلات رنگی ،شیرآلات ترموستاتیک، شیرآلات الکترونیکی و فلاش تانک توکار می باشد.

آدرس: تهران – یوسف آباد – خیابان سید جمال الدین اسد آبادی

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۲۱۱۷۵۰


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

شرکت شیرآلات راسان

شرکت راسان از سال ۱۳۷۶ در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی آغاز به فعالیت نمود. امروزه بخش قابل توجهی از تولیدات شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و حوزه CIS صادر می گردد. این شرکت یکی از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی می باشد.

کلیه محصولات برند راسان بر اساس موازین و استانداردهای بین المللی، با دقت فراوان و آزمایشات سخت گیرانه  تولید می شوند. انتخاب این واحد تولیدی به عنوان برگزیده استاندارد ملی سال ۹۷ و برگزیده استاندارد استان تهران در سال های ۹۷ تا ۹۹ و همچنین برگزیده برند محبوب مصرف کنندگان در سال های ۹۶ ، ۹۸ و ۹۹ بوده و گواه این ادعا است.

آدرس: تهران – میدان آرژانتین – ابتدای خیابان الوند

تلفن تماس: ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۰۶


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت درخشان

شـرکت درخشـان در سـال ۱۳۶۷ به صـورت سـهامی خـاص تاسـیس گردیـد. ایـن شـرکت در حـال حاضـر در شـهرک صنعتـی عبـاس آبـاد واقـع در ۵۰ کیلومتـری شـهر تهـران در حـال فعالیـت مـی باشـد .

هـم اکنـون در زمـره یکی از شـرکتهای برتـر در زمینـه تولیـد شـیرآلات، هـود، اجـاق گاز و سـینک بـه شـمار مـی رود. این شرکت نیز یکی دیگر از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی می باشد.

آدرس: تهران – خیابان بنی هاشم – روبروی خیابان نصیبی

تلفن تماس: ۰۲۱۵۴۰۱۳


بهترین 10تایی ها - شماره 10 | ساختمونی نیوز

شرکت شیرآلات شودر

شرکت شودر فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ شروع  کرد. این شرکت پس از سال‌ها فعالیت در سال ۱۳۷۸ موفق به کسب مجوز برای راه اندازی کارخانه خود در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی عباس آباد در اطراف تهران شد.

این شرکت نیز یکی از بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی می باشد.

آدرس: تهران – میدان ونک – خیابان ملاصدرا – انتهای خیابان شیرازی جنوبی

تلفن تماس: ۰۲۱۳۵۱۹


پیشنهاد پایانی به سروران ارجمند

اگر قصد تعویض شیرآلات منزل خود را دارید، بهتر است به یک شرکت حرفه ای بسپارید. وبسایت ساختمونی نیوز با در اختیار داشتن لیست بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی شما را در داشتن انتخابی ایده آل یاری می‌نماید.
توسعه صنعت شیرآلات در کشور سبب شده تا رقابت برای ساخت محصولی با کیفیت و برای رضایت مشتریان فعال تر از همیشه شود.
انتخاب و خرید انواع شیرآلات دلخواه شما در بازار امروز در بین انواع برند معتبر داخلی و خارجی نیازمند آگاهی هرچه بیشتر شما درباره خصوصیات این محصولات است.

کسانی که به دنبال روشی آسان در انتخاب بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی هستند. ما در ساختمونی نیوز بهترین ها را در حوزه بهترین برند شیرآلات ساختمانی مختلف به شما معرفی می کنیم.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا