بهترین تولید کننده تری دی پنل 💎⭐️【سال ۱۴۰۳】+ لیست ۱۰ تایی

آشنایی با بهترین تولید کننده تری دی پنل در وبسایت ساختمونی نیوز

تری دی پنل یک نوع دیوار پیش ساخته است که متشکل از سه بخش اصلی هسته عایق پلی استایرن نسوز، شبکه‌های پیش جوش فولادی و یک لایه بتن می‌باشد. در واقع یک لایه یونولیت در بین دو شبکه فلزی با نام مش قرار گرفته است و سپس شاتکریت می‌شوند.
این دیوارها وزن بسیار سبکی دارند که به دلیل وجود لایه‌های پلاستوفوم است. ضخامت آنها نیز می‌تواند متفاوت باشد. از مهمترین ویژگی‌هایی که باعث شده اند امروزه افراد برای سازه‌های مختلف خود از تری دی پانل استفاده نمایند به علت همین وزن پایین، ضخامت کم، مقاومت عالی و عایق بودن این دیوارها می‌باشند. اما انتخاب یک تولیدکننده معتبر و سرشناس که تری دی پانل را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید کند، کار دشواری به نظر می‌آید. ما در وبسایت تخصصی ساختمونی نیوز ۱۰ از بهترین تولید کننده تری دی پنل را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

انواع دیوارهای تری دی پنل

امروزه دیوارهای پیش ساخته تری دی پنل در انواع مختلفی موجود هستند که هر کدام از آنها قابلیت و کاربردهای مختلفی دارند و می‌توانند در بخش‌های مختلف ساختمان به کار بروند. از مهمترین دیوارهای تری دی پنل می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

دیوار تری دی پنل باربر

همان گونه که از نام آن پیدا است این نوع از دیوارهای ۳D Panel می‌تواند به عنوان دیوار باربر جانبی استفاده شوند و توانایی تحمل بار و انتقال آن به سازه اصلی را دارند.
این دیوارها دارای ضخامت بیشتری هستند و قطر مفتول آنها حداقل ۳ میلی متر بوده و یونولیت موجود در آنها نیز دارای چگالی ۱۵ کیلوگرم بر متر مکعب است.

دیوار تری دی پنل غیر باربر

این دیوارها در حقیقت برای تفکیک قسمت‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای ضخامت کمتری هستند. قطر مفتول این پنل‌ها حداقل ۲ میلی متر و چگالی یونولیت آنها حدود ۱۰ کیلوگرم بر متر مربع است.

دیوار تری دی پنل سقفی

این پنل‌ها برای پوشش سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و مانند فوم سقفی می‌توانند در هزینه‌ها، مصالح، زمان ساخت و … صرفه جویی کنند. این پنل‌های می‌توانند به صورت افقی یا شیبدار با شیب کم و به عنوان عضو باربر خمشی و دیافراگم افقی به کار روند.
ضخامت هسته این پنل‌ها حداقل باید ۶۰ میلی متر باشد و فاصله شبکه‌های جوش شده از یکدیگر در این پنل‌ها نیز باید حداقل ۱۰۰ میلی متر باشد. علاوه بر این ۳ نوع دیوار سه بعدی، می‌توان گفت امروزه از دو نوع دیگر تری دی پنل شامل تری دی پنل متال فوم و تری دی پنل دکوراتیو در صنعت ساختمان سازی استفاده می‌شود و هر کدام از آنها نیز دارای ویژگی های مختلفی هستند.

در ادامه قصد داریم شما را با ۱۰ تا از بهترین تولید کننده تری دی پنل آشنا سازیم.

جهت آشنایی بیشتر با  ۱۰ تا از بهترین تولید کننده تری دی پنل با ما همراه باشید.

بهترین 10تایی ها - شماره 1 | ساختمونی نیوز

شرکت مادفوم

لوگوی شرکت مادفوم | ساختمونی نیوز

شرکت مادفوم به عنوان بهترین تولید کننده تری دی پنل عرضه کننده محصولات ساختمانی پلاستوفوم استاندارد و با کیفیت تحت نظارت سازمان استاندارد ملی می باشد. در راستای تامین مصالح ساختمانی استاندارد و قطعات یونولیتی برای بسته بندی محصولات تا کنون با موفقیت عمل کرده است. شرکت مادفوم مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفیت می باشد و تمام محصولات تحت نظارت و کنترل کیفیت تولید می گردد.
هم اکنون نیز در حال راه اندازی خط تولید جدید و با استفاده از به روز ترین تکنولو‍ژی تولید مواد ( نسل سوم ) می باشد. در صنعت بسته بندی، قالب سازی، یخچال سازی، صنایع ساخت کانکس، ماکت، دکورهای سینمائی و … را شامل می شود. تا کنون اقدام به صدور محصولات خود به تمامی نقاط کشور ایران و همچنین کشورها همسایه از جمله تاجیکستان و عراق نموده است.

آدرس: تهران – جاده مخصوص کرج – کمربندی اندیشه – بعد از پل دوم بلوار زاگرس

تلفن تماس: ۰۹۱۲۹۲۴۱۶۵۲


بهترین 10تایی ها - شماره 2 | ساختمونی نیوز

گروه فولاد صنعت

لوگوی شرکت فولاد صنعت | ساختمونی نیوز

گروهی از شرکت های تولیدی و بازرگانی در زمینه تولید و توزیع انواع مصنوعات فلزی در سال ۱۳۸۵ بر اساس تفکر موسسین و مدیران خود بر ۴ اصل کیفیت، کمیت، هزینه، تنوع و با حفظ دستاوردهای پیشین خود اقدام به تاسیس یک مجموعه متحد و واحد به نام فولاد صنعت کردند.
گروه فولاد صنعت افتخار دارد در زمینه تولید و توزیع انواع و اقسام آهن آلات و مصنوعات فلزی در خدمت شرکت های عمرانی، پیمانکاران، انبوه سازان و کارخانجات تولیدی می‌باشد. همچنین این گروه در حال حاضر در برخی از پروژه‌های پالایشگاهی، پتروشیمی، انبوه سازی، پروژه های عمرانی و … در حال همکاری با بخش های دولتی و خصوصی می باشد تمامی پرسنل و مدیران این مجموعه امیدوارند که با حمایت مشتریان وفادارشان و سایر مشتریان بخش های دولتی و خصوصی سفارشان آنان را با عرضه تولیدات مرغوب و قیمت مناسب پاسخگو بوده و رضایت خاطرشان را فراهم سازد.

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – بلوار فردوس شرق – خیابان گلستان

تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۱۹۳۱۳۱


بهترین 10تایی ها - شماره 3 | ساختمونی نیوز

شرکت پاور پانل مرکزی

لوگوی شرکت پاور پانل مرکزی | ساختمونی نیوزشرکت پاور پانل مرکزی به عنوان یکی دیگر از بهترین تولید کننده تری دی پنل است که دارای بیش از ۸ سال سابقه درخشان در زمینه تولید پلاستوفوم و تری دی پانل می باشد. این شرکت دارای بزرگترین و مدرنترین خط تولید تری دی پانل و پلاستوفوم بوده و توانایی تولید روزانه بیش ۲۰۰۰ متر مربع از انواع پانل در روز را داشته و دارای اکیپ کامل اجرایی مجرب است.

محصولات و خدمات:

  1. تولید و فروش مستقیم انواع دیوارهای تری دی پانل بدون واسطه
  2. فروش مستقیم انواع دیوارهای تری دی پانل بدون واسطه از درب کارخانه به سراسر ایران
  3. تولید کننده انواع ۳d panel با بیشترین تنوع فوم و مفتول و قیمت های گوناگون

آدرس: کرج – سپید دشت – انتهای بنفشه غربی

تلفن تماس: ۰۹۱۲۲۰۹۳۸۹۲


بهترین 10تایی ها - شماره 4 | ساختمونی نیوز

شرکت فرازفوم

لوگوی شرکت فرازفوم | ساختمونی نیوز

کارخانجات تولیدی فرازفوم تولیدکننده یونولیت، یونولیت سقفی، فوم سقفی و پلاستوفوم فعالیت های اقتصادی خود را از سال ۱۳۷۴ شروع و بعد از سالها تلاش در سال ۱۳۸۵ با عنایت خداوند و پشتکار راسخ و عشق به توسعه و پیشرفت موفق به راه اندازی خط تولید یونولیت و اخذ رسمی مجوز تولید شده است و به عنوان یکی دیگر از بهترین تولید کننده تری دی پنل شناخته می شود.

آدرس: تهران – کیلومتر ۱۸ – جاده قدیم کرج – شهرقدس

تلفن تماس: ۰۲۱۴۶۸۴۴۵۰۰


بهترین 10تایی ها - شماره 5 | ساختمونی نیوز

شرکت یزد ثمین

لوگوی شرکت یزد ثمین | ساختمونی نیوز

یکی دیگر از بهترین تولید کننده تری دی پنل شرکت یزد ثمین بوده و تجربه ۵۵ ساله دلیل ماندگاری و موفقیت این شرکت است. این شرکت در خدمات با کیفیت در ساخت و ساز و تولید مصالح ساختمانی از جمله تری دی پانل دارای برند معتبر بوده اند. به کارگیری دانش روز اجرا و استفاده از مصالح ساختمانی متمایز اولویت اصلی یزد ثمین است.

آدرس: یزد – بلواردانشجو – جنب سرپرستی بانک کشاورزی

تلفن تماس: ۰۳۵۳۸۲۶۷۳۱۵


بهترین 10تایی ها - شماره 6 | ساختمونی نیوز

شرکت دیا گستر ملک

لوگوی شرکت دیا گستر ملک | ساختمونی نیوز

شرکت دیا گستر ملک، یکی از بزرگ ترین و برترین تولیدکنندگان تی ری دی پانل و یونولیت سقفی در استان البرز می باشد. این شرکت با داشتن سابقه طولانی مدت در نصب، خرید و فروش تی ری دی پانل و یونولیت در کرج، آماده همکاری و خدمات رسانی به سازندگان و شهروندان گرامی می باشد. این مجموعه بزرگ شامل دو کارخانه ساخت یونولیت و تی ری دی پانل در استان البرز و شهرستان کرج است.

آدرس: کرج – نظرآباد – میدان صنعت – بعد از پمپ بنزین و پمپ گاز – روبروی قالیشویی اعتماد

تلفن تماس: ۰۹۱۲۹۴۶۱۳۰۸


بهترین 10تایی ها - شماره 7 | ساختمونی نیوز

گروه تولیدی ویلا ۲۰

لوگوی گروه تولیدی ویلا 20 | ساختمونی نیوز

گروه تولیدی panel systems با ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه صنعت ساختمان و انجام بیش از ۱۰۰۰ پروژه مختلف با سازه ۳d panel افتخار دارد که در خدمت هموطنان عزیز باشد. با توجه به اهمیت روز افزون انرژی و نگرانی در رابطه با بهای تمام شده آن برای خانوارها یا صاحبان صنایع بدیهی است که نگرش در مورد مصالح مصرفی در ساختمان نیز تغییر یابد.
در میان تمام مصالح جدید ارائه شده از سوی شرکتهای مختلف تولیدی جهت اجرای دیوارها بهترین گزینه ای که با سیستم سنتی ساخت رایج در کشور نیز همخوانی داشته باشد بی تردید سازه ۳d panel می باشد که علاوه بر استحکام عایق بسیار موثری در برابر صدا و حرارت می باشد.
البته استفاده همزمان ار پنجره دوجداره و دیوار ۳d به هر چه بهتر انجام شدن ذخیره انرژی کمک شایانی می نماید. بدین سبب این گروه تولیدی با راه اندازی خط تولید پنجره های دوجداره upvc مشتریان خود را در انجام پروژه های خود یاری نموده است.

آدرس: شهریار – شهریار به سمت سه راه ادران – صباشهر – مجتمع صنعتی جوانزاد

تلفن تماس: ۰۹۱۲۹۲۵۱۷۹۴


بهترین 10تایی ها - شماره 8 | ساختمونی نیوز

شرکت مهران سرد

لوگوی شرکت مهران سرد | ساختمونی نیوز

در سال ۱۳۶۷ شرکت مهران سرد تاسیس گردید و از یک کارگاه تولیدی کوچک به یکی از فعالترین مجموعه های صنعتی در شهرک صنعتی عباس آباد تهران بدل گردید. هم اکنون مهران سرد با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰۰ نفر و تولید سالانه ۲۰۰۰ دستگاه انواع کانتینر و تریلر یخچالی، سردخانه های ثابت و متحرک، شلترهای مخابراتی، کانکس و کانتتینرهای خاص و همچنین نزدیک به ۵۰۰،۰۰۰ متر مربع انواع ساندویچ پانل پلی یورتان توانسته نیاز شرکتهای فعال در صنایع مختلف به محصولات مذکور را مرتفع نماید.
کنترل الزامات کیفی در تمامی مراحل تولید و بهره گیری از فن آوری روز دنیا در واحد تولید باعث بهبود مستمر محصولات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان در طول سالهای فعالیت مجموعه مهران سرد گردیده است.

آدرس: تهران – میدان آرژانتین – خیابان احمدقصیر

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۳۹۶۶۳


بهترین 10تایی ها - شماره 9 | ساختمونی نیوز

شرکت آراسب‌ پیشتاز

لوگوی شرکت آراسب‌ پیشتاز | ساختمونی نیوز

شرکت آراسب‌ پیشتاز به‌ عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های‌‌‌ طراحی،‌ ساخت و اجرای سازه‌های‌ فلزی‌ پیش‌ ساخته و ساندویچ‌ پانلی، با برخورداری از پشتوانه‌ای قوی و رزومه‌ای پربار که خوشبختانه به کسب جایگاهی رفیع، در مقایسه با سایر شرکت‌های مشابه منجر گردیده، مورد وثوق و اعتماد غالب کارفرمایان بنام کشور عزیزمان می‌باشد. بدیهی‌ است که اعتماد و حمایت شما هموطنان گرامی، موجبات دلگرمی و موفقیت بیشتر را در این عرصه‌ فراهم خواهد نمود.

آدرس: تهران – اشرفی اصفهانی – نرسیده به مرزداران – برج نگین رضا

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۰۹۳۷۱۵


لوگوی شرکت مادفوم | ساختمونی نیوز

میهن پانل

لوگوی میهن پانل | ساختمونی نیوز

فروش و تولید و نصب انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری و سردخانه ای با استفاده از بروزترین و جدیدترین خط تولید و تکنولوژی روز دنیا تولید انواع ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و xps و پلی استایرن در کلاس های معمولی و ضد حریق با قیمت مناسب و ارزان بدون رغیب در خاورمیانه تمامی محصولات این مجموعه با بهترین متریال و کیفیت تولید شده که این امر موجب شده به عنوان جدیدترین و قویترین شرکت در زمینه تولید ساندویچ پانل ظاهر شود.

آدرس: شهرک صنعتی عباس آباد

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۰۳۵۴۶۹


مزیت استفاده از تری دی پانل چیست ؟

امروزه انواع مختلفی از مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان سازی به کار می‌روند. هر کدام از این مصالح مزایای متعددی دارند. از مهمترین مزایای استفاده از تری دی پانل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. با خرید تری دی پانل در هزینه‌های تهویه مطبوع صرفه جویی می‌شود.
  2. افزایش عمر مفید سازه‌ها
  3. عبور آسان لوله‌های تاسیساتی مانند لوله آب، برق، فاضلاب و …
  4. عدم نیاز به گچ و خاک دیوارها و رابیتس کاری و سفید کاری سریع
  5. مقاومت بالا در برابر نفوذ حشرات
  6. افزایش مقاومت ساختمان در برابر زمین لرزه
  7. کاهش وزن کلی ساختمان
  8. نصب سریع و آسان
  9. عایقی مناسب در برابر حرارت، صوت و رطوبت
  10. صرفه جویی در هزینه‌ها و مصرف مصالح مختلف
  11. به دلیل ضخامت پایین دیواره، فضای ساختمان افزایش می‌یابد.
  12. سرعت اجرای پروژه‌های ساختمانی را افزایش می‌دهد.

دیوار تری دی پانل چیست؟

دیوارهای تری دی پانل در انواع مختلفی وجود دارند و هر کدام از آنها در بخش های مختلف ساختمان به کار می روند. در حقیقت نمی توان قیمت دقیق و مشخصی برای این دیوارها عنوان کرد. چرا که عوامل بسیاری در تعیین قیمت آن دخیل هستند. از جمله مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت تری دی پانل ها شامل موارد زیر می‌شود:

    1. نوع اسکلت ساختمان
    2. تعداد طبقات
    3. متراژ مورد نیازی دیوارها
    4. ارتفاع طبقات
    5. هزینه حمل و نقل و نصب
    6. شرایط آب و هوایی
    7. برند و شرکت تولید کننده
    8. کیفیت ساخت دیوار و مواد اولیه آن
    9. ضخامت دیوارها
    10. دانسیته یونولیت تریدی پنل
    11. ویژگی‌های فیزیکی مانند میزان مقاومت در برابر فشار، رطوبت، حرارت، صوت و …

پیشنهاد پایانی به همراهان ساختمونی نیوز

برای خرید تری دی پانل از بهترین تولید کننده تری دی پنل لازم است که به فاکتورهای مختلفی همچون برند سازنده، استانداردها، ضخامت شبکه مش، کیفیت یونولیت و … توجه شود. شما عزیزان می‌توانید با ۱۰ تا از بهترین تولید کننده تری دی پنل که معرفی کردیم، انتخابی مطمئن و ایده آل را تجربه کنید.

همچنین شما عزیزان می‌توانید با مطالعه محتوای بهترین تولید کننده فوم یونولیت با ۱۰ تا از برترین تولید کنندگان فوم یونولیت نیز آشنا شوید.

با تشکر از توجه و همراهی شما
تحریریه ساختمونی نیوز

۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا